HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.07.05. 23:41 csibike blogja

A Kung Fu Panda kimondottan alkalmas arra, hogy a pasik leküzdendő sárkány hiányában (anyós nem számít) híven demonstrálják minden akadályt legyőző szerelmüket. Lássuk be, nincs az a húszas-harmincas hím, aki önként és dalolva beülne egy ilyen cuki filmre, ha választania kell, előbb rejszol smirglivel vagy kér fullgyantát faroktájékon, forró gyantával, naná. (Ne sziszegj, mi kibírjuk, többször is. Nem a smirglit, a gyantát.) Az imádott csajért azonban mindent, még másfél órás, egyébként egyszer nézhető cuki pandás filmet is. Nem számoltam össze, hány hősszerelmes áldozta fel magát ma este, az fix, hogy a közönség átlagéletkora erőst 30-35 felé hajlott.

P.S.: Kung fu csirke nem szerepelt a filmben, pedig sokat dobott volna rajta. Bár amilyen mákom van, tuti, hogy a levesben volt.

(Nem szeretem, amikor a t. szülők három-négy éves gyerkőcöket visznek ilyen "mesefilmekre". Túl hangos, túl gyors, túl színes, túl felnőttes - ergo nem nekik való.)

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr776170320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rommel 2008.07.06. 00:09:15

Akkor én buzi vagyok vagy nem tudom, de nő nélkül is tervezem eme film megnézését. Moziba pedig kisgyerek nem való (ennek okait most ne firtassuk). És ha már gyerek vs. mozi: kedvencem volt, amikor a Terminátor 3-ra mentünk el. Ezt elvileg csak 16 éven felülieknek ajánlották, de a teremben az átlagéletkor kb. 12 lehetett.

csibike 2008.07.06. 00:11:13

Legyél inkább kivétel, hüm? :D Firtathatnánk, sokak szerint való és viszik is őket, sajnos.

]{ófic 2008.07.06. 01:16:02

Ez a kép :D Behalok... elsőre nem is vettem észre, de azóta szakadok:D Egy ismerősöm anno az öccsét vitte el a Gyűrük ura első részére... az első félórában ki kellett menniük... egyrészt nem bírta a kis srác a hangzavart másrészt azon bizonyos csúnya gonosz lovasok megjelenése után (sorry most nem jut eszembe a nevük) majd két napig nem aludt... :S pedig a könyvet falta rendesen ...

Elf 2008.07.06. 06:42:46

]{ófic: Nazgulok :D Csibike: állat a kép :D Mi tegnap itthon néztük meg :P

Pistahh 2008.07.06. 11:18:45

Tök jó, az első mondatod után meg akartam kérdezni, hogy egy 4éves megnézheti-e , aztán az utolsó mondatodhoz érve láttam,hogy válaszoltál is. :)

lippije 2008.07.06. 11:46:45

mindig is éreztem, hogy gond lehet a szexualitásommal, mer biza én erre a mozira (is) elmennék egyedül :)

Mefi 2008.07.06. 11:59:14

Ez a film valahogy egyáltalán nem hívta fel a figyelmet magára nálam, jobban várom a Wall-E-t, de annyi jó kritika van róla, lehet betervezem majd. :)

DuDe 2008.07.06. 13:28:08

csibe: most úgy érzem, gondolkodás nélkül általánosítottál...igenis van az a hím.

OSUDF 2008.07.06. 13:31:23

A jelek szerint nem is egy... *megnézte már vagy 6x...*

csibike 2008.07.06. 13:43:08

Hű, akkor most minden pasi be fog sértődni? :P Örülök, hogy vannak kivételek :D Bár azért az megfontolandó, hogy az itt lelkesülő hímek többsége elkötelezett számítógép-grafika-sötöbö fan, OSUDF talán a kivétel, passz... OSUDF: Le a kalappal, hiába aranyos, engem ennyire nem fogott meg a film :) DuDe: És beletiportam a lelkedbe? Szemét piszok csirke, jájjj :P Nem kellett rajta gondolkodnom, meggyőződésem :P Kivételek pedig mindig vannak, ennyi :)) Mefi: Előzetesét láttam, a vágások miatt kíváncsi lettem, de hiába jópofa az egész, pölö a L'ecsónak nyomába sem érhet :) Egy nézést tuti megér. lippije: Vagy csak a smirgli nem barátod :)

csibike 2008.07.06. 13:49:37

Pista: Ez csak az én véleményem, mindenki azt nézet a gyerekével, amit akar, saját felelőssége ez is :) Szerintem ezek a filmek nem pici gyerekeknek készülnek. Elf: Köszi, este ennyi telt tőlem :D Otthon? Ööö... izé... :o ]{ófic: Örülök, ha szereztem egy vidám percet :D Az emberek többsége szereti elfelejteni, hogy pölö hiába fejlett testileg, duma szempontjából egy 11-12 éves gyerek, ettől még lélekben gyerek marad, nem tud annyira elvonatkoztatni, mint egy felnőtt. A Gyűrűk Ura sem az a tipikus gyerekfilm.

