HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.12.29. 19:31 csibike blogja

Valamikor karácsony előtt Győzikéhez és Karda Beátához volt szerencsétlenségem, előbbi szokásos harsánykodásának köszönhetően egy ruhaboltból távoztam igen gyorsan, pedig a megjelenéséig egész jól éreztem magam ott, klassz zene, klassz ruha, klassz eladósrác, utóbbi a fogdoki várótermében művésznősködött, azóta sem tudom, milyen stratégiai okokból hajtogatta szét egyesével a gyári papírzsepiket, majd hajtogatta vissza őket teljesen más élek mentén. (Basic origami, passz.) Emberi pszichére érzékeny énem a két celeb (?) közös pontjaként a rendkívül hangos mobilozásban testet öltött feltűnési viszketegséget állapította meg, mélyebbre nem mert letúrni. Amikor ilyen kaliberű sztárocskákba botlok, mindig eszembe jut Cseh Laci, aki anno teljesen szerényen állt előttem a Media Markt egyik kasszájánál kígyózó sorban, nem akarta felhívni magára a figyelmet, teljesen hétköznapi emberként viselkedett a tömegben és ennyi.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr636170133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.12.29. 20:02:42

lehet az IQja neki veri a 120at :) sőt... :D

sesame 2008.12.29. 20:20:46

Ő (Cseh Laci) "csak " sportoló. ezek meg szárok csájje. kérsz egy vodkát??? %lol%%lol%%lol% tegnap atv láttam kardát énekelni...20x elkezdte..és így is össze kellett vágni:D:D

2008.12.29. 21:05:22

Én a minap a Kozmixos Lányi Lalával mentem szembe a Camponában. Ha nem lenne olyan arca (szerintem szép), amilyen, akkor a gyerekét csodáltam volna meg, így viszont azt láttam, teljesen átlag apukaként sétál.

Andor 2008.12.29. 21:19:45

Én meg senkit sem vennék észre XD

ac 2008.12.29. 22:46:59

én szoktam olyat, hogyha érzem, h orrot kell majd fújnom, de nem alkalmas a pillanat (pl valaki épp beszél hozzám és meg akarom várni amíg végez - nem kell megjegyezni, hogy hülye vagyok...), akkor azért előveszem a zsepit, kihajtogatom, félbe vagy akár negyedbe is áthajtom... na csak úgy eszembe jutott

Doris 2008.12.29. 23:36:21

Andorhoz csatlakoznék. Múltkor a Mupában Novák Péter jött szembe a lépcsőn, én meg tahó módon bámultam rá, mert azt hittem, valami ismerősöm a kávézóból. Kis híján bebólintottam, mikor beugrott, hogy valahonnét máshonnan jött ő. A saját ismerőseimet sem mindig ismerem meg. De a fogásznál éppen úgy szoktam, hogy széthajtom a zsebkendőt, aztán más élek mentén össze újra. Épp múltkor gondolkodtam, hogy micsoda barom szokás ez...

Picike 2008.12.30. 08:12:10

Még jó, hogy itt vidéken nem nagyon futunk össze sztárocskákkal. Jobb a békesség. :-))

winstonsmith 2008.12.30. 09:30:00

En meg nem lattam egy sztart/celebet/hiresseget sem. Ez nagyon gaz? :)

2008.12.30. 12:15:51

Azt az embert azért nagyon megtudnám ruházni, aki ezt az idióta Győzőt annak idején elkezdte a tv-ben nyomni. A hátamon fel áll a szőr amikor meglátom véletlenül. Kevés ember van akit utálok, de ezt a nem két, hanem szivárványszínű idiótát nagyon.

otto69 2008.12.30. 12:16:45

Ja, az előbbi én voltam, bocs.

picur 67 2008.12.30. 13:37:02

Az inteligencia bizony kiütközik ilyenkor is. Multkor nekem Bíró Ica csak oda vágta a ruhatárba a kabátját és vonult tovább, mintha természetes lenne, hogy neki ingyenes, és még egy köszönöm sem. Eszembe jut ellen példaként Nicolas Cage, aki természetes emberként sétált a családjával a Vörösmarty téri karácsonyi vásárban, és ha egy kislány nem megy oda hozzá autogrammot kérni, akkor észre sem veszi senki. Hát nem egyformák.

