HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2006-os legjeim...

2006.12.30. 07:57 csibike blogja

(#372)

2006-os legjeim...

Legérdekesebb: Öntudatra ébredtem. Rájöttem, ki vagyok, mit akarok. (Burokban élni kényelmes, szétrepeszteni a burkot fájdalmas. Még fáj.)

Legelhanyagoltabb: Szakdoga. (Mijaráknak kell annyi diploma?)

Leghihetetlenebb: Sírás után is szép vagyok. (Kizárt. Mindig kamuzol.)

Legmobilabb: A kulcscsontom. Úgy döntött, kimászik a helyéről. (Nem tudom, miért, hogyan. Ilyen szeszélyes csont, evvan.)

Legterézanyásabb: Borzalmas és nevetséges szexeksön után csak azért nem küldtem haza a pasit, mert nem akartam, hogy qvahidegben 20-30 perceket várjon az éjszakai járatra. (Hehehe, exek ezerrel törik a kis buksijukat, vajh melyikük lehetett az...)

Legszívmelengetőbb: Vannak, akik rajtam tartják fél szemüket, és ha gáz van, segíteni akarnak. (Soha nem tudom nektek eléggé megköszönni, hogy vagytok...)

Leghosszabb: 8 év után kiderült, egy életre szóló emléket hagytam egy pas... férfiban. (Nem, nem a konyhakést vágtam belé. Pusztán szerettem.)

Legelbacottabb: Sárgaborsófőzelék. (Az egy dolog, hogy a fakanalat nem tudtam kioperálni a főzelékből... de hogy az edényből a főzeléket is csak 4-5 napi áztatás után???)

Legtermészetesebb: Gimis barátosnémmal 6-7 év kihagyás után is úgy ültünk le csevegni, mintha csak egy hete nem láttuk volna egymást. (Igen, rólad van szó, ne vigyorogj.)

Leganyázottabb: Orvosoknak becézett sarlatánok. (Bár egy ideig filóztam azon, hogy idén a pasikat többet anyáztam-e, mint a dokikat...)

Legbalesetokozóbb: A bikinim (Idén is. Jövőre nem veszem fel. Vagy olyan strandra megyek, ahol csak nőneműek vannak.)

Legkiszolgáltatottabb: Pasi masszőr kezei között. (Kitalált bőrbetegséggel lohasztottam a vágyát. Azóta sem akar megmasszírozni.)

Legérthetetlenebb: Exek és retorikájuk. (Pfff... Ez egy külön post lesz, érzem.)

Legcsapatabb: Kolléganőim+én. (Megérte váltani.)

Legszánalmasabb: Hozott sütit, főztem vacsit, megnéztük a BL-meccset. A meccs után közölte, hogy ennyi, mert nem illünk egymáshoz. Búcsúzásnál megkérdezte, hogy elvigye-e a sütit? (Bazzeg, legalább a sütit hagytad volna ott, nagyot nőttél volna a szememben.)

Legmeglepőbb: Azok is olvassák a blogomat, akik ki nem állhatnak. (Akartok róla beszélni?)

Legigazabb: A családomra mindig számíthatok. (Akkor is, ha fekete bárány vagyok. Akkor is, ha hüjjjje picha vagyok. Akkor is, ha eccccerre vagyok fekete bárány és hüjjjje picha...)

Legégőbb: Szálltam le a villamosról. Kajakra rá hosszú szoknyám aljára... térdig lerántottam magamról. (Utasok, járókelők bámultak, én veszettül röhögtem. Jahhh, meg visszaöltöztem.)

Legutánozhatatlanabb: Konzervnyitás célszerszámmal. Eredmény: Konzerv repül balra. Célszerszám repül jobbra - repülés közben még arra is van ideje, hogy mellen vágjon. (Tanulság: Félmeztelenül többé az életben nem próbálok konzervet nyitni.)

Legutáltabb: Mosogatás. (Hüpp és szipp...)

Legkinőhetetlenebb: Naivitás. (Hüjjje csirke.)

Legédesebb: Fagyisüticsokikakaóóóóóóó. (A bevált dolgokon nem szabad változtatni.)

Legvágyottabb: Gyerek. (Legalább 2, de az ideális 4 lenne.)

