HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.06. 22:24 csibike blogja

Ő, aki férfim most már zsigerből lekezeli mindhárom hisztimet, a menstruáció előtti hisztimet, a „valaki feltoszta az agyamat” hisztimet és a „kövér vagyok, szar a hajam, nagy a seggem, lóg a mellem” hisztimet. Módszerei változatosak: Meghallgat, csokit vesz, kiröhög, szexterápiát alkalmaz. Mindig megérzi, mire van szükségem az adott pillanatban, azt is megsejti, milyen adagban, sőt, legtöbbször mixeli őket. Kezdek kiismerhetővé válni, jájjj, oda a vércsirke imidzsem.

(A női hisztiről egyébként azt gondolom, hogy egyfajta teljesen öntudatlan teszt a férfival szemben: A reakciójából le lehet szűrni, mennyire akar segíteni, mennyire bízhatsz meg benne, mennyire törődik veled és a valós vagy mondvacsinált problémáiddal, mennyire ismer téged, mennyire vagy fontos neki, ergo kiderül, hol tart és mit bír el a kapcsolat. Ufff.)

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr426170565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béb 2008.02.06. 22:36:31

Zárójelessel egyetért!

tejberizs 2008.02.06. 22:45:07

de uff ám

papi 2008.02.06. 22:55:50

Háát kifogtad magadnak az aranyhalat :)

Mina 2008.02.06. 23:05:40

Jól van, megnyugodtam. Nem csak nekem vannak hisztijeim!!! Ez jó hír! Waaaaa :D De...khm khm...lehet, hogy én is már kiismerhető lettem? Megijesztesz, te vércsirke...!

Susua 2008.02.06. 23:14:48

Teljesen egytértek a hiszti és az öntudatlan próba párhuzammal. És a teszt tényleg megmutatja. Én eddig ezt nem tudtam ilyen jól érthetően megfogalmazni, gratula:)

Magányos Csapos 2008.02.06. 23:56:23

Dr Csibe...tartsd meg, mert aranyat ér....bár ezt ő is elmondhatja :-)

Doris 2008.02.07. 06:07:18

A legjobb benne a "meghallgat" rész. És ha még ezt úgy teszi ráadásul, hogy nem osztogat tanácsokat, hogy mit tegyél (lehetőleg hülyébbnél hülyébb tanácsokat)...szóval csak úgy képes szó nélkül végighallgatni, hogy utána megkönnyebbülten felállhass,...nos, akkor szépen fond körbe erősen a csápjaiddal (a csirkecsápjaiddal), és el ne engedd magad mellől. Én ugyanis még nem találkoztam efféle férfival, és a hisztijeim legnagyobb gerjesztője, mikor az idióta "hát akkor ne menstruálj, ha ennyire utálod"- féle okoskodásokkal belém fojtják a kis sirámaimat, amik tulképpen pusztán arról szólnak, hogy had öntsem már ki a szívem, és ne a blogot, vagy a barátnőt kelljen megint előóvennem, ha már egyszer vagy nekem.

winstonsmith 2008.02.07. 08:30:11

Vercsirke imidzs. Hehehe.

movhu 2008.02.07. 10:59:29

Ebből a meghallgat és reagál az egyik legjobb, mert az "minden hiszti kompatibilis". Már csak azt kell a férfi nemnek kitalálni, hogy a reagál fázis a helyes módon történjen, és minden sinen van. Ha meg mégsem, akkor jön a szexterápia, mint végső menekülés a női nem eme fejlődéstanilag hibás maradványától :)

Rege Ata 2008.02.07. 11:12:07

Meghallgat és "aham" :-D

csibike 2008.02.07. 12:32:15

Rege Ata: Szerencsére ez csak a sekélyes pasikra jellemző :) movhu: Pasik is szoktak hisztizni, csak az kevésbé látványos. Szerintem ha ismerik egymást a partnerek és jó kapcsolatban élnek, a helyes reagálás is adott :) Szexterápiával nem lehet mindent megoldani, ha csak ennyi a válságkezelés, régen megbukott a kapcsolat. winston: Az :P (Jé, élsz :)))

csibike 2008.02.07. 12:37:13

Doris: Meghallgat anélkül, hogy hülye tanácsokat osztogatna :) Nekem az furcsa lenne, hogyha valami bajom van, akkor a barátnőm vagy a blogom hamarabb tud róla, mint ő. Ezért sem itt hisztizek, hanem előtte :) Hosszú volt az út, míg eljutottunk idáig, de megérte. Csapos: Csiszolgatjuk egymást, ez a titka az egésznek. Senki sem tökéletes :) Susua: Köszi :) Kíváncsi voltam, mennyire értetek egyet velem, ezek szerint jó a megérzésem.

csibike 2008.02.07. 12:39:44

Mina: Minden nő és minden pasi tud hisztizni, csak a pasik azt gondolják, ez kizárlag a nőkre jellemző, ráadásul misztifikálják is, ami hülyeség :) Azért ne baj a kiismerhetőség, ha mindketten jól jártok vele ;) papi: Nincs aranyhal, abban hiszek, hogy meg lehet beszélni a hisztiket, problémákat :) rizsa, Pigi: Okés :D

Rege Ata 2008.02.07. 12:40:54

A pasik alapesetben szimplán hülyék. Ebben benne van a hiszti és a géniusz is. Szerintem :-D

Babka 2008.02.07. 13:16:38

az én pasim napra pontosan ki tudja számolni, mikor fogok hisztizni :D:D, azt is, hogy kb meddig tart. :D

