HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.12.11. 23:16 csibike blogja

Ha az utcán csak úgy a semmiből kamerák kereszttüzébe kerülnék és a szupermodellre hajazó riporterspiné faggatni kezdene, hogy csibike, mert ugye előtte megkérdezné, hogy mi a becses nevem, én meg huncutul csillogó szemekkel és titokzatos mosollyal azt felelném, hogy a nevem Bond, James Bond szólítson csak csibikének, szóval, ha a faggatócsaj százfogú művigyorával érdeklődni kezdene, hogy csibike, szerinted mi az egyik legnagyobb áldás a női szépségiparban, akkor csibike kapásból rávágná, vagyis én kapásból rávágnám, hogy pölö a mosogatógép, mert a mosatlan hipp-hopp eltűnése pillanatok alatt kisimítja a ráncaimat tartós szempillafesték, jó, nem úgy tartós, mint a tej, cirka három hét alatt lekopik, bár lehet, ha nem pislogsz, talán négy hétig is bírja, mondjuk, kontaktlencsével többet kell pislogni, hogy elég nedvességet kapjon a szemem-lencsém, meg azért is, mert idétlenül néznék ki dülledt-meredt szemmel. A tartós szempillafesték hasznos találmány, hetekig nem moccan, nem maszatolódik el, szépszeműen lesek bele a nagyvilágba három hétig, na jó, amúgy is, de így még szépszeműbben, hehe, reggel pedig kerek két és fél perccel tovább durmolhatok szempillapingálás helyett, este pedig nem kell suvickolni a lemosóval, hála a kozmetikusnak, mert felkeni, nekem szénfeketét, a még tutajosabb látószervek zálogát, szóval, nézz fel, az alsó pillák alá nyomjuk a benedvesített vattát, jó, csukd be a szemed, óvatosan, le ne essen a vattapamacs, most a szemhéjadra is teszünk egy vattacsomót, a pillák szépen kilógnak, úgy, igazítunk még egy kicsit a vattákon, hogy ne a szemedbe csurogjon a festék, szuper, rápacsmagoljuk a kencét, jól odatunkoljuk a pillák tövébe, így ni, kész is, tizenöt perc, aztán lemossuk, én meg csak ülök és megpróbálok nem gondolni a bezártságra, pedig heveny szemklausztrofóbiát diagnosztizálok, bezárták szegényeket, rettegnek a sötétben, jajj, ne vakuljak meg soha, csak tizenöt percet kell kibírnom, életem egyik leghosszabb tizenöt percét, addig nem nyithatom ki a szememet, bármilyen ráncolásra, apró idegmozdulatra beszivárog a festék, a vatta alá folyik, ó, merre vagy, botox? moccanatlan tűröm a szúnyogcsípést, a tüsszentési ingert lélekből űzöm el, röhögni pláne tilos, ha csípni kezd, próbáld meg ellazítani a szemkörnyéki izmokat, segít, mondja J., ha kicsit jobban mar, hajtsd előre a fejedet, de ne nagyon, ha már nem bírod tovább, szólj és lemosom, én meg presztízskérdést csinálok a tizenöt percből, pedig egyenlőtlen a küzdelem, mert egyre jobban csíp a festék, valahogy beszivárgott a dög, mégsem kellett volna röhögni, a vattatakaró alatt könnybe lábad a szemem, a könny oldja a festéket, ő meg huncutul beoson a pillák alatt ésperagy között, lelki szemeimmel, nekem olyan is van, bezony, látom az egyre duzzadó ereket, vöröslenek, maródnak a szememben, markolom a szék karfáját, lábujjaimat ökölbe szorítom, de azért bírom, pontosan tizenöt percig, mert hőscsirke vagyok, ideiglenesen piros szemű, az.

A szeánsz végén egy liter szemcseppet kérek - csak hogy lássak is valamit a hazaúton.

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr146170153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tögyö 2008.12.12. 00:39:17

Szóval voltál ma a kozmikusnál? Az én szemem hiába krémezték alul, mindig nagy, fekete monoklikkal távoztam a helyszínről, és napokig kellett várni, hogy lekopjon. Ezért maradtam a két és fél perces spirálnál. :))))

Elf 2008.12.12. 05:24:20

én is mindig szétröhögöm :)

pipi8607 2008.12.12. 08:17:23

Én passzolom atémát.. Egyáltalán nem sminkelem magam... Vagyis egy időbe kis puderos alapozó, meg szemceruza, s zigorúan barna a természetes hatás érdekében. Ennél tovább sose jutottam. Ügyetlen vagyok, és nem érzem magam elég merésznek hozzáá :D De ma szallagavatóra is kipingálom magam :P

