HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.29. 21:42 csibike blogja

Na, a tisztelt köpködők odáig jutottak, hogy már ő, aki férfim létezését is megkérdőjelezik. A nap vicce, badoer tollából: "ő_aki_ferfim nem létezik annyira ajnaroszod hogy ilyen ferfi nem hogy a világon az egesz naprendszerbe nincs.naponta minimum 3 4 poszt ő aki ferfim letezne erre nem lenne idő." Hát, gyerekek, ekkora faszságra mit mondhat az ember lánya? Semmit, mert képtelen megszólalni a röhögéstől. Ő, aki férfimnek meg hízik a mája, ilyen csodálatos bókot még tőlem sem kapott, basszus, ez miért nem nekem jutott eszembe?
Badoer, kezeltesd magad, plíz, de sürgősen. Skyppy, kérlek téged is, fogadalmadhoz híven ne olvass, nem érek én annyit, ehhez tartsd magad, akárcsak catyst barátosnéd. Nagyszerű emberek vagytok, boldogultok nélkülem, nem féltelek titeket. Részemről lezártam a témát, fröcsögjetek, görcsöljetek, keverjétek a szart - ehhez kiváló érzéketek van. Ostoba és korlátolt emberekkel nem tudok mit kezdeni, nagy hibám, de ez van. Pápá, kispajtások.

P.S.: Mefi, nem, nem posztolok szexvideót, attól csak nő a látogatottságom.

58 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr136170457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuze 2008.03.29. 22:04:19

soha többet barátok közt, ez jóval izgalmasabb

kelgyo 2008.03.29. 22:12:10

Ennyemá', Csibike. Te ilyen hülyeségekre odafigyelsz? Nem érdemelnek meg nem egy kommentet, de azt sem hogy egyáltalán tudomást végy róluk. Tudod, egy netes portálon én is sok időt eltöltötem, de nem okozott problémát, nem vont el semmitől. Viszont szereztem jónéhány szívmelengető kapcsolatot. És láss csodát: ezek sem elvontak a páromtól, hanem kellemesen kiegészítik, sőt merem mondani teljesebbé teszik az életemet. Úgy hogy csak írjál, mi olvasunk, szeretünk, akinek meg ez nem tetszik, ... nos az ... khm ... kapja be.

Babka 2008.03.29. 22:14:52

:D nah visszaolvastam mindent amiről lemaradtam, mer'hátha kikapok ha nem..:D:D hirtelen inkább sírnék, mint röhögnék..Csibém: részvétem! egyébként nekem is ilyen áldott jó "férfim" van..úgyhogy lehet epét hányni nyugodtan kedves fröcskölődők! :DD és Csibike postjait sem azért olvasom, mert messzitávoli istennőnek gondolom,(nem mutatok be áldozatot sem a monitor előtt:DD)hanem mert EMBER-nek!!és sosem éreztem úgy, hogy tilos más véleményen lennem..Szeretem, mert tud írni, van agya, humora, SZÍVE .Csibém ,mit szólsz? Jól tudok ..ny..ni? :DDD (én kérek elnézést)

csibike 2008.03.29. 22:18:23

kelgyo: Megpróbáltam elmagyarázni valakinek, hogy félreértett valamit, igen, hiba volt ebbe energiát fektetni, tudnom kellett volna, hogy nem érti meg. Azért örülök, végre felpezsdült az életük, történt velük valami :) Ő, aki férfim rendszeres olvasóm, itt ül mellettem és röhög :)) Van olyan ember, aki nem tudja elképzelni, milyen a jó kapcsolat, mert még életében nem volt neki olyanja, azt sem, hogy 3-4 post megírása nem tart semeddig :D fuze: Hű, ezt a bókot, köszikösziköszi :D Mefi: Így jártál :P

csibike 2008.03.29. 22:23:33

Babka: Ezeknek az embereknek én vagyok a megtestesült gonoszság :D Két embernek évek óta nem volt normális kapcsolata, a harmadiké olyan, amilyen, nem csodálom, hogy képtelenek elhinni, olyan is van, amiben te meg én élünk :))) Nagyon jól csinálod, mégmégmég :D

