HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.15. 09:09 csibike blogja

A villamoson kikent-kifent spiné hasonló kaliberű barátnőjének ecsetelte nagy komolyan, hogy ő mindig sminkben-elegánsban feszít otthon is, ablakpucolás, epilálás, miegymás nagyestélyiben, érted, mert a pasi csak ebből veszi észre, hogy nő van mellette. Elröhögtem magam, majd este a konyhában ő, aki férfimre szegeztem a fakanalat és felszólítottam, egy élete-egy halála, súgja meg, de hirtelen, probléma-é, ha kencétlenül, melltartótlanul, nemünneplősben, szégyenszemre trikóban-melegítőben kavirnyálom a zöldborsófőzeléket, ugyanis előfordulhat, emiatt nem látja bennem az asszonyállatot a nőt. Vigyorogva azt mondta, nem - nagyon jól tudja, mi van a melegítő alatt. Ugyehogyugye.

(Mást is mondott, illetve tett, de az perpill nem leírható, mert messze van még a hazafelé.)

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr136170546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foxfox 2008.02.15. 09:18:54

Nem a sminkt eszi a nőt!

F 2008.02.15. 10:08:55

Meg nem is a ruhat.

Doris 2008.02.15. 10:28:34

Most eszembe jutott az a spiné, akiről múltkor írtam (csib tudja, mert olvasta- azóta törölt bejegyzés)...szóval amíg a körmét reszeltem, elmondta, hogy a húga megajándékozta egy tanfolyammal (két nap), amit a Nők Lapja szervez. Na ott megtanítják nőnek lenni. Mondom, azt meg hoyg? Hát majd sminkelni, frizurát belőni, öltözködni...no meg lesz valami leki tréning is. 30 rugóért. Mondom, vazze, szerintem ez az utolsó a női kisugárzásban. Persze, nézzél ki jól (dehát ezzel most sincs baj), de mi van belül??? Sugározás, vagy mi- az legyen. Ingyé'. Bár vele kapcsolatban ezt egy egészen aprócska plutóniumkristály benyelésével megoldanám én is. Egy perc alatt 30 ezerért.

pudingocska 2008.02.15. 10:32:26

Sminkes lévén szoktam itthon néha extrém sminkben feszíteni, amikor gyakorlok, vagy új dolgokat próbálok ki. (Általában sminktelenül, játszósba nyomom.) Kedvesem kedvence az volt,. amikor egyik szememen lila alapon pink csillámok, a másikon fekete alapon zöld csillámos sminkben jelentem meg, feltupírozott hajjal. És tényleg tetszett neki.:D

simmer 2008.02.15. 11:04:24

Egyet kell értenem Csibivel. Soha semelyik pasim nem várta el, h otthon is a "melós" kosztüben feszitsek, full-sminkben.(ami messze nem full) Nekem van szexi mackó-nacim is :) hi-hi

csibike 2008.02.15. 12:31:36

simmer: Nekem volt olyan pasim, aki azt akarta, hogy melltartóban legyek otthon is, mondtam neki, hogy 'nyád, szorongasd te a töködet fecskében :) Utána röpült is :D A pasiknak eszükbe sem jut, hogy öltönyben feszítsenek otthon, nem is értem, miért várja ezt el valaki a csajától... :o pudingocska: Jó, de az más, mert gyakorolsz-próbálsz, annak van alapja :)) Az a lényeg :D Doris: Tudom, hogy van ilyen tanfolyam és tényleg ennyibe kerül. Az vicces, ha ott akarja megtanulni, mitől lesz nő :D Max. azt mondják meg neki, hogyan tud előnyösebben öltözködni vagy sminkelni, mert sok nő eszméletlenül nincs tisztában azzal, mi áll jól neki. De hogy ettől nő legyen, kizárt. F: Még jó... :))

Susua 2008.02.15. 13:11:15

Régebben csináltam olyat, hogy nagytanulás közben pihentetésképpen kifestettem magam ordenáré módon (ami a kezem ügyébe esett és nem gyakorlott mozdulatokkal). Aztán ezt jól elfelejtettem és kimentem a koliszobából szocális életet élni. Ma már csak ritkán csinálok ilyet, és a boltba indulok el.

Susua 2008.02.15. 13:15:21

Sugárzó személyiséggé engem a pajzsmirigy ambulancián varázsoltak némi vénásan adott izotópcucc segítségével:) A szikrázó mosolyom már megvolt akkor.

Béb 2008.02.15. 15:08:23

Amikor ülök a kádban nyakig habban, smink nélkül, a samponhabbal a fejem tetejére tornyozott idióta "frizuval", bejön az emberem és "Tök jó így a hajad! Olyan szép vagy!" Akkor bánom, hogy valaha is költöttem sminkre, meg kencére...