Cuki 2008.12.12. 08:29:00

Mostanság mikor nekem csinálják én feszt elalszom csukott szemmel (mondjuk máshol is képes lettem rövid durmózásokra) a hülye egyetem okozta kimerültség miatt. Egyébként nekem is állatmód csíp ha véletlen nem úgy csinálom ahogy azt kellene, ez van a szépségért meg kell szenvednünk. Az enyém mellesleg elég röhej mikor kezd lenőni, tök szőke a pilláim töve, és onnan feketedik.:D

Odil 2008.12.12. 10:20:00

csibe egy hős vagy, már a felénél kezdtem összeszorítani a fogam, pedig csak olvastam :) Praktikus az biztos, és kíváncsi vagyok tényleg annyira tartós? Még nem is hallottam ilyenről (szégyen, nem szégyen)

Béb, a zagresszív kismalac 2008.12.12. 10:36:18

Én mindig olyan görcsösen félek a csípéstől, hogy szorítom. Már a karfát is tuti. Ettől még jobban csíp és 3 perc után megbánom az egészet és vegyétek le és inkább spirálozom... Áááá! A kozmetikus megdicsér, hogy milyen jól bírom, mikor nyomkod - valójában még élvezkedem is! - aztán visszavetem magam nála a szempillafestési hisztimmel. Evvan! Nem akarok a szépségért szenvedni! Spirálozok...

todella kaunis 2008.12.12. 11:24:55

Kozmetikusnál voltam kezelésnél és mondták utólag, h ehhez most ajándékba jár a tartós szempillafesték. Tök jó volt utána:D (és nem tudom, a kontaktlencsének vagy csak gyakori bájos pislantozásomnak köszönhető, de 2 hétig bírta...)

csillagvirág 2008.12.12. 12:10:40

néhányszor én is kaptam az alkalmon és a kozmetikus barátnő adta lehetőségen. jó áru ez a tartós cucc, mégis jobban szeretem a spirált - szerintem látványosabb. egyébként meg, ha vigasztal, sokkal jobban csíp, mikor kiszállsz az autóból, hogy levedd a kabátod, mert baromi meleg van és ott ácsorogva a szemedbe fröccsint a kedves sofőr kollegina egy jó adag szélvédő mosót. azt hittem, belevakulok. tényleg kétségbe estem. szóval te csak örvendj, hogy csupán a festék mardosott. :) tögyö: nem tudom... nem lehet, hogy béna a kozmetikus, aki ezt műveli veled? az én barátnőm olyan profin körbekent és -vattázott, hogy soha nem volt monoklim. keress lelkiismeretesebb kozmetikust. (én meg fogjam már be a számat. regényt varázsoltam a kommentemből...)

csibike 2008.12.12. 12:19:39

csillagvirág: Á, én is kaptam már szélvédős folyadékot a szemembe, pedig csak egy kocsi mellett álltam meg, teljesen gyanútlanul :D Azt hittem, kimarja a szememet a helyéről, de túlélte... :) A csípés miatt csak évente két-három alkalommal bírom rávenni magam a tartós festésre, egyébként marad a spirál. todella kaunis: Két-három hét, állítólag az adott ember szempillájától függ. Pölö a gyanta is teljesen egyéni, van, akinek három hétig nem nő szőr, van, akinek már egy hét után... :))

csibike 2008.12.12. 12:24:10

Pigi: Szerintem a nyomkodáshoz több hősiesség kell :))) Én sem bírom a tortúrát, legtöbbször spirál nálam is. Meg féltem a szememet :) Odil: Elég sok mindent kibírok fizikailag is, bár ezt a tartós festést csak nagyon ritkán alkalmaztatom, jobb a békesség :D Tényleg tartós, plusz szerintem szebb keretet ad a szemnek :) Akinek nagyon világos a pillája és ez zavarja, annak meg igazi áldás. Cuki: Ilyenkor örülök, hogy nekem sötét pillám van, már bocsánat :)) Fel nem foghatom, hogy tudsz elaludni közben, te kis hidegvérű, te :D

csibike 2008.12.12. 12:27:03

pipi8607: Gyakorolni kell, az sokat segít :) Én sem vagyok profi sminkből, de egyszer majd szeretnék elmenni egy tanfolyamra. Nem rossz, ha az ember ismeri az arcát és adott esetben a legjobbat is ki tudja hozni belőle :)) Elf: Csíp miatta? :))

csibike 2008.12.12. 12:28:14

tögyö: Ha pandamaci leszel utána, akkor béna a kozmetikusod... :) (Apropó, neked nincs blogod? :)))

Cuki 2008.12.12. 12:58:29

Csibim hát a rendszeres 3 óra alvások/éjszakai tanulások miatt vagyok képes bárhol és bármikor elaludni ezt is megértük.:D Főleg, h a normál alvásigényem legalább 9 óra lenne. Most viszont mivel épp az előbb estem haza egy maxpontos sikeres anatómiademóról megyek és eldőlök. Este pedig forralt bor és töki pompos a főtéren. Jelen pillanatban megérdemlem.:D

Picike 2008.12.12. 14:24:44

Azt hittem, hogy csak én kényeskedek és csinálok ügyet a szempillafestésből. Nekem egyszerűen olyan érzésem van, mikor rajtam van krém, vatta, festék, mintha köveket raktak volna a szememre.

