HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.07.25. 14:27 csibike blogja

A felvételi ponthatárokról megint eszembe jutott a türelem, az az időtlen-parttalan megadó várakozás, amikor a zsigereimben érzem, hogy nagyon szeretném megvalósítani az egyik dédelgetett álmomat, szerintem itt van az ideje, készen állok a megmérettetésre, feszít belülről a türelmetlenség, mert már tenném-csinálnám, beleadnám szívemet-lelkemet, de tudom, hogy várnom kell, gőzöm sincs, meddig, mert még nem jött el az a pillanat az életemben, amikor átadhatom magam ennek az álmomnak, most más dolgom van, másra kell figyelnem, mással kell foglalkoznom, más, fontosabb álmokat kell valóra váltanom. Soha nincs késő, persze, tíz év múlva is tanulhatok pszichológiát, negyvenegy évesen, csak úgy, a magam örömére, talán akkor már nem kell százezreket fizetni éspervagy hosszú órákon át utazni éspervagy munkát-tanulást összeegyeztetni. Nem a felvételi a gond, simán megoldanám, hanem az, hogyha felvesznek, évekig nem tudok továbblépni, mert se időm, se pénzem a folytatásra, fanyar mosollyal elteszem a sikeres felvételiről szóló kiértesítést és ennyi. Mondjuk, roppant érdekesnek találom azt az ellentmondást, hogy minél öregebb vagyok, annál jobban tudom, anno mit kellett volna inkább tanulnom az egyetemen, ugyanakkor biztos vagyok abban, hogy a mai csibike tapasztalatainak, érzéseinek, gondolatainak hiányában vajmi kevés haszna lett volna annak a tanulásnak. Nos, nem tehetek mást, várok. Lehet, közben kiderül, hogy az én sorsom nem is a pszichológia vagy nem kizárólag a pszichológia, ha meg mégis, akkor meglehet, nem a szokásos tanul-diplomázik-praktizál csapáson kell haladnom, ha másoknak szeretnék segíteni. Az Élet tele van izgalmas kérdésekkel... és ez így van jól - hiába facsarodik össze a szívem. 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr486169997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roza 2009.07.25. 16:26:31

Ó,a pszichológia... Az én egyik régi vágyam is:) Gimi után szerettem volna erre menni,de azt hiszem,nem volt elég önbizalmam,és nem mertem.Kár.De imádok minden ilyen jellegű könyvet,és mindent,ami ezzel kapcsolatos...

Rege Ata 2009.07.25. 16:33:32

Nemrég olvastam egy könyv fülszövegét. Szerzője szerint nem a nők "péniszirigyek", hanem a férfiak "áldottállapot- és szülésirigyek". Inkább "létrehozták" a "civilizációt és kultúrá"-t. :-)

Rege Ata 2009.07.25. 16:33:58

(na, javítottam a jót - jellemző ;-s ;-o ;-D)

Csillagvihar 2009.07.25. 20:02:29

Pont ezért tartom hülyeségnek a 14 évesekre kényszerített pályaválasztást. Talán még 18 évesen is korai.

csibike 2009.07.26. 00:48:15

Csillagvihar: Egyetértek :) Rege Ata: Melyik könyv? roza: Soha nincs késő... :)

Elf 2009.07.26. 05:43:19

amikor idén a negyedik vagy ötödik végzettségem is megszereztem, még mindig úgy éreztem, hogy ez sem az igazi... de sokfélét tudni jó és tanulni is :) anno én mentőstiszt szerettem volna lenni, helyette szültem és ma már örülök, hogy nem lettem az :)

Rege Ata 2009.07.26. 09:24:58

csibike, nem tudom, a Libri Könyvpalotában böngészgettem. (Szigorúan csak böngészgettem, manapság igen kevéssé olvasok "el"...) Szerintem a napokban újra megcselekszem, és akkor híradózom :-) Jó? :-)
süti beállítások módosítása