M 2008.12.30. 17:43:13

A csinált "sztárokban" az a nagyon káros pl, hogy a gyereknek nehezebb megmagyarázni, hogy inkább az értékes teljesítményre törekedjen, nem pedig olyan agyatlanságokra, melytől azt reméli, hogy majd őt is észreveszik, és máris kész a sztárság.

keresemazutam 2008.12.30. 22:01:24

Mindig a huszadrangú sztárocskáknak van nagy arcuk, akiknek a jóisten vitte fel a dolgát..... brrrr Én sportolói körökben mozgok, a legjobbakkal is el lehet vegyülni, csak emberként kell viselkedniük. (És Ők így teszik :) Kivéve a Shobert házaspárt, de őket nem tartom sportolónak....

csibike 2008.12.30. 22:28:52

keresedazutad: Ez így van :) A sportolók túlnyomó része más, szerencsére. Az utolsó mondatoddal is egyet tudok érteni :D M: Ott a pont :) Azt látják, hogy szarral is lehet érvényesülni, ergo nem kell megdolgozni a sikerért... picur 67: Pedig egy köszönöm tényleg nem nagy dolog, még a sztárocskáknak sem kerülne semmibe... :)

csibike 2008.12.30. 22:31:52

otto69: Énisénisénis akarom ütniiii :D winston: Nem :D Picike: Soha nem lehet tudni... :))

csibike 2008.12.30. 22:34:09

Doris: Áruld már el, légyszi, miért hajtogatod másként, mire jó az, kíváncsi vagyok :) Én csak kiveszem a papírzsepit és használom, semmi hajtogatás. ac: Te is, légyszi :) Miért? Andor: Jó az arcmemóriám, talán ez segít :)

csibike 2008.12.30. 22:36:29

zí: Ez így egészséges, szerintem :) Az lenne a vicces, ha pölö kiüríttetné a Camponát, mert most ő vásárol :D sesame: Nagy élmény lehetett... :o Elf: Egyáltalán van, ott kezdődik a történet :D

ac 2008.12.30. 23:15:20

mert egy teljesen széthajtogatott zsepi azonnal kiszakad(hat), ami gusztustalan. meg ha félbehajtom, utána még vissza tudom csúsztatni a zsebembe második használatra, satöbbi. fogorvosnál pedig ha nyálat/vért/bármi mást kell felitatgatni, akkor nem egy összecsukott zsepi a legpraktikusabb.

Doris 2008.12.31. 08:27:32

csibe: valahogy úgy képzelem, hogy akkor lazzább az állaga, és használat közben jobban szívja a cuccot. Hülyeség, mi? :-)

otto69 2008.12.31. 11:43:56

Hát...az :)

Andor 2009.01.01. 10:10:14

Nekem nem arcmemória kérdése, inkább az, hogy nem nézek tévét, és egyáltalán nem érdekelnek az ún. híres emberek... Ha én híres lennék, annak örülnék, ha békén hagynának, és élhetnék úgy, mint egy átlagember (oké, ez nem feltétlenül a hazai felhozatalhoz kapcsolódik), de a lényeg, hogy a híres ember is ugyanolyan ember, mint a többi, és abszolút nem érdekel, ha mellettem sétál el... még ha egy általam tisztelt személyről is van szó, őt is csak akkor zargatnám, amikor hozzá kapcsolódó esemény van (pl. sportolót a versenyes után, amikor már kipihente magát, és van külön ilyen rendezvénye, vagy micsodája, amikor találkozik a szurkolóival.) Szóval mindent csak a maga helyén. És nem kell egy rikácsoló majomnak Győzikének lennie ahhoz, hogy adott esetben elhagyjak egy ruhaboltot :D
süti beállítások módosítása