HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.04. 20:25 csibike blogja

A hivatalos verzió szerint epres, málnás, rózsás, kék fréziás, lilomos keverék, medvecukros beütéssal, pézsmás-vaníliás felhanggal, szerintem meg szexi, izgalmas, észvesztő, intim, szenvedélyes-féktelen, mély, játékos, kacér. Szóval, az illat nem Showtime, nem Kylie Minogue, nem rózsaszín üvegcse és csomagolás, nemnemnem, még véletlenül sem, egyáltalán nem passzolnak hozzá, és mégis, első szippantásra beleszerelmesedtem, én, a konzervatív parfümöző, aki képes egy évig ugyanazt fújni magára, mert az bevált, mert az illik, mert az... lazán leemelhető a polcról. A parfüméria-otthon szakaszon nonstop a csuklómat szimatolgattam, aki látott, előbb tippelt volna orrvérzésre vagy takonyfolyásra, mint illatmámorozásra. Ő, aki férfim igen klasszul reagált rá, hehe. Ja, meg a sültkolbászszagú konyhában eltöltött harminc perc után is simán érezhető. Ez ám az illat, na.
Régi parfümök, megszokott zamatok, könnyed-bájos illatok! Isten véletek!

P.S.: Következő életemben parfümőr szeretnék lenni.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr366170443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winstonsmith 2008.04.04. 21:02:02

A műtétem óta nem érzem az illatokat, de a "büdösboltokat" (parfümériák) messzriől megérzem... :)

Enable 2008.04.04. 23:30:04

Már vagy 13 éve nem dohányzom... Azóta sokkal érzékenyebb lett a szaglásom... Néha szabályosan kellemetlen tud lenni, ha egy nő mellett elhaladva megérzem a tömény parfüm illatot... Viszont a kellemes illatokra is fogékonyabb lettem... :-)

Marla 2008.04.05. 00:00:17

Hát én maradok az egyetlen, "régi", jól bevált illatomnál, mert az olyan jóóóóóóó:) Boszorkánymesterek ezek a parfümkészítők.

Elf 2008.04.05. 06:16:15

Nekem csak annyi jut eszembe rúla: Jajj de rózsaszín :S

M 2008.04.05. 06:58:21

Már régen mondogatták, hogy a szagos filmet is fel kéne találni. Most tényleg jól jönne egy illatot is közvetítő funkció. (De minden eshetőségre számítva kikapcsolási lehetőséggel – mert hihetetlen, hogy mi mindennel lehet találkozni itt a neten! ) :D

Doris 2008.04.05. 07:58:49

parfümőr= aki őrzi az illatboltot? Részemről Anais- Anais

Elf 2008.04.05. 08:03:58

Doris: nekem is nekem is :DDDDDD És baromi jó másolatot lehet kapni, 1200ért 35 ml-ert :D

ac 2008.04.05. 09:08:50

egyértelműen Burberry. de legtöbbször költségkímélés jelszóval avon, most van új epres illatuk is, és szeretem, mert ugye ez nem igazi parfüm, csak "testpermet", tehát elméletileg elillan az illat, rajtam mégis kibírja egész nap.

ines 2008.04.05. 09:20:37

Én is mostanában újítottam, mert speciel számomra nehéz újat találni, ami passzol hozzám. És én is tök hasonló vagyok, amikor parfümöt választok. Csak én az utcán is folyamatosan szagolgatom, hogy jó-e.. :)

Doris 2008.04.05. 10:41:46

M.: És a szagos blogot. :-) Mert pölö vagy egy hangulatban, teszel hozzá egy zenét, és ha még egy illatot is odabiggyeszthetnél, akkor olvasás közben a hanggal és az illattal teljesen meg tudnád teremteni azt a hangulatot, ami éppen a postod mögött van.

ac 2008.04.05. 11:12:29

nekem egyébként (és erre a táskaborogatós blogos játék során derült fény) minden táskámban van legalább egy ilyen kis parfümös papírcsík a douglasból :) a legjobb, hogy hónapokkal később is lehet érezni rajtuk az eredeti illatot.

