HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.21. 17:41 csibike blogja

A hímeknél valamiféle evolúciós állandó lehet az éles kés iránti lelkesedés, mással nem tudom magyarázni, hogy az összes általam ismert hím hosszú percekig képes becsmérelni az életlen késeket, lefogadom, anno az ősember is sokat morcogott ősasszonyának a tompa vágóeszköz vs. hatékony mamutnyúzás témakörben. Ő, aki férfim is hordozza a késgént, naná, egyből gyűjteni is kezdtük a késre váltható Spar-pontokat. Ő, aki férfim nem késmániájával indokolta a tevékenységet, észérvekkel próbált meggyőzni, arra hivatkozott, hogyha végre éles késsel nyiszatolnánk a hagymát, nem sírnánk Vörös-tengert a konyhába minden egyes pörköltnél. Bár szerintem a búvárszemüveg tökéletes hagyma ellen, mondjuk, nem aprítószerkezetként, hanem védőfelszerelés funkcióban, hagytam magam meggyőzni. Az áldott jó szívem, az. (A késélezést azért felvetettem gyenge ellenállási kísérlet gyanánt, hogy lássa, nője mennyire penge késtémában, de rögtön megkaptam, hogy az nem ugyanaz, és tényleg, egy fanyelű otrombaságból soha nem lesz karcsú, fekete nyelezettel büszkélkedő, csillogó-villogó acélkés. Ehhh, férfiak.)

P.S.: Mióta éles kések leledzenek otthonunkban, ő, aki férfim minden újkésalkalmazás előtt tanúnak hív maga mellé, hogy lássam, milyen éles és hogy hasítja a körte héját és hűdeszuper. Én persze nem nyúlhatok hozzájuk - aki ön- és közveszélyes kiskanállal, hurkapálcikával, tojásszeletelővel és legóval, az csak nézheti a fenevadakat.

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr156170092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csapos 2009.02.21. 18:04:22

A kések igenis jók...a sprosak meg pláne...mi (én) is szorgalmasan gyűjtöttem, és meg is lett az eredménye...két igenszép és éles példány leledzik a konyhában...mondjuk azt be kell lássam, hogy nem csak a körtehéjat meg hagymát, hanem a kezünket is lelkesen vagdalja..meg is nyerte első két csatánkat, de azóta kordában van tartva...szóval óvatosan , de kipróbálhatod Te is:-)

Rinn 2009.02.21. 20:32:47

Ő, aki férfidnek tökéletesen igaza van - a kés dolgában is, meg hogy nem enged a közelébe ;-)) Utólag is boldogat a blogodnak ;-)

csili 2009.02.21. 20:55:55

A búvárszemüveget még nem is próbáltam... vicces pillanatokat hozhat a főzésbe. Sokszor hallottam már hogy ahol nők vannak csak a háztartásban ott nincs éles kés.:)

dorw 2009.02.21. 22:01:12

mindig ellenálltam a pontgyűjtögetésnek. a dm-es teli pöttyözött füzetkéimet rendre másnak adom. de a lelkem rejtett zugában őrjöngő kés fetisiszta vagyok... mikor megláttam azt a böllérkésre hajazó vágószerszámot a a boltban, sikítottam. először az eredeti árát látván, aztán, hogy nekem is kell! meg is lett, némi segítséggel innen-onnan. :D

Golden 2009.02.21. 22:04:20

he-he, engem is meglepett a párom ezekkel a késekkel, az elsőtől azonnal önveszélyes lettem, az egyik ujjam csak hajszál híján úszta meg, de körmöt nem kell (nem tudok) rajta vágni egy ideig. Viszont a kenyérvágó még nekem is szuperior. Csak óvatosan! :)

otto69 2009.02.22. 09:20:58

Azért az nehéz elhinni, hogy akinek olyan jó a kézügyessége, mint Neked, az így áll a késekkel.

Béb, a zagresszív kismalac 2009.02.22. 11:37:22

A késgén bennem is bennem van... Csak még kéne 21 pont. :-(

kislatol 2009.02.22. 14:33:09

namost a búvárszemüvegeset elképzeltem :D:D:D

Lex 2009.02.22. 18:11:57

áhh hányszor hallgathattam,hogy dehülye vagyok,hogy búvárszemüveg ill. úszószemüveget hordok /néha/ hagymaaprításhoz...pedig milyen jó módszer...

kata... 2009.02.22. 18:21:53

csak csendben mondom,én is éles kés mániás vagyok,azzal lehet igazán dolgozni%wink% nincs pontos késem,nem is tudtam,hogy van efféle akció%eek%%mrgreen%

