HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.09.03. 15:52 csibike blogja

Kérem szépen, vannak olyan blogok, ahol dolgozni kell azért, hogy a komment megszülessen. Perpill nem az analfabétákra gondolok, hanem a blogtulajok által emelt galád akadályokra. Odáig oké, hogy bepötyögöm a nickemet-szövegemet és go, bár néha a mondatalkotás sem olyan egyszerű, pölö alkohol, szexuális izgatás és társai hatására nekem pár alkalommal kifejezetten nehezen ment. Szerencsés esetben rápöckölök a "Jegyezz meg!" funkcióra, így a következő alkalommal nem szívatom magam azzal, hogy újfent be kell szöszmörögnöm a nicket, adott esetben mélcímet. Igen ám, csakhogy bizonyos blogokban az ember kommentelni vágyó csirkéje biztonsági ezmegazba botlik, amitől lájtos esetben kirázza a hideg, súlyosabb konfrontálódás fennforgásánál agyérgörcsöt kap. A "Milyen nap van ma?" jelszóformula akkor jelent problémát, ha pölö csütörtökön kezdődik a négynapos hosszú hétvége - már szerda este elvesztem a fonalat, nálam egyértelműen "hétvége" nap van, ezt azonban ignorálja a rendszer. A "Mennyi harmincnégyből tizennyolc?" kérdést személyes támadásnak veszem - bölcsész vagyok, ragozzam? Hálás szívembe zárom azokat a blogokat, ahol pölö nullát és nullát kell összeadni. A legjobban az visel meg, amikor parányi mezőben figyelő betű- és számkombinációkat kell lemásolni: A narancssárga alapon gubbasztó citromsárga cucc legyilkolja a retinámat, nem, a lila-neonzöld kombó sem egészségesebb, a jobbra vagy balra eldöntött, sőt, az extrém módon hullámosított kódsorozat krikszkrakszaitól nyakficamot kapok és tengeribeteg leszek, a vonalakkal-pöttyökkel tarkított védőkét pedig hosszú percekig szuggerálom - igazi stresszhelyzet egy ü: Vajh az tényleg ü vagy mégis inkább egy u, amire véletlenül rácsüccsent két paca? Ezek a módszerek nem szem- és idegrendszerbarátok, cseppet sem. Ja, meg a monitor is nehezen viseli, ha közelhajolásos silabizálás címén lefejelem. Mondjuk, én is, bár lehet, hogy ősztől épp a homloklebenybe beépült monitor lesz a trendi és szexi.

Szóval, szeretem én az extrém sportot - de csak mértékkel.

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr956170278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.09.03. 18:11:36

Ezt én sem értettem sose. Olyan olvasott a szentem lelkem, hogy telespamelik neki? Vagy csak olyan olvasott szeretne lenni? Nálam még a büdös életben nem járt robot, és Catnél is csak egyszer. Nagy dolog, eltűnt a törlés gomb nyomán.

Andor 2008.09.03. 18:39:51

Azért az nem kellemes, amikor napokon keresztül jönnek a robot-hozzászólások, és nem győzöd őket törölni. Az meg a legkevésbé a blog tulajdonosán múlik, hogy milyen módon védekezik a bloghelye a robotokkal szemben.

Fecseg 2008.09.03. 18:49:31

Most megyek és megnézem, kommenteltél-e hozzám, vagy nem. :D:D

Fecseg 2008.09.03. 18:50:16

Elf, örülj! %lol%

Aranyhal 2008.09.03. 19:05:33

én ilyenekre nem járok és kész %smile%

Rommel 2008.09.03. 19:08:17

A fene hitte volna, hogy ekkora lelki terror is tud lenni a kommentelés. :S :) [amúgy üdv újra itt]

roberto 2008.09.03. 19:20:01

legközelebbre, te kis szegény: tizenhat. :P

Juliette 2008.09.03. 19:34:52

én az ilyet inkább hagyom a fenébe... nagy úr a lustaság:D:P

csillagszemű 2008.09.03. 20:30:57

akkor az enyim tetszene mert ott ha írod be a kriksz-krakszokkal átlövelt számokat betűket, egész egyszerűen nem látod amit írsz, szóval még ellenőrizni sem tudod:)))

mk 2008.09.03. 20:41:22

jovvanna, hazabeszelek, igaz, de pl. nem tudhatja az emberlanya, hogy milyen lesz a kommentelesi lehetoseg az eppen szárba szokkeno sajat blogjahoz :) nekem a majnemmbaratosnem mutatta meg a blogspotot, belirtam magam, adtam egy (khmm... ) nevet, es passz. pedig tkp. egyszeruen lehet kommentelni, es nem a blogtulaj tehet arrol, ha krixkraxokat kell belemasolni! tellegnem ! ezzel nem azt akarom kifejezni, hogy az en kommentjeim szama azert nincs a banatos francban sem a tieidhez kepest, mert nehezebben lehet belefirkalni, aaaaaaaaadehogy! :) de arra mar rajottem, hogy ha nem blogspotoskent, ill. nem bejelentkezve kommentelek blogspotba, akkor a "névtelen" kell, ill. a betukombinaciokat kicselezem, es nem irom be az elsore kiadott hieroglifarendszert, hanem elkuldom, ugyis visszaadja, es az mar egy konnyitett varia. probald ki! (leccccccccccci!) :)

