HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.03.04. 23:28 csibike blogja

"És hogy bírod?", kérdezte ma tőlem egy nagyon kedves valaki, én meg vigyorogva mondtam, hogy nagyon jól, köszönöm, talán meg is lepődtem kicsit a kérdésen, mert eszembe jutott, lehet, a nagykönyv szerint ki kellene borulnom, sírnom-rínom kellene és álmatlanul forgolódni, kényszeresen kispárnacsücsköt gyömöszkélni vagy ő, aki férfim mellkasszőrzetét kunkorgatni vagy ilyesmi, csibike omoljon össze, ez lenne az elvárás, ehelyett örülök a szabadságomnak, vége a rabságnak, tele vagyok energiával és tervekkel, izgatottan várom, hogy kezdhessek az új helyen, olyan, mintha vérátömlesztést kaptam volna vagy két bazinagy maflást, amitől végre magamhoz tértem melóügyileg. Szerettem azt a pillanatot, amikor az egyik órákon át tartó, feladatokkal megtupírozott állásinterjúm végén elismerő mosollyal-pillantással azt mondta a főnök, hogy csibike, látom, maga nem egy ideges típus. Beletrafált. Nem, nem vagyok az. Kőkemény lecke volt, de végre megtanultam évekkel ezelőtt, hogy az életben vannak olyan dolgok, amelyek túl jelentéktelenek ahhoz, hogy izgassam magam miattuk és ez emberekre is igaz. Nem hat meg, hogy két-három kolléga megvadult kopó módjára nyomoz utánam, hogy besároz a főnökségnél, hogy a hátam mögött köpköd, hogy a két újonc munkatársnak módszeresen átmossa az agyát a "csibike rossz, csibike gonosz, csibikétől tartsd magad távol" c. mantrával. Úgy vagyok összerakva, hogy nem érint meg, nem tudok kiborulni, mert sem a tény, sem maga a szarkeverő-áskálódó ember nem jelent számomra semmit, az utóbbit még véletlenül sem engedtem közel magamhoz soha - a női megérzés, tudod, bejött. Vállat vonok és kiröhögöm. Ha nincs jobb dolga, ha ebben leli örömét, ha erre élvez - tegye. Szívesen vagyok bűnbak, szórakoztat. Tudom, hogy perverz, de vállalom. Figyelek és nevetek, hol hangosan, hol magamban. Van olyan ember, akinek annyira sivár az élete, hogy kizárólag az élteti, ha mással foglalkozhat, mert akkor történik vele valami vagy legalábbis úgy érzi, történik vele valami, végre. Talán az háborított fel kicsit, hogy a blogom körül kialakult mizériában kisfőnök és nagyfőnök a pártatlanság leghalványabb jelét sem mutatta és szolgalelkűen asszisztált ahhoz, hogy egy munkahely két-három hisztérikus spiné személyes játszótere legyen, mondjuk, nem viselt meg, tudomásul vettem, hogy nem kérdeztek, csak vádoltak, ez van. Vezető pozícióban leledző ismerőseim egyöntetűen kijelentették, hogy ezt a pitiáner játszmát még csírájában el kellett volna fojtani, határozottan, kemény kézzel, korrekt főnök módjára, én pedig egyetértek velük. Hiába nem így történt, valahogy nem tudok siránkozni ezen a helyzeten, baj? Élvezem, hogy így alakult, a többi 30-40 kollégával meg elbeszélgetek, elröhögcsélek továbbra is. Csak olyan ember miatt vagyok hajlandó magamba zuhanni, kiborulni, sírni, ököllel falat verni, akit tisztelek, akit szeretek-kedvelek, akiért bármit, bárhol, bármikor. Elég öreg vagyok ahhoz, hogy megengedjem magamnak ezt a luxust. Mások faszsága miatt nem tudom rosszul érezni magam - meaculpa ésatöbbi.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr976170084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagvirág 2009.03.04. 23:46:56

nagyon helyes! :)

Odil 2009.03.05. 01:06:33

Nem is kell! Nem sok van hátra, addig meg leszarni a hülyéket, semmi közük hozzád! Jó, hogy tele vagy tervekkel, jót tett ez az egész szarság és ez a lényeg!

Elf 2009.03.05. 04:50:38

Felnőttél, erős vagy, mindez azért van. És ez jóóóó :) Szurkolok, hogy tényleg bejöjjön az új hely. Én úgy vagyok vele vagy 10 éve, hogy a melóhelyen nem barátkozni, hanem dolgozni megyünk és ennyi.

parázs 2009.03.05. 09:07:22

nagyon okos vagy, bátor, és ügyes!!! :-)

csili 2009.03.05. 11:22:54

Az új hely egy hadvezéri állás? Ahogy így elnézem simán menne:)))

cala 2009.03.05. 13:20:31

örülök a sikerednek és minden szépet, kreatívat neked:)

olvasó 2009.03.05. 17:50:46

Igazad van. Ismered biztos a mondást: IDEGESKEDNI ANNYI, MINT RÁGNI MAGUNKAT MÁSOK HÜLYESÉGE MIATT. :) Én azért néha még beszaladok a csőbe, de próbálok a Te elveid szerint élni én is.

csibike 2009.03.05. 20:46:31

olvasó: Én csak próbálom élvezni az életemet :)) cala: Köszönöm szépen :) csili: Á, nem vagyok én olyan :))

csibike 2009.03.05. 20:48:22

parázs: Köszönöm, bár ezzel azért vitatkoznék :) Elf: Köszönöm :)) Vannak olyan helyek, ahol jó hangulatban zajlik a munka és nem azért, mert mindenki bratyihuszár és úgy tesz, mintha, hanem mert valódi őszinteség és érdeklődés áll a jó hangulat mögött.

csibike 2009.03.05. 20:50:03

Odil: Az élet folyamatos tanulás, én meg igyekszem tanulni :)) Köszönöm :) csillagvirág: Igyekszik az ember csirkéje :D

doris 2009.03.05. 21:36:37

Unom, hogy rendszeresen nem tölti be az oldal a kommentjeimet.

doris 2009.03.05. 21:36:57

Ezt persze igen.

szederke 2009.03.05. 21:46:02

Osztom az ismerősöd véleményét,főnökként magam is ezt teszem,igyekszem csírájában elfojtani az áskálódást.annyival vagyok könnyebb helyzetben,hogy alkalmi munkásokat foglalkoztatok,egyik megy jön a másik,mégis bomlasztani akarják azt a pá r embert aki gyakran jön dolgozni.De egyébként tök jó,hogy igy kiadod magadból a dolgot.Neked is,meg nekem is,mert van mit olvasnom esténként,ha ilyen jóóó hosszan írsz:)

todella kaunis 2009.03.06. 13:34:46

Ismijeim nagy részének veszélyben az állása. Nálunk a gyárban meg épp 50 embert veszünk fel. Fura. :D

csibike 2009.03.06. 17:39:55

todella kaunis: Mindegyiknek több diplomája van és nyelveket beszél és a szakmai tapasztalata is sok-sok éves? nem tudom, milyen embereket vesztek fel, az árnyalná a képet. Rengeteg állásinterjún voltam és nagyon sok álláshirdetés van a neten is, szóval, embereket folyamatosan keresnek. szederke: Főnökként nem egyszerű, de aki legalább törekszik a korrektségre az már elindult a jó úton... :) doris: Nem tudom elképzelni, miért. Más kommented nem jelent meg, csak ez a kettő :/
süti beállítások módosítása