HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.10.15. 00:16 csibike blogja

Nálam a "nincs pénzem" szomorú ténye mindig is azt jelentette, amit. Hogy nincs. Nincs könyvre, nincs ruhára, nincs színházra, nincs kozmetikusra, nincs étteremre, nincs bulira, nincs ajándékra, nincs utazásra. Számlákra van. Kajára csak akkor, ha marad a számlák befizetése után. Volt olyan, hogy reggelire, ebédre és vacsorára két zsemle és négy szelet párizsi jutott összesen, közben pedig literszámra ittam a csapvizet, hogy ne legyek éhes. Volt olyan, hogy otthon keservesen megsirattam a bevásárlókosárban felejtett 65 forintos csokit, mert az már luxusnak számított, azt úgy kellett kigazdálkodni, én meg elhagytam. Volt olyan, hogy lyukas cipőben teleltem át, hóban, latyakban, esőben három-négy váltózokni lapult a táskámban, szigszalaggal egyszer próbálkoztam, hiába, felpöndörödött. Sorolhatnám még a voltolyanokat, éppen ezért ha valaki rendszeresen cigit, ruhát, cipőt, parfümöt, újságot vesz magának, külföldre utazik, moziba és egyéb helyekre jár, azt képtelen vagyok sajnálni azért, mert szegénynek nincs pénze. (Ez is olyan trendi és vérmagyar dolog, az állandó és ok nélküli panaszkodás.)

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr76170226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.10.15. 07:37:16

Amikor anno lyukas cipőben jártam egy télen át, állandóan zörgött a lábam. Nylonzacskót húztam a zoknira, az még melegített is. Ciki volt a melóhelyen átöltözni, de ez volt.

pipacs 2008.10.15. 07:49:56

szívemből szóltál..mindig mondom, ha cigire jut, akkor mindenre jut...

krikszi 2008.10.15. 09:22:46

....és milyen sokan élnek így, én is totál ki tudok akadni az ilyenek panaszaitól...

OSUDF 2008.10.15. 09:34:27

Hehe, csak nem beszéltél apámmal?:)

pipi8607 2008.10.15. 09:42:06

Teljesen egyet értek!! Nekem sem marad szórakozni pénzem, de emiatt sosem panaszkodom, hiszen gyerekkori álmomra verem el a havi megmaradtat, a kiadások után. Amíg még apu védő szárnyai alatt, nála lakom, szeretném kicsit kiélvezni ezt az egyetlen szenvedélyem, mert ha kirepülök a vészekből, erre nem lesz pénzem.. Én is jártam már lyukas cipőben télen.. Ismerős a helyzet... :( Puszi, és kitartás! :)

Aranyhal 2008.10.15. 10:19:28

náam is elsők a számlák...aztán holtversenyben unokára jutó és a benzinpénz mivel messze lakunk egymástól ugye a kedvessel...többire nem jut

Aranyhal 2008.10.15. 10:21:52

a kaja azé alap %lol% ezt kihagytam:)

DuDe 2008.10.15. 10:31:47

milyen ismerős...én is kiszámolom jó előre, hogy mennyi megy el az adott hónapban, és a maradékból "élek", de panaszkodni max. otthon Fecónak :) jah, és a panaszkodós dologra is csak bólogatni tudok...ez nagyon megy :s

Odil 2008.10.15. 11:15:51

nagyon is tudom milyenek azok a napok, amikor nincs pénzed. Azt nem bírom, ha mégis rád akarnak erőltetni valamit vagy nem veszik komolyan, hogy tényleg nincs, mert nekik mást jelent az hogy nincs.