2008.04.05. 11:57:37

Én is imádom a parfümöket, hűséges tipus vagyok, de Kylie-t okvetlen megszagolkázom! Írisz

zazu 2008.04.05. 18:20:14

Én meg köv. életemben csokigyárban meos.:P A parfümökkel meg hadilábon állok, már 1,5 éve ugyanazt használom, mert azóta sem találtam semmi jó illatot..:(((ezt en is megszimatolom feltetlen!!)

zazu 2008.04.05. 18:22:31

És asszem irigylem azokat akiknek abszolut szaglásuk van...

cesztina68 2008.04.05. 18:45:08

Akkor én vagyok az ős konzervatív:) Incandessence 6-7 éve és nem is akarok váltani:)

Béb 2008.04.05. 19:29:40

Évekig keresgéltem. Jónak tűnők okoztak fejfájást, hányingert. aztán jött az igazi: Narcisso Rodriguez For Her. És azóta télen-nyáron, reggel-délben-este. És hiába 17000, akkor is! És az üveg is tökéletes!

Lazac 2008.04.05. 21:44:11

felcsigáztál, ma du. a céundában kipróbáltam...nem az én illatom, de kellemes. %smile% nekem a MEXX és abból is a halvény kék színő női illat. kissé nyers és számomra tökéletes.:)

Magányos Csapos 2008.04.05. 22:09:52

Sültkolbász kontra Kylie...na ebből a csatából csak nyertesen jöhetsz ki, hisz mindkettő isteni (lehet)...Csibe te biztosra mész :-)

csibike 2008.04.06. 13:38:55

Csapos: Szoktam hazárdírozni, de ez most nem az a pálya :D Aranyhal: Jé, nem is gondoltam, hogy lesz valaki, aki kipróbálja :))) Nekem is Mexx volt, csak rózsaszín. Nem értem, miért kell mindent pinkibe csomagolni :o Pigi: Ha megvan az igazi, talán mindegy is az ára, a lényeg a harmónia és az öröm :))) Felvésem magamnak, aztán jól megszimatolom, mert kíváncsi lettem. cesz: Az Avon, ugye? :)) Nekem onnan a Sunny Skies volt sokáig, de aztán megszűnt és meg is untam. Nézd, ha van egy maximálisan jó, akkor felesleges váltani :) zazu: Nehéz jót találni, mert köbö 3-4 illat után megtelik az ember orra, ráadásul más a papíron vagy csuklón, mint az emberen. A parfümőrők sokezer illatot meg tudnak különböztetni :o Írisz: Legyen így :)

csibike 2008.04.06. 13:45:40

ac: Én sem dobtam ki őket :D Doris: Annyira jó lenne, ha lehetne ilyesmit csinálni :) Korábban a versekhez tettem automata zenét, hogy meglegyen a hangulat. ines: ... és a többi ember még véletlenül sem tudja elképzelni, mit csinálhatsz :))) ac: Epres? Azt még nem szimatoltam. Általában van egy olcsóbb illatom a mindennapokra, és egy drágább csábítani, színházba menni, bulizni :D Elf: A másolatokkal még nem volt gondod? Nekem nem bírja a bőröm, kipirosodik tőle :o Doris: Nem, a parfümőr az, aki kikeveri az adott illatkombinációt :))

csibike 2008.04.06. 13:49:42

M: Hű, ez a szagos blog azért lenne veszélyes, mert ha pölö beraknám a pizzám vagy a barackos csirkém illatát, nem bírnátok elszakadni a monitortól :D Elf: Naja, sajnos :D Ez nem rózsaszín illat és Kylie-hoz sem illik. Marla: Ha nem unod meg, teljesen jó egy illat is :)) Én meguntam :D Enable: Azért a pasikat sem kell félteni, iszonyú büdös dolgokat képesek magukra fújni, literszámra :D A lényeg a jó illat és a visszafogott használat :)) winston: Milyen műtét miatt nem érzed az illatokat? :o

winstonsmith 2008.04.06. 18:55:26

orrsövényferdülés - szétfúrták-faragták, azóta szinte semmit nem érzek... Ami néha nem baj

Béb 2008.04.07. 13:38:44

(A púderrózsaszín dobozos fekete üveges az! És nem a musk, mert az nem jó!)
süti beállítások módosítása