HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.16. 01:54 csibike blogja

A szombatnak olyan délután fél öt körül kellett volna véget érnie, ott, a Kisborostyánban, ahol ő, aki férfimmel délfrancia módi szerint elkészített, fűszeres-rákos mártásban pöffeszkedő lazacot falatoztunk, mogyoróburgonyával, aztán még a vaníliás-csokis szmötyivel nyakon öntött óriás túrós palacsintát is legyűrtünk, bár kicsit disznók voltunk, ő, aki férfim villával már nem talál olyan pontosan a számba, jutott abroszra-ruhára is. Az sem rontotta el a konkrét alkalom nélküli, "csak úgy" romantikázásunkat, hogy a szomszéd teremben zajló harmincéves osztálytalálkozó egyik résztvevője folyamatosan azt skandálta, ő U.B., bezony, és csak harmadikban járt egy osztályba az itt megjelentekkel. U.B.-t hallván arra a megállapításra jutottunk, hogy ez a résztvevők nagy-nagy szerencséje, ebből a nőből egy év is iszonyú sok(k). Sajnos, a szombat nem ért véget délután fél öt körül, mentünk az albiba dobozolni-zacskózni, majdnem hét órán át csomagoltunk, mert költözünk, össze, ő, aki férfim, meg én, fene gondolta, hogy ennyi cuccom van, mondjuk, a pakk 70%-a könyv. Pakolás közben arra gondoltam, vonzóbbá teszem becses személyemet ő, aki férfim előtt, hátha maradt még benne némi kétely, ezért felhívtam a figyelmét arra a nem elhanyagolható tényre, hogy a kelengyém pölö galuskaszaggatót és citromfacsarót is tartalmaz, ergo már megéri összeköltözni, mert ezeket nem kell vennie, tökre örült, naná, az eldobható papírtányérokat nem említettem meg, ez lesz a bónusz. Kicsit azért izgulok, pláne az a lehetőség rémiszt, hogy végre igazi otthonom lesz, boldogságos-szerelmetes, nem ehhez vagyok szokva, kérem szépen. Egyébként meg nyugodtan becézzetek dög eretneknek, március 15-én a nagymamám születésnapját ünneplem, Petőfiéknek csak a második hely jut évről évre, ez van, ráadásul gyerekkoromban sokáig azt hittem, a mamám szülinapja miatt zászlózzák fel a várost és neki rendezik a nagy-nagy ünnepséget, hiába vágták orcámba a kegyetlen valóságot, nekem kicsit mindig olyan marad ez a nap, mintha őt ünnepelnék.

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr506170479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sway 2008.03.16. 02:45:52

akkor te ennek örültél, nem igaz? >8)

sway 2008.03.16. 02:46:26

(mármint a mamád születésnapján túlmenően, természetesen)

Chilly 2008.03.16. 04:44:48

Na gratula Csikken a költözéshez!!Hány 100 dobozod lesz???:D

teide 2008.03.16. 06:22:28

Ez hatalmas dolog. Megérintett a "végre igazi otthonom lesz" mondatrészed. Amikor én egy ilyen költözésen átestem, rögtön előfizettem újságra. Számomra ez szimbolizálta (többek között), hogy most már nem egy albérletben húzom meg magam, hanem nekem is van otthonom, biztonságom és még sok minden másom. Azóta már a sajátomban lakom, de még mindig emlékszem az érzésre... Gratulálok és kívánom, sokáig tartson az érzés. :)

Doris 2008.03.16. 07:09:05

Minden jót Nektek. Legfőképp pedig azt, hogy majd még jó sokára is így gondoljad ezt az otthonos dolgot. Az lesz a legjobb.

cesztina68 2008.03.16. 07:23:25

Te kis huncutka...:) Mégis csak tavasz van teneked:):):) Kívánok minden jót és boldogságosat:)

Elf 2008.03.16. 07:26:19

Boldogságos együttélést nektek :) Nagymamának meg boldog születésnapot :D

nordmann bá' 2008.03.16. 08:21:12

Gratula! :)

christaylor 2008.03.16. 08:58:00

nahát, én valami miatt azt hittem, hogy ti már régen együtt laktok. hát akkor hosszú és boldog közös életet nektek! :D úúú, ez nagyon izgi, akkor neked ma az életednek egy egészen új szakasza kezdődött.