Aliana 2008.10.15. 12:23:31

egyetértek, mert bár most húzom a szám, hogy sokba fog kerülni a ruha (ha megveszem), de azért amig jut erre is, nem panaszkodnék, hogy én szegény...

csavi 2008.10.15. 13:53:03

ez egy nagyon jó meglátás

ac 2008.10.15. 14:44:55

mélységes egyetértés a részemről is, pont tegnap számolgattam magamnak költségvetést, a sírás határán nyilván, ahogy mindig. utána pedig mérlegeltem: jó lesz még az a régi kabát ezen a télen is, nem kell most új csizma sem. az én kedvencem persze az, aki hitelből vesz mindent, de még karácsonyi ajándékot is, mert nehogy valami saját kézzel csinált és jelképes dolog kerüljön a fa alá (pedig szerintem annak mindenki jobban örül), kell a soktízezres ajándék.

Enkeli 2008.10.15. 14:53:55

Tudod Csibike, pont a minap hallottam a rádióban erről egy szép hosszú beszélgetést, riportot. A magyarok nem szeretnek dicsekedni, sokkal inkább siránkozni. Félnek az irigy emberektől, és nem tudják megbecsülni a saját sikereiket. Tökéletesen egyetértek ezzel... Én se merek sok mindennel dicsekedni, mert akkor jönne a bezzeg, meg satöbbi. Azt hozták fel példának többek közt, hogy ha valaki elmegy nyaralni és szuperjó élményekkel tér haza, azt csak úgy meséli el az ismeretségi körében, hogy hozzáteszi, mik voltak a rosszak. Ha nincs, akkor is keres szerintem, mert keseregni jó. A magyarok szerint... Csak úgy hozzáfűztem.

marlen 2008.10.15. 15:44:43

Mi volt az, ami kiváltotta belőled ezt a posztot?

csibike 2008.10.15. 15:55:01

Enkeli: Jó, hogy hozzáfűzted, köszi :) Csak ha mást mutat a valóság és mást a siránkozás, az azért feltűnő és én pölö az ilyen emberben nem tudok bízni... Lehet, hogy emiatt van az, hogyha valakinek nincs oka panaszra, akkor is lelkiismeret-furdalása van, mert az biztos nem normális dolog, hogy mindennel elégedett :)) ac: Ismerős dolgokról írsz :)) Ezt a hiteles dolgot soha nem fogom megérteni, pláne karácsonyi ajándékvásárlás címén és pláne úgy, hogy sokkal többet kell visszafizetni... csavi: Nem egyszer megtapasztaltam és kikívánkozott :)

csibike 2008.10.15. 16:00:09

marlen: Konkrétan egy beszélgetés, ami megfejelte az itt-ott begyűjtött tapasztalataimat :) Aliana: Hű, és még én is rá akartalak beszélni :)) (Szerintem vedd meg, ha megoldható, és élvezd.) Odil: El tudom képzelni, hogyha valaki havi százezres költésekhez szokott, akkor tízezernél már húzza a száját, mert a saját értelmezésében nincs pénze, csak az nekem személy szerint nem azt jelenti, hogy nincs :)

csibike 2008.10.15. 16:06:40

DuDe: Ő meg jegyzetel, gondolom :D Én nem panaszkodtam akkor sem, amikor nem volt, és nincs panasz most sem, mert arra jut, amire kell. Nyilván álmaim családi házára nem telik, de ettől még nem sajnáltatom magam, mert milliószor rosszabbul él sok más ember a világon... :) Aranyhal: A számla olyan fix dolog, ugye? Akkor lenne igazán szar, ha azt sem tudná fizetni az ember :) pipi8607: Szia itt :) (Lassan kész a baromfiudvar pipivel és csirkével :D) Kedves vagy, nálam szerencsére minden rendben. Mi az a szenvedély, ha nem titok? :))

csibike 2008.10.15. 16:10:13

OSUDF: Nem ő volt :) krikszi: Az meg külön érdekes, hogy inkább azok szoktak adakozni, akiknek kevesebb van :) pipacs: Ilyenkor örülök, hogy nem vagyok cigifüggő :))

csibike 2008.10.15. 16:11:27

Elf: Hasznosak ezek a tapasztalatok, sokat adnak az embernek :)

pandee 2008.10.15. 17:13:09

Nekem anno volt egy felnőtt ismerősöm, aki folyton nyavalygott, hogy így nincs pénze, úgy nincs pénze és folyton kölcsönkéregetett. De azért a lánya kiment egy hónapra nyaralni Angliába, mert "hát úgy szeretett volna". Az persze nem jutott eszébe, hogy rengetegen szeretnének kimenni, meg ezt-azt, de ha valakinek nincs pénze, akkor nem küldi a gyerekét külföldi nyaralásra.

