HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.05.12. 18:49 csibike blogja

Van ám nékem egy noteszom, bordó fedelű, az elmúlt években közel került hozzám a bordó, ami még véletlenül sem sötétpiros, hanem szigorúan bordó, mélybordó, elegantos, kecses, fix decemberi beszerzés, mint minden noteszom, az első firkálás szent és sérthetetlen, magától értetődő a munka rabláncába gabalyodva, hétfő-péntek igába szorítva: szabadnapokat és ünnepnapokat vések fel, egyiket a másik után, januártól decemberig, először csak parányi csillámos-bordós színű háromszögek az éves naptárban, a karikát a menstruáció stipistopolta, már hagyomány, hiába no, előbb menstruáltam, mint dolgoztam, a kör is hamarabb jut eszembe, mint a sarkas-száras alakzatok, a ledolgozandó munkanapok zöld négyzetei alig tűnnek fel, látens biztatás, lehet, valami csoda folytán mégsem kell robotolni. Az év beépített pihenőállomásai, tudod, a parányi csillámos-bordós színű háromszögek az éves naptárban, aranybevonatot kapnak az egyes napoknál, ahol van hely és végre oda lehet róni, hogy "SZÜNET : )". Ühhü, így, csupa nagybetűvel és mosolygós szmájlival. Mert arra a hosszú hétvégére biztos kitalálunk valamit, ő, aki férfim, meg én, valamit, aminek örülni lehet. Múlt csütörtökön pölö jószagú Balatont, napfényeset, lángosost, hekkest, kürtőskalácsost, lábat vízbe mártogatóst, egymást fröcskölőst, fűzfa alatt összebújóst-durmolóst. Hol van az már, ja. Helyette lett köhögős-lázas-ájulós félkóma, tervezetlenül.

Ide nekem Murphyt, orrba akarom vágni - péklapáttal, létrával, húsklopfolóval. Meg a bordó fedelű, elegantos, kecses noteszommal.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr536170384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OSUDF 2008.05.12. 18:56:04

Murphy jelenleg nálam van fogtalanításon, hasonló indokok miatt. Ha végeztem, átadom:)

Rommel 2008.05.12. 19:25:14

Azt hittem már, betelt a noteszed, azért nem blogolsz! :) Jobbulást!

Elf 2008.05.12. 19:41:31

Jobbulást! Gyógyító energia megy :)

M 2008.05.12. 20:28:26

Ejej, micsoda illetlenség, csak úgy bejelentés nélkül! Remélem, hamar kiadod az útját!

Csapos 2008.05.12. 20:54:28

olyan bordó , mint a régi személyi igazolvány volt,...mert az tényleg bordó...jobbulást Neked!

Kutyálkodó 2008.05.12. 21:30:44

Épp' akartam írni, hogy a múlt héten én is Balcsiztam (pontosabban Tihanyoztam), és hát eléggé hidegecske volt ott a parton...Tessék meggyógyulni!

krikszi 2008.05.12. 21:52:00

Uhh, jobbulást, nagyon!

kelgyo 2008.05.12. 22:07:31

Szegény Murphy. Azért, mert megírta az igazat, nem biztos, hogy ő a hibás..... :-((((( Na, a Balcsi... Hát, nem ilyen időre találták ki, az biztos. :-(((((((((((((

todella kaunis 2008.05.12. 22:33:06

Murphy, vagy vki más, de nálam is munkálkodott, de nem is csalódtam benne. Balcsi ~ love ~ Balcsi a notesz meg fölösleges. sztem. úgyis az utolsó pillanatban mindig minden megváltozik. vagyis majdnem. amúgy meg egészségesebb napokat!

csibike 2008.05.12. 23:21:00

todella: Nekem kell notesz, mindenféle fontos infót vések bele :) Köszi :)) kelgyo: Tökjó idő volt ebben a három napban... krikszi: Köszönöm :) Kuty: Igenis :) Csak a lábujjamat dugtam volna a vízbe... Csapos: Milyen régi? Lehet, nekem nem is volt olyan :D Köszi :) M: Holnap meló, vagy vele, vagy nélküle :) Elf: Köszönöm :) Rommel: Á, csak simán fejborultam. Köszi :) OSUDF: Ne kíméld, plíz :)

ac 2008.05.13. 08:41:22

én a füzetes naptáram nélkül fél ember vagyok, de tényleg. minden benne van, hogy mikor mit kell tennem, és nélküle teljesen megfeledkezem róluk. még azt is jelzem, hogy bevettem-e a gyógyszereket aznap, és régen, mikor még csak randizgattunk D.-vel (vagy az elődeivel), akkor mindig azokat a napokat is hatalmas színes felirattal illettem :)

csibike 2008.05.13. 19:14:54

Hehe, nagyjából én is ilyen vagyok :)))

Sixxty 2008.05.15. 21:18:40

Jobbulást, és jó az ízlésed színeket iletően (is) :)

csibike 2008.05.16. 00:00:26

Köszönöm, sikerült meggyógyulnom :) És még miben? :))
süti beállítások módosítása