HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.07.18. 19:57 csibike blogja

"Nem fázol?", kérdezte a csillagszemű csillogó szemű srác, amikor elhaladtam mellette, az egyik oszlopot támasztotta nagy hanyagul, buszra várt tegnap este fél 11 körül, barátságosan vigyorgott rám, már-már őszinte aggodalom rezgett a hangjában, én meg elmosolyodtam és odadideregtem neki, hogy "De...", mert hogyne fáznék az esti vihar után feltámadt jéghideg szélben, egy szál lenge topban, farmerben, esővíztől cuppogó papucsban, evidens, ugye, de nem mondtam neki, csak sétáltam tovább, jókedvűen, hazafelé, tócsákat kerülgetve, azt sem kötöttem az orrára, hogy hatkor még marhára nem volt hideg, a szatyromban vígan csörömpöltek az üres szószos és mustáros üvegcsék, mert mm lekvárt főz be és lecsót tesz el, és megírta mélben, hogy kaphatok, ha akarok, én meg visszaírtam, hogy naná, és szorgalmasan gyűjtögettem a barterüvegeket, plusz barkácsoltam egy dobozt is, napraforgósat, neki, mégse csak az üvegek, nem vagyok én olyan, tegnap pedig találkoztunk, két nagydumás nő, cirka négy órán át röhögtünk és beszélgettünk a jóképű fagyikelyhek társaságában, varázslat lehet, hogy tegnapelőtt Csivel, tegnap pedig mm-mel száguldott az idő, köszönöm.

P.S.: Az Árkád emeleti fagyizójának t. dolgozói igen genya módon adták tudtunkra, hogy zárnak és húzzunk a vérbe: Annyira felhangosították a zenét, hogy nem értettük egymás szavát, max. üvöltözéssel lehetett volna megoldani a kommunikációt, úgyhogy inkább léptünk. Rémlik, a vendégeket kevésbé paraszt módon is ki lehet tessékelni adott esetben, pölö az egyik pincércsákó odajön és udvariasan szól, mára vége a mókának, legyünk oly kedvesek és húzzunk a vérvörös picsbe távozzunk, ez nem álom, volt hozzá szerencsém, nem is egyszer, a zenebömböltetéshez most először, de hát ki mondta, hogy nincs több baromarcú a világon.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr656170302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mm 2008.07.19. 00:46:28

:)))) részemről bármikor folytathatjuk. és jelzem, a sárgabarack nagy része is elkészült már, úgyhogy megvan az "apropó" a következő találkozóra:))))

Á. 2008.07.19. 06:26:32

Ugyanezt a módszert alkalmazták már egy teljesen meghitt, romantikus teázóban is valahol az Oktogon és a Nyugati közötti, a körúttal párhuzamos, teázókkal teli utcában. Igen 'kellemes' befejezése volt egy randinak.

Doris 2008.07.19. 07:53:30

De helyesek! Mármint az üvegeid :-)

ac 2008.07.19. 08:03:57

nem tudom, hogy mondjam, de ha egy nő fázik, az a keblére van írva... :) egyébként a lekvárok gusztusosan néznek ki, nálunk nincs ilyen dizájnolás, úgyis hamar kiürülnek az üvegek. a legjobb lekoptatós vendéglátói egységünk pedig egy sportkocsma volt, hatalmas kivetítővel meg minden, és kezdtünk olvasni a jelekből: lekapcsolták a kivetítőt, felmostak körülöttünk, elkezdték felpakolni a többi asztal székeit, lekapcsolták a villanyt.... lényeg, hogy diszkrétek voltak.

Csillagvihar 2008.07.19. 09:57:32

Beszélgetni nagyon jóóó. DE! Hogy lehet a hozzászólásokban elsiklani afelett, hogy az egyik üvegben Fehércsokis-rumos eperlekvár van?! *nyel nagyokat*

Sixxty 2008.07.19. 10:06:53

Én is a fehércsokis eperlekvárra figyeltem fel. Egy receptet kaphatnék? :) Ja, és grat, ahogy a csilagszeműtől vezetted az ívet a baromarcúig. :)

Eszti 2008.07.19. 10:10:49

a nagymama palacsintazojaban - batthyany ter (vagy batthiany? ööööö) - ettünk, jo, zara volt nemsokara, de akkor minek szolgal ki. feltette a srac a mellettünk levö ket szeket az asztalra. mondom, kifizettem ugyhogy meg fogom enni, ha a feje tetejere all is. es lecicamicazott. cicamicak, zarunk. aztan lehülyekurvazott, ugyhogy panaszkönyv... a romain is szeretik lekapcsolnia villanyt, pedig nem lenne egyszerübb körbekerdezni zaras elöätt 10 perccel, neharagudj, rendelnetek meg valam it, mert hamarosan zaru nk" hat de nem? :-o

ac 2008.07.19. 16:11:03

most komolyan fehércsokis-rumos van odaírva? jesszusom, én meg itt szenvedtem, hogy nem látom, aztán abban maradtam, hogy biztos sárgabarack-aromás...így már engem is érdekel a dolog :D

csibike 2008.07.19. 19:18:34

ac: Ühhü, ott figyel a címkén, igyekeztem, hogy ne legyen kicsi a kép és el lehessen olvasni :)) Eszti: Én is az udvarias megoldás híve vagyok... Ráadásul ha bunkóznak valahol, oda nem szívesen megy vissza az ember :) Sixxty: Ajánlom mm-et, vele kell konzultálnod, én csak fogyasztó vagyok :D Csi: Engem is a lekvár izgatna :D

csibike 2008.07.19. 19:21:21

ac: Úgy látom, lehet überelni a bunkóságot :o A dizájn mm-et dicséri :)) Doris: Pontosan ezért nem mertem még felbontani :D Á.: Pedig nem tartana semeddig egy diszkrét kérdés, abból is ért az ember, ráadásul nem azért maradunk ott zárásig, mert velük akarunk direkt kibaszni... :) mm: Igazán jól hangzik :D

mm 2008.07.19. 20:04:45

a fehércsokis-rumos lekvár rém egyszerű: eper kilónként 10 dkg fehércsokit és kb 3-5 ek. rumot kell a végén (mikor már forr) beletenni a lekvárba és elkeverni. annyira nem intenzív az íze, de azért persze más, mintha sima lekvárt eszik az ember :)

Kutyálkodó 2008.07.19. 22:06:10

Azt az egyet nem értem, hogy miért nem lehet a kommunikáció ama legegyszerűbb formáját választani, hogy: Elnézést hölgyeim, de zárunk?....Má' ezt is külön kell (ene) oktatni?????

Sixxty 2008.07.20. 10:19:25

mm, köszi :)

csibike 2008.07.20. 23:24:47

Kuty: Bezony :)

Bullfrog 2008.07.25. 13:50:32

Mert az "elnézést de zárnánk" ot egy csomó vásárló őrült bunkó stílusban reagálja le. Amúgy jó módszer, anno, én a villanyok fokozatos letekerésével fejeztem ki, hogy bizony.. letelt az idő:) És még így is volt olyan aki a lenegedett redőny alatt kúszott be:D *az éremnek 3 oldala van:)
süti beállítások módosítása