sunny. 2008.10.15. 17:13:55

Nekem anyu mindig azt mondja, hogy sosem fogunk éhezni, mert zsíroskenyér mindig lesz! Egyébként leborulok anyu előtt, ugyanis ilyen kevés pénzből úgy gazdálkodni, ahogyan ő teszi.. már már művészet.

pipi8607 2008.10.15. 17:49:06

Baromfi társam! Lovagolok... Épp lehet lemondok róla a mai fejlemények után... De maj még meglássuk. Nem adom fel ilyen könnyen!! :)

Hermész 2008.10.15. 19:50:03

teljesen egyet értek veletek! bár nem nagyon van ilyen téren tapasztalatom - viszont van egy olyan érzésem, hogy jövőre ez változik. és remélem is!( - mármint... húzzak el innen jó messzire, és hadd gazdálkodjak, gondoskodjak én magamról! %redface%)

csibike 2008.10.15. 20:01:14

Hermész: Kívánom, hogy úgy sikerüljön, ahogy szeretnéd :)) pipi: Mi történt? (És mi az a sok szám a nickedben? :))

csibike 2008.10.15. 20:07:51

sunny.: És milyen finom az a zsírosdeszka :) Lesz mit eltanulnod tőle :)) pandee: Így van :)

Alessia 2008.10.15. 22:08:20

A frászt hoztad rám, mert volt egy ilyen bejegyzésem kedden, hogy "elindultam pénz nélkül" - de ez azt jelentette, hogy elfelejtettem vinni, és szerencsére nem azt, hogy nincs (mert akkor ugye nem mentem volna oda, ahova...). Nekem az a rinya is tetszik, hogy milyen drága egy könyv vagy egy koncertjegy (ezért nem is vesz) - a körmösnél meg a hajbevarrásnál meg otthagy harmincezret.... %rolleyes%

deep blue 2008.10.16. 05:54:24

Volt olyan, hogy a kutyámnak adtam előbb kaját, a sajátomra már nem futotta. Huszonévesen, válófélben, mert az ex csak a kutyát hagyta örökül. Szívből megértelek. %neutral%

todella kaunis 2008.10.16. 10:37:33

Nekem tényleg nincs pénzem. Fénymásolásra és buszra költöm. (Napi kajcsi, amit főzök/sütök, de még a tojás is drága:S). Erre a 7re van 3 zsemlém. De nem is vagyok éhes, nem kell a kaja. Spórolni emberi dolog :D

csibike 2008.10.16. 18:24:00

todella kaunis: Az :) deep blue: Szerintem kellenek ilyen tapasztalatok is... Alessia: Bocs, nem akartalak megijeszteni :D Igenigenigen, ez is mennyire jellemző :))

deep blue 2008.10.16. 20:35:46

Igen kell ahhoz, hogy az ember megtanulja a fontossági sorrendeket.

pipi8607 2008.10.21. 21:23:11

Kissé megkésve, de válaszolok, bocsi h ogy eltűntem, az olvasást is pótlom majd, de csak holnap. A lovasoktatóm elment szülni, és a helyébe egy fiatal, kedves, aranyos lány került, de oktatni nem tud, és nekem még szükségem van rá.. A neveme mögött a sok szám azért van, mert a pipi így simán már foglalt volt, így kiegészítettem néhány hozzámtartozó számadattal... :)
süti beállítások módosítása