HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.16. 23:36 csibike blogja

Észrevetted, hogy általában a hosszú, bensőséges csók kopik ki leghamarabb a kapcsolatokból? Minél régebbi a kapcsolat, annál ritkább a csók.

(Talán azért, mert bár szereted, nem jó vele csókolózni, rossz az egész és minek újratanulni, talán azért, mert rohansz, nem érsz rá ilyen badarságra, talán azért, mert nem tartod fontosnak, ehhh, csak a kamaszok smárolnak, talán azért, mert a szex részévé válik, saját jogán legtöbbször az első szeretkezésig létezik, onnantól megszűnik a függetlenség, összefonódnak, ha nincs szex, nincs csók, pedig mennyire finom csókolózni csak úúúgy a Duna-parton, moziban, utcán, esőben, mozgólépcsőn és még sorolhatnám, mennyire jó közben összebújni, belefeledkezni, játszani, kipirulni, boldogságot lélegezni. Sejtem, a csókmennyiség- és minőség emberi hevülettől-neveltetéstől függ, de mégis, nem szomorú, ha futó szájrapuszivá satnyul? Nem tudnék csók nélkül élni.)

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr816170476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DuDe 2008.03.17. 08:24:53

jól teccik mondani...szerintem mindig kell(!!!) időt szakítani rá :)

apacs 2008.03.17. 08:35:08

miért találsz el mindig olyat, amit... ?:)

Doris 2008.03.17. 08:47:54

Sose rajongtam a csókolózásért. :-(

glyc 2008.03.17. 09:06:33

jaja... megint beletaláltál... %mrgreen%

Enkeli 2008.03.17. 09:48:39

Ehh....Igen... A kapcsolat elején még mindenhol, minden percben, aztán később már mások előtt nem, aztán otthon is már csak ritkán... Énse szeretlek szájrapuszi. Ill.szeretem. De azért... :D

Susua 2008.03.17. 11:36:40

szeretem ezt a képet. Múltkor láttam puzzle-ban, nem vettem meg. Most meg hiába kajtatok utána:( Tök érdekes, hogy ezek az egyedinek gondolt dolgok - csók életciklusa - mennyire jellemzőek a legtöbb kapcsolatra, mondhatni általánosak.

Babka 2008.03.17. 14:17:57

ühümm :D csók nélkül az ember lánya sorvadásra lenne ítélve Jó ez a Klimt kép..akarok ilyet a hálószobánkba :D

ac. 2008.03.17. 14:37:56

http://honyomott.hu/archives/2008/02/25/2966381/ nekem ez jutott eszembe :) nálunk is "elsatnyult" de olyan jobbik fajta szájrapuszivá. azért, mert D. szerint a csók túl nyálas, meg nem lehet közben rendesen levegőt venni.

kelgyo 2008.03.17. 14:53:50

A hevület igazából nem csökken, csak "konszolidálódik". (De ronda szó, most ez jutott eszembe.) Persze jó esetben. ;-))) Klimt képe fantasztikus, minent elmond, azt is, amit nem írtál ide. :-))))))))))

Béb 2008.03.17. 15:43:44

Kinél hogy. Én pl. sose szerettem csókolózni... De Vadkan mellett néha rámjön. Csak hát igen... Rá meg más jön rá ettől... %razz% De attól még van külön csók meg szex. Néha nem is akarok szexelni, csak csókolózni. Meg olyan szép szája van és megkívánom. Ennyi!

Lazac 2008.03.17. 15:51:05

én imádok csókolni..és azt is imádom, ha engem csókol ps: éppen ilyen bögréből iszom most a kv-m amin ez a kép van : Klimt "csók" talán ez sem véletlen? %eek% %smile%

M 2008.03.17. 17:58:39

Hát ezen nem gondolkoztam mostanában, de lehet benne valami... Az volt az első gondolatom, hogy ez egy Klimt -kép, s örülök, hogy eltaláltam. :)

Odil 2008.03.17. 18:20:00

Igazából sajna nem tudom miért, de tényleg így van... a mi kapcsolatunkban szerencsére nem, teszek róla ;-) én sem tudnék nélküle élni.

csibike 2008.03.17. 18:28:18

Odil: Az a jó, ha megmarad :)) M: Igen, az :) Nagyon szeretem Klimt képeit és ehhez a posthoz mást nem tehettem be, csak ezt :)) Aranyhal: Nálunk ugyanez a helyzet :)) Talán nem :D Bögre helyett ilyen szalvétám van, dekupázsoláshoz vettem, remélem, nem baltázom el. Pigi: És ez így jól van :)) Ha olyan pasim volt, akinek nem esett jól a csókja, azt elég hamar lapátra tettem :D Bár az is lehet, szerintük meg én voltam a béna :o

csibike 2008.03.17. 18:34:10

kelgyo: Abban hiszek, hogy ha mindkét emberke tesz ellene, nem konszolidálódik a hevület :) Egy kapcsolatot ápolni kell, ha azt várjuk, hogy magától működjön, elég hamar kipurcan. Klimt zseniális :) ac.: Van átfedés :)) Jájjj, most majdnem nagyon intim-szexuálisat kérdeztem, de hirtelen megleltem úrinő énemet és nem teszem :D Biztos D.-nek is van orra, amin légcserézhet, meg nem fulladásig kell csókolni :)) Babka: Csók nélkül is :))) Helyes, ott a helye. Susua: Ühhü, így van. Ráadásul olyan kis jelentéktelennek tűnik, pedig nem az. A csók, az érintés az egyik legőszintébb dolog a világon.

csibike 2008.03.17. 18:42:47

Enkeli: Értem én a három pontot :D glyc: Csak próbálom megfogalmazni a gondolataimat :))) Doris: Miért nem? :o apacs: Talán mert nő vagyok és a legtöbb nőt hasonló kérdések foglalkoztatják, még ha nem is tudnak róla? :)) DuDe: Helyeshelyes :))

kelgyo 2008.03.17. 21:11:57

Csibike: félreértettél. A konszolidálódás jó dolog. Az érzések mélyülnek, megerősöfódnek, a szenvedélyek valódi szeretetté érnek, ezért ne lobbannak el, bármilyen tüzes is a csók. ;-))))))))))))) És akkor az igazi, ha a kitekintést is elviseli a kapcsolat, mert a kitekintés megreked a barátság és őszinte érdeklődés szintjén.

Magányos Csapos 2008.03.18. 07:11:17

Furcsa, de ez így van....ugye a lángoló szerelem ,ha beismerjük , ha nem ,lassan lassan kicsit átalakul...és hát a szenvedéllyel együtt távozik a csók is...talán ez az egyik legnagyobb kihívás, hogy ezt az érzést életben tartsuk...

Doris 2008.03.18. 08:10:28

Hát azért nem, mert nekem olyan érzésem van, hogy úgy belém hatolnak. Hogy úgy valakinek a nyála meg a lehellete teljesen elborít. Egyetlen egy emberrel szerettem csókolózni úgy igazán, de az inkább olyan kétségbeesett- szeretős volt. Hülye dolog, mi? A szexet meg szeretem közben...fene se érti ezt.

Golden 2008.03.18. 11:48:00

Páromnál is összefonódik a csók a szexszel, én bírnék több csókot is, de már beérem a szájrapuszival is. Mondhatni, több a semminél :)

csibike 2008.03.18. 19:33:38

Golden: És nem lehet, hogy nem éred be, hanem pölö csábítgatással, finom utalással ráveszed, hogy csókolózzatok többet? :) Doris: Érdekes, amit írsz :) Csapos: Nem hiszek abban, hogy a lángoló szerelem átalakul, mert ez olyan, mintha leértékelődne, kevesebb lenne, és abban sem hiszek, hogy elmúlik a szenvedély - ha ápolják, nem múlik el egyik sem :)) kelgyo: Így már értem :)))

pudingocska 2008.03.18. 20:36:55

Nálunk nem kopott ki... ahogy a "csak úgy" ölelés sem. A szeretkezéseink száma ritkult. Decemberben leszünk együtt 10 éve, és együtt is dolgozunk.

csibike 2008.03.23. 16:12:05

Azt hiszem, ebben az esetben igen ügyesen kell életben tartani a lángot...
süti beállítások módosítása