HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.08.01. 20:55 csibike blogja

Az megvan, amikor a nő teljesen feketébe öltözik, jön veled szemben az utcán, fekete a blúza és a szoknyája, az öve, a táskája, és azt várnád, fekete lesz a cipője is, mert valahogy úgy érzed, az passzolna igazán az összképhez, de nem, a cipője piros, piros! és ezt a nagyon erőteljes információt hirtelen nem tudod hová tenni, érthetetlen, mert miért nem fekete és hogyhogy piros? Régóta szeretném megfejteni a piros cipő titkát. Évekkel ezelőtt azt gondoltam, hogy hülyeség fekete ruhához piros cipőt húzni, kínos, ízléstelen. Sejtettem, nem jó a válaszom, a piros cipőt nem lehet ilyen egyszerűen elintézni. Mindig megjegyeztem magamnak, ha piros cipős lányt, nőt, asszonyt láttam az utcán, a boltban, a metrón, a moziban és az arcukat nézve törtem a fejemet, miért a piros cipő, mit jelenthet. Később eszembe jutott az egyik tanár kolléganőm, nyugodt, halk szavú, csendes lány, aki soha nem hordott színes ruhát, fekete, barna, sötétkék, szürke, fehér színekből válogatott magának, de volt egy piros cipője. Nem nőcis, nem kopogós, de piros. Nagyon meglepődtem, amikor először láttam rajta, mert nem az a piros típus és mégis, ahogy ránéztem, éreztem, hogy nagyon is rendben van az a piros cipő. Kulcsot kaptam hozzá, megértettem, hogy több, mint egy nyugodt, halk szavú, csendes lány, aki soha nem hord színes ruhát, fekete, barna, sötétkék, szürke, fehér színekből válogat magának. A pirosban élet van, vér, szerelem, szenvedély, játék, nőiesség. Van, aki azért hordja, mert divat, van, aki azért, mert szerepet játszik, van, aki azért, mert rejtőzködik. Aztán van olyan lány, nő, asszony, aki valami megmagyarázhatatlan késztetésnek engedelmeskedve egyszer csak piros cipőt vesz magának, mert kell, egyszerűen muszáj, ellenállásról szó sem lehet. Szerelem első látásra, mellette azonban ott a bizonyosság is, hogy az a lány, az a nő, az az asszony valahol mélyen legbelül mindig is vágyott egy piros cipőre, mert ugyan nem az a piros típus, de ez a szín is ott él benne. Azóta ismerem a piros cipő titkát, mióta megvan nekem a dögösvörös. Valamelyik álmos reggel mezítláb álldogáltam a cipősszekrényke mellett, fekete-fehér szoknyában, fekete felsőben és már épp beledugtam volna a lábujjamat a fekete szandálomba, amikor a piros cipellőre esett a pillantásom. Elvigyorodtam. Méghogy fekete? Kizárt! Eltoltam a fekete szandált és belebújtam a dögösvörösbe. Mintha varázscipő simult volna a lábamra, éreztem, pezsegni kezd a vérem. Teljesen más érzés piros cipőben kilépni az utcára, akkor valahogy még jobban mosolyogok és még huncutabbul csillog a szemem és még inkább nőnek érzem magam. Feldob, ha a piros topánom van rajtam. Észrevettem ám, hogy sokan megnézik és ráncolják a homlokukat. Azt hiszem, nem ismerik a piros cipő titkát.

P.S.: Give a girl the right shoes and she can conquer the world... Bette Midler, igazad van.

  

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr506169990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picike 2009.08.01. 21:07:59

Tyű! De jó, hogy ezt leírtad! Valamiféle vonzalmam nekem is van a piros cipőkhöz, de sajna még nem találtam megfelelőt. Nőcis, közepes sarkú, kicsit hegyes orrú, bokapántos lenne számomra a megfelelő, de még 35-ös méretben ilyet nem gyártottak. :-((

roza 2009.08.01. 21:08:43

Nekem nagyon tetszik a fekete-piros párosítás...Szerintem nagyon dögös,nagyon vidám,figyelemfelkeltő,nagyon tetszik:)

Lex avagy Melanie 2009.08.01. 23:38:52

Van egy piros lakk magassarkúm és átlagos piros lapos topánkám.nem hagyhattam a boltban anno. mellé egy piros fülbevaló és én így el is intéztem :) ráncolt homlokúak viszont csak irigyek.:D

Rinn 2009.08.02. 09:02:27

Egyszer régen nekem is volt egy piros utcai papucsom. Aztán tönkrement a használatban, én meg megöregedtem :-) Bette-nek kurvára igaza van :-D

mm 2009.08.02. 09:12:33

én egy gyönyörű piros táskával kezdtem. aztán lett hozzá piros cipő is :) télre meg piros bőrkesztyű. piros csizmám még nincs, de erős a késztetés :) :) :) :) :)

csibike 2009.08.02. 18:11:35

mm: Csak ne fogdd vissza magad, hajrá :)) Rinn: Dehogy öregedtél, lüke :) Lex avagy Melanie: Nekem is van már gyűrűm, nyakláncom és fülbevalóm... :))

csibike 2009.08.02. 18:13:03

roza: Én is megkedveltem és jól érzem magam benne :) Picike: A 35-ös méret alapján azt gondolom, találó a neved :)) Egyszer úgyis megtalálod :)

doris 2009.08.02. 21:28:54

Hát ezt mondom én is mindig! Piros cipő, és más a világ.

thechicme 2009.08.02. 22:19:30

Nekem van vizsgasegítő piros cipőm (értsd: tételvisszaadás 1es helyett 4est kaptam:)), piros csizmám, piros lapos talpú fehér pöttyös balerinám - a piros táskámhoz és övhöz, amit nagyon szeretek. éljen a piros! ugye, mennyire más érzés, mint egy fekete cipő?

thechicme 2009.08.02. 22:20:34

picike, szerintem amúgy a Leonardoban van. Kb 6-7 centis sarok, bokapántos, múlt héten láttam kirakatban és akciós is.:)

Elf 2009.08.03. 16:42:23

én egy piros bakancsot néztem ki magamnak :))))

Hermész 2009.08.04. 13:02:02

nekem volt egy elég sötét korszakom, és tényleg csak feketébe jártam. aztán egyszer fogadásból - bár még így is extrém dolognak számított - vettem és felhúztam egy BUGYIRÓZSASZÍN inget. sose voltam előtté még olyan felszabadult, mint akkor...

Aliana 2009.08.30. 11:09:53

és ha összeütöd a sarkát, hova jutsz? :)

biem 2009.08.30. 14:05:25

Nekem is van pár pirosom.... Imádom őket. Rám is furcsán néznek. Toll a fülükbe! :)) Egy ilyen lépcsősort viszont akarok! :D

csibike 2009.09.01. 15:37:24

biem: Elfogadnám én is, a pipellőket is :)) Aliana: Ha pölö menet közben ütöm össze, akkor arccal a betonban kötök ki :D

csibike 2009.09.01. 15:39:03

Hermész: És azóta hányszor volt rajtad bugyirózsaszín? :) Elf: Tessék megvenni :) thechicme: Varázscipő? :)) Teljesen más érzés.

csibike 2009.09.01. 15:39:39

Doris: Egy ideje én is tudom már - szerencsére :)
süti beállítások módosítása