HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.04.28. 18:50 csibike blogja

A vadiúj topánom meg olyat csinált, hogy az esti szemrevételezésénél még tökéletesen simult a lábamra, hiába illegtettem-billegtettem a cipőboltban, második talp- és lábfejbőrként leledzett rajtam, mintha kizárólag az én harminckilencesemre szabták volna, így mivel túlélte a próbát és beváltnak találtatott, megvettem, másnap reggel azonban fogta magát a dög és az első húsz lépés után nemes egyszerűséggel kitágult. Ugyan a kecses párducléptekkel siető üzemmódból nyomban átváltottam a beszart pingvinként tipegő üzemmódba, mégsem fordultam vissza cipőt váltani, pedig a húszból lépésből csak öt esett meg lépcsőházon kívül, de én nagy bátran arra gondoltam, mire kiérek a buszmegállóba, tuti eszembe jut valami mentő ötlet. Nos, nem jutott, plusz a buszt is lekéstem, ezért ökölbe szorított lábujjakkal apróztam be a munkahelyemre, szerintem egy profi gésa sem topoghatott volna lassabban, kecsességben azért simán überel, az fix. Mire beszüttyögtem a szobámba, jól kitaláltam, hogy ezt a galád belebújós topánkát kizárólag úgy tudom rögzíteni a lábamon, ha rácelluxozom vagy ezzel-azzal kitömöm. A rövidebb nadrágszár nem takarta volna a ragasztós megoldást, ezért tömtem - papírzsepivel, vécépapírral és kéztörlővel. Komfortérzetem némileg javult a cipőbe szuszakolt cuccoknak köszönhetően, tűrhető sebességgel rohangásztam egyik megbeszélésről a másikra, viszont rendkívül zavart, hogy a nap végére szép sorban elzsibbadt az összes lábujjam, ha nem hagyom ki a túlórát, talán végleg el is sorvadnak. Ő, aki férfim egyszemélyes felmentő hadseregként értem jött, hogy lelki támaszt és erős kart nyújtson a hazaúton. Míg a külvilág őrült tempóban tömegközlekedett, mi aranyosan andalogva róttuk a centiket. Bevásárlás közben félig a halálomon voltam már, ezért inkább visszapreparáltam a cipőmet és minden mindegy alapon azt a verziót vállaltam fel, hogy vérvörösre dörzsölődjön a sarkam. Persze, ilyen könnyen nem úsztam meg a topánmizériát: Mihelyt eltávolítottam a tömést, meggyötört lábujjaim rögvest begörcsöltek, ráadásul hosszú-hosszú percekre, a kínt a szószos és szardíniás polcba kapaszkodva próbáltam átvészelni, fájdalomtól eltorzult orczával, némi könny- és verítékcseppel. Valahogy aztán csak hazajutottunk, hála ő, aki férfimnek. Napokba telt, mire teljesen magukhoz tértek megnyomorgatott lábujjaim.

P.S.: Most csak azért nem titulálom magam hülye picsának, mert az a nagy helyzet, hogy én az élet minden területén ezt csinálom, ezt csináltam és ezt is fogom csinálni: Csak úgy nem ismerem el, ha valami nem megy, egyszerűen képtelen vagyok elfogadni, ezért addig hajtom magam kíméletlenül, sohasem a könnyebb utat választva, amíg azt nem tudom mondani, hogy oké, részemről mindent megtettem a működés érdekében, kockáztattam testi-lelki épségemet, tényleg nem megy, valóban veszett ügy, ennyi, itt a pont, és akkor sajgó, sebes, görcsös, összetört ezzel-azzal, de megkönnyebbülve hátradőlhetek, hogy nem rajtam múlt, se a meló, se a kapcsolat, se a barátság, se a cipő, se más egyéb - le lehet zárni, el lehet engedni, tovább lehet lépni. Önveszélyes, tudom. Lehet, hogy mégis hülye picsa vagyok.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr156170049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béb 2009.04.28. 19:09:55

Egy sarokfogó majd segít! Vagy! Idővel beledagad a lábad... %razz%

winstonsmith 2009.04.28. 19:27:25

Én egyszer tényleg úgy celluxoztam rá a cipőtalpat a cipőmre, de ez egy hosszúúúú történet. :D

Elf 2009.04.28. 19:42:23

nem vagy HP, csak viselős egy manóval és dagad illetve nem a lábad :) este dagadtabb, reggel nem az, tarts ki :)

mm 2009.04.28. 19:51:48

a terhesség alatt állítólag nő az ember lába, szóval még ne dobd ki a cipőt a kukába, tuti hasznát veszed még :) :) :)

Rege Ata 2009.04.28. 20:21:15

A lábfej izmai is elfáradnak estefelére. Reggel újra frissek. Aszondomén.

Picike 2009.04.29. 15:07:48

Nem vagy hülye picsa. Én is hasonlóan reagáltam volna. Vagy akkor én is az vagyok? :-)) Amúgy Rege Ata-nak igaza van, szerintem is próbáld ki reggel is.

pipi8607 2009.04.29. 18:25:45

Ha te hülye picsa vagy, akkor én is... :) Ismerős helyzet, ismerős "küzdővágy".. :)

Odil 2009.04.29. 23:37:09

jah épp erre gondoltam én is, idővel beledagad a lábad :D rettenetes történet, örülök, hogy jól vagy! ;)

csibike 2009.05.01. 13:37:24

Hé, gyerekek, köszi a bizalmat, de azért ennyire nem vagyok mazochista :D Reggel tágult ki, egész nap tág volt, így inkább visszavittem és beváltottam. Odil: Nem lehet nem túlélni :)) Nem szeretem a felesleges dolgokat, lábdagadással majd akkor foglalkozom, ha aktuális lesz. pipi8607: Látod, egy percig sem gondoltam, hogy egyedül lennék ezzel a paraméteremmel :))

csibike 2009.05.01. 13:39:30

Picike: Írtam, hogy másnap reggel tágult ki és egész nap lötyögött a lábamon, szóval, ha egyik reggel tág, a másik reggel is az, várhatok a csodára :)) Rege Ata: Én meg azt, hogy inkább visszavittem és becseréltem. mm: Á, nem szeretem úgy rakosgatni a dolgokat, hogy majd egyszer csak jók lesznek valamire :))

csibike 2009.05.01. 13:41:03

Elf: Nem tagad, minden más cipőm jó rám :) A cipő egész nap nem volt jó. winston: Blogban írd meg, ott is van hely :D Pigi: Ennyit ért, beváltottam inkább :)

Béb 2009.05.01. 14:19:38

Ehh... És az új? Pedig szerintem beledagadt volna lábad... :-D
süti beállítások módosítása