Legnehezebb: Egyszerűsíteni az életemet és csak azzal foglalkozni, ami igazán fontos. (Ezt még gyakorolnom kell...)

Legtöbb: Könyv, könyv, könyv. (Betűbuzi (is) vagyok.)

Legjobb: Azt mondtad, mellettem önmagad lehetsz. (Szólj, ha már nem így érzed. Nem akarok hazugságban élni.)

Legimádnivalóbb: Unokaöcsém. (Még akkor is, ha lefejel azért, mert elveszem a játékát.)

Legtöbbrebecsült: Úgy beszélgetni valakivel, hogy nem veszed észre az idő múlását. (Nagyon kevesen vagytok...)

Legmegrázóbb: Valami elhalt bennem. Lehet, felnőttem. (Kipusztult vagy újra kinő...?)

Legzseniálisabb: Na? Na? Hát persze, hogy én. Höhhh. (Jövőre is.)

.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr226171076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiZso 2006.12.30. 09:25:36

Meg ami nem ől meg az erőssé tesz! :-)

csibike 2006.12.30. 09:36:01

Szeretnék végre gyenge nő lenni :P:D Üdv itt, KiZso :))

KiZso 2006.12.30. 09:44:47

Hát nem vagy az???? :-)

KiZso 2006.12.30. 09:49:48

Belinkellek a blogomhoz, mert tetszenek a dolgaid! :-) Ha esetleg sokáig nem vagyok és nem beszélek, akkor gonoszságon töröm az agyam, mellesleg meg BOLDOG ÚJ ÉVET NEKED!!

Nefi 2006.12.30. 11:09:21

én nem vetesz számot... ahhoz gondolkoznim kellene, de nem megy most. :P viszont, jó volt olvasni. :)

csibike 2006.12.30. 11:46:24

KiZso: Éééén? Ááááá, dehooogy :DDD Megtisztelő a linkelésed, köszönöm szépen :) Ehhh... pasi, én beszéd közben is tudom gonszságon törni a fejemet :P Boldogat neked is :)))

csibike 2006.12.30. 11:48:00

Nefi, pipáld ki, ami rád is vonatkozik :))))

KiZso 2006.12.30. 12:02:24

Na igen, a csajok benemálló' szájjal is tudnak gonoszkodni, persze persze... :-) Ezért is szeretem a nőket! Szívesen a linkelést! Aztán igyekezz gyenge nő lenni! A csirkéket úgy is levágják egyszer! :-D

Csalo 2006.12.30. 13:31:42

Ez valamiért felkelltette a figyelmemet:DD"félmeztelenül..... nem nyitogatok konzervet"tudnád ezt 1kicsit jobban részletezni de mivel tod AMATŐŐŐŐR vok képeket is kérek de csak azé,hogy jobban át tudjam élni e bizar pillanatot:P/házisárkány félmeztelenül zőld szinü kence-ficével a buksiján mellbe szurja magát egy konzervnyitoval:DDD/ Az égő neked hogy szoknya térdik le?? a bunda bugyi ugy is takarta a lényeget nem?:P:D Az égő amikor mécc át a zebrán elbambulsz/nem cőke muslikat bámultam:D/ és BUMM lefejeled a jelző lámpát mondanom se kell 2lépésre buszmegállo vagy 30emberrel.......na ez az égőőőőőőő:DD Imádok vágyakat teljesiteni:D de már most colok előre én nem a mennyiségre megyek:P..egy virgonc csaloka kitesz egy 5-ős ikreket(H) Őrőmmel hallom,hogy az imádni valo unokaőcsike nem hagyot fel"számomra:D" kedvenc szokásával:DD add át neki mélyről jővő üdvőzletemet:)))

kiszvijág 2006.12.30. 16:44:53

"Legtermészetesebb:" de igenis vigyorogtam!! Ez volt az egyik legnagyobb élményem 2006-ban: visszakaptam egy régi (na jó öregnek nem öreg :p) barátot :D "Legelbacottabb: Sárgaborsófőzelék": a sárgaborsófőzelék csak elbacott lehet.... :D "Legnehezebb: Egyszerűsíteni az életemet és csak azzal foglalkozni, ami igazán fontos. (Ezt még gyakorolnom kell...)": és nem idegeskedni előre olyan dolgok miatt, amik meg sem történtek és lehet, hogy nem is fognak.... :D "Legmegrázóbb: Valami elhalt bennem. Lehet, felnőttem. (Kipusztult vagy újra kinő...?)": Újra ki fog nőni, csak idő kell, míg feldolgozol mindent magadban, illetve a megfelelő társ, aki megint előcsalja. Persze nem lesz ugyanolyan, érettebb lesz, nem az a felhőtlen, szabad, de jó érzés lesz, mikor visszajön és megkönnyebbülsz majd :D

