HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2006.10.29. 16:41 csibike blogja

(#323)

Na, ma reggel jelet kaptam: nem, nem a fejemet vágtam be... úgy ébredtem, hogy egy életem-egy halálom, a jövő héten összebarkácsolok egy XXLLLLLLLL-es adag almás pitét. Imádom. Szép halál lesz.

Csirkeősök megdobtak vagy 20 kiló almával, ami ugyan télálló, de kétlem, hogy virgoncan állná a tavasznyárőszt is. Ergo, bizti, ami bizti, egy részét bedolgoznám almás pitébe. Alma már van, innen kellene eljutnom a pitéhez. Az a verzió, hogy vetek egy terminátorosan halálszigorú pillantást az almára, miközben elmélyülten azt suttogom 'Ezennel változz pitévé!' nem működik. Ugyanis próbáltam. Ehhe, maradok a hagyományos keretek között: Recept alapján fogok kommandózni. Nem vagyok olyan amatőrcsirke, hogy a neten talált kotyvasztóinstrukciók alapján fogjak a nagy műhöz, illetve nagyim trükkjeit sem fogom lekérdezni, akinek a pitéjével gyilkolni lehetne: Ha nem akad meg a delikvens torkán az első falat, még mindig ott a lehetőség, hogy fejéhez vágjuk és temetünk.

Lényeg a lényeg: Almáspiterecept WANTED. Help, S.O.S., Hilfe, fehér füst, szipogás, kétségbeesett csibeszemek...(Ha nem elég meggyőző a segélykérésem, felsorakoztatok még néhány harcieszközt: pölö hisztit, péklapátot, danászást...jahhh, meg van egy majd' kétméteres öcsikém is - igaz, 10 centi köll még a két méterhez, de ne legyünk már pitik). Olyan receptyűre vadászok azonban, ami NEMÉSNEM tartalmazza az alábbi kifejezéseket - zsenialitásom, kreativitásom, nagyszerűségem és tökéletességem ugyan végtelen, de ezektől a szivatásoktól falnak megyek:

- késhegynyi: Szerény háztartásomban van vagy 4 db kés: kicsi, közepes, nagy és legnagyobb. Értelemszerűen hegyeik mérete is ennek arányában változik. Ergo nem mindegy, hogy a cuccosból bicskahegynyit mérek ki, vagy ragaszkodjak inkább a hentes bárdhoz. Különben is, mettől meddig tart a kés 'hegye'?

- bögrényi: Tanácstalanul szteppelhetnék órákon át, mire rájövök, hogy a kis szolid bögrémre gondolt a recept nagyszerű összeállítója, vagy a félliteres kakaósbögrémre - mert ugye nem vagyok olyan szentségtörő, hogy 2.5 decis gyűszűből szlapáljam a nedűt. Ok, nemotthon (kávézó, pasi lakása, munkahely sötöbö) szoktam viselkedni, ott beérem kisebb pohárral is. Néha.

- csipetnyi: Csirkeéletem legnagyobb dilemmája, hogy mekkorát csippentsek az anyagból. Ugyanis pici kis kacsóm hüvelyk- és mutatóujjával különböző mennyiséget tudok becsípni, attól függően, hogy csokiról, pasifenékről, gumimaciról, kekszről van-e szó - a skála széles: adott esetben találóbb lenne a 'marok' szó használata. És akkor még csak két incifinci ujjacskámat használtam.

- ízlés szerint: Nabazz, miért nem lehet azt leírni, hogy ha ennyi dekát teszel bele ebből és ebből, hihihi, ebactad, senki nem fogja megenni - ezzel szemben kenheted a hajadra, hátadra abban a reményben, hátha egy új pakolást sikerült kikísérletezned.

- fél citrom: Egyik korábbi sütésem előkészületeinél megrendülten szembesültem a piacon azzal a ténnyel, hogy többféle citromméret van, köbö a kis csoffatag S-től a narancsra hajazó méretesebb XL-ig. Ergo: 'nyád.

Szóval, ha valaki megszánna és küldene a bal sávban figyelő mélcímemre egy bombabiztos, garantáltan ehető, esztétikus trutyit eredményező receptet...almát mentene. Tenksz előre is.

.

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr956171125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fkt 2006.10.29. 17:13:38

recept, meglessz elkerem nagyanyamtl, persze o mar ma elkeszitett nekem egy xxl adagot, es majd csinalok rola kepet, hogy csorogjon a nyalad, es annal inkabb kivand :p

csibike 2006.10.29. 17:15:09

Megverlek, ha megteszed :D

fkt 2006.10.29. 17:32:32

mert vagy te anyira agressziv??? viszont, nezzukcsak a masik oldalat a dolognak, ahoz hogy megverjel el kell gyere ide.. namost, en azthiszem megeri elturni egy verest es eljossz hozzam :p szoval :pppp

csibike 2006.10.29. 17:34:58

Cöccc, nem árulok el szakmai titkokat :P Figyi, fkt, 10 évig kézilabdáztam... sztem nem szeretnél velem találkozni :DDD

