HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.13. 22:53 csibike blogja

Az álolasz étteremben elfogyasztott menzakaja után kimondottan jólesett A bakancslista . Nem, nem faltuk fel, megnéztük, ő, aki férfim, meg én. Morgan Freeman és Jack Nicholson csodálatos, nevetünk, könnyezünk, együttérzünk, meghatódunk... és talán magunