HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.12. 22:59 csibike blogja

Húsvét alkalmából állatkákat lehet simogatni a bazinagy bevásárlóközpontunkban, legalábbis én az hittem, hogy direkt húsvét miatt pakolták ki oda a sok nyulat és a két bárányt, tudod, ezt így kódolták nekünk, ha húsvét, akkor nyúl és bárány és csirke, no meg sonka és torma, a bölcsebbek megadóan tűrnek, a többiek ijedt-rémülten ficeregnek a helyre kis karámban, de ha jobban belegondolok, már nőnap előtt lehetett nyulazni-bárányozni, szóval, ez is elcsúszott, november elején karácsonyozunk, február végén húsvétra készülünk, nyáron nem tudom, mi lesz, talán meglepő módon csak nyár, semmi ünnepi készülődés, jájjj, hogy fogjuk kibírni, jájjj. Egyébként minden este a térdig érő karám mellett megyünk el, kézenfogva sétálunk hazafelé és a karámot lessük, a zárás után nem tudom hol éjszakázó állatokat és a boldogan sivalkodó gyerekeket, lakótelepiek, naná, csak itt látnak bárányt, meg az ünnepi asztalon, mosoly az arcukon, fel-felkacagnak, ahogy az állatok hideg orra a kezükhöz ér, lelkesen simogatják a puha szőröket, holnap este én is csillogó szemű, ámuló kisgyerek akarok lenni, na jó, szeretnék lenni, nem lökdösöm a nálam kisebbeket, ígérem, meghúzom magam, a karám mellé kuporodva nézek és simogatok és kacagok.

Majd nem gondolok arra, hogy ez veszettül fáj a térdemnek - és az állatoknak.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr966170484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris 2008.03.13. 05:34:38

És a "bárányok hallgatnak". Vagy sírnak keservesen, mint a gyerekek?

Béb 2008.03.13. 09:17:58

(Nyáron már készülünk az augusztus 20i viharra/balhéra/kordonra...) Valamit mindig ki lehet találni. Remélem azért a csirkét is van ki simogassa! %wink%

Susua 2008.03.13. 11:09:32

Ilynekor (is) nagyon sajnálom ezeket az állatokat. Bár az állatkertben (budapesti és veszprémi) én is agyamat eldbobva szaladtam kicsi szőrös aranyosokat simizni. (mivel viszont bohó módon vittem magammal zoocsemegét, teljesen a fejemre másztak, és csak úgy szabadultam, hogy eldobtam a csemegés zacskót messzire. Tiszta patanyom lettem.)

csibike 2008.03.13. 11:33:18

Susua: Én is sajnálom őket, de mégis szükség van rá, akár az állatkertekre, és ha gyerekem lesz, tuti ő is oda akar majd menni simogatni. Állatkertben nem merek etetni, félek, hogy leharapják a kezemet :D pp: Na :) Pigi: Hát, akad ;) Doris: Meglehet. Van olyan gyerek, aki ekkor lát nyulat életében először. Nem könnyű helyzet, az fix.

Éjszakázó 2008.03.13. 11:45:06

Eltöltöttem kicsit több mint egy hetet Hollandiában. Az az érdekes, hogy sokkal-sokkal több park van a nagy városok központjában is, mint minálunk. (Most nem akarom magunkat leszólni, mert nálunk is vannak kezdeményezések, csak ők már előrébb járnak.) Na szóval közterületen ufgráltak nyulak, meg éltek tök szabadon tyúkok és macskák. Elkerített részen (de nem állatkertben, hanem csak sima parkban ahol lehet sétálni) Hágában szarvasokat láttam. Mondjuk azok tényleg jó hogy nem szaladgálnak az utcán. :) De még így is sokkal közeleb vannak az emberhez, mintha állatkertbe kéne érte menni. Ja meg a vonat ablakából láttam, hogy olyan parcellákon tartanak marhát, hogy nincs kerítés, csak vizesárok van körben és a marha áll egy 20*20 méteres zöld négyzeten, amire egy hídon lehet csak felmenni és azon van a kapu (gondolom a tehenek nem tudnak úszni mert amúgy mehetnének amerre látnak). Azért még sokat kell ehhez fejlődnünk, azt hiszem.

cesztina68 2008.03.13. 15:02:12

Én falusi vagyok, nálunk természetes dolog az állatok közelsége. Sajnálom azokat a gyerkőcöket, akiknek nincs lehetősége élőben megismerkedni velük, ugyanakkor sajnálom azokat az állatkákat, ott a karámban a bevásárló központban. Nincs jó megoldás....

csibike 2008.03.13. 16:20:11

cesz: Pontosan, ha állatkínzás, ha nem, valahol szükség van rá. Éjszakázó: Szia itt :) Szerintem ilyen soha nem lesz nálunk. Teljesen jól el tudtam képzelni, amit írtál :)

kiszvijag 2008.03.13. 20:58:47

Hozzánk bármikor jöhetsz Pankát simizni, ő hagyja magát szívesen :) A nyuszik általában stresszes állatok, de van amelyik kifejezetten szereti a simit. Én inkább attól félek, hogy össze-vissza kajáltatják őket, az pedig nagyon veszélyes a nyuszóknak....

csibike 2008.03.13. 21:57:41

Megdumáltuk :D Gyerekkoromban csak bátor nyulaim voltak - amíg a nagypapám nyúlpaprikást enm csinált belőlük... hüpp és szipp :))

kiszvijág 2008.03.14. 07:45:33

Az én nyuszimat elvitték, hogy legyenek kisnyuszijai. Másnap csirkepöri volt. Ezt tudtam én......

csibike 2008.03.14. 09:07:40

virágom: Ez sem jobb :/
süti beállítások módosítása