HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.20. 14:12 csibike blogja

Tegnap késő este igen kellemes beszélgetésbe bonyolódtam vadidegen nőtársakkal, hiába no, van annak valami magától értetődő közösségformáló ereje, hogy utolsóként két másik nővel együtt másfél órán át ott dekkolsz a nőgyógyásznál. A térdemen heverő könyvem, a Napsütötte Toszkána kapcsán film- és olvasmányélmények bukkantak elő, régi olaszországi emlékek mozaikdarabjait rakosgattuk, utazásokról és éttermekről csevegtünk, meg persze azt is megállapítottuk, sok nő számára még manapság is evidens, hogy pasi nőkurkászhoz fordul élete legintimebb pillanataiban, talán mert nincs más vagy el sem tudja képzelni azt a mást, pedig nem egyszer jobb, ha nő vizsgál, hiszen saját testközelből tudja, pölö mi az a PMS, neki is van gátja-melle-petefészke-női lelke sötöbö, szóval, jót beszélgettünk egymással, mi, vadidegenek. Szeretem az ilyen, pár pillanatra szóló találkozásokat (is).

P.S.: A régi nőgyógyászom pasi volt, nagydarab, szőrős, szolifejű állat szakbarbár, vastag aranyfukszok tömkelegével a nyakában, látványos undorral-megvetéssel az arcán. "Vegyük le a bugyikát!", ezt gügyögte mindig, nekem is és a hetvenes nénikének is, szánalmas volt, na. Soha többé pasiturkáló, soha. (Biztos van kiváló hím nőgyógyász is - valahol. Nekem egy ilyenhez sem volt szerencsém.)

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr746170094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagvihar 2009.02.20. 14:19:44

Én voltam nő gyógyásznál. Azt mondta: ez nem fájhat, ő tudja. Én meg majd besz.rtam. Akinél m,eg szültem, pasi gyógyász, nagy medve és csúcs.

csibike 2009.02.20. 14:29:44

Tapasztalatfüggő, egyértelmű és a nagy medvék sem egyformák. Női kurkásznál még nem volt kellemetlen élményem, egyiknél sem :)

Odil 2009.02.20. 14:30:44

Bírom az ilyen beszélgetéseket, csak sajnos nem sok alkalmam van rá, ha mégis akkor örülök neki :) Én egyszer voltam nőnél, nem sok kellett, hogy használjam a lábamat mint védekezőeszközt, többé nem mentem oda. Pasiban egyszer volt jó élményem, öreg volt már nem kicsit, de tündéri fazon és nagyon kedves volt. Nekem valahogy minden ilyen élmény felér egy traumával, ha kedvesebb, ha nem. Túl szégyellős vagyok.

Elf 2009.02.20. 14:59:56

nekem eddig egyel volt csak bajom, akkora keze volt mint egy péklapát nőnél meg sose voltam... valahogy nekem nem megy...

movhu 2009.02.20. 16:12:25

Én két jó férfi nőgyógyászt is ismertem férfi létemre. Azt mondták róluk, hogy ők jók. Ebből az egyiknél született legújabb lányunk, a másiknál az előző kettő gyermek. Sajna a korábbi először elment sebésznek, majd miuátn rájött, hogy a hálapénz az egyedüli út ő meg azt nem bírja...majdnem 40 évesen profilt váltott, és ma kereskedő.

csibike 2009.02.20. 16:52:12

movhu: Már megijedtem, hogy testközeli tapasztalatot jelent az "ismerem" :D Azt nem kétlem, hogy vannak jók, ráadásul a női nőgyógyász elég ritka, sokkal könnyebb jó férfi nőkurkászt találni a nagy számok törvénye alapján. Szomorú történet. Elf: Naja, az meg a másik. Nekem biztonságot nyújt az a tudat, hogyha azt mondom a nődokimnak, hogy pölö feszül a mellem, akkor tudja, mi az a mellfeszülés :) Az enyém alapos, lelkiismeretes és korrekt, teljesen meg tudok bízni benne és nem tortúra, ha hozzá kell mennem. Miért nem megy? :)

csibike 2009.02.20. 16:58:18

Odil: Olyan jó lenne, ha a nők nem kínzásként élnék meg a nőgyógyászos dolgokat :/ Sokan pont emiatt nem mennek el még a fájdalommentes szűrésekre sem. Talán összefügg a szemérmesség és a nőnek a saját testéről alkotott (pozitív-negatív) képe.

