HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.10.05. 13:34 csibike blogja

Van nekem egy fűzöld pitbullom fitballom, fűzöld, mert anno a gyógyboltban azt mondták, ez az én méretem - a mai napig nem tudom, hogy ezt a mellemre vagy fenekemre értették. A gyógytornászok nagyon ajánlják, mert dinamikus felület, ergo egészségesebb, mint a széken való tespedés, bevallom, gyakran nekem is jobban esik rajta az ülés. (Lehet, hogy a fenekemre értették.) A fitball egyébként klassz a hátfájós-gerincsérves korpuszra, torna szempontjából, ugye, bár a borogatást még nem próbáltam. Mivel nyáron igen csúnyán hanyagoltam az elvileg kötelező jellegű labdajátékot, illetve mostanában belefutottam néhány lelkiismeretmasszírozó cikkbe, pölö olyanokba, hogy az ember addig nem tesz semmit az egészségéért, amíg tragédia nem történik vele, és hogy jó lenne, ha az ember nem tojna magasról az egészségére, elhatároztam, hogy sporttevékenységem ezentúl nem az F1 és a MotoGP lelkes nyomonkövetésében fog kimerülni, hanem előveszem a fűzöld labdámat és azon ülve bámulom az F1-et és a MotoGP-t napi 30 percben gyógyító játékba bonyolódunk egymással, a fűzöld fitball meg én.
Már az első testkontaktusnál kiderült, a fűzöld csodalaszti kimondottan alattomos természettel rendelkezik, vagy az is lehet, ő, aki férfim túl keményre fújta fel, maga a megtestesült ördög, mindenesetre óriási küzdelemet folytattam az életben maradásért, emlékeim szerint volt ott lámpa-, virág- és könyvbillegés, égzengés és földindulás, ippon és tripla leszúrt Rittberger, szóval, minden, mi szem-szájnak ingere, a szenvedő fél szerepét természetesen rám osztották, a fűzöld genyaság meg csak röhögött a markában. A második behódoltatási kísérletnél nagy cselesen rávetettem magam, a nyakfogásomat még Steve Irwin is megirigyelhette volna, béke poraira, ennek ellenére korrekt fejessel csapódtam az asztal lábába, meg is tanultam, hogy a labda, mint olyan, gurul, még a nagy is. Aztán volt, hogy mellel kellett kapaszkodnom, mert valahogy a fűzöld labda alá került a saját kezem. (Lehet, hogy tényleg a fenekemre értették.) Azt már meg sem említem, hogy a szörnyetegnek köszönhetően legutóbb egészen közelről csodáltam meg a padlószőnyeg csomózási technikáját, konkrétan orral előre belefúródtam a padlóba. Néha elfelejtem, hogy normális ember nem tornázik szemüvegben, de nem gond, az orcámba beépülő fűzöld rettenet erre is emlékeztet. Amikor nagy bátran bejelentem ő, aki férfimnek, hogy fitballozás következik, mert nekem fontos az egészségem, röhögéstől elhomályosult tekintettel búcsút vesz tőlem és arra kér, vigyázzak magamra, hiszen tulajdonképpen ez egy gyógylabda, nem pedig a nyolcadik utas.

A fitballal egyébként újfent bebizonyosodott, nekem igazán nem kell sok ahhoz, hogy elszórakoztassam magam. Igaz, közben az életemért küzdök, de akkor is.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr696170235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2008.10.05. 14:39:46

Nekem is van. Rózsaszín. Bár, mondjuk, lehet, h csak volt. Bár gömb alakú, mégis eléggé instabilis. Kicsit nem figyel rá az ember és a földön találja magát...

Csillagvihar 2008.10.05. 17:15:53

kapaszkodj Csibi kapaszkooooodj! *és elkerekedő szemmel fordítja fejét a légifolyosón elhúzó sárga csikken után*

Kutyálkodó 2008.10.05. 18:59:42

Szóval Te is parketta-test-programon vagy?:-))))én ezt laszti nélkül is meg tudom csinálni:-DDDD Amúgy a múltkor csendesen szemléltem (persze a sarokból), ahogy a melóhelyen a konduktor az icipici gyerkőcöket mozgatja ilyen lasztin...ők meg csak pikkpakk gurultak ide-oda, volt ott még kézenállás is

Elf 2008.10.05. 20:10:28

Hát ezt videón megnézném! Árulhatnád is horrorvígjátékként :D :D :D

kislatol 2008.10.05. 21:13:00

ezek az izék tényleg ravaszak...nálunk is van melóhelyen pár...mindig kigurulnak a seggem alól...nehéz rajtuk ülni. A doki szerint nagyon jó, mert megmozgatja a derék izmokat. Na, ez a rész tuti :D

Aliana 2008.10.05. 21:19:59

nekem olyanom van, amin vannak pici lábak - persze nem akadályozzák meg a labda elgurulását, de legalább a tudat, hogy vannak... :D

andy-pandy 2008.10.10. 19:10:50

lehet h tesin anno ilyenekkel szórakoztunk:D:P...v legalábbis vmi naon hasonlóval:D hajrá Csibi,ne hagyd magad:D;)

csibike 2008.10.10. 19:12:06

Aliana: Ööö... ilyesmit még nem láttam :o kislatol: Igaza van a dokinak. Szoknyában a legnehezebb ülni rajta :)) Elf: Jobb, mint a Mr. Bean, az tuti :))

csibike 2008.10.10. 19:14:32

andy-pandy: Uhhh, frászt hoztad rám a hirtelen megjelenő kommenteddel :D Igyekszem-igyekszem :)) Kutyálkodó: A parketta ördöge vagyok :D Olyan kevés kilóval és olyan kicsiként könnyű :)) Csillagvihar: /me integet elsuhantában :))

csibike 2008.10.10. 19:15:31

todella kaunis: Naja, nem könnyű betörni a dögöt :D

Béb, a zagresszív kismalac 2008.10.10. 21:22:18

A magasságod alapján osztják a színeket. Az enyém sárga. Szájjal koltam kénytelen felfújni. Azóta szédülök. Viszont vizsgaidőszak végére nem volt brutál hátfájásom!

andy-pandy 2008.10.10. 22:50:42

bocs:D

2008.10.11. 18:16:40

nyűűűűű:D nekem is kell ilyen:D nem érzem magam eléggé veszélyben:D

Golden 2008.10.11. 20:16:49

Elf-hez társulok, én is megvenném ezt a videót %mrgreen%

csibike 2008.10.11. 21:57:29

Úgy látom, bizniszcsirke ténykedésem adott esetben Hello Kitty-s hűtőmágnesgyártást és fitballos esést-kelést fog magába zárni :D
süti beállítások módosítása