HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.01.30. 21:28 csibike blogja

Hihetetlen, hogy egy szelet pizza mekkora népszerűséget generált nekem az utcákon ma délután. Nem, nem árultam sem őt, sem magamat, nem, nem osztogattam falatonként és nem, nem malackodtam vele fényes nappal. Egyszerűen csak gyönyörű vagyok és gazellatermetű és párductestű vittem. Na jó, nem volt az olyan egyszerű, mert cirka négytenyérnyi terjedelemre rúgott a tonhalas-olajbogyós finomság, úgyhogy a karomban hordoztam a fehér óriáscsomagot, óvón, féltőn, szeretettel mosolyogtam rá, cirka úgy, ahogy a 15. századi festményeken gyermekükre mosolyognak a Madonnák, mondjuk, én a leendő ebédemnek örvendtem átszellemült fejjel, de ez nézésem emelkedett madonnaságából semmit nem vont le. Mivel a diétám nagyvonalúan ugyanazon a napon engedélyezi a pizzát és a sütit is, áldassék a neve a szénhidrátnapnak örökkön-örökké, a sütibolt felé vettük az irányt, négytenyérnyi pizzaszeletem meg én. Meghitt kettősünket azonban hirtelen trappolás, lihegés, szuszogás zavarta meg: Télikabátos, aktatáskás csóka futott utánam, odaköszönt és bejelentette igényét az illatos pogácsára. Rávicsorogtam Rámosolyogtam, majd rendkívül fegyelmezetten nem azt közöltem vele, hogy anyukád majd szaggat neked pogácsát, baszki, hanem azt, hogy ez pizza, éhes vagyok, nem adok. Ennyiben maradtunk, pogácsásfószer balra el, csibike meg jobbra el. A sütiboltig vezető száz-százötven méteren vagy nyolcan jöttek szembe velem, hímek-nőstények vegyesen, ha nincs nálam a karonülő kisded pizzaszelet, állatira frusztrál, hogy a mellemet fixálják leplezetlenül, éhes szemekkel, így viszont csak még szorosabban öleltem magamhoz az étket, több voltam, mint testőr, Kevin Costner büszke lenne rám. Épségben megérkeztünk a sütis nénihez, aki pölö ilyen csodát tud. Sütis néni kitörő örömmel üdvözölt, egyből nyújtotta is a kezét, hogy elvegye tőlem a tálcát. Na persze, gondoltam, egyik pogácsás trükkel, másik meg tálcás trükkel akar megszabadítani az ebédemtől. Vérszomjasan Bájosan mosolyogva ráztam a fejem, nem, nem, nem, ez pizza, nem tálca, de sütis néni nehezen hitte el, pedig szerintem a becsomagolt pizzaszeletről messziről lesír, hogy becsomagolt pizzaszelet és nem tálca. Miután sütis néni szabadkozott egy sort, hogy jajj, elnézést, azt hittem, az a tálca, amit odaadtam valakinek blablabla, lemérte nekem az öt darab masnimat, fizettem és végre elhagyhattuk a veszélyzónát - a tonhalas-olajbogyós pizzaszelet meg én.

Őrület, mennyi pizzára éhes ember leledzik a Kálvin téren.

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr366170110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bejgli 2009.01.30. 21:35:43

Én is óvtam volna;) Ööö..mijaza masni?

keresemazutam 2009.01.30. 22:02:18

Csodálod???? Válság van vagy mi :) pizzát az éhes, szegény népnek????? felháborító :)

Odil 2009.01.31. 00:47:05

Nem csak Kevin Costner, én is büszke vagyok Rád, álltad a sarat :D Az a túrós rétes pedig még mindig nagyon szimpatikus :D

mindennaposos 2009.01.31. 00:58:10

ez a sütis a kálvin téren van? ez a csodasüti sütis? mindennap arra járok és sütiérzékeny szenzoraim mégsem szúrták ki..mesélj, hol!