Elf 2008.12.12. 16:37:43

Csíp mint állat :) De utána szép :) Én vagy 30 éve csináltatom mindig , utálom sminkelni ez meg csak van :)

Golden 2008.12.12. 17:02:43

én csak nagyon ritkán csináltatom meg, de olyankor aztán dícsérgetnek is. Egyébként nagyon érzékeny vagyok ,mostanában már attól is könnyezek, ha bekenem valami jobbfajta krémmel az arcom. Tuti valami allergia lesz belőle, de még nem jöttem rá, melyik cég a hunyó, bár elég egyszerű meg bőrbarát dolgokkal próbálkozom. A tuti az volt, amikor a méregdrága ránctalanítótól bőgtem egész nap. És a szemcsepp se megoldás, egyrészt mert mindig becsukom a szemem, mielőtt odaér a csepp, másrészt meg ha véletlenül sikerül, sürgősen kipislogom vagy kibőgöm. *Reménytelen karikásszemű*

tejberizs 2008.12.12. 18:44:31

fú, ezt én is szeretem. (sosem spirálozom, lustaság fél egészség:S) amúgy szerintem is kozmetikusfüggő. nekem pl. sosem csíp és nem marad utána monokli.

Elf 2008.12.12. 18:56:11

Golden: én sem bírom a szemem körül a szemránckrémet és ilyeneket, van amelyiktől bedagadok :(

ac 2008.12.12. 19:00:06

én mindig letagadom, hogy fáj és csíp, nehogy a kozmetikus rájöjjön, hogy véletlen mégis kinyithattam résnyire a szememet. nem akarom, hogy ennyire hülyének nézzen, hogy pár percet sem bírok ki csukott szemmel...

tk 2008.12.12. 19:01:55

Jaj igen a gyanta. A lábamon nálam is hetek. De máshol... másfél hét és szőr-nyű.

M 2008.12.12. 20:43:20

Jól írsz, Csibike, na, mi mást is mondhatnék!

csibike 2008.12.12. 23:05:45

M: Zavarba hozol... Köszönöm :) tk: A tartós szemfesték is egyéni, azt gondolom :) ac: Hehe :) Amikor egymásnak csinálják, az is csíp, szóval... (Mármint a szempillafestést :D)

csibike 2008.12.12. 23:07:14

Elf: Remélem, voltál vele dokinál... :/ tejberizs: De jó neked :)) Nálam talán összesen két-három olyan alkalom volt az eddigi életemben, amikor nem csípett :o

csibike 2008.12.12. 23:09:50

Golden: Remélem, te is voltál vele dokinál... :) Gyógyszertárban lehet kapni jó minőségű, nem irritáló krémeket. Bőrgyógyász tud segíteni. A szemcsepptől én is parázok - becsukom a szememet :D Elf: Ehhh, ennyire nem vagyok bátor... vagy mazo :D

csibike 2008.12.12. 23:11:10

Picike: Nemnemnem, sokan mások is :) Cuki: Hű, forralt bor és töki pomps, az jóóó :)) Megérdemled és gratulálok és pihenj is :)

Elf 2008.12.13. 04:48:50

nem, de kiderült, van valami alapösszetevő, amitől a ráncok simulnak, én meg allergiás vagyok rá.. marad a sima egyszerű krém... bár nekem Cat a vasalóm :)

Aliana 2008.12.13. 09:20:23

*nem tud érdemben hozzászólni, ugyanis nem sminkel* %smile%

2008.12.14. 21:10:04

most épp a nagykezelés jutott eszembe... nekem akkor azért kellett kísérő. mert én olyan fejjel nem mertem kimenni az utcára:S

csavi 2008.12.16. 08:37:12

engem vajon miért nem hoz lázba ez a téma? :p

csibike 2008.12.16. 09:04:24

csavi: Mert nem te szívsz vele :P:D zí: Estére kell az időpont, biztos, ami fix alapon :D Aliana: Pedig már egy minimális szemceruza, spirál, szájfény is érdekes dolgokat varázsol az ember arcával - pláne, ha jól keni fel :D

csibike 2008.12.16. 09:05:51

Elf: A szex csodákat művel az arcbőrrel is :)))
süti beállítások módosítása