HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.11.04. 12:12 csibike blogja

Ójeeee, Talmácsi világbajnok!!!

P.S.: Faubel meg reszkessen, mert ha összefutunk, kritikát gyakorolok a homlokára – egy buldózerrel.


Hallgatom az interjúkat, és azt kell mondanom, kicsit nem szeretem azt a magyar hozzáállást, hogy na, a mi magyar fiúnk most maga mögé utasította az egész világot, győzött a legkisebb királyfi lyukas hamubasültpogácsás tarisznyával a vállán, végre büszkék lehetünk arra, hogy magyarok vagyunk, és ahogy ezt leírtam, rádöbbentem, nem kicsit nem szeretem, hanem egyenesen utálom ezt a keserű, önbizalomhiányos, bálványimádó kisország-mentalitást.

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr596170790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Che 2007.11.04. 12:55:08

Ne bántsd szegényt, van neki most elég baja. Össze van zavarodva rendesen, most akkor örüljön a győzelemnek, vagy... Talma hatalmas volt, kis híján lefordultam az izgalomtól, de megérte!

Magányos Csapos 2007.11.04. 13:05:07

Király volt Talma...büszke MAGYAR!

G Zoli 2007.11.04. 13:17:41

Gratula Talmának!

csibike 2007.11.04. 13:22:40

Che: Az én szívem is összeszorult, amikor Faubel ott genyázott vele :/ Csapos: Valahol olvastam, hogy visszaadta a magyarok önbecsülését. Hát, az enyém nem ettől függ, de örülök, hogy magyar versenyző nyert, ennél is jobban annak, hogy Talma az a magyar. Zoli: Megérdemli :)

DuDe 2007.11.04. 15:36:55

Hát igen...ennek a mentalitásnak kéne kikopnia a mostani nemzedék(ek)ből, de attól tartok, ez még eltart egy darabig. Ettől függetlenül gratula Talmának! :)

cala 2007.11.04. 15:41:26

Csak csendben fűzök hozzá: aminek akarunk,annak örülünk..édesapám szintén gyorsasági motoros, többször magyar bajnok, idén európai szinten is..és?tudják a barátok meg tudja a család..senki más nem ismeri el itthon..a külföld az más dolog..ha verseny van például,akkor megállnak a motorja mellett és fejvakargatva nézik-nézik,végül inkább megkérdezik,mert nem tudnak rájönni, hogyan csinálta meg..szóval lenne mire büszkének lennünk (és nem hozom kedves példámat Boros-Szikszaiékkal,mert ügyes vagyok) csak a homokba dugjuk a fejünket..uff és elnézést

csibike 2007.11.04. 19:44:10

DuDe: Félek, ez történelmi hagyomány... cala: Ismeretlenül is gratulálok az apukádnak, meg a lányához is :)

Rommel 2007.11.04. 20:11:02

Én is nagyot néztem, amikor a kuruc.info főoldalán is Talmácsi győzelméről volt szó.

Odil 2007.11.04. 20:41:20

Az gáz, ha nekem nem szimpi? Persze, nyert, tök jó, de rengeteg magyarra büszkék lehetnénk...mindegy, engem ez most nem vágott földhöz.

csibike 2007.11.04. 20:54:27

Rommel: Ez de durva :D Odil: Dehogy az, nekem sem szimpatikus minden magyar sportoló, hiába lesz pölö olimpiai bajnok :)

Vivyen 2007.11.04. 21:09:26

Igeeen!! Talma szupee volt!! Nagyonn gratu neki!! Csibi! Sorry, h mostanában nem írtam...bár az oldalt sasoltam :)) Csak nem volt vmi sok időm meg minden...de am. az oldal még mindig szupi :))

csibike 2007.11.04. 22:27:32

Semmi gond, nem strigulázom, ki olvas-ír, ki nem :)) Köszi :)

miles 2007.11.05. 00:33:10

Nem tudom, mennyire történelmi ez a hagyomány.... Azthiszem, a horti rendszerben még nem volt az... bár nincs saját tapasztalatom.... Ez a komplexusos baromság viszont eszembe juttatja Kádár elvtársat, aki azt szokta mondogatni, hogy figyelembe kell venni a szomszéd népek nemzeti érzelmeit is... Erre kérdezte egyszer Illyés Gyula, hogy ki a fasz törődik azzal, másutt, hogy a magyar is valakinek egy szomszéd nép? Azthiszem a nemi szervi kifejezért nem használta..... Viszont erről jutott eszembe, hogy szószerint ezt a szomszéd népes böszmeséget használta a -valaki pontositson- Tata, Tatabánya, Győr (valamelyik ezek közül) polgármestere két éve, amikor lakossági kezdeményezésre ÚJRA fel akarták a városban állitani az országzászlót, ami ugye egy emlékmú... A válasz erre volt a fenti baromság. Kétezervalahányban... És én is gratula Talmának! :)

miles 2007.11.05. 00:35:00

Hja, és a "Hektor" nyilatkozata, hogy akkor is ő a világ legjobbja, ha most nem ő nyert........

Balazs 2007.11.05. 08:51:52

Re Csibike! :) Orulok, hogy ujra vagy:) ON: Orulok, hogy Talmacsi a vilagbajnok, orulok, hogy magyar lett a vilagbajnok. Egy olyan sportagban ahol eddig nem nagyon (legalabbis tudomasom szerint nem nagyon) teremtek nekunk baberok... Nem kell ebbe belemagyarazni, hogy a legkisebb kiralyfi meg minden. Kis orszag vagyunk, a vilagnak elenyeszo hanyadat tesszuk ki nepesseg es terulet teren, de annal tobbet alkottak hazank fiai es annal tobbet ertek el. Es ezert vagyok buszke arra, hogy magyar vagyok. Mert aranyokban nezve ennek a nepnek a lanyai-fiai tobbet tettek le az asztalra, mint az statisztikailag indokolt lenne. Tulragozzuk. Magyar nyert? Igen. Orulunk? Igen. Ennyi:)

csibike 2007.11.05. 13:32:36

Balázs: Köszi :)) Nekem ennyi, másnak nem - a belefeccölt munka, idő, pénz nem sokszor kerül szóba, de az, hogy hőőő, magyarmagyarmagyar, az igen. Az pedig kimondottan zavar, hogy a magyar sikerektől legyen önbecsülésem. Nekem nem ettől van. Büszke vagyok Talmára, de ennyi.

csibike 2007.11.05. 13:33:44

miles: Faubel az a kategória, akit az életben nem lehet arról meggyőzni, hogy nem ő a legjobb. Mondjuk, aljasságban mindenféleképpen az :)

Balazs 2007.11.05. 15:07:46

Az volt a csapattars aki ki akarta lokni?

Rege Ata 2007.11.05. 22:09:03

Lehet, hogy Alonso és Faubel helyet cserél majd? :-)

Rege Ata 2007.11.05. 22:11:19

Na, igen. Darnyi, Egerszegi és most Talmácsi is ismert lett arról, hogy igencsak kicsi korától arra készült, hogy... ...és (gondolom én) tényleg. ...és tizeniksz év után összejött - ez azért nagy élmény lehet! :-) *Örvend*

Csillagvihar 2007.11.06. 10:27:14

Jó érzés és büszkeség, meg elismerés és udom, soha nem lennék ilyenre képes. De. Ahogy az önbecsülésem nem attól van (már amikor van), hogy ők bajnokok, meghasonlani sem tudok attól, amikor azt sulykolják az agyamba, hogy milyen szörnyű, hogy a vízilabdacsapat, XY és Z "csak" ezüstérmes egy világversenyen. Túlzásokba esünk gyakran.

csibi 2007.11.06. 12:34:17

Teljesen egyetértek :) Az, hogy ezüstöt, bronzot, vagy akármilyen egyéb becsülendő eredményt lefikáznak, igen szomorú, de tény. Sajnos.

Rege Ata 2007.11.06. 12:46:16

"Ha el sem akarsz indulni, nem is fogsz készülni rá. Ha nem fogsz felkészülni rá, el sem fogsz indulni. Ha nem fogsz elindulni, nem leszel ott, nem fogsz tenni benne semmit. Ha nem leszel ott, nem fogsz tenni benne semmit, nem fogsz célba érni. Ha nem fogsz célba érni, valószínű, nyerni sem fogsz. Tégy meg minden tőled telhetőt, tisztán, azért, hogy jó eredményt érj el - és akkor boldogság lesz az utolsó hely is!" (Ismeretlen szerző :-)) "Diogenész: - Minek örülsz ennyire? Atléta: - Hát, hogy győztem. Diogenész: - Jobb, vagy rosszabb az, akit győztél? Atléta: - Gyengébb, hiszen legyőztem. Diogenész: - Minek örülsz ennyire, hogy egy gyengébbet győztél?" "Nem a győzelem, a részvétel a fontos! (Pierre de Coubertin) (UFF! ... és még én beszéltem... ;-p)

Sanyi 2007.11.06. 22:45:20

Bálványimádatért nem kell messzire menni! A jobb oldal szinte mindent erre, és az emberek gondolkodáshiányára épít. Ha "fentről" ezt látják, miért várod, hogy "lent" ne legyenek ilyenek??

csibike 2007.11.06. 23:29:17

Az embereket rendkívül könnyű befolyásolni, nem kell a politikáig mennünk, elég csak a reklámokra gondolni... :) Ez a tulajdonság nem fent vagy lent kérdése szerintem. Ilyen az ember.
süti beállítások módosítása