HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.27. 19:28 csibike blogja

Ő, aki férfim néha kapargatós sorsjeggyel is meglep, mondván, ha már csirke vagyok, kapirgáljak össze némi pénzmagot, meg persze azért is, mert nagyon aranyosan tudok örülni az ilyen dilinyós dolgoknak. Ő, aki férfim figyelt arra, hogy profilomba vágjon a sorsjegy tematikája - csokisütifagyi rajongóként szerencsesütis kaparásznivalót kaptam. Nem lepett meg, hogy nem nyertem, mostanában gyengén teljesítek szerencsejátékban, azon viszont nem kicsit elcsodálkoztam, hogy illatosított a sorsjegy, életemben először, egészen konkrétan csokiillatú, wow, nyilván összefügg azzal, hogy a hátoldalán nagymama csokitortájának receptje figyel, ezt a bámulatos logikát, ugye, bár azért megszimatolnám a vargabéleses, máglyarakásos, túrókockás sorsjegyet, hátha amatőr volt a marketinges és azokhoz is csokiillatot passzolt. Az illatos sorsjegy egyébként fájó gyermekkori emléket szakított fel, remélem, el tudok majd aludni ekkora megrázkódtatás ellenére is: Rövid ideig büszke tulajdonosa voltam egy illatosított Pom Pom könyvnek, imádtam, szinte minden oldalon megbújt egy-két szimatolnivaló, pölö csoki, rágó, gyümölcs, bezony, egészen konkrétan Gombóc Artúr féltve őrzött táblás csokiját lehetett önfeledten szaglászni, picit meg kellett dörzsölni és már illatozott is, a legjobban a büdös bakancs tetszett, naná, vicces volt... és tényleg büdös. Fogalmam sincs, hová lett a könyvem, a címét sem tudom, csak ezek az illatos emlékfoszlányok maradtak meg. Kárkárkár.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr486170089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2009.02.27. 19:36:52

Nem is tudtam eddig, hogy volt ilyen könyv. De már tudom! :) Illatnosztalgiás szép estét kívánok! :)

OSUDF 2009.02.27. 20:30:34

Nekem is megvooolt!!!:D A citrom volt a legjobb...de a bakancs tényleg rohadt büdős volt.:D Meg volt még valami, amit nem szerettünk...annak, meg a bakancsnak maradt meg a szaga a legtovább....*sóhaj, nosztalgia*

Béb, a zagresszív kismalac 2009.02.27. 20:39:06

Ez a könyv nekem is rémlik! Valaki ellopta az összeset??? :O Amúgy ne búsulj a sorsjegyen, hisz tudod a mondást: akinek szerencséje van a szerelemben, nincs szerencséje a kártyában/kaparós szorsjegyben... és fordítva...

Elf 2009.02.27. 20:42:17

olyan nekem is volt!!!!! én minden héten Fáraó sorsjegyet kapok - de még csak egyszer nyertem többet, azt hiszem összesen 1700 forintot vele...

szederke 2009.02.27. 22:53:57

Szuperbankót kell venni!De a legjobb a fáraó kincse,csak 200 pénz és sokat lehet kaparászni,az a legjobb benne:)-na ez volt a reklám helye....

szederke 2009.02.27. 22:57:06

na de tényleg,nem vagyok játékfüggő,nem,nem

csillagvirág 2009.02.28. 00:29:56

valami nekem is rémlik erről a szaglászásról. :)

Odil 2009.02.28. 01:05:35

Marad az Avon illatosított oldala :D Illatos sorsjegy :o ezt most komolyan miért?

Golden 2009.02.28. 05:19:06

nekem "illatos" könyvben csak a Réz András Orr-a volt meg, de a sütis kaparós sorsjegyekkel szerintem nem is lehet nyerni, nekem még sose sikerült. Viszont jó esélyes a Kaszino, ott még mindig visszanyertem az árát, sőt többnyire a dupláját. A Fáraóval se nyertem még soha, de tényleg lehet kaparászni rajta eleget :) Talán nem véletlen, hogy kétszer is nyertem 5ezer forintot a kutyás Kedvenccel, amin golden volt, de az már nincs. Ja, és kicsit se vagyok függő, de minden héten egyet muszáj kaparászni %lol%

2009.02.28. 10:54:47

Van illatos? Hűha:D Találtam egy sorsjegyet, ami érdekel, csak most épp a nevét felejtettem el:D

winstonsmith 2009.02.28. 12:02:48

Hmm, próbáltam meglelni az említett könyvet, van egy csomó Pom-pom könyv, de egyikről sem írták, hogy illatos lenne...

csibike 2009.02.28. 14:58:19

winston: Nem rémlik a címe, még a borítója sem, szóval, nem valószínű, hogy valaha is megtaláljuk... :/ zí: Ne gondolj rá és akkor eszedbe fog jutni :)) Golden: Én már többször nyertem a sütissel is, meg a fáraóssal is, persze, nem nagy összegeket :) Abszolút megértelek, soha nem lehet tudni... :D

csibike 2009.02.28. 15:00:14

Odil: Passz, nem hiszem, hogy emiatt több fogy belőle... :) csillagvirág: A könyv címe nem rémlik egészen véletlenül? :)) szederke: A fáraós nálam is nagy kedvenc :)

csibike 2009.02.28. 15:03:23

Elf: Azzal nekem is párszáz forintok jönnek össze, nagy nyereményt talán nem is lehet összehozni ezzel :o Pigi: Ki tudja, t. szülők hová teszik a gyerekkori kincseket... :)) Nem búsulok, ott még nem tartok :D OSUDF: Igenigenigen, a citrom :))) Nem tudod a címét?

csibike 2009.02.28. 15:04:39

M: Köszi, megvolt :D A családomban Picur az egyik becenevem születésem óta - mindenféle Pom Pom-os dolgom volt :D

Odil 2009.02.28. 17:56:26

Én sem hiszem, aki vette eddig az ezután is fogja, aki nem, az nem az illatáért szokik rá.

csillagvirág 2009.02.28. 18:04:51

az nem rémlik. csak az, hogy szaglászok. :D
süti beállítások módosítása