Béb 2008.03.16. 11:54:19

Irigykedem... Nekem végre igaz otthonról a nem mobil internet jut eszembe. Jutna... Nyugi, az én motyóim legnagyobb részét is a könyvek teszik ki! (Meg a táskák...%mrgreen% De ezt már elfogadta az ember - beletörődött.)

cala 2008.03.16. 12:21:16

jó pakolászást, együttélést miegyebeket:)! ui.: könyveket én is pakolok..itthonról otthonra..csak mindig a második részek jutnak fel velem Pestre:s

csibike 2008.03.16. 12:35:07

cala: Köszi :) Úgy nehéz lehet olvasni :)) Pigi: És mikor lesz nem mobil? Csak az a része izgat, hogy hová tesszük a könyveket :D chris: Régóta együtt élünk, csak nem költöztünk össze, szóval, a motyóm nehezen mozgatható része eddig az albimban volt :) Köszi :) Nem ma, már egy hete pakolok :D nordmann bá': Köszi :)

kif 2008.03.16. 12:36:36

örömbódottáááág rátok, meg finom citromos galuskákat belétek, ésha megengedsz valamit, akkor itt ajánlamán, hogy a citromos galuska a legeslegfinomabb, ha papírtányérról eszed :D és bol szül nagymamádnak

csibike 2008.03.16. 12:43:15

Elf: Köszi szépen :) És köszi szépen :D cesz: Huncut? Én? Igen! :D Régóta terveztük-szerveztük, csak eddig ide nem írtam le :) Doris: Köszi :) Megpróbáljuk. Ha nem jön össze, nem jön össze, ez is benne van a pakliban. teide: Köszönöm :) Technikailag már régóta együtt élünk-lakunk, de tény, úgy más lesz, hogy most már teljes egészében, igazán :) Soha nem volt igazi otthonom eddig, tudod, olyan, ahová jó hazamenni, mert úgy néz ki, ahogy szeretnéd és az van benne, akit szeretnél, eddig vagy az egyik, vagy a másik nem stimmelt. Talán majd most :) Eddig nekem sem volt előfizetésem :) Chilly: Köszi :) Még nem számoltam meg, azt tudom, hogy a könyvekhez rengeteg doboz kellett. sway: Nem, ezt már hónapokkal ezelőtt eldöntöttük :))

csibike 2008.03.16. 12:44:32

kif: Köszi :)) Citromos? Rácsepegtetem, vagy ráreszelem, vagy csak hozzányalom, vagy hogy? :D

DuDe 2008.03.16. 12:56:13

Két dolog... 1. a saját otthon érzés nagyon jó dolog. Én még csak kóstolgatom, de egyre jobban ízlik :) 2. az ünnep ügyében szerintem ezerszer többet ér a mamád szülinapja, mint ami manapság "ünnep" címszó alatt történik...

Béb 2008.03.16. 13:42:38

Hát kb ha elkészül Vadkan háza - szerinte - a házunk.

kislatol 2008.03.16. 14:26:33

A továbbiakra is sok-sok bódogságot!

csibike 2008.03.16. 19:21:42

kislatol: Köszönöm :)) Pigi: Legyen az utóbbi :) DuDe: 1. Így van, bár egy ideig az albimat is egész otthonszerűnek éreztem :) 2. Ma már valahogy nem lehet ünnepelni ebben az országban. Sokan félnek kivinni a kisgyerekeiket a rendezvényekre, meg tudom érteni.

millarca 2008.03.16. 19:31:40

Gratula az összeköltözéshez. :) Nálam az "otthonbaköltözés" leglátványosabb jele az volt, hogy lett vagy 40 cserepesvirágom... :D Isten éltesse a nagymamád, én az öcsémet szoktam (?) ünnepelni október 23-án...

csibike 2008.03.16. 19:39:29

Köszi :)) Én is tervezem a növényszaporítást :D Köszönöm a mamám nevében is :) Miért kérdőjeles szoktad?