Ő, aki férfija 2008.03.29. 22:30:52

badoer: szerintem meg te nem létezel :D

olvasó 2008.03.29. 22:32:35

beleszólt a férfi, aki ő csak nevetni tudunk!

csibike 2008.03.29. 22:33:16

olvasó: Hajrá ;)

Éjszakázó 2008.03.29. 22:39:32

ahh azért nem jól van ez így, lavinaszerűen mennek a kommentek a vitátokkal kapcsolatban, most tényleg ilyen komolyra kell ezt fordítani? ráadásul egyre alpáribb bejegyzések vannak...

csibike 2008.03.29. 22:44:00

Komoly? Ehhh, ne viccelj :) Ha barátnőm nem szól, hogy a fickó mit fröcsög, én oda nem megyek magamtól. Kitettem a pontot, innentől kezdve nem érdekel, mit köpködnek. Nem akarok tőlük semmit, eddig sem akartam. Örülök, hogy kiderült, mennyit érnek és kész.

G Zoli 2008.03.29. 22:47:39

Csibi, miért mész bele ilyenekbe? Már múltkor se értettem, nem szabad ezzel foglalkozni :( Csak felhergeled magadat :(

csibike 2008.03.29. 22:53:30

Zoli: Én és a hergelés? Miattuk? Soha :D Igen, igazad van, nem kellett volna foglalkozni azzal, akivel teljesen felesleges.

csibike 2008.03.29. 22:55:46

Lássuk, működik-é: Légyszi, kedves olvasók, ne kommenteljetek az utolsó két postomhoz, nem ér ennyit az egész :) Köszönöm.

G Zoli 2008.03.29. 22:56:32

Én a hepi csibi bejegyzéseket szeretem. Ha sokan olvasnak, mindig lesz egy két troll komment, nem szabad foglalkozni vele hidd el. Ne ülj fel ezeknek. Régen nem ültél fel :( Egyedi és szórakoztató stílusban írsz, ezért olvasnak(unk) sokan. De az ilyen bejegyzések nem csibis posztok.

csibike 2008.03.29. 22:59:02

Igazad van, mondtam már :D Régen nem tudtam, kik ők, most már tudom és megörökítettem magamnak, hogy soha ne felejtsem el, milyen emberekben nem szabad megbízni. Csibis postok ezek is :)

ac 2008.03.29. 22:59:27

csak kapkodom itt a fejem

2008.03.29. 23:03:09

lessz még ennek folytatasa.Igazad van, mondtam már :D Régen nem tudtam, kik ők, most már tudom és megörökítettem magamnak, hogy soha ne felejtsem el, milyen emberekben nem szabad megbízni. Csibis postok ezek is :) szerintem sose tudtad.Zoli: Én és a hergelés? Miattuk? Soha :D Igen, igazad van, nem kellett volna foglalkozni azzal, akivel teljesen felesleges.mért:van akinek tetszik:dLássuk, működik-é: Légyszi, kedves olvasók, ne kommenteljetek az utolsó két postomhoz, nem ér ennyit az egész :) Köszönöm. ez nagyon szánalmas:)badoer: szerintem meg te nem létezel :D 2008. március 29. 22:30:52 Ő, aki férfija űez ekvitte a pálmát.folyt kőv bár nem rajtam mulik.abbahagya én is abbahagyom:)

Ő, aki férfija 2008.03.29. 23:06:25

badoer: lehet-e szánalmas az, aki nem létezik?

clint estwood 2008.03.29. 23:09:28

badoer: lehet-e szánalmas az, aki nem létezik? 2008. március 29. 23:06:25 Ő, aki férfija hat hogyne csak te nem az ő aki ferfim vagy:D elhiszed hogy clint estwood irt?:D

csibike 2008.03.29. 23:11:38

badoer: Eddig azt hittem, csak viccelsz, de te tényleg ilyen sötét vagy...

