HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.01. 21:30 csibike blogja

Miközben a dokira várakoztam, két órán át, hehe, elmerengtem azon, bezony, nekem is volt olyan becenevem, aminek hallatán szűkölve böködtem anyut, inkább egyszerűen csak mutasson rám, ha mondanivalója van, a hangos verbális kommunikációt mellőzze, különben maradandó lelki sérüléseket szenvedek. A Picurral nem volt semmi gondom, anyai nagypapámtól kaptam, egyhetvennel születtem, még jogosnak is tűnt, ráadásul aranyos Pom Pom-os bizgentyűket kaptam nagyobbacska koromban, pölö kulcstartót, nyakláncot, radírt. A Cinit, Cinikét és Culát apai nagypapám találta ki, főleg az utóbbit rühelltem, olyan dromedár állatnak éreztem magam tőle. Tinipubertáskamasz korom mélyrepülése anyuhoz köthető, mármint ami a becenevet illeti: Képes volt Cuninak hívni egy időben, hiába tiltakoztam, itt-ott kiszaladt a száján, társaságban is, naná, a mai napig nem tudom, hogy jutott eszébe. (Nem, a pina sem lett volna jobb.) Szerencsére nem tartott sokáig pszichés kínzásom, szüleim egyöntetűen megszavazták nekem a Macska/Macsi becenevet – szeretek lustálkodni, na, meg állítólag a szemem is csipás macskás. Öcsém viszont külön utakon járt: Egy filmben az anya Malackának szólította a kislányát, tesóm kapva kapott az alkalmon, így lettem neki Malacka, pedig nem is vettem minden szart a számba. Bosszúból összcsaládi becenevén Dugónak szólítottam. Nem szexuális teljesítménye miatt kapta ezt a nevet, egyszerűen pöttöm és kövér volt sokáig – amíg le nem smárolt valami bamba békakirálylányt és magas, jóképű öcsivé nem változott. Amikor elkezdtem csetelni/blogolni, magától értetődött, hogy csibike leszek, így c-vel, mert sokat csipogok, azaz beszélek-beszélgetek. Hallgatni is tudok, persze, nem is akárhogy, de nálam a beszéd a default, ha csendben vagyok, az gyanús. A csibikének rengeteg verziója született blogos berkekben az elmúlt három évben, csibi, csirke, csirek, csikken, csibés, csibészke, csibefasírt, tollas, tollaska, tollcsomó, tollseprű, pipi sötöbö, attól függően, nektek ippeg mi jutott eszetekbe. A tollasrettenet saját találmányom, mert van önkritikám, hihi. Exeimtől rengeteg becenevet kaptam, még nem filóztam el azon, miért, biztos van valami oka. Az tuti, hogy a cicázást soha nem tűrtem, mert az nem olyan, mint a macskázás. A cica olyan kis puha, gyámoltalan, nyálas jószág, én meg inkább vad, szeleburdi, veszélyes macska vagyok, meg kéjenc is. (Csirke, aki lélekben macska, vagy fordítva, erre tuti ráharapna egy pszichiáter.) Ő, aki férfim fix beceneveket használ, kettőt, ezek személyesek, simogatóak, imádom hallani őket.

Ha jobban belegondolok, kizárólag a melóhelyen szólítanak a nevemen – pedig már egész megszerettem.

P.S.: Eszembe jutott, hogy Fokhagyma Gizinek is becéztek - még gyerekként, kisebb kaliberű seggel.

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr926170580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chilly 2008.02.01. 21:38:22

Drága Csikken könnyesre röhögtem magam az öcséd adta beceneveden...szóval Dugó mostmár nem Dugó?Szóval izé..de csúnya dolgokra gondolok én péntek este fél 10kor...:D Az már még mókásabb hogy kiskoromban az én beceneveim is érdekesek voltak pl. CSIBE,pumukli(akkor még nem is voltam vörös hanem barna)bár rém gonosz kisgyerek voltam izéé kiváncsi ez a jobb kifejezés:D

Babka 2008.02.01. 21:49:54

Engem jóapám Lukréciának ,Lujzának,Rebekának (neem ,nem ribikének :D) szokott szólítani pedig nem is így hívnak.:D Tesóm :tesómnak, anyu meg nemes egyszerűséggel :Anikámnak. Egyedül a nagyapámtól kaptam állatnevet : ott én vagyok főtücsök. érted, rangos állat :D Pasim meg csibikének szólít...