Enable 2008.07.06. 14:49:35

Az a "Csibike" hős nagyon oda illik... :D

Béb, a zagresszív kismalac 2008.07.06. 15:05:51

Hááát! A kicsi gyerekeket ne vigyük ilyen filmre dologgal egyet értek... A többivel meg: Azt mondja Vadkan (12-én tölti a 29et, idegenlégiós, kopaszt, tetovált pacákom) pár napja, hogy lesz egy új r.film, ez a Kung-fu panda és azt meg kéne nézni... De max fogd arra, hogy túl sokat volt a napon mostanában. %razz%

Béb, a zagresszív kismalac 2008.07.06. 15:06:42

(Bár ő speciális eset lehet, mert gyantáztatni is jár! %mrgreen% )

DuDe 2008.07.06. 15:51:03

csibike: nem tiportál a lelkembe, csak jó lett volna, ha nyitva hagyod azt a kiskaput... "nincs az a húszas-harmincas hím" - de van.

csibike 2008.07.06. 16:03:10

Dude: Jó, legyen, hurrá, vannak kivételek, éljen. Azt értsd meg, hogy ha nem akarom nyitva hagyni a kiskaput, akkor nem hagyom nyitva és kész, én döntésem, ennyi. Nem másoknak írok, ergo nem fogok azon filózni, ki mi a rákot szeretne olvasni... Ha nem tetszik, nem tetszik. Pigi: Elképzeltelek titeket a moziban és aranyos a szitu nagyon :))) Enable: Állat vagyok, ez tény :D

]{ófic 2008.07.06. 17:02:36

másik Gyűrűk urás sztori mikor egy barátom kislánya (úgy7-8 éves fomra lehetett akkor) is sokszor megnézte a filmet... van ugye olyan rész amikor egy mocsáron kelnek át és teli van hullákkal amit Frodó meg is jegyez magának... történt ám hogy a gyerekek strandon játszottak a vízben míg apu a parton felügyelt rájuk mire a kislány a vizben feküdve hullásdit játszott de elötte még jó hangosan kikiabált " apu nézd! halott emberek a vízben! " :D

Béb, a zagresszív kismalac 2008.07.06. 17:07:34

Múltkor elvitt minket - vidékre - moziba: 2 db 150 centis szöszi barátnőm + az egyik 150 centis anyukája + Béb. 3 folyton csicsergő mini nő + folyton csicsergő Béb kevereg körülötte egy plázában... Akik végigcsicsergik a filmet is... De bírta a gyűrődést.

OSUDF 2008.07.06. 17:59:13

csibike, tudod, én magam sem hittem volna első megnézésre; afféle "egyszer elmegy agyturmixnak oszt csók", aztán megnéztem másodszor, harmadszor, és egyre több apró, eldugott szépséget fedezek fel benne...Lásd a blogbejegyzéseket:)

M 2008.07.06. 19:06:22

A pasilélek kifürkészhetetlen, csak álcából terjesztik hangosan, hogy a női lélek az... ? :D

2008.07.06. 20:15:43

nagyon odab...odavág ez a kép:D nekem nem tetszik a reklám... nem hiszem, hogy meg fogom nézni... túl brutál a panda feje...

Elf 2008.07.06. 20:33:46

A panda édes, aranyos, nagypocakos lusta kamasz :) A pasik pedig igenis szeretnek mesét nézni, előtör ilyenkor a gyermeki énjük. Az én pasim különösen :D Szerintem igen komoly mondanivalója van, lásd a liba, amikor elárulja gyermekének a nudlileves receptjét. Ajánlom mindenki figyelmébe. Főleg akik pesszimisták. :D

Pistahh 2008.07.07. 00:03:48

Csibi: megbízom a véleményedben, már ami a gyerekeket illeti. A férfiak tekintetében meg szerintem is lenne mit átgondolnod, ugyanis én is simán megnézném egyedül. :)

csibike 2008.07.07. 00:04:28

Elf: Igen, aranyos és vannak benne velős mondatok, de nem ütött olyan nagyot, mint ahogy vártam :) Ő, aki férfim is szeret, de psszt, ne áruld el senkinek :D Legalábbis az én kedvemért tuti szeret :D zí: Tenksz :D Egyszer megéri megnézni, aranyos feje van a pandának :)) M: Ott a pont, ez a legnagyobb átverés az életben :D

csibike 2008.07.07. 00:12:41

Pista: Bámulatos, hogy mekkora problémát vagytok képesek csinálni az én véleményemből :))) Hagyjátok magatokat provokálni, sőt, töksimán bekajáljátok a provokációt és még komolyan is veszitek, pfff... Eddig hittem abban, hogy egész sok pasinak van humora, úgy látom, tévedtem. Azt sem értem, miért bízol meg a véleményemben a gyerekeket illetően, nem is ismersz... :) Slipp: Ühhü, egyszer mindenféleképpen érdemes megnézni, aranyos :) Egy-egy poénon elröhögcséltünk, de ha most idéznem kellene, bajban lennék. OSUDF: Szeretem, ha egy pasi megnézi ezeket a filmeket, nincs ezzel semmi gond, sőt, örülök, hogy nem akciófilmagyú :) Aranyos volt az is, ahogy a pasik elkísérték a csajokat a moziba és látszott rajtuk, hogy elsősorban miattuk vannak itt. Pigi: Meg kell tartani :)) ]{ófic: Jájjj, de nem szeretem az ilyen sztorikat :)

todella kaunis 2008.07.07. 15:40:50

Miért ne nézhenék? Inkább nézzenek rajzfilmeket (vagy animációt), mint Terminátort, ahogy Rommel mondta :D

kakaóscsigás 2008.07.08. 14:10:23

én is rágom érte a Szakácsom fülét! úg ytűnik, lassan sikerrel... csak győzzem kivárni! :D

Bullfrog 2008.07.09. 11:42:10

Egy tanulság van: Nem a megfelelő "pasikkal" akarsz menni ilyen filmre:D csak legyen egy kis mozibamenős hangulatom, magamtól önként, majdhogynem dalolva. Különbenis: Maciiiiii

Aliana 2008.07.14. 13:00:58

Drágám immáron 26 évesen -velem együtt- lelkesedik a rajzfilmekért (persze csak a jókért %wink%) Wall-E az első perctől tervezve, és ha minden igaz ezt is megnézzük a héten - mert mi komoly felnőttek vagyunk %mrgreen%
süti beállítások módosítása