Mina 2008.03.16. 20:20:11

Hát csibike, gratulálok!!! :) Nagyon örülök nektek, és a legjobbakat kívánom! Mi is tavaly ilyenkor költöztünk össze, ugyhogy a tapasztalat azt mutatja, hogy jók ezek a márciusi összeköltözések ;)

Lazac 2008.03.16. 20:57:54

én csak csendben örülök ennek...kissé irigy is vagyok...de egyben reménykedő is, hogy majd egyszer én is elmondhatom ezt...%smile%

Sixxty 2008.03.16. 21:25:56

Jó ilyet olvasni, sok boldogságot nektek :) A nagymama szülinapja teljesen érthető, és is ünnepelném, ha ilyenkor lenne.

apacs 2008.03.16. 21:33:06

az ünnep részen jót röhögtem, nekem is voltak hasonlatos dolgaim. ami az összeköltözést illeti. egy pár tanács. 1. szard le ha ő a közepén nyomja meg a fogrémestubust, hajtogasd vissza ha zavar :) egy idő után úgysem fog zavarni. 2. ha a zokniát esetleg a szoba sarkába dobálja, szintén szard le. lejebb nem esthet. max mosásánál félpár zoknikat mosol. neki lesz gáz, ha felemásban megy dolgozni, és megtanulja majd kivinni :) 3. a vécétető. tanítsd meg az elején, hogy le kell csukni, mert feljön a szag. ha kell zárd be a vécébe amíg nem jön rá az ízére :) amúgy meg. semmin ne húzd fel magad, nem érdemes. nagyon könnyű együtt lakni, ha kompromisszumokat köttök. természetesen egyenlő arányban. nem is értem azon nőket, akik ezen paráznak. és hidd el, 6 éves tapasztalat van mögöttem. nem vészes a dolog, csak ügyesen kell csinálni :D

csibike 2008.03.16. 22:48:38

apacs: Köszi, aranyos vagy, de az ilyenekből nem csinálok problémát :D Egyébként meg túléltem már egy cirka hatéves házasságot, néhány szar-még szarabb kapcsolatot, edzett vagyok :)) Bár tény, eddig csak egy emberrel éltem együtt :D Sixxty: Köszi szépen :) Megnyugodtam :D Aranyhal: Nagyon drukkolok neked, hogy így legyen :)))

apacs 2008.03.17. 08:30:19

oké, oké csak ez nem derült ki :) olyan fiatal a fotód, azthittem most vágsz bele előszőr ;)

Susua 2008.03.17. 11:40:55

Sok boldogságot az öszeköltözött közös életben is:) Nagymamádnak meg még sok további boldogat:D

Lazac 2008.03.17. 15:52:45

köszi csibém:)

csibike 2008.03.17. 18:49:17

Aranyhal: Szívesen :) Mivel boszi vagyok, be is fog jönni :D Susua: Köszönöm és köszönöm :))) apacs: Ja, semmi gond :D Tavaly készült a kép, már akkor sem voltam fiatal csirke :))

Magányos Csapos 2008.03.18. 07:05:49

Huuu....ez tényleg nagy lépés...nagyon drukkolok Csibe...én 36 évesen jutottam végre saját lakáshoz....és tényleg jo, hogy van egy hely ahol ha akarom bezárom az ajtot, és kint marad a világ az összes gondjával...szóval drukk ezerrel.

csibike 2008.03.18. 19:37:43

Köszönöm :))
süti beállítások módosítása