Chilly 2008.02.01. 21:52:11

főtücsök ez jóóóóóóóóóóóóó:D

Enkeli 2008.02.01. 22:00:32

Csibefalat... Barátom így szólít :) Elég népszerű a csibe, és különböző fajtái :)

Babka 2008.02.01. 22:01:15

ja..köszi !:) ennek külön története van. Mindenesetre nagy szerencse, hogy nem lótücsök...:D

csibike 2008.02.01. 22:23:10

Chilly: Már 190 centi magas és nem kövér, úgyhogy csak szexuális értelemben dugó, bizonyíték erre pölö az unokaöcsém :D Nem tudom, mennyire ekvivalens a kíváncsi és a gonosz :P Babka: Azt nem értem, ha más néven szólítanak, miért nem azt adták az embernek születéskor :))) Enkeli: A csibe és verziói tuti a legnépszerűbb becenevek közé tartoznak. Én már pasi csibéről is hallottam :o

OSUDF 2008.02.01. 22:30:39

Dugó...nah, ezt én is megkaptam, de csak azért, mert 3 kiló fölött születtem. A "Balfasz", "Lúzer" "Génhányadék" jobban illeszkedne a mai profilomhoz...

Béb 2008.02.01. 22:39:47

Én egész egyszerűen az Andikát utálom! Azóta is rendületlenül. Ezen kívül Királylánynak hívtak kiskoromban az utcabeli (fiús) anyukák - egyedül én voltam kislány. Ezzel semmi bajom. Középsuliban a Vákuum becenevet kaptam - nem félreérteni! - amiért nem igazán rajongtam. Most meg... Párom egész egyszerűen Kismalacnak vagy Bébnek hív és ezzel tökéletesen ki vagyok békülve. Nem tagadom!

Béb 2008.02.01. 22:41:03

Miért úgy kezdtem én ezt a mondatot, hogy "én egész egszerűen"? Úgy akartam, hogy "Kiskorom óta ..." Vagy vmi ilyesmi.

sway 2008.02.01. 23:02:56

ez a cula, ez majdnem olyan, mintha csula lenne, fuj. érdekes, engem sose illettek semmilyen állatra hajazó becenévvel. se cica, se nyuszi, semmi. hál'istennek. bár ha jobban belegondolok, egyik volt pasim egy alkalommal le'véglény'ezett. na ez nem túl hízelgő >8)

Neyla 2008.02.02. 00:05:08

Hm, engem nagyapám mindig Rozikának szólított - hogy hiányzik.. - otthon a gyerekek miatt a nagynéniből csak Nana lettem, a munkahelyen pedig Jucuf volt a megszólításom. Nem, nem írtam el, így f-el... :)

Mina 2008.02.02. 00:07:06

Ez a csirkézés illik hozzád :) De csirke macska lélekkel... hmm Én kis korom óta macs vagy cica vagyok...mert nyávogok, bújok, önfejű vagyok és olyan a szemem (független források szerint) :) Jah, meg a Minát próbálták az iskolában P-kezdőbetűsre cserélni, csak én elég fius voltam, így verekedős is... Egy próbálkozás után feladták... :D

csillag 2008.02.02. 00:40:43

A húgommal kiskorunkban Bóbita volt a becenevünk, de mióta elvetemült és nagypofájú lányok lettünk,csak Rozinak hív.(Anyu meg ha mérges ránk, akkor azt mondja,Fiam,és ezt mindig utáltam, nem is vagyok fiú.) A nagypapám régen Cinegének hívott(mert mindig kicsi voltam és vézna),azt mindig szerettem,mert csak ritkán mondta, akkor,amikor éppen nagyon szeretett valamiért. (A másik nagypapám "arany kis büngyürkémnek", ezt inkább hagyjuk :D )