Susua 2008.02.07. 13:20:53

"Nekem az furcsa lenne, hogyha valami bajom van, akkor a barátnőm vagy a blogom hamarabb tud róla, mint ő." - ezt én is így gonolom, és tartottam is magam ehhez. Ő viszont egyáltalán nem, azt is mástól tudtam meg, hogy szakítottunk. :/

Mina 2008.02.07. 14:50:52

Susua: :(((

Susua 2008.02.07. 15:08:49

Jahm... Igazából csak arra szerettem volna ezzel kilyukadni, hogy ehhez két ember kell, kölcsönösség, stb. akkor fasza a dolog.

todella kaunis 2008.02.07. 15:30:18

Alapigazság. Egy hisztivel minden érzelmes igazság kiderül. (Amikről olykor jobb, ha nem is tudunk.)

Odil 2008.02.07. 17:23:59

Szerintem is így van. Szerencsére az én kedvesem is így viselkedik és mindig tudja mi kell :) Tud valamit a srác ;-)

Egoman 2008.02.07. 17:50:08

Szerintem viszont egy hisztis nőnél csak a bubópestis lehet rosszabb. (esetleg a sáskajárás) :))

csibike 2008.02.07. 18:23:18

Egoman: Ezt csak olyan pasi gondolja, aki nem tud bánni a nővel :P Egyébként a kielégítetlen pasi rosszabb, mint a bubópestis :D Odil: Na, mondom én :) todella: Nana, azért van még a műhiszti, amit sunyi nők vetnek be, és abban semmi őszinteség nincs - ettől elhatárolom magam :) Susua: Sajnálom :/ Nem is érezted, hogy gáz van? Igaz, kölcsönösség nélkül nincs kapcsolat, se férfi-női, se baráti. Babka: Wow :D Ügyes, nagyon ügyes :D Rege Ata: Géniusz? Bahhh :P

daito 2008.02.07. 18:33:18

Ez a "hiszti mire jó" sztorizás kb. annyira mosolyogtató, amikor MS szakember közölte, hogy a kékhalál a gépen igen is hasznos és jó dolog. :-) Személy szerint ki nem állhatom a hisztit. Hisztis leszek tőle. :-)

Boci 2008.02.07. 18:40:00

Most azon a jeleneten dolgozom agyilag, mikor az férfi röhögve tömi a szádba a csokit és közben még a szexelés sem marad abba. Jó kis koreográfia lehet. :)

Egoman 2008.02.07. 18:59:22

Biztos bennem van a hiba, de a hisztire még mindig nem tudok úgy tekinteni, mintha az két ember közti kommunikáció csúcsa lenne, pedig a hozzászólások ezt sugallják... Ha gondja van, vagy bántja valami, mondja el, súgja a fülembe, meghallgatom, megvigasztalom... Vagy ha nem szól semmit, akkor megpróbálom kitalálni mi nyomhatja kis szívét. De könyörgöm, ne hisztizzen... :) Lehet, hogy nem ugyanazt értjük hiszti alatt?

csibike 2008.02.07. 20:50:58

Egoman: Szerintem nem :) Én spec nem arra a hisztire gondolok, amikor a nő vérvörös fejje üvölt és falhoz csapkodja a vázákat. Ez inkább nyűgösködés, amikor pöttyet zaklatott a nő. Vagy ahogy te írod, az is egyfajta hiszti lehet, amikor a nő nem szól semmit. A kommunikáció csúcsa az, amikor a nő és a férfi meg tudja beszélni a probémákat :) A hisztinek is van oka, azt kell megbeszélni, és nagyon nem mindegy, hogy a pasi hogy áll ehhez a dologhoz. Boci: Na, ezt megpróbálom vizualizálni :D daito: Valószínűleg neked is van egy fix képed a hisztiről, meg nekem is. Mivel a kettő nem fedi egymást, nem érted, miről írtam :) Egomannak írtam, hogy én mit értek hiszti alatt. Persze, nem kell egyetértenünk, de érdekes, hogy a lányok rögtön tudták, miről van szó, míg ti, pasik teljesen másra gondoltok a jelek szerint :))) (A szokásos kommunikációs zavar...?)

Kutyálkodó 2008.02.07. 21:32:51

msn-hiányra nincs vmi tippje?...most azért hisztizek...mert nincs,és nincs, és nincs!!!!

Nono 2008.02.08. 08:29:43

Van ebben valami... én is így térképeztem fel, hogy mennyire hol merre és meddig... :)

csibike 2008.02.08. 19:54:19

Nono: Mondjuk, nálam ez nem feltérképezés, inkább egy tudatalatti érzés, nem szándékos és mindig csak hiszti után esik le, hogy hoppá, mennyire jó volt, hogy így vagy úgy reagált :) Kuty: Remélem, azóta van msn-ed :))

Rege Ata 2008.02.08. 19:59:25

"A hölgy egy kissé ideges" is hiszti. "A hölgy egy kissé sem ideges" is hiszti. "A holgy ideges vagy nem - nem mindegy?" is hiszti. "A hölgy ideges vagy sem - nem mindegy!" is hiszti. És így tovább. (És egyik sem is...) (;-p)

sway 2008.02.10. 13:23:24

jaj, igen, ilyenkor eszembe jut, amikor exem ilyesmiket vágott alkalomadtan a fejemhez, hogy tékitízi, meg nincsbennedrákenroll. nem véletlenül lett vége annak sem >8)
süti beállítások módosítása