HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.13. 15:57 csibike blogja

Ha én t. szülő lennék, konkrétan t. anya, és játékot akarnék venni t. csemetémnek, pölö egy csíkosgatyás, nagyhasú Obelixet, tuti nem a McDonald's Happy Meal baromsága jutna eszembe. Nem szeretem, ha 2-3 éves gyerkőcöt mekis hamburgerrel és sült krumplival tömnek a szülei, vagy ippeg mekiben tartják meg a szülinapi babazsúrját. Szép a családi idill, de nem a mekiben, basszus. Erre háklis vagyok, na.

P.S.: Attól is ver a víz, ha a babakocsiban üldögélő bébi hatalmas mikuláscsokit majszol nagy elánnal, anyja nyomta a kezébe. Szívesen megráznám a szülőket - talán még kettőhússzal is.

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr936170550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cesztina68 2008.02.13. 16:43:34

Bezony, igazad van, de nem tudsz mindenkinek észt osztani!

csibike 2008.02.13. 16:47:13

Nem is akarok észt osztani, azt meghagyom az okos embereknek :)) Jó lenne elbeszélgetni velük, de cirka szélmalomharcnak saccolom az egészet.

Rommel 2008.02.13. 17:33:58

Én is láttam már Burger Kingben szülinapi gyerekzsúrt, a fél óvoda ott volt. Akkor azért sajnáltam, hogy nincsen nálam golyószóró.

Kutyálkodó 2008.02.13. 18:14:13

Meg olyan is van, hogy a 1,5 évesnek kólát töltenek a cumisüvegébe...aztán nekem panaszkodik az anyja, hogy nem alszik a kiskölyök.........2 év múlva meg nálam köt ki foglalkozásokon....Te érted ezt????????

fuze 2008.02.13. 18:24:29

az egyik mai előadásomon pont az amerikanizációról és a fogyasztáson keresztül megkonstruált identitásról volt szó. kíváncsi vagyok mi lesz azokból a kölykökből, akiknek már ilyenkorban napi elem az életükben a dzsánkfúd.

Rinn 2008.02.13. 18:32:28

Szívemből szóltál csibi. (Mit keresel te ott?! o.O) Sajnos :-S

Béb 2008.02.13. 19:21:25

Akkor nem csak én vagyok konzervatív (nak tartott)... Kiakadtam, mikor a pasim 5 éves unokahúgának a játékaiból rájöttem: kiccsaj legalább hetente egyszer eszi a mekis hepimílt. És panaszkodnak, hogy "enyhén" hájas a leányzó... Ezt én kiskorú veszélyeztetése címen bűntetném!

Béb 2008.02.13. 19:21:52

Ja! És befestette az anyja a haját... % éves kislánynak...

csillag 2008.02.13. 19:50:39

Olyanok a mai gyerekek, amilyenek a mai fiatalok akik gyereket szülnek....sajnos. Nem szeretném tudni, hogy az a nemzedék, ami majd a mi gyerekeinkből fog állni, milyen lesz.Arra meg pláne nem gondolok, hogy nekik kell majd "eltartaniuk" minket ha nyugdíjasok leszünk....márha megérjük,vagy lesz akkor még nyugdíj, mert most is magasabb már a nyugdíjkorhatár mint az átlegéletkor....

csibike 2008.02.13. 20:21:25

csillag: Ahogy elnézem a mai fiatalokat, nekem is sokszor eszembe jut, mi lesz belőlük így, hogy ebben a világban nőnek fel. Ki van találva a nyugdíjkorhatár is, nem véletlenül. Pigi: Nagyon nem szeretek ilyesmit olvasni... teljesen mindegy, hogy a szülők mivel károsítják magukat, a gyereket hagyják békén. Sminkelésről is hallottam már, a körömfestés meg evidens óvodai berkekben is. Rinn: Passz :)) Nem tudom, hányan helyeslik a gyerekek mekis kajával való tömését, remélem, hogy nem sokan, sőt, senki. fuze: ...és hogy hány éves korukban halnak meg. Kuty: Elborzadtam, amikor olvastam a kommentedet, nem akarom elhinni... Rommel: Ehhh, nem értem, hogy szúrhat ki az ember a saját gyerekével.

Béb 2008.02.13. 20:35:37

Pedig Kuty' tudna mesélni... Nekem mesélt múltkor és azóta is feláll a szőr a hátamon tőle...

pudingocska 2008.02.13. 20:37:21

A gyerekekkel kólát itató felnőttektől nekem is feláll a hátamon a szőr, ahogy ezektől a szülinapoktól is. Én is láttam már olyan szülőket, akik moziba vitték kábé 4 és 6 éves gyereküket. Mindkét gyereknek fél literes kólát vettek. Beültek a sor közepére, aztán észosztás a gyereknek, aki ki akart menni pisilni. Egy barátom ismerősei vasárnapi ebédre járnak családostól a mekibe.

Zazu 2008.02.13. 21:34:45

Anyu (bölcsödei gondozónő) is szokott ilyen rémisztő történetekkel "szórakoztatni". Eszméletlen mekkora idióták vannak...Amikor a 19 éves(műkörmös,bundás, plasztikszájú) 2 gyerekes anyuka "elfelejti" megfürdetni a gyerekét, és az Anyuék tetőtől talpig lecsutakolják, mert már szaglik a kisgyerek (pedig egy 2 évesnek nincs még markáns testszaga...) és a ruháit "egy kis baleset történt" címszóval leadják a mosodába, hogy friss, tiszta legyen. Aztán a k. anyuka délután hangos felkiáltással megjegyzi, h."Jajj Kisfiam milyen sápadt vagy!"(jah kérem Anyuék még tán a tavalyi trikóját is megtalálták rajta a fürdés során...)És ilyennek van azóta 3 gyereke, más meg évekig küszködik, vagy soha nem lehet gyereke...na ez is elég bosszantó

Mina 2008.02.13. 21:47:49

Hát, gyerekek, nagy az Isten állatkertje!!! És alacsony a kerítés... :( Sajnos nem 1 és nem 2 nő vállal gyereket, csakhogy megtartsa a pasit, de főleg a pénzét...

Mina 2008.02.13. 21:48:12

Jah, és utána persze nyűg a szerencsétlen gyerek...

csibike 2008.02.13. 22:03:57

Mina: Ott tudtam hagyni milliókat csak azért, hogy a saját utamat járjam és nem esett nehezemre. Zazu: Ezektől a történetektől nagyon dühös leszek, de tudom, az ilyenen sem a szép szó, sem a verés nem segítene. pudingocska: Nem hallottam még ezekről a kólás dolgokról. Felháborító, hogy egyes szülők mennyire ostobák és felelőtlenek. Pigi: Ehhh, már az elszomorít, amit itt olvasok, pedig ez a jéghegy csúcsa, gondolom.

Mina 2008.02.13. 22:39:24

Csak sajnos mások nem képesek erre, lásd a nőci, akit Zazu említ... :(

Kutyálkodó 2008.02.14. 05:49:08

Sajnos tudnék mesélni, mert a "pácienseim" szüleinek többsége komplett idióta......és még a fősulin is tanultuk, hogy a nem megfelelő tápanyagbevitel, az értelmi képességeket is befolyásolja, ilyen kicsi korban!!!!A kólás dologhoz még annyit, hogy a fogorvosom rendszeresen küzd a kóla ellen....fiatalokat győzköd a káros hatásokról....példáuk megkéri őket, hogy estére egy pohár kólába tegyenek egy 20 ft-ost, vagy egy darab friss húst.....általában ütős a hatás!!!!!Csak sajna már olyankor tudja nekik megmutatni, amikor a 19 évesnek kell protkó:(((((((((((((((

Sixxty 2008.02.15. 16:11:17

Szerintem rettenetes, ahogy némely gyereket táplálnak. Az én csemetém néhány hónapja azt sem tudta, hogy van meki, de most már tudja, de ahogy láttam a fíling fogta meg, a sok színes cucc, a zene. Enni ott (sem) eszik, ahoz túl válogatós. Szerintem nem kell a gyorséttermet minden rossznak kikiáltani, de csak nagyon mértékkel és felnőttnek. A cukros udítőre meg mit is mondjak, mikor a saját védőnőm is cukrozott fekete teát itatott volna a gyerekkel, mikor a csemete éppen nem akart anyatejet enni?

csibike 2008.02.15. 16:47:28

Sixxty: Én is kajálok gyorsétteremben, ha muszáj, de a gyerekemet nem vinném oda szívesen. Nyilván ez idősebb korban kikerülhető, viszont amíg a szülőn múlik, addig nem. Ezt a teás dolgot borzadállyal olvasom mindig, azt hiszem, szívesen megütném az ilyen védőnőt. Kuty: Pedig a kóla eredetileg gyógyszer volt, úgy született... :))

Sixxty 2008.02.15. 21:22:21

Igen, ezt a meki dolgot az elején elrontottam. Mikor ideköltöztünk majd' egy napig nem volt áram, ergo fűtés sem. Nulla helyismerettel inkább odamentünk teázni, a gyerek meg kakaózni, mint megfázzunk. De milyen harcicsirke vagy, már bocs :)

csibike 2008.02.15. 21:29:03

Jajajajajjj, nehogy magadra vedd, légyszi :))) Én azokra fújok, akikről írtam: Babazsúr a mekiben, sült krumplis-hamburgeres családi idill, akiknek teljesen természetes, hogy az ovis is mekiben kajál sötöbö. Nem vinném szívesen oda a gyerekemet, és magamtól nem is tenném, de nyilván előfordulhat muszáj-helyzet vagy a többi gyerek már volt ott és akkor ő is akar és társai. Egy rossz gondolatom nem volt veled kapcsolatban, Sixxty :)

csibike 2008.02.15. 21:29:49

Nem véletlenül van balra fent az a kép, ami :))
süti beállítások módosítása