Sixxty 2008.02.15. 16:02:02

Szerintem sminkben izzadva ablakot pucolni tök gáz. De borsót kavarni minimál cuccban, az bejön egy pasinak ;)

DuDe 2008.02.15. 16:19:15

nyamm...zöldborsófőzi :D kajafixált-e vagyok? :)

Babka 2008.02.15. 16:32:59

Szerintem ezek a nők ezt csak úgy mondják egymásnak..mert azt hiszik..szerintem ez kivitelezhetetlen, ha meg mégis így van és tényleg azt gondolják, hogy ettől NŐ-k az szomorú..és szánalmas..

csibike 2008.02.15. 16:42:26

Babka: Nekem úgy tűnt, komolyan gondolják. Nem takarítottam még sminkben, és nem is akarom kipróbálni :D DuDe: A legtöbb pasinak ez nem kaja, mert nincs benne hús :P Sixxty: Az :) Naná :)) Bár ha egy nő ízig-vérig nő, az nagykabátban is az :) Pigi: ...vagy ha reggel, ébredés után kapja ezt a bókot az ember lánya... :)) Susua: Hümmm, meg sem merem tippelni - elmenekültek? :D Jájjjj :)

sway 2008.02.15. 17:09:42

a hülye, inkább mondta volna, hogy takarítónője van... azért megnézném, ahogy tűsarkakon egyensúlyoz a létra tetején és ablakpucol.

marlenka 2008.02.15. 18:19:40

Én spec nem érzem jól melegítőben, sosem hordtam. Tizennégy éves korom óta sminkelem magam, nélküle meztelennek érzem magam - rúzs és szempillaspirál nélkül nem indulok el sehová. Igen, a szemetet is elegáns ruhában viszem le. Pasi meg csesztet, hogy minek ez a felhajtás?:) Nem tudom, nekem ez a természetes, én így érzem jól magam, hozzámtartozik. Sajnos, a magassarkútól majdnem gerincműtét után búcsút kellett vennem -így SJP Manolo Blahnik cipői láttán a szívem szakad meg...:)

Béb 2008.02.15. 18:51:14

Volt már olyan is! Kócosan, takarónyomott arccal, szemüvegben, hóemberes fürdőköpenyben... Ilyenkor van olyan érzésem, hogy ízlésficamos szegénykém...

Magányos Csapos 2008.02.15. 19:57:31

Aki Nő az akkor is Nő, ha reggel kocosan ébred...nem ezen mulik...

csibike 2008.02.15. 20:30:13

Csapos: Naná, hogy nem ezen múlik, de ezt sok nőnek az életben nem tudod elmagyarázni, mint ahogy sok pasinak sem :) Pigi: "Csak" szeret... :) marlenka: A melegítőről sokszor valami igénytelen darab jut az emberek eszébe, pedig nem feltétlenül az. Én pölö melegítőben nem érzem magam kevésbé nőiesnek, mint ruhában :) Ha így érzed jól magad és ezt érzed természetesnek, nem is szabad változtatni. A pasi nyilván nélkülük is szeret :))) sway: Erre én is kíváncsi lennék :D

Magányos Csapos 2008.02.15. 21:06:10

Ez sajnos így igaz...

pudingocska 2008.02.15. 22:54:49

csibike, pont arra utaltam, hogy nemhogy gálában nem vagyok, de még inkább idétlenbe nyomom. Én se tudnám elképelni az állandó készenlétet, mert én szerepnek érezném. De könnyen el tudom képzelni, hoyg van aki nem így van ezzel. ellenben nem tudod elkerülni (szvsz), hogy a párod ne lásson nyomorék állapotba. Látott már hányni, taknyosan, lázasan, szétbőgött szemekkel, vörös fejjel, kócosan, szétfolyt szemfestéssel (a többi undorító részlettől inkább megkímélek mindenkit:)). Hallgatja horkolásomat. Mi kell még a Nő image-hez?

csibike 2008.02.15. 23:03:15

Vettem :D Eszembe jutott, hogy a friss kapcsolatokra jellemző, hogy az elején még mindkét fél a szebbik arcát akarja mutatni a másiknak, nem hányunk-pukizunk, nem nyomkodunk pattanást, mindig rendesen szőrtelenítünk és hasonlók, aztán ha igaz és mély a kapcsolat, kiderül, hogy nem ezek a fontos kérdések, nem ezért szereted a másikat :))

zazu 2008.02.16. 09:37:24

Én múltkor a parom sogornojeroll irtam egy pont ilyen postot. Annyira véglet:vagy qrvara kirittyenti magat ha dolgozni/buliba megy, vagy annyira slampos, mint egy csoves, ha otthon van...A parja meg 1 iszonyu igenyes pali, es hat neki a "csoves" jut, szerinted?Amugy meg szintem egy mackot is lehet ugy viselni, akar a legszexisebb cuccot, vagy egy kockas furdokopenyt, valaki a legmenobb nocis hacukakban is ugy nez ki, mint 1 trampli...(nem a ruci teszi...?)A hosszu kapcsolatban(fenntarthato erdeklodes)hiaba "igaz es mely"a kapcsolat,1 ido utan kiabrandito a jeti lab, a babos pillangok, az "elanyukasodott" kulso....

csibike 2008.02.17. 14:56:07

Ez pontosan így van :) Azt szokták mondani, ha a nő kapcsolatban van, gyakran elhanyagolja magát, már nem fontos annyira, hogy ápolt és igényes legyen otthon is. Ez persze nem az elegáns-ünnepi ruhákat jelenti, de tény, a pasit újra és újra el kell csábítani (fordítva is fontos!), ergo egy nőnek sem lenne szabad hátradőlnie, hogy na, megvan a pasi, most már nem figyelek magamra :)
süti beállítások módosítása