csibike 2008.09.03. 21:11:56

mk: A blogtulajok kapcsán csak arra szerettem volna utalni, hogy van választásuk: emelnek "akadályt" vagy sem, szóval, senkit nem akartam bántani :)) Kipróbálom, okés :D csillagszemű: Kérem a linket, bemondásra nem hiszem el :)) Juliette: Ha haver/ismerős/barát a blogtulaj, akkor szívesen gyötröm magam :))

csibike 2008.09.03. 21:15:31

roberto: Áldassék a neved :P :D Rommel: A retinaégést és szemkifolyást nem kultiválom, a többit azért leküzdöm ;) [amúgy üdvüdvüdv :)] Aranyhal: És ha egy kedvenced blogjáról van szó? :))

csibike 2008.09.03. 21:19:38

Fecseg: Á, blogokkal iszonyúan lemaradtam... :/ Andor: Jaja, értem én, pusztán a van védelem-nincs védelem lehetőségre utaltam :) Elf: Nem hiszem, hogy az olvasottsággal függ össze, illetve passz, nem értek hozzá, csak sejtésem van :) Blogolon én törölgettem már napokon keresztül :o

Béb, a zagresszív kismalac 2008.09.03. 23:44:51

Már én is gondolkodtam egy ilyen poszton. Sajnos az ilyen kódosokhoz így ritkábban is kukkantok be - durva lassú a netem, s mire minden bejön... Megj: hozzám nem járnak robotok ...

Aliana 2008.09.04. 00:21:23

én még a robotokat sem érdeklem, hüpp %mrgreen%

konok 2008.09.04. 02:14:19

nálam csak a be nem jelentkezettek töltögetnek ki ilyeneket. eddig matek volt, de nemrég a spam közt találtam az egyik kedvenc bloggerinám kommentjét, ezért gyorsan átváltottam kódra... az, hogy milyen nap van éjjel is lehet nehéz kérdés, én egyszer 00.10-kor akartam kommentelni... természetesen rosszul tudtam a napot:)

Doris 2008.09.04. 05:37:37

Én meg attól kapok frászt, mikor ellenőrzés után kerül be a komment. Értem én, hogy miért kell, nekem is volt egy hétig, mert egy idióta beírogatott gusztustalanságokat, mégsem szeretem. Van, hogy egy teljes napig megakad a komment, így a véleményezés is. Robotos hozzászólóm nekem sem volt még. Azt miről lehet felismerni?

csavi 2008.09.04. 06:58:24

nyilván ezért nem volt tele csibi kommentjeivel a blogom. én sem rajongok érte, és most ez a poszt annyira felhergelt, hogy megtaláltam, hol lehet kikapcsolni. viszont, ha ezek után sem lesz tele csibi kommentjeivel a blogom...

csillagszemű 2008.09.04. 07:27:59

http://csili.blog.hu Na tessék, láss csodát:)

csibike 2008.09.04. 09:18:38

csillagszemű: Köszi :D csavi :D Ez igen aranyos volt :))) Doris: Hű, nálad már nem egyszer küzdöttem kommenttel :)) Egy bazirégi poszthoz napról napra ugyanazok az angol baromságok firkálódtak be, hiába privátoltam az adott posztot, utána is megjelentek ugyanezek az angol kommentek. Itt a blogolon szinte mindenki részesült az áldásban, nand végül azért legyűrte :)

csibike 2008.09.04. 09:22:28

konok: Szia itt :)) Na, majd letesztelem, mennyire csirkebarát a rendszered :D Éjfél után tényleg kihívás :) Aliana: Másokat viszont igen :)) Pigi: Lassú nettel tényleg idegölő :/

Elf 2008.09.04. 10:03:17

Úgy látszik én kivétel vagyok. Több mint 2 év alatt egy sem jött :)

merle 2008.09.04. 12:43:42

Ezek a robot kommentek nekem is kimaradtak, pedig vagyok egy jó ideje.. Na most vajon elszóltam-e magam? (kopp-kopp)

todella kaunis 2008.09.04. 15:41:28

~egyetért~

Doris 2008.09.04. 16:09:30

Mostan énnálam minden ki van kapcsolva. Még a betűsort sem kéri- elvileg. Már jó régen megcsináltam, gondolva, ha engem idegesít, akkor nyilván mást is. Azt az angol firkát meg nem értem, mi lehetett.

csibike 2008.09.04. 23:23:21

Doris: Az angolos itt volt nálunk, a blogolon :) todella kaunis: Tenksz :) merle: Nem tudom, mitől függ, ezt egy robotgurutól kellene megérdeklődni :D

csibike 2008.09.04. 23:23:38

Elf: Maradjon is így :))

mk 2008.09.12. 20:19:11

Csibike, nem vettem magamra a posztot, es bantasnak sem vettem. De azota is nagy igyekezettel azon vagyok, hogy eltuntessem az osszenyomoritott betuket, de nem megy. segitségügyileg valaki esetleg ? orommel veszek mindent.
süti beállítások módosítása