tögyö 2009.01.31. 01:43:31

Bizony, ez hozzám is közel van, szóval melyik sütis néni? :)))

2009.01.31. 07:35:16

hozzám hétfőtől lesz közel, viszont grat a testőrséghez :) mázlid, hogy én nem jártam arra :P

ac 2009.01.31. 10:19:12

meg vagyok döbbenve teljesen, most komolyan. honnan veszi a bátorságot akármelyik, akár öltönyös akár koldus, hogy odamenjen egy vadidegen emberhez és kérjen a kajájából, bárminek is nézze azt. főleg az öltönyös, azoktól valahogy többet várna az ember. mi az, hogy kér belőle, mégis mit képzel, hogy ingyen sütiosztás van az első hat szembejövő embernek? az ilyet szerintem úgy leosztanám, mint ahogy te végül nem tetted, én sajnos nem vagyok ilyen udvarias élőben :) ja és tonhal? olajbogyó? ez kicsit elkedvetlenített, de azért este pizzát eszem (rendeset, nem szarozom egy szelettel, és nem lesz rajta semmi tengeri cucc :D)

Lex 2009.01.31. 11:41:41

"a Vörösmarty mozival szemben kapható" írta Csibe anno.én már tudom melyik höhö :DD

winstonsmith 2009.01.31. 12:08:15

Ma pizza lesz ebedre. Akkor is ha 89 kg vagyok. :) (jovanna, most ebredtem fel es nincs itthon semmi kaja...)

andy-pandy 2009.01.31. 13:15:42

juuuuuuj...most csorog a nyálam:D:(...ugyanakkor egyetértek ac-cal...h veszi bárki is ahhoz a bátorságot,h odamenjen kunyerálni???? o.O

Picur67 2009.02.01. 10:14:53

Ez borzalmas, de gratulálok, hogy jól álltad a sarat.

csibike 2009.02.01. 11:37:11

Picur67: Mi a borzalmas? andy-pandy: Passz, de ez Bp-en mindennapos, sajnos. winston: Ha nem 150 centi vagy hozzá, akkor hajrá :)) A pizzarendelésnek is megvan a maga bája, nem ellenzem én sem :D

csibike 2009.02.01. 11:39:52

Lex: Komolyan? Letesztelted? :)) ac: Itt Bp-en ez tényleg minden egyes nap előfordul, ha nem is öltönyössel, de hajléktalannal mindenféleképpen, sajnos, nem meglepő, éppen ezért nem is tudok rajta felháborodni... Az olajbogyót lekapirgáltam, viszont a halat szeretem :)) Milyen pizzát ettél?

csibike 2009.02.01. 11:43:42

névtelen: Elf, te voltál? :D Köszi :) tögyö: A Kálvinról elindulsz a Ferenc körút felé, nem a Vörösmarty mozi oldalán, hanem a másikon, egy szexshop előtt van a sütis bolt, kicsit megbújik, de ott van :)) mindennaposos: Remélem, a tögyönek írt útvonal alapján megtalálod te is :)

csibike 2009.02.01. 11:45:28

Odil: Köszönöm :D Eszméletlenül finom is :)) keresedazutad: Én is éhes, szegény nép vagyok, nem adok :P:D bejgli: Egy sós süti, úgy csavarják meg a tésztát, hogy masni alakja lesz :))

Elf 2009.02.01. 17:39:17

wááááá, én bocsánat!!!! :megszaggatjaaruháját: :) Ha a pasimnál vagyok, nem teszek be az emlékezz rámat és hajnalban hajlamos vagyok elküldeni név nélkül :(

csavi 2009.02.01. 18:17:00

Mindenütt pizza, de legpizzább a Kálvin téren!

picur 67 2009.02.03. 08:13:34

Hát az, hogy van pofájuk embereknek idegenhez odamenni kunyerálni!

Lex 2009.02.04. 21:53:23

öö még nem de nemis közvetlen a mozi elött van hanem pár boltal arréb nem?
süti beállítások módosítása