2008.03.29. 23:14:53

honnan tudod hogy nem tudd magyarul?mit keres?semmit:d

Ő, aki férfija 2008.03.29. 23:14:58

Várjál, megnézem magam a tükörben... Vagyok. Clint Eastwood tudtommal nem tud magyarul. De ha ettől jobban alszol, akkor gondold azt továbbra is, hogy nem létezem. Csak akkor mit keres mellettem egy csibe? :D

2008.03.29. 23:16:32

sőtet lelkem te vagy nem én.sose tudtal kulmbseget tenni a vicc es a sertes kozott.lesst itt még folytatas addig folytasuk meg a lényeget megnem erted.nehez lessz de hat igy erdekes:)

csibike 2008.03.29. 23:17:06

badoer: Örülök, hogy szerény kettősünkkel hozzájárulhattunk a szórakozásodhoz, továbbra is iszonyú sötétnek gondollak, szánalmas, amit itt csinálsz, szóval, szia, a saját blogodban verd a nyálad. Jóccaka.

2008.03.29. 23:19:50

te meg ne hazudozál őssze vissza es szállj le a magaslorol.15 emberből 14 teged tart szanalmasnak.akkor mind a 14 hulye mi?:Dja egy az tartozkodott:dsőtét vagyok?egy ember tart annak:Djoccaka:)

virág 2008.03.29. 23:22:44

most már legalább kettő

csibike 2008.03.29. 23:24:19

badoer: Legyen így, tartsanak annak, nem érdekel, azt gondolsz, amit akarsz, arra élvezel, amire akarsz :D Nem értem, mit keresel még itt, megköszönném, ha nem szennyeznéd tovább a blogomat, én vagyok a hülye, hogy egyáltalán szóba álltam veled.

csibike 2008.03.29. 23:25:10

virágom: Hagyd, végre valaki foglalkozik vele, ezt élvezi, nem kell vele törődni, nem érdemli meg. Én sem teszem többé, nem ér annyit.

2008.03.29. 23:29:53

ezt te élvezed lelkem nem én.nekem ez szorakozas:Dkettő tart sőtenek?belefer:d érdekes mindig azt szeretned tied legyen az utolso szo.hat most nem lessz a tied.ezt garantalom:)

csibike 2008.03.29. 23:31:14

Oké, én még ezt beírom itt, hogy oké, aztán köpj ide valamit, hogy tiéd legyen az utolsó szó, legyen meg az örömöd, nem rontom el. Tessék.

2008.03.29. 23:31:16

megköszönném, ha nem szennyeznéd tovább a blogomat, én vagyok a hülye, hogy egyáltalán szóba álltam veled.te meg abbahagynad ezt a xarsagot.megkőszőnem:)nem akkor voltal hulye hanem most vagy hulye:)

2008.03.29. 23:31:47

tessek kőptem:)

Andor 2008.03.30. 00:33:02

hö? :S *nem érti* Már az előző bejegyzés is furcsa volt, valahogy nem tudom elképzelni, hogy emberi lény olyanokat állítson, mint amiket oda leírtál... legalábbis most abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy egy ideje folyamatosan olvasom a blogod, szóval nagyjából képben vagyok, és még a szikráját sem vettem észre olyasminek... Na de ez... biztos nem értettem félre? :S Skyppy is az említett három között lenne? Ezt nem tudom elhinni... bár régen kommentelt már hozzám, de akkor nem ilyen ember benyomását keltette. (küldenél nekem egy privát üzit, hogy miről is van szó? szegény kisgyermek lelke úgy összezavarodott... két ember, akikre egyaránt felnéz, egyszercsak egymás torkának esik, és úgy tűnik, valamelyikükben bizonyosan csalódni fog... :( de ha nem, azt is megértem, semmi közöm hozzá. vagyis nem tudom.)

