HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.07.11. 21:23 csibike blogja

(#504)

Jelentem, nem is olyan régen történelmi tettet hajtottam végre: Megnéztem egy amerikai extrémnyál filmet. (Az okosok "romantikus"-nak címkézték.) A tévében! (Fullmazo estém volt, na. Nyüssz és nyaff.) Két pohár bortól lettem ilyen elvetemült (Nemtom, mit eresztettem le a torkomon, de piszkosul fejbecsűrt. Szép volt a színe. Ez viszont tutifix.). A harmadik és a negyedik nyelet (Kólával higítottam. Hátha. Hát nem.) már a filmhez passzoló bárgyú mosolyt pingálta éncsibeségem orcázmányára. John és Jane (Vagy John és Tom? Pfff, pedig úúúúgy concentráltam.) teljesen meglepő módon egymásba szerelmesedve zárta a 45-90 percet (Valahogy ennyi volt. Kisdobos becsszó, hogy nem a röpke előzetest katartizáltam végig.). Rémlik, én még hosszú tízpercekig elkacarásztam a "The end" feliraton és a stáblistán... 

P.S.: Félek, ha nem csak virágtartónak akarom használni a tévémet, alkeszcsirke leszek...
 


11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr576170934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neyla 2007.07.11. 21:44:47

Az egyetlen romantikus film, ami tetszett, az az Édes November volt...

Che 2007.07.11. 21:47:00

Ha egészségesen akarsz élni, intass be az életedbe minél több gyümölcsnapot! Én is ezt teszem, s ilyenkor nem iszom mást, mint cseresznyepálinkát és almabort!

csibike 2007.07.11. 21:53:29

Che: Gratula :D Apukám is hasonló módon tart léböjtkúrát :))) Az a gáz, hogy már a sherryben pácolt pulykamelltől is becsípek :D Neyla: Jó is az :) De a tévében dögivel játszott filmek nem tartoznak ebbe a kategóriába.

Mimoooo 2007.07.12. 08:38:21

nahát, nálunk itt egy nagyobbacska lány gyermek és meg óhajtotta nézni a témában klasszikusnak számító piszkos táncot....és én még bort sem ittam hozzá....mindögy végülis élek. Együttérzésem :)

lippije 2007.07.12. 09:48:36

persze csirke, tudjuk, itt előadod az intellektuelt, otthon meg halomba állnak a brazil szappanoperák dvdn, és azt nézegeted éjszakánként :) ps: örülök Neked :D

csibike 2007.07.12. 10:03:12

Mimo: Hős vagy :D Hű, azt még nagyon fiatalon néztem meg. Úgy fogyasztható volt :))) lippAi: Éjszakánként pókokra vadászok, tudhatnád :P Uppsz, a dvdkről eszembe jutott valami... Neked is? :P:D P.S.: Cöccö :D Tegyek úgy, mintha elhinném? :D

Chilly 2007.07.12. 10:14:32

Mefértelek Csikken!Nekem már olyan szinten lecsökent a Tv nézése és használata hogy csak a port törölöm le róla és csak elvétve jut eszembe az hogy jééé ez működik?És akkor bekapcsolom aztán fél óra múlva ki mert rájövök semmi értelmes nincs benne...

dai2 2007.07.12. 11:48:43

Ha áfonyás szarvascombbal fogyasztod a bort, kevésbé csap meg. Vagy mittomén. De legalább most már tudjuk, hogy ha rosszak akarunk lenni, akkor nem kell tablettákat csempészni a borodban. :P :)

csibi 2007.07.12. 15:13:33

daito: Perpill se áfonya, se szarvas nem volt a közelemben :)) Szerintem engem az üveg puszta látványa is megcsap :D

csibi 2007.07.12. 15:14:31

Chilly: Pedig régen voltak jó filmek... :)
süti beállítások módosítása