DuDe 2006.12.30. 18:10:01

naigen...kiszvijág utolsó pontjához szeretnék bólogatni egy picit :) csak az veszik el, amit elfelejtesz, de a megfelelő társ vissza tudja azt is hozni ;) boldog, és legekben gazdag új évet neked!

csibike 2006.12.30. 18:12:00

KiZso: Király a csirkejövőképed :DDD Csalóóóóó, hiányoztááááállllll :))))) Ha meleg van, félmeztelenül rohangálok otthon, és nincs bundabugyim :P:D Figyi, van egy jó hírem számodra: Agyrázkodást nem kaphattál, mert ahhoz agy is kellene, amatőrkém :DDDD Virgonc csaló? Vigyázzááá, a te korodban már csak óvatosan szabad virgonckodni :P:DD

csibike 2006.12.30. 18:15:15

vijágockám: Ami elhalt, az nem társfüggő... :) Biztató, amit írsz, ha többször elolvasom, el is hiszem majd... :))) Pusszantás :) DuDe: Újra ittt, dejóóóóó :)) Nemcsak az veszik el, amit elfelejt az ember... :) Köszönöm, nagyon boldogat kívánok neked is :)

Csalo 2006.12.30. 18:26:19

Ugylátom ebben az egyben hasonlitunk...bár én télen is ugy rohangálok nem tehetek rola kemény vok wazze:D Na majd eccer egymás mellé állunk és megnézük kinek cebb a felsőteste:P.......bár kizártnak tartom,hogy az europa szerte kereset adonisz testemet zavarba tudnád hozn:DD:P.........igaz őreg vok mint matuzsálem de a sót még megnyalom:DD

csibike 2006.12.30. 21:38:09

Pfff... Nagyot koppanhattál a jelzőlámpán :DDD Naja, legalább a sót, ha mást nem :P:D

lippije 2006.12.30. 21:39:35

öntudatra ébredt... pff ... :P

csibike 2006.12.30. 22:28:33

lippAi: Csitt, mert kikapsz :D

TündérHercegnőPiciCicalány 2006.12.30. 22:55:10

legzseniálisabb ... hmm. :D nameg a konzervnyitós.. úristen az tetszett. xD azér pár résznél jót rötyögtem. :)) remélem a jövő éved is ugyanilyen jó, és egy csipetnyi rossz is lesz benne. ;) cupááák :) :*

csibike 2006.12.31. 00:24:11

Nemtom tagadni, annyira nyilvánvaló :D Örülök, ha rötyögtél, jó érzés :) Remélem, a jövő évem nem lesz ugyanilyen rossz és lesz benne legalább egy csipetnyi jó is... :))) Pusszantás :)

kiszvijág 2006.12.31. 20:20:02

"vijágockám: Ami elhalt, az nem társfüggő... :) " Nem társfüggő. Amit értem, úgy értettem, hogy bár boldog lehetek pasi nélkül is, teljesen boldog csak a megfelelő hímnemű mellett lehetek (én mán csak ilyen vagyok). Bennem is meghalt valami annó, ami a nem megfelelő manus mellett nem tudott "visszajönni", de Kalánka mellett megint kiújhodott, vagy mi. Ismét olyan felhőtlenül boldog vagyok, mint rég és emiatt. Na szilveszter este eztetet így sikerált csak leírnom, remélem, értsz, ha nem, majd szóban megpróbálom elmagyarázni :)

csibike 2007.01.01. 15:46:08

Megpróbálom majd szóban elmondani, h mire gondolok, de nem pasi- és nem társfüggő a dolog... Még bennem is csak körvonalazódik. Tény az, h elhalt... :)

kiszvijág 2007.01.02. 13:48:30

Oksi, akkor eztetet majd jól kidumáljuk: akarsz róla beszélni??? :p :DD
süti beállítások módosítása