Odil 2009.02.22. 18:25:00

Érdekes, az én hímemből ez kimaradt, de azt hiszem nem is baj :D Én kifejezetten félek a késektől, szép gyermekkor rlz, ezért előttem ha lehet még óvatosabban bánik vele.

csibike 2009.02.22. 20:56:33

Odil: Jé, akkor van egy kivétel :)) (Sajnálom... :/) kata...: Kaisersben/Sparban vásárolsz? Ha igen, ott már hónapok óta nyomják ezt az akciót, most lett vége :) Lex: Nem marja a szemet :)

csibike 2009.02.22. 21:00:12

kislatol: Ő, aki férfim meg lát engem ebben a szerelésben :D Pigi: Ha maradt volna fölös, odaadnám :/ otto69: Ügyesen megvágom magam mindennel, ami éles/szúr/hegyes sötöbö, azzal is, ami nem. Barkácsolás közben is mindig megvágom/megégetem magam. Nem tudom, miért, ilyen vagyok :)

csibike 2009.02.22. 21:04:30

Golden: Áááá, ezt olvasni is fájt :D Vigyázz magadra :) dorw: A dm-et szoktam gyűjteni, jól jön az a pár százalék :) A kés most evidens volt, de pölö lett így edényünk is, ezek baromi jól szuperálnak azóta is, szóval, ha van értelme, gyűjtögetünk. Nem csodálom, hogy sikítottál - durva :D

csibike 2009.02.22. 21:07:01

csili: Nekem sem volt addig, amíg ő, aki férfimmel meg nem ismerkedtem :D Életlennel is lehet húst vágni, nagy cucc :D Rinn: Hja, vigyáz a kezeimre-ujjaimra :D Utólag is köszi :) Csapos: Vigyázz magadra te is :))

nihilke 2009.02.22. 22:27:35

nekünk is lett így két szép késünk:) és igen, lehet életlennel is vágni, de élessel rövidebb ideig tart:P amúgy azt hittem, a búvárszemüveges módszert csak a reklámokban meg a hülye filmekben használják:O

csavi 2009.02.23. 06:18:26

életlen késsel legfeljebb húst marcangolni lehet!!!!!

csili 2009.02.23. 11:17:43

Csavi te csak ne szólj bele:DD

Aliana 2009.02.23. 17:09:08

alapvetően súlyosan önveszélyes alkat vagyok, de eddig csak életlen(ebb) késsel sikerült megvágnom magam, élessel nem :)

deep blue 2009.02.24. 13:34:50

Ő, aki férfid megnyerte magának, hogy mindig ő tüsténkedjen a konyhában ;) mindennek van valami jó oldala :D

Sunrises 2009.02.24. 14:33:32

Az én exem is nyert magának egy ilyen kést... :) Persze az énáltalam összegyüjtött pontokkal váltotta ki... :) S miután meglett, bőszen dícsérnem kellett, hogy ugye Ő megmondta. Meg hát... :):)

daito 2009.02.24. 20:49:55

Tedd be a fagyasztóba rövid időre a hagymát; akkor nem olyan illékony a hatóanyag. Állítólag a folyó víz is segít; mondjuk erre még nem jöttem rá. Pucolásnál biztos jó módszer, de szeletelni, kockázni víz alatt... :) A késgén nem itt látszik meg. Menjetek el egy késbolt irányába; ilyen van a Lurdyban a mozi mellett. :) (A többi kis kés-olló boltocska sem rossz, de az igazi késdrogos bolt a Lurdyban van.)

csibike 2009.02.24. 23:22:31

daito: Ok, köszi a tippet. A vízzel nekem is ez volt a problémám... :D Inkább nem szeretném, hogy felvásároljuk az egész késboltot :D Sunrises: Azt azért el kell ismerni, hogy élesek, valóban azok :)) Üdv itt :)

csibike 2009.02.24. 23:25:11

deep blue: A szeletelést mindenféleképpen :)) (Egyébként is segít, muszáj neki :D) Aliana: Az élessel nem művészet, azzal mindenki képes, ugyebár... :D csili: Késgén, tudod :D csavi: Nem is igaz :))

csibike 2009.02.24. 23:25:47

nihilke: Meg az olyan idétlen bloggerek, mint pölö én :D

kakaóscsigás 2009.02.26. 22:24:05

mi is szerváltunk be ilyen késeket, és a Szakácsom azóta levakarhatatlan a kásek ről, legszívesebben azokkal aludna! :) ki vagyokakadva!

csibike 2009.02.27. 19:45:31

Azért ne élesedjen ki a helyzet :D (Hű, de szar poén volt, bocs :D)
süti beállítások módosítása