HTML

csibike blogja

Friss topikok

• wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.09.06. 20:28 csibike blogja

Augusztusban történt II.

Nos, mielőtt bárki tövig rágná a körmét izgalmában eme zseniális felvezetés után, ímé, a következő epizód. Eredetileg egész végig a Balatonnál akartunk nyaralni, ő, aki férfim meg én, Füredet és Kenesét szavaztuk meg magunknak nagy egyetértésben, előbbit azért, mert szeretjük és borhetek, utóbbit azért, mert J. ódákat zengett a strandon kapható csodafinom palacsintáról. Indulás előtt azonban hirtelen kiderült, hogy a lefoglalt kenesei szállásnál valahogy nem vették foglalásnak a netes foglalásunkat, pedig vissza is jeleztek, úgyhogy megpróbáltunk másik szállást találni, de persze mindenhol kiröhögtek minket, hogy augusztusban csúcsidőszak van, ember, térj magadhoz, így maradt Füred és a majdcsakleszvalahogy. Füreden kimondottan hideg volt, szinte hiányoltam a befagyott Balatonon korcsolyázó jegesmedvéket. Természetesen nem vittünk magunkkal meleg cuccot, mert hát nyaralunk és optimisták vagyunk, dehogy lesz szar idő, miért pont most lenne igaza a meteorológusnak. Igyekeztünk elkerülni a fagyhalált, ezért csak egyszer merészkedtünk a Balatonba. Már az első vízcsepptől elkékültem, az ipari méretekben elfogyasztott, fenékgömbölyítő hekk, sült kolbász, lángos és főtt kukorica miatt már-már 'A nagy kékség'-nek is lehetett volna becézni. A borhetekre érkezett tömeg, a hideg és a középkori kínzószerszámnak beillő ágyak ellenére (igen, mindkettőt leteszteltük) nagyon jól éreztük magunkat Füreden, igaz, a Blaháról Füredre tévedt műindián zenészeket azért szívesen elrúgtuk volna a Sziklás-hegységig, épp az erkélyünktől száz méterre nyomták a szintetizátoralapú pánsípot. Ja, ő, aki férfim romantikusan megcsónakáztatott a Balatonon, azt viszont már kevésbé éreztem romantikusnak, hogy az evezőlapáttal térdkalácson vágott és félig lesántultam, de nem haragudtam rá, mert kaptam gyógypuszit és gyógysültkolbászt. Maradhattunk volna még Füreden, az idő miatt azonban úgy döntöttünk, inkább valami meleg helyet keresünk magunknak, ööö... nem, nem az Angyalbárt.

A következő rész tartalmából: Csibike csak irul-pirul az irgalmatlan nagy (fából faragott és valódi) bránerek láttán, túléli a nudista strandot, átmegy vízicsirkébe, majdnem kitöri a bokáját, repülőket néz közelről, rászokik a frappéra, egy életre megunja a sonkát, robogóra merészkedik és ilyenek. Maradjanak velünk.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2009.09.06. 20:41:11

Apám is Füreden volt a Szívkórházban, neki olykor szerencséje volt a jó idővel. :-o :-)

sixxty 2009.09.06. 22:18:46

Máshol is voltak műindián zenészek a Balatonnál, jó hangosak, sátorral.

Elf 2009.09.07. 05:08:04

mi Akarattyán voltunk, az majdnem Kenese :) igaz kempingben... sajnálom, hogy nem volt jó időtök, remélem a folyt.köv után lesz olyan is :)))

Elf 2009.09.07. 05:08:20

ja igen! - és izgulok a bránerek miatt :P :P :P

Zephyr 2009.09.07. 09:36:47

Ez a saját tavalyi nyaralásunkat juttatja eszembe:hideg is volt, rossz idő, mi meg egy felfújt matraccal, naptejjel a Balaton parton, apósomékkal egy szálláson- ami (megérkezésünkkor derült ki) egy papírfallal elválasztott szoba-konyha volt:) A zenészekről pedig a South Park rész ugrik be, amit nemrég láttam.A világon elszaporodó perui pánsípbandákat Guantánamóba küldik, ám kiderül,hogy valójában igen fontos védelmi feladatot látnak el ezek a zenészek, amire senki nem gondolt....(Pánjárvány 12. évad 10.-11.rész, indavideo-n megnézhető)

Béb 2009.09.07. 10:58:15

Hüm. És én pont akkoriban ottan jártam Füreden... És akkor elkerültük egymást. Bezzeg, ha én ezt tudom...

epikataphora 2009.09.07. 20:06:21

Azigeen.. :DD Nudistastrand?.. :| Na kíváncsian várok.. (:

pipi8607 2009.09.07. 20:11:52

Izgalmas augusztust tudhattok a hátatok mögött Ti is! :) És még nincs vége a story-nak. már várom a folytatást! :) és még mindig itt vagyok, függetlenül, hogy nem kommentelek.. :)

mindennaposos 2009.09.07. 20:22:21

Volt szerencsénk indián zenésuekhez már sok rendezvényen..a legjobb: "Te, Béla, tudunk visszaadni ötösből?" a fabránerektől félek, beszennyezik gyermeki lelkemet. :)

csibike 2009.09.07. 21:13:33

mindennaposos: Te csak olvasol róluk, de én láttam is őket :)) Kíváncsi lennék, hány ilyen banda van. pipi8607: Ühhü, izgalmas volt, meg romantikus, meg vicces :) Örülök, hogy itt vagy. epikataphora: Le az előítéletekkel :D

csibike 2009.09.07. 21:16:37

Pigi: Utolsó pillanatban derültek ki a nyaralós dolgaink, de legközelebb rádcsörgök, hátha megint épp akkor jársz arra... :) Zephyr: Gondolom, nem zavartattátok magatokat a papírfal miatt, vagy mégis? :)) Uhh, bevallom őszintén, a népesség azon pici részéhez tartozom, amely ki nem állhatja a SP-ot :)

csibike 2009.09.07. 21:19:32

Elf: Legalább nektek jó időtök volt? :) Jaja, a következő epizódban már jó időnk lesz :D Csak óvatosan :P sixxty: Lehet, balatoni roadshow-t nyomtak :) Rege Ata: Remélem, mással is.

Elf 2009.09.08. 05:28:02

Isteni volt, olyan lettem mint a csoki :)

Zephyr 2009.09.09. 09:18:19

persze, mindent meg lehet oldani, csak szervezés kérdése:) SP-t régen egyáltalán nem néztem-nekem nagyon nem tetszett a stílusa- viszont érdekes témákat feszeget az utóbbi évadokban és egy ideje szívesen megnézem, ha éppen megy.

pipi8607 2009.09.10. 17:00:26

Folyamatosan olvaslak, de kommentelni nem sokszor van időm/lehetőségem.. :)