Doris 2008.02.02. 07:47:40

Ez jó, Csillag. Nálunk is azt jelentette a "fiam", hogy most fejmosás következik. Amúgy meg Titti voltam-és persze mindenki Kittinek akarta érteni, amitől megőrültem. Aztán valaki azt mondta, az olasz nyelvben ez valami cicit, vagy puncit, vagy valami ilyet jelent...az volt a mélyrepülés. De én még jól megúsztam. Öcsémet kb. 16 éves koráig Tubinak hívták a szüleim. Végül már nem mert elmenni a családdal sehová. Akkor abbahagyták.

Doris 2008.02.02. 07:56:38

Most megint megnéztem, és beugrott, hogy tényleg, Anyám egy időben Rozinának is hívot!!! Nincs nekünk egy anyánk, Csillag?

Cuki 2008.02.02. 09:16:32

Engem naposcsibének csúfoltak anno a suliban de voltam futrinka, művésznő és macskeráj is. Exek a normál kereteken belül maradtak bár utálom ha kicsimnek hívnak így is elég törpe vagyok. Jah és a Nócikázást/Nórikázást is gyűlölöm.Egy alkalommal pedig elvitt a szívroham anno mikor előzőpasi mammának szólított. 20 éves fejemmel! Báhh! Anyum kislányomnak v cicának hív, pasi szintúgy cicázik tesó egyszerűen csak huginak nevez. A Cuki és változatai viszont fennmaradtak mind a mai napig.:)

csibike 2008.02.02. 10:05:40

Cuki: Érdekes beceneveid voltak :)) Doris: Megnyugodtam, hogy nemcsak nekem voltak tortúráim :D csillag: Ettől a fiamozástól a hideg ráz :) Tanár kolléganőim használták előszeretettel a diákoknál. Ha rossz fát tettem a tűzre, a tljes nevemen szólítottak, utáltam :D Mina: Pedig abszolút nem gondoltalak verekedősnek :)))

csibike 2008.02.02. 10:05:51

Neyla: Milyen érdekes, hogy a Rozi másoknál is előfordult :)) sway: Bezony, csúnya :D Mi az a véglény? :o Pigi: Honnan jött a vákuum? :D OSUDF: Mondtam már, hogy túl negatívan gondolkodsz magadról :)

csillag 2008.02.02. 11:11:17

Te Doris, hacsak nem te vagy a húgom.... :D csibike,a teljes néven szólítás is szörnyű :) Amúgy lehet abban valami amit mondasz, hogy a tanárok szólítanak Fiam-nak, csak nekem túinván, mert anyukám tanár :D

Chilly 2008.02.02. 12:31:51

Na miközben olvastam kit milyen becenvekkel illetek kiskorukban esetleg a volt és jelenlegi párjaik eszembe jutott a pasiktól kapott beceneveim...Én is voltam/vagyok Kicsim,Baba(jelenlegi párom így becéz ezzel 1 a ciki anyósjelöltemet is így becézi a rokonság így már nem tetszik ez a becenév sőt hánynom kell tőle),Babar..igen a meséből mert imádom az elefánikat,akkor Babacs,Prüntyő(??)eskü nem tudom anno exemnek ez hogy jött....,Szivecske..hm...kisördi is mert vörös hajam van és hát kis gonoszkodó tudok lenni...és az elmúlt 1,5 évben a Fagyi-Fagyika becenevet kaptam a családtól,barátoktól..mert szerintük betegesen szeretem a fagyit...hát tehetek én arról hogy olyan fincsi fagyik vannak?Na azért nem ipari mennyiségbe fogyasztom csak mindig van itthon fagyi és előszeretettel eszem fagyit télen tök hidegbe is.A tanárok anno nálam mindig a vezeték nevemet mondták ha vmi rosszaszágot csináltam..de pl. a keresztnevemet becézve szeretem használni mert amúgy tök komolynak érzem ha rendesen kimondják...olyan érzésem van mintha le akarnának szúrni vmi miatt....