Elf 2009.02.20. 19:24:23

bennem ne turkáljon nő... logikus amit mondtok, és mégis...

csibike 2009.02.20. 21:57:43

Elfogadom az álláspontodat, csak kíváncsi voltam az okra :)

keresemazutam 2009.02.20. 22:09:58

Nekem a szülész nőgyógyászom jóseggű pasi volt..... a feneke alapján választottam...jól választottam- kiváló a szakmában (női megérzés vagy mi :)

csillagvirág 2009.02.20. 22:42:59

nekem az összes (hát kb. 3) "pasasom" eszméletlen jófej volt. csak hát gőzük nem volt róla, hogy akkor most nekem pontosan miért, hogyan, mikor, mitől (elméletben persze... de gyakorlatban?!). aztán találtam nagy nehezen egy nőt. ő is jófej és még érti is, amiről hadoválok. nekem számít, hogy akinek azt mondom, hogy fáj a hasam, az ne kérdezzen rá, hogy nem vagyok-e éhes. hát bázzz! a pasik nem tudják megkülönböztetni a gyomor és a has fogalmát! innentől kezdve köszönöm szépen. :)

csili 2009.02.21. 13:20:57

Nekem férfi nőgyógyóm van, de szerintem nincs vele semmi baj! Nagyon kedves és nem érzek semmiféle kellemetlenséget sem.

csibike 2009.02.21. 14:30:36

csili: Jó, hogy van ilyen, de azt hiszem, nem szívesen próbálnám ki :) csillagvirág: Ez komoly? Rákérdeztek, hogy nem vagy-e éhes? :o keresedazutad: Vizualizáltam, ahogy felsorakoztatod a pasikat és beméred a seggüket... :D

csillagvirág 2009.02.21. 14:32:29

nem a nőgyógyász, hanem talán volt barátomnak lehetett ennyi esze. vagy valamelyik haveromnak. dehát... uhh...

parázs 2009.02.21. 21:42:41

városunkban egyetlen női nőgyógyász létezik. sokan esküdtek rá, hát a tavalyi esedékes rákszűrésen hozzá mentem. megdöbbentően férfias volt, amúgy figyelmes, és türelmes, halkszavú, de mély hangú, nagydarab komoly mackó, ugyanúgy kérnem kellett, hogy nézzen a melleimre is, mint a férfiaknál, ugyanúgy nem értette a problémáimat... a másik női nődokit ismertem is ráadásul, ez még régebbi történet, kezelt is, gyakran jártam hozzá egy időben, tegeződtünk, stb. ő extraérzéketlen, és tapintatlan volt, nagy pofával... ismerek viszont több korrekt, csendes, tapintatos férfit szerencsére..., és a legfájdalmasabb, legmegalázóbb vizsgálat(ok) férfi doki(k)hoz köthető(k)

csibike 2009.02.22. 21:12:44

parázs: Remélem, olyanhoz jársz, aki nem okoz fájdalmat és figyelmes, alapos :/ csillagvirág: Még jó, hogy "volt", ennyi ésszel... :)

parázs 2009.02.22. 21:25:07

itt is csak keresem az "igazit"... :-)

Aliana 2009.02.23. 17:14:34

sosem volt férfi nőgyógyászom, valahogy nem és kész... az előző néni nem volt jó szakember, ez nem feltétlenül a nemével függött össze, aztán váltottam, aki most van értelmes, normális, megért, hogy mi a bajom és ilyenek :) talán ez az egyetlen előnye Budapestnek - nagyobb a választék orvosból is...

csillag 2009.02.25. 19:02:53

Nekem volt szerencsém nemrég egy terhességi pánikhoz és egy német férfi nőgyógyászhoz, aki kellemesen elcsevegett, 50 körüli, őszülő, kellemes modorú, német létére remek angolt beszélő úriember volt.Megtartottam a számát. Erre a típusra mondják, hogy "jó benyomást keltő". Ránézel és megbízol benne.
süti beállítások módosítása