Nefi 2006.10.29. 17:50:36

csinálj egy eccerű kakaós sütit, csak tegyél bele almát. :P Isteni az is. :) vagy, almás muffin. de, ha mindenképp pitét akarsz, ne engem kérdezz, soha nem csináltam még. :))

fkt 2006.10.29. 17:50:45

ajajaj, megjobb, ha te tudnad mert szeretem en a sportolo csajokat, foleg a kezilabdasokat... ajajajaj, majd elmeselem 4szemkozt :p

fkt 2006.10.29. 17:57:21

Nefi, en mar csinaltam, es ha joltudom fejbol akkro 10-20-30 az alapja, 10 cukor, 20 vaj 30 list, meg 6 tolyci, de pontosat, mint igertem kap csibike, de csak nyalcsorgatas utan :p

csibike 2006.10.29. 18:18:24

Nefi, kizárt, h a kakaós sütit almával szentségtelenítsem meg :D fkt, nya, ettől a 10-20-30-tól kapok heveny tollhullatási rohamot :D:P P.S.: Nemcsak kéziztem, hivatásos nagypofájú, galád és undok dög vagyok :P:D

skyppy 2006.10.29. 18:34:24

..csibikee azt a receptet ami ezeknek a kritériumoknak eleget tesz aztat úgy hivják, hogy nagyi sütije...szóval tegyél szert egy nagymamára,mint fkt...:PPPP

fkt 2006.10.29. 19:22:22

kyara :))) bingooooo, de nem inkabb azt akartad mondani hogy az en nagyimra tegyen szert ??? ami persze ugy sikeredne ha az en nagymamam lenne az o nagyanyosa :p szoval erted .... csibi ?? mitszolsz ???? :pppp

tappancs 2006.10.29. 19:31:58

levél részletes recepttel elment.

DuDe 2006.10.29. 19:41:45

én a készítéshez ugyan nem értek, ellenben roppant béna vagyok a konyhában...a következtetés ennek fényében tehát az, hogy nem tudok segíteni, de enni azt nagyon bírom az almáspitét, és voltam már minőségbiztosító, tehát a szúrópróba szerű ellenőrzést, illetve a késztermék tesztelését szívesen vállalom :D

csibike 2006.10.29. 20:46:50

Kyara: Szerencsére van nagyim, kettő is, rlem, még vagy 50 évig :)) De a sütijük... háááátttt... izééé... hümmm :D fkt: Anyád lehetnék :P:DDD tappancs: Köszönöm szépen :))) Bonyolultnak tűnik... lehet, inkább megeszem az összes almát :D DuDe: Ok, ha találsz vkinél almás pitét, megyek én is :D Kóstolásból (is) jó vagyok :P:D

kiszvijág 2006.10.29. 20:57:17

Megkuksizom, van-e itthon örökölt almás-pite röcept. Ha talizok, megcsinálod és hozol az osztálytalinkra?? 10 éves lesz, nov. 25-én. Infó az iwiw-en. Na mit szólsz, elég burkolt volt az infó?? Úgy néz ki sikerált a vizsgám, nem telcsiztek a múlt héten. Ügyi vagy pipike! Szóval férjhez adhatlak végre, papírom is lesz róla! :D

antiszoccsikken 2006.10.29. 21:11:30

Nem akarok osztálytalira menniiiiiiii :D Nem akarok házasodniiiiiiiiii :D Nem akarok sütniiiiiii :D Nem akarok holnap dolgozniiiiiii :D P.S.: Háme ÉN drukkoltam, kiszvijágom :)))))) Gratulaaa :)) Hullámozzuuuunk: ~~~~~~~~~~~ :D

fkt 2006.10.30. 07:27:21

hogyan lehetnel te nekem anyam ???? biztos vagy benne hogy jo embert valasztottal gyerekednek ???? :p

fkt 2006.10.30. 07:34:21

ez a luke meg mert duplazott vajon ????

csibike 2006.10.30. 09:05:51

Mondom: LehetNÉK :D Szerencsére nem vagyok :PP P.S.: Már töröltem a duplát :)))

fkt 2006.10.30. 13:24:32

meg szerencse hogy nem vagy, mert enyire flotas gyereket mint en nehezen viselnel el :p nade, almasteszta megvan, szoval kep nemsokara lessz, es recefice is :p

kiszvijág 2006.10.30. 16:11:30

De igenis osztálytalira jönni, különben nem x-eltél volna :p :D:D Tök jó lesz.

csibike 2006.10.30. 19:36:06

Nem x-eltem, pipáltam :P:D Hoffentlich... :)

tappancs 2006.10.30. 19:39:58

nem bonyolult, csak részletesen irtam, hogy megértsd:P))

catyst 2006.10.31. 17:12:04

aztán ha kész a nagy műűű, kéretik a naaagy közös kajablogra feltenni :P

Mazsy 2006.11.05. 18:15:41

Pite - pite almás pite tollascsibe konyhájában sül a pite egymagában. Héé Csibike!! Nem sült még meg ? Oda ne égjen - inkább együk meg , -de jó gyorsan mind a 20 kg almábol sült pitét. Mindet neked kell sütni - szólj ha kész vagyol! :))

csibike 2006.11.05. 18:34:34

Öhhö... nem lehetne, hogy én adom az almát, valaki pedig megcsinálja a pitét? :D
süti beállítások módosítása