HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.07.12. 23:27 csibike blogja

Szeretem a szerelmezős, lustulós, pancsolós, barnulós napokat, majd' negyven fokban máshoz nincs is igazán kedvem, körülöttem minden csupa illat, szín, hang, íz, tudod, abból a megnyugtató-simogató, megálltazidő fajtából, a lelkem elégedetten zörömböl és helyeslően bólogat, ez igen, vállveregetés, így kell élni, jól csinálod, csirke, hajrá, mindjárt hétfő, már csak 24 órád és 23 perced maradt a hétvégéből, de ez téged ne zavarjon. Bár ma főzőcskéztem, ő, aki férfim este kézen fogott és elvitt vacsorázni a kedvenc helyünkre, kicsit sem tiltakoztam, mea culpa satöbbi. A chardonnay mártással, házi sült burgonyával és sült zöldségekkel tálalt lazac steakkel simán megbirkóztam, plusz belefalatoztam ő, aki férfim bacon szalonnába tekert, vargányakrémmel töltött és jázmin rizzsel kísért szűzérméibe is, mennyei volt mindkettő, a gyönyörűségtől libacsirkebőrös lettem. Hegedűszóra romantikáztunk, ütemre csúszott le a vanília fagyival körített almás és meggyes rétes is. Hazafelé hőssé avattam magam: Vadiúj és piszoknőies szandálom halálra hólyagozta a lábamat, én azonban mosolyogva sétáltam a Duna-parti naplementében, egy ízig-vérig nőnek (értsd: nekem) meg sem kottyan néhány hólyag. (Fenét nem. Ha végre hajlandó megfagyni a víz, szivecskés jégkockával borogatok - csak stílusosan, ugyebár.)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr176170311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andor 2008.07.12. 23:43:26

Ez olyan édesen hangzik :) (gondolom, az is :) )

Elf 2008.07.13. 05:40:42

A romantikába belefért volna, hogy leveszed a szandált és kezedben lóbálva mezítláb sétálsz, nem? :D Jobbulást!!! Sok ilyen szépet még nektek :)

apacs 2008.07.13. 16:40:12

csak úgy csibésen :)

Meggi 2008.07.13. 18:43:48

EZ naon naonn jól hangzott!!!!!:) Remélem sok sok ilyen lesz még..:)

csibike 2008.07.13. 19:48:14

Meggi: Volt, van, lesz, remélem :D apacs: Ühhü :) Elf: Mihelyt mezítlábasan végigsétálsz a Kossuth téren, plusz előtte a Duna-parton, én is megteszem :)) Köszi és köszi :) Andor: A hólyagjaim nem igazán :))

Enable 2008.07.14. 10:57:39

Nemhiába... :) Élni tudni kell... :)

cascabel 2008.07.14. 16:21:57

Ó, összefut a számban a nyál, főleg arra, ami ő, aki férfid előtt volt :P

apacs 2008.07.14. 19:15:46

én Velencén végig sétáltam így, mert a genya galambok beleszartak a cipőmbe miután megetettem őket. márhogy az olaszon. azóta utálom a galambokat :D

Elf 2008.07.15. 05:17:29

Te én már különb helyeken is sétáltam mezítláb :) Jó, én nem vagyok normális :)

csibike 2008.07.15. 10:18:05

Elf: Én sem vagyok normális, de azért valamilyen szinten óvatos, szívesen lemondok a fincsi lábgombáról, üvegszilánkról, galambszarról és társairól :D apacs: Bátor vagy :D cascabel: Legközelebb én is olyat fogok enni :)) Enable: Muszáj időt szakítani ilyesmire is... :)

kozmagabici 2008.07.17. 16:14:15

figyu! olvasgatom a blogocskadat. tok jo! te nem az a csibike vagy, aki honfoglalozik eleg gyakran? kulonben ma raveszem a parom, hogy a kedvenc helyemen kajaljunk... ha nem tevedek be a blogodra, eszembe sem jut.:-*
süti beállítások módosítása