HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.11.01. 19:38 csibike blogja

Nagyon kellemesen csalódtam tegnap este. Nem, nem volt tele a hűtő lecsóval és lecsóval és lecsóval, nem, nem szerenádozott Michael Bublé az erkélyem alatt, nem, nem nőtt hátközépig a hajam - Fenyő Iván vett le a lábamról, tudod, a harminckilences virgácsokról. Igen meggyőzően improvizált a Beugróban, csak azért nem nevezem zseniálisnak, mert nem akarom, hogy elbízza magát, na. Egyébként a műsor már a legelején állandóra rendezkedett be a szívem egyik csücskében (a folyt.köv. miatt boldog fény gyúlt vala az ő orczáján és lelkendezett vala az ő nagy örömében, pölö ebben a másik blogban ), homlokráncolósan fanyalogtam is, azon morcogván, miért pont Fenyő "Fenegyerek" Iván, aztán kiderült, hogy azért. Mármint színészként. Mint férfi nem hat meg - Rudolf Péter sármja überelhetetlen. Kicsi és csúnya és kopasz, ja, viszont szexi. Kisugárzás, az, meg humor, intelligencia, érzékenység. Az ilyesmit nagyon karmolom. Ufó vagyok, meglehet.

(Zárójelben megjegyzem: Már nincs férfiideálom. Tinipubertáskamasz periódusomban Alain Delon volt az isten, nőként mágnesként vonz a vérlázítóan-férfiasan szép, az olyan, mint Mel Gibson, Christian Bale, Robert Redford, ugyanakkor olyan csúnyaságokba is zsigeri szinten beleremegek, mint John Malkovich vagy Al Pacino, és ha már így összamazsoláztam azokat a színészférfiakat, akiket nem hajtanék el, ha, listás még Joaquin Phoenix is, a teljesség kedvéért. Zárójel bezárva, Freud meg hallgasson, csitt.)

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr306170198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.11.01. 19:44:07

Nos...igen hasonló az ízlésünk csibelány %smile%

Sushcsi 2008.11.01. 19:44:13

azt a középsőt én se kergetném ki az ágyamból :)

Csapos 2008.11.01. 20:17:14

Én a pasikrol inkább nem, de Fenyő tegnap tényleg nagyot alkotott...kifejezetten illet a társaságba..." ez az izé az az izé..."

Doris 2008.11.01. 20:32:40

Nekem meg az ilyen kisfiús izé, mint Hugh Grant, vagy Csányi Sándor, de az igazán vonzó az intelligens, nem éppen ifjú Jack Nicholson, vagy Anthony Hopkins. Na, ők évek óta töretlenül.

Csillagvihar 2008.11.01. 21:05:18

Kihagytad az idős Sean Conneryt, ezzel együtt: jaja!

ac 2008.11.01. 21:32:20

kálloy molnár péter is helyes. kicsi, kopaszodik, és talán hímlőhelyes vagy milyen az arca. imádom. egyébként pont összeírtam az álomférfiakat konzerbejegyzésnek magamhoz :)

csibike 2008.11.02. 00:01:46

ac: Mi az a konzerbejegyzés? :) Csillagvihar: De te betetted :)) Doris: Van bennük valami, abszolút igaz :)

csibike 2008.11.02. 00:04:39

Csapos: Feltettem a nőket is, róluk inkább, gondolom én :D Igen, meglepődtem, hogy Fenyő Iván mennyire passzolt, anno Oroszlán Szonja teljesen kilógott a csapatból. Sushcsi: Sajnos, Delon manapság már a 73. évében jár... Üdv itt :) Aranyhal: Ami jó, az jó :D

ac 2008.11.02. 08:43:18

konzerv, csak elírva :) egyébként azt hívom annak, amit előre legépelek és beidőzítem freeblogban, hogy x napon majd kerüljön ki.

Odil 2008.11.02. 11:27:40

jaja én sem küldeném el egyiket sem :D

Golden 2008.11.02. 16:30:13

1. lemaradtam a Fenyő Ivánról, pedig jó lett volna végre valami ütőset látni tőle :( 2. még gyerekfejjel is olyannak képzeltem a FÉRFI-T, mint Gregory Peck, Paul Newman, aztán most nagyon bejön az idősödő Sean Connery. Pasinak meg jó volt a Delon-papa, meg duplanullás Pierce Brosnan, esetleg a sorozatos Hegylakó Adrian Paul, mostanában a szellemekkel suttogó leányzó filmbéli férje (neve???), sőt jószerivel az összes Helyszínelő sorozat főszereplői (talán csak Miami-i nem) :)

Elf 2008.11.02. 17:15:45

Hú én csak a férfias pasikat szeretem, szépfiúk nem jönnek be... Al Pacino, C. Bronson, S. Conery, Tarantino, Viggo Mortensen, Harrison Ford

csibike 2008.11.02. 17:35:03

Elf: Jó, csak ez oda vezet, hogy kinek mi a férfias :)) Golden: Széles a paletta nálad is :D Odil: Duzzogva hagynád magad te is :D

csibike 2008.11.02. 17:35:38

ac: De jó neked, hogy van ilyen a freeblogon :))

Elf 2008.11.02. 22:43:34

Igazad van. De nekem a szőke és kék szemű nem az. Nekem - hangsúlyozom. Az szép, aranyos, kedves, stb. Bár nekem az sem, mert a kék szem az hideg...

Golden 2008.11.03. 13:57:15

Elf, nem láttad a fiamét ... hogy annak hányféle árnyalata tud lenni hangulattól függően! *büszke anya* :)

apacs 2008.11.03. 22:15:48

Rudolf Péterért néztem meg 5 ször a Padlást :). Dustin Hoffmanért 25 ször az Aranyoskámot,és a Kramer kontra Kremert. John Malkovich isten király. Sean Conneryt akkor sem rúgnám ki, ha Brad Pitt állna ellentétesem a mérlegen :). szóval nyugi nem csak te rajongasz a nemalegszebblegizmosabb ellenben a legvonzóbbsármosabbbugyilehúzosabb pasikért :D
süti beállítások módosítása