HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2006.05.07. 19:33 csibike blogja

(#207)

Kabosa Rémon: Az én anyám

Az én anyám csendes, nyugodt, szelíden szerető, jó anya,
amelyből - tudom - sok százezernyi él és szeret,
félt, dédelget s aggódva felnevel
egy-egy lányt, fiút úgy, ahogy
anyám teszi, ahogy ő nevel,
szelíd mosollyal, kedvesen.

Az én anyám lelke erős, de nem nyel le büszke könnyeket
- mit az öröm hív elő -, ha magához szorít,
úgy, mint más anya teszi ezt
egy-egy boldog ünnepen,
ő is pont olyan büszkén könnyezik
- lágy szívvel boldogan -, ő is így teszi.

Az én anyám karja erős, törékeny válla nem remeg
temérdek súly alatt,
melytől összeroppanna a büszke férfi test
és jajgatva futna el,
de ő, mint sok-sok más anya,
csak nevet és úgy tesz, mintha éppen játszana.

Az én anyám aggódva figyel,
ha úgy látja, más vagyok, ha valami bánt
vagy csak úgy, elmerengve éppen hallgatok.
Félt, mint minden más anya,
de bölcs mosollyal hagyja csak
megérni bennem minden titkomat.

Az én anyám mégis más, mint a többi százezer!
Az enyém szebb talán, vagy éppen kedvesebb?
Az enyém jobban rám figyel, többet elvisel,
szemében csillogóbb a fény, ha rám nevet,
és úgy, ahogy az én anyám szeret,
úgy senki, senki nem szeret!

.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr956171244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sac 2006.05.10. 08:07:16

Szép. Csak tudnám miért látok hírtelen homályosan.....:)
süti beállítások módosítása