HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.10.11. 21:50 csibike blogja

Nemrég kénytelen voltam megállapítani, hogy kedvenc farmerem feszül csípőben, pedig ő ilyet nem szokott, na. Először arra gondoltam, ruhazsugorodást okozó baktériumok tenyésznek a szekrényemben, de aztán be kellett látnom, hogy pölö a trikóim nem méreteződtek át, mellben a helyzet változatlan, szóval, minden bizonnyal a nyáron gátlástalanul-lelkesen befalt ez meg az öltött testet némi pluszkilóban, cirka fenéktájt. Nem sorolom fel, mi mindent toltam az orcámba: Egyrészt csupán az említésükre-gondolatukra is további extragrammok kúsznak fel becses ülőalkalmatosságomra, másrészt ilyen mennyiséget tuti nem bírna el a blogol szerkesztőfelülete. A lényeg, hogy durván egészségtelen volt, ergo mennyeien finom. Feszülő farmer esetén mit is tehet a megfontolt, realista, vasakaratú nő? (Ez én lennék, jelentem alássan.) Visszafogja magát. Direkt nem írtam fogyókúrát, mert én arra kizárólag pénzért lennék hajlandó, pölö ha valamelyik fitnessguru reklámcélból le akarná morzsolni rólam a plusz öt kilómat, fizessen, saját ötletre nem sanyargatok, soha. Önkéntes visszafogás viszont jöhet, mert az nem nehéz, ugye, csak az önfegyelmet kell előásni a brekegő kétéltű segge alól, csak azt. A mai napig egész jól megvoltunk mi ketten, a visszafogás meg én, ledobtam egy-két-három fölös kilót, ennek örömére bőszen veregettük is egymás vállát, hogy hatékonyak vagyunk, hehe, megy ez nekünk, hihi, igen ám, csak aztán jött az ebéd, isteni römertopfos mannát rittyentettem ő, aki férfim elkápráztatására koncentrálván, laza csuklómozdulattal (kézilabdás múlt rulezzz) egymásra dobáltam a feldarabolt krumplit, pulykamellet, császárszalonnát, brokkolit, gombát, répát, vörös- és fokhagymát, minimálstílusban olívaolajoztam, sóztam, borsoztam, kakukkfüveztem a rendkívül gusztusos cuccot, majd jól megsütöttem fedővel és egy kicsit nélküle. (Tipikusan az a kaja, ami a botkezű pasiknak sem okoz nehézséget.) Az nem kifejezés, hogy eszméletlenül finom lett, minden egyes falat maga a tökéletes katarzis, zamatos-omlós gyönyör, áldassék a römertopf neve. Igen, a szakirodalomban ezt nevezik klasszikus öngólnak, szép íves és megsemmisítő a drága, fogyisuliban biztos tanítják, hogy ennyire még véletlenül se tossz ki magaddal, ha épp visszafogást játszol kajaügyileg. Ez van, vontam meg a vállamat, és mivel dacos természettel áldottak meg az égiek, ebéd után barkácsoltam néhány (értsd: köbö húsz darab) illatos narancsos-csokis muffint - ha már öngól, legalább bazinagy legyen.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr286170232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2008.10.11. 22:11:13

Élvezd, ami van! Azt is, ami nincs! ;-D

Golden 2008.10.12. 07:19:25

biztos tapasztaltad, hogy a fene nagy önvisszafog(y)ásnak eredményeként leeső mínusz 1-2 (sikeresebbeknél 2,5) kiló kizárólag mell és környékéről ugrik, a fenék tuti marad, szóval kár az önsanyargatásért. A recept már leírva is túl jól hangzott ahhoz, hogy el ne csenjem :)

mm 2008.10.12. 10:27:33

nem gondolom, hogy akkora öngólt lőttél, a römertopf-os kaják nem arról szólnak. (oké, a császárszalonna gáz lehet, de nyilván nem csak az volt benne, ennyi meg kell :))))

Hermész 2008.10.12. 13:22:03

szerintem dob el az önvisszafogást meg a farmerodat és vegyél egy pöttyel nagyobbat, mert a kaja fontosabb! :D (egyébként a legjobb és legkönyebb fogyókúra a fog- és/vagy fogíny-fájás! egy hét alatt akár -5 kiló!!! - én most fogytam ki a kedvenc farmeromból... :S)

Elf 2008.10.12. 15:01:42

Még mindig jobb, mint amit én műveltem hétvégén. Majd lemegy, ha nem karácsonykor úgyis feljön. Tudom gonosz vagyok, bocs :(

csibike 2008.10.12. 17:43:57

Elf: Lehet úgy karácsonyozni, hogy ne jöjjön fel semmi, mégis mindenből egyen az ember lánya :) Hermész: A szerelmi bánatot is a rendkívül gyors és eredményes fogyókúrás eszközök közé lehet sorolni :)) Imádok enni, ugyanakkor nem akarok elhízni, a nagyobb gatya viszont az utóbbit segíti elő :D

csibike 2008.10.12. 17:47:45

mm: A mennyiség volt sok - sok kajából nem lehet keveset enni :D Golden: Az én mellem állandó, a néhány pluszkiló meg simán lemegy némi visszafogás és mozgás eredményeként, szóval, elég szerencsés alkat vagyok. Szó sincs sanyargatásról, ahogy írtam is, csak betartok bizonyos szabályokat :) Majd írd meg, hogy ízlett :))) Rege Ata: Azt teszem :)

Elf 2008.10.12. 18:53:08

Arra taníts meg nagy guru :) :) :)

winstinsmith 2008.10.13. 10:38:08

Nagy csirkefarhat, nagy elvezet.

csibike 2008.10.13. 11:07:40

winstIn (:P): Ühhü, ezzel minden pasi így van, a gebéket csak a reklámokban csípik :D Elf: Oké, padavan, sort kerítünk rá :)

winstonsmith 2008.10.13. 13:38:24

Jovanna, faradt vagyok. Nem kell belerugni szegeny ehezobe... :)

todella kaunis 2008.10.14. 23:45:29

Kérek muffint :) Képes vagyok egy hét alatt 3-4 kilót fogyni. Hízni meg max egy kilót. És a vicc, h nem értem az okát :S
süti beállítások módosítása