Enable 2008.03.30. 07:15:13

Ne foglalkozz mások idióta véleményével... Én se teszem... Sajnos én odáig jutottam, hogy meg kellett változtatnom a blogom címét, mert olyanok is olvasták, akiknek nem kellene... Elkövettem azt a hibát, hogy megadtam ismerősöknek, rokonoknak a címet ( Habár egy régi bloggerina felhívta a figyelmemet, hogy ne tegyem, de már késő volt...)

csibike 2008.03.30. 08:54:36

Enable: Olvasnak a családtagjaim, barátaim, nem gond :) Ezek az emberek mindig is olvastak, talán még büszke is lehetnék rájuk, hogy ilyen kitartóan csámcsognak a blogomon :D Andor: Nézd, ha skyppy képes azon besértődni, hogy nem szerepel név szerint egy bejegyzésemben, hát, mit mondhatnék... Attól, hogy nagy bizonytalanságában miattam csökkent értékűnek érzi magát, veled még lehet bűbájos, a kettő nem zárja ki egymást :D Itt is javaslom, hogy fejezzük abba a témát, örülök, hogy megszabadultam tőlük, szennyezzék más blogját, abban úgyis nagyon profik :)

Elf 2008.03.30. 08:56:07

Kihagyok 1 napot és nem győzök olvasni. Nézz el hozzám, és nézd meg az időpontot is mikor blogoltam. Ja! - nincs diplomám, a nyalás nem diplomafüggő, de miért is tennénk??? Tudsz valami előnyt biztosítani? Nem. Akkor? A többihez no komment, ilyenekkel nem kell foglalkozni.

M 2008.03.30. 09:21:53

Hát most jól nézek!

vedina007 2008.03.30. 10:49:58

Én azt hittem ilyenek ezen a bloon nem fordulhatnak elő *kapkodja a fejét* Mért érzem gyerekesnek azok hozzááállását akik belekezdtek a "kötkedésbe" sokan olvasnak? És? Ezvicc XD :) Remélem ég sok sok ideig fogsz blogolni :D

2008.03.30. 11:35:09

lelkem már mondtam nem lessz tied az utolso szo.vedina007 elf nem tudjatok mittol inult be ez az egesz.megszabadultal tőlunk?hogy hogy?en ezt forditva látom.szennyezést azt te csinalod.na folytasuk meg vagy elég volt?

Kuffnágel Béla 2008.03.30. 12:30:19

Ki tudja, ki ez a névtelen nyelvtani zseni ? :)

ZsuKov 2008.03.30. 12:41:46

Kedvelem az ilyen badoerféléket, két faszszopás között névtelenül anyázódnak az interneten. Kihúzzák a napi betevőt a szájukból, felhánynak néhány, nyelvtani és helyesírási hibáktól hemzsegó sort a netre, aztán visszaveszik a faszt a szájukba. :)

csibike 2008.03.30. 13:02:07

Zsukov, Kuffnágel, vedina, Elf: Nem kell velük foglalkozni, nem érnek annyit :) M: Gondolom :)

OSUDF 2008.03.30. 13:38:15

Én is ilyen pasi vagyok, és én is létezem!!!! *Fizetett reklámot olvastak* :D Amúgy minden embernek alanyi joga tökéletes képzelt barátokat és társakat teremteni, nem?:P Illetve tökéletes emberekkel megismerkedni, együtt élni, párkapcsolatba lenni - vagy egy szerényebb képességűben a tökéletességet meglátni...

Elf 2008.03.30. 15:14:16

Mi lenne ha az én blogomon olvasnák ahogy én ajnározom a pasimat. Egek. Most belegondoltam. :D

kislatol 2008.03.30. 15:39:26

ööö...hüledez...hát végigolvastam mindkét kommentáradatot...nanemár...mondjátok h ez csak vicc...biztos azé nem értem mert nem járok sűrűn emberek (idióták) közé :D Nyal: Csibike, én szeretem az írásaidat... Nyal vége...és az vajon eszükbe jutott, h ezzel is csak a Te látogatottságodat, kommentjeid számát növelik?!? :D :D :D Csak mert ez nagy kifogás volt még az elején...