csibike 2008.02.02. 13:56:49

csillag: Kérdezd már meg, léci, hogy a diákjait is fiamozza-é vagy sem. Csak úgy, kíváncsiságból :D Chilly: Pontosan, a nem becézett keresztnévvel ez a gond :))

Doris 2008.02.02. 16:19:52

Csillag: A nővéred inkább. :-( Sajna.

csillag 2008.02.02. 22:08:19

Csibike, fiamozza ha rosszak.....és nem hallgat rám hogy ezzel lelkileg összetöri őket :D Doris, akkor itt gebasz van, mer csak húgom van :)

kelgyo 2008.03.06. 08:22:41

Édi a történet, amúgy tényleg cicás a szemed, de a csibike is aranyos. Olyan csibikés is vagy, csipogós (nem hangilag, hanem örökösenbeszédileg - szerintem), mindig mondani akarsz valamit - és sikerül is.

ac. 2008.03.06. 17:45:42

rám anyám mérte a csapást még gyerekként, Kukac Alajos, röviden KukiLali névvel. túl kicsi voltam, hogy megértsem. kamaszodó lányként már sírva üvöltöttem vele, hogy engem ne hívjon férfi nemiszervnek... az ismerőseimtől viszont csak állatneveket (nyuszi, cica, meg ilyenek) kaptam folyton. túléltem :)

csibike 2008.03.06. 17:52:13

Te KukiLali, én Cuni, nem túl kreatívak a szülők... vagy fixáltak :D Több ismerősöm rühelli a cicázást-nyuszizást, de túlélték, az tény. Egyébként meg szia itt, ac. :)) kelgyo: Nem vagyok dumagép, de csendes kislány sem :) Inkább valahol a kettő között vagyok egy egészséges kommunikációs igénnyel :D

mimoooo 2008.03.06. 19:20:40

Timi, Mimi, Timóca, Mimóca és végül ezekből Mimo Amikor email címet szerettem volna csinálni a mimo foglalt volt, a mimoo is sőt a mimooo is, a mimoooo már nem, azóta 4 -óval írom. Ennyi

Elf 2008.03.06. 20:43:50

Nekem ezt a nevet a pasim adta, úgy fél éve. Gyerekként sose becéztek, apámék sose, kamaszként egy keveset voltam Kicsi és annyi. A volt férjem Hugizott, de azt utáltam. Kettesben sokminden vagyok :) Azokat szeretem. Különlegesek.

csibike 2008.03.06. 20:57:37

Elf: Ehhh, nem csodálom, hogy utáltad :)) De miért pont Elf? :) Mimo: Na, ezt az életben nem találtam volna ki :))

Elf 2008.03.06. 21:16:21

Jah azt elfelejtettem, pont azért jöttem vissza. A tisztességes nevem Tünde, Gyűrűk Ura fanok vagyunk. A Tolkien társaságnak is a tagjai vagyunk. És Tolkiennél a Tündéket Elfeknek hívják. És állítólag olyan vagyok mint egy Tündér. (fekete)Tündér :P szerintem :D

M 2008.03.06. 22:29:39

Nos, most áruljam el, hogy ezzel a Macskával (és soha Cicával is! - hiszen M és nem C :) ) druszák vagyunk? De ez már inkább múlt idő, mert többeknek Macskanyó, mint Macska, mert egy újabb generáció felnövekedésének folyományaként ilyen dolgok is előfordulhatnak ám. :) (És lehet, hogy furán hangzik, de én nagyon szeretem a Macsaknyó megszólítást is a macskakorosztályom gyerekeitől.

M 2008.03.07. 07:14:04

... akartam mondani: "Macskanyó megszólítást" ... (sokszor gondot okoz az írás - hát ebben az anyókorban, ez van.... :D :D :D )

csibike 2008.03.07. 09:45:01

M: Bevallom, a Macsaknyó-n jót kuncogtam :D (Bár azt hittem, én olvastam rosszul az első Macskanyó-t :))) Elf: Szerintem teljesen rendben van a fekete Tündér :))
süti beállítások módosítása