HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.02. 16:50 csibike blogja

Gonosz dolog a saját sírásomra ébredni, ez visz mindent, a lekonyult primulát és a második ősz hajszálamat is, pedig mindkettő szíven ütött, megvallom becsülettel.

(Kiszolgáltatott kis állatok vagyunk álmunkban, az a nagy helyzet. Ráadásul a csukott szemed alól szivárgó hideg könnycseppek mindig a füledbe folynak. Naná, hogy oda. Ez a sírás felzaklat, elszomorít, nyomaszt, kérem vissza az üldözős, gyilkolós, vérescafatos álmaimat. Tenksz.

P.S.: Eszembe jutott, hogy gyerekkoromban sokáig játékbabával aludtam, szorosan magamhoz öleltem, így szenderültem álomba. Két garnitúrát cserélgettem rajta, a fehér alapon színes pöttyös rugdalózót, meg a kék-fehér csíkos játszósruhát. Nikinek hívtam. Szerettem volna fésülgetni is, de kopasz volt - meg néger.)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr1006170510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris 2008.03.02. 17:40:25

Én gyerekkoromban erőltettem magam, hogy ne aludjak el. Éjjelente képzelődtem és álmodoztam. Imádtam azt. Mostanság úgy zuhanok le a mélybe két perc alatt, hogy észre sem veszem. Az a babusgató átmenet eltűnt teljesen. Ha pedig néha rosszat álmodom, egyszerűen azt mondom magamnak: Hé, bébi, hisz csak álmodsz. Ébredj, és vége. Úgy próbáld Csibi.

Chilly 2008.03.02. 18:56:16

Az én babám a bátyám véleménye szerint(még ma is ezt a tényt vallja)úgy nézett ki mint Chuky...az a gyilkos játék baba abba a bizonyos filmbe nem tudom rémlik e valakinek.Szerintem tökre nem de ő nagyon félt tőle és mindig ellopta tőlem és kirakta a szobánkból. Én meg 1x felébredtem és kerestem majd mikor megtaláltam vissza hoztam tesóm meg azt hitte a baba magától jött be....2 hétig nem mert aludni. :D És utána átvitte éjjelente anyumékhoz a babát hogy őket ijesztgesse..... Kedves nem???

csibike 2008.03.02. 19:27:40

Chilly: Ez nagyon aranyos :D Épp azon merengek, vajh mi lett a kis néger alvósbabámmal :) Doris: Valahogy látom álmomban, hogy sírok és érzem is, hogy folyik a könnyem, de képtelen vagyok felébredni, csak akkor sikerül, amikor már zokogok... Jó is álmodozni elalvás előtt :)

Tilly 2008.03.02. 19:44:02

megoldás lehet ha a kedvesedet szoritod magadhoz az elalváshoz, de ezekkel az álmokka kezdeni kéne valamit, ne hagyd, hogy tovább gombócodjanak!

Sixxty 2008.03.02. 20:56:45

Amikor a hugom csecsemő volt hagynom kellett sírni és a könnyei a fülébe folytak. Mikor a gyerekem csecsemő volt csak egyszer hagytam sírni, és láttam hogy csupa könny a füle, de rögtön kikaptam a kiságyból és bőgtem vele együtt. Jobb ilyenkor ahhoz bújni, aki nagyon szeret, meghallgatni a szíve dobbanását és beszívni az illatát. Szép álmokat :)

csibike 2008.03.02. 21:22:49

Sixxty: Köszönöm :)) Bújok én, csak maga a rossz érzés sokáig nyomaszt :/ Tilly: Szerencsére csak néha sírok álmomban :) Szorítom, persze, levegőt azért kap :D

picuranyu 2008.03.03. 08:42:40

Most olyan jót nevettem. :))) Mármint azon, hogy Nikinek hívták, és kopasz volt. :)) Ugyanis engem is Nikinek hívnak, és olyan megható volt. :)))) Amúgy nekem is volt ilyen babám, Bucibaba. :)))

csibike 2008.03.03. 15:02:35

Örülök :)) Pont ilyen néger babád volt? :)
süti beállítások módosítása