Cuki 2008.03.30. 17:20:04

Huhh nem győztem végigolvasni. Csibim hátezkész könnyezve röhögtem 10 percig ezen az egészen. :D A szánalom már nem is ideillő sző nem tudom mi lenne rá a megfelelő. És bár mindenáron rossz fényben akarnak feltüntetni én ugyanúgy olvasni foglak.:) Sok csibepostot még!:)

Timi 2008.03.30. 17:47:06

Kicsit meglepődve és gyermeki ártatlansággal figyelem a dolgokat.Pedig én csak most csöppentem ide és nekem nem tűnik hogy csibi egy meseblogot üzemeltetne. Szerintem abban nincs hiba ha valakinek jól állnak a dolgai és egy szerető férfi áll mellette.És ezzel nem hiszem hogy csibi lenne csak így.By:Tapasztalat:)

csibike 2008.03.30. 20:16:16

Az a legszórakoztatóbb, hogy minden utálatuk ellenére képtelenek ellenállni a blogomnak és olvassák és kommentelik :D Hát ja, van, akinek ez az egyetlen öröme az életben, én meg minek rontsam el, érző szívem van :D Csak a tajparaszt, alkesz, asszonyverő bunkó pasik léteznek, ezt jegyezzétek meg jól, aki mást mond, az hazudik :D És óóójjeee, nyaljatok, nyaljatok, mert azt én nagyon szeretem, ész aki nem teszi, az cúnya, gonosz kisz hobbitka és majd jól megverem a korbáckámmal :P:DDD

Mina 2008.03.30. 23:15:33

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :(

kejdo 2008.03.31. 00:30:53

Csibike: "És óóójjeee, nyaljatok..." Én najnék, cak hiába szejeted, ha edszej olyan messze vagy ész túj jövid a nejvem.... ;-)))))))))))))

angelina 2008.03.31. 00:31:25

ez a korbácka most nagyot ütött :D:D:D %lol%

Elf 2008.03.31. 01:53:29

"Csak a tajparaszt, alkesz, asszonyverő bunkó pasik léteznek, ezt jegyezzétek meg jól, aki mást mond, az hazudik :D" - ha ezt nekem merné mondani valaki, kikaparnám az összes szemét, miegyébkéjét!!! :D

apacs 2008.03.31. 07:11:12

1. de igen is létezik ilyen férfi. és hálistennek, nem csak csibikének (bocs csibike, de magam is rendelkezem egy hasnolóval). de úgy tűnik - bár nem ismerem a vitát - hogy badoer nem ilyen. nagyon nem. 2. szard le őket. te leszel ettől több, ők meg? .... no comment

Á. 2008.03.31. 09:44:42

Ennyi, és ilyen "gyönyörűszép" nyelvtani hibát még egy helyen nem láttam :) Ez a névtelen hozzászóló elég IQ terrorista :P

csibike 2008.03.31. 13:19:25

Elmondtam már, mit gondolok a rosszindulatú, hátulról támadó, álszent, ostoba és korlátolt emberekről, akik képtelenek elfogadni, hogy nem vagyok kíváncsi rájuk, és saját életük nyűgjeit az én nyakamba akarják varrni, nem szeretném ismételni magam. Bár igen szórakoztató, hogy a három díszpinty életében annyira fontos szerepet töltök be, hogy nem bírnak elszakadni se tőlem, se a blogomtól, és rendületlenül magyarázkodnak-mocskolódnak, bizonygatják hazugságaikat, szeretném lezárni a témát, mert nem látom értelmét annak, hogy számomra érdektelen emberekről cseverésszünk, sajnos, vannak ilyenek, lesznek ilyenek, ez van. Kérlek, ne hagyjátok magatokat provokálni se most, se később, én sem teszem - annak ellenére, hogy igen hízelgő, hogy ekkora jelentőséget tulajdonítanak szerény személyemnek. Köszönöm a hozzászólásaitokat.

Foxfox 2008.03.31. 14:52:38

Bunyó, bunyó!
süti beállítások módosítása