HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.04.19. 20:26 csibike blogja

Azzal nincs gondom, ha a lelkiismeretes éspervagy baromira unatkozó lakók kicsiny csapata élénk szájtépéses lakógyűlési életet él, mindenkinek megvan a maga perverziója, ki vagyok én, hogy beleszóljak, mindenki úgy cseszi el a szabadidejét, ahogy akarja, az sem képeszt el, ha a lakógyűléses torzsalkodások eredményeként a meg nem értett és emiatt vérig sértődött felek úgy gondolják, ostoba körlevelekben kell hadjáratot viselniük egymás ellen, bár a csak félig telegépelt, ergo feleslegesen elpazarolt, ráadásul nem is újrapapír A4-es lapok miatt fáj a szívem, a mondatszerkesztés, a vessző, a kis- és nagybetű felületes ismerete miatt szintén, ugyanakkor ha valaki annyira pofátlan, hogy olyan lakókkal személyeskedik magyartalan és tartalmatlan mondatokban, akiknek semmi közük az egész haccacáréhoz, annak szerintem korrekt maflás dukál, mondjuk, helyesírási hibánként egy. Pszichoturkász énem persze megérti z-t, levele alapján hatalmas törést okozott a lelkében az a tény, hogy nem kapta meg az agytekervényeiben megfogalmazott hülyeségéhez kért lakógyűlési támogatást, erre utal a sok kiemelés, a felkiáltó- és kérdőjelek nagy száma, olyannyira belehergelte magát az "egyedül küzdök a mocsatos-szennyes világ ellen" tartalmú teóriájába, hogy lazán letoszta a több száz lakástulajdonost, akik - szégyen és gyalázat - nem túl gyakran járnak olyan lakógyűlésre, ahol valós problémák megoldása helyett sározásról szól a történet. (Vajh kielégült-é?)

P.S.: Amennyiben valamelyik kedves olvasóm szívét megérintette sanyarú lakótelepi sorsom és ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy mindenféle kompenzálás nélkül, pusztán nemes szíve sürgető szavának engedelmeskedve egyszer s mindenkorra csendes-barátságos kertes házba telepítsen át (kutyát, szalonnasütőt, felfújható gumipancsolót majd beszerzem én), kérem, ne habozzon, küldje felajánlását tartalmazó levelét a bal felső sarokban található mélcímre. Köszönöm.

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr606170054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2009.04.19. 20:52:23

Akkor már én is mehetnék-naaaa,nem egy házba,ki-ki a sajátjába-mert ez a panel néha ilyen hülyeségeket hoz ki emberekből (bár lehet,családiban is ugyan ilyen lenne%mrgreen%%mrgreen%)

Luca 2009.04.19. 21:21:29

Áucs! Ez érdekes volt... Sajnos, nem tudom, hogy Neked megfelel-e egy 480 m2-es luxusvilla, ezért inkább nem is traktállak nem túl érdekes ajánlatommal...:D

Hermész 2009.04.19. 21:28:30

Nyilván némi düh "éspervagy" kiábrándultság fogalmazódott meg eme postodban, és (bár együttérzek veled) imádtam, baromira jó a stílusod, és végigmosolyogtam az egészet. Már hiányzott, hogy olvassalak. :D Kitartás!

csibike 2009.04.19. 21:51:48

Hermész: Viccelsz? :D Dühös és kiábrándult? Én? Soha :D Emlékeim szerint ez még senkinek nem jutott eszébe velem kapcsolatban, még akkor sem, ha csak a blogomat ismerte. Ami itt megfogalmazódott, az irónia és humor, remélem, nem baj :)) Luca: Á, simán beérem a negyedével is, luxus sem kell bele :)) kata...: A családiban nincs lakógyűlés :))

Elf 2009.04.20. 04:27:28

részvétem, sosem jártam ilyenen, de nem is nagyon vágyom rá... az emberek meg ilyenek, ha nem a lakógyűlésen, akkor a kertszomszéd csesztet pl vasárnap reggel 7kor egy kis tűzrakással :S

zöld 2009.04.20. 08:41:11

(vagy szájbapermetezéssel, vagy fűnyírással, etc.) Cseréljünk, mit számít 200km...;)

Golden 2009.04.20. 09:57:16

tudom miről beszélsz, éppen pénteken volt részem benne...

Picike 2009.04.20. 11:10:16

Én is társasház lakos vagyok, de előtte 22 évig családi házban éltem. Szerencsére /lekopogom/ nem nagyon van ilyenféle konfliktusom a lakókkal, de a szívem mindenképpen visszahúz egy kis családi házba. Nem kell nagy ház, csak legyen nappali, 3 háló, dolgozó szoba, fürdő, egy nagy konyha, könyvtár szoba, gardrób és egy kicsinyke lyuk, ahová befér a varrógépem és az összes kreatívkodós cuccom. :-))

Salsero 2009.04.20. 13:15:47

Csibe...az az első mondat nem semmi... :P

Béb 2009.04.20. 14:57:17

Hüm. Mi is társasházban élünk. Kérem szépen, van 2 lakás. A zegyikben Após rózsaszín irodája terpeszkedik. A másik a Zember nevén fut. A Zember Afrikában. Én meg csak itt lakom nem hivatalosan. Lakógyűlés naponta van: Após jön kávézni. Szeretnék közös képviselő lenni. Majd kiragasztom Apósnak valahova. Pl. a "ne felejtsük el bejelenteni a vízóra állását" mellé... :-P

todella kaunis 2009.04.20. 15:02:04

Ugrott a lakásba költözős tervem. :D

Hermész 2009.04.20. 21:54:37

Nos, akkor én kérek elnézést, tévedtem:D A humor, irónia és szarkazmus pedig nagyon fincsi koktél!!!

doris 2009.04.21. 05:58:25

Ne gondold, hogy a kertes az tuti nyugalom. Nekem pölö idióta szomszédom van agresszív, unatkozó kölykökkel. Ez is idegesítő helyenként.

daito 2009.04.21. 17:39:19

Á, nem jó, a család csak félreértene egy másállapotú nőt; főleg a 25 körüliből, bár hely van bőven. :) Kutyák, macskák, sünök vannak. Viszont van shotgun, kölcsönbe. Esetleg távcsöves-golyós, ha nem bírod az arcokat.

csibike 2009.04.21. 20:39:15

daito: Nem kicsit csillant fel a szemem az utolsó sorod olvastán :D doris: Ha nem is teljes a nyugalom, legalább kevesebb a zavaró tényező, remélem :) Hermész: Semmi gond :)) Gondoltam, szólok, mielőtt félreolvasol :D

csibike 2009.04.21. 20:41:21

todella kaunis: Lakástól függ, pölö elit helyen kevesebb a konfliktus :)) Pigi: Rózsaszín? :o Salsero: Nem adom könnyen az infót, ez van :P

csibike 2009.04.21. 20:43:34

Picike: Szimpatikus a "nem kell nagy ház" mondatod, ilyen nem nagy házat én is szeretnék :D Golden: Jársz lakógyűlésre? :o ződ: Azért valahol itt maradnék a nagy falu dzsungelében :D

csibike 2009.04.21. 20:43:59

Elf: De legalább van kerted :))

Béb 2009.04.22. 17:25:36

Jah. Így bízd a sógornőmre bármi elintézését. Ő választotta a színt. Utólag állítja, hogy véletlen baleset volt... Hát... Elég súlyos...

yogaangyal 2009.05.03. 20:22:00

Lehet,hogy mi egy lakóközösségben élünk?????? :-DDDDDDDDDDDD Detto ez a helyzet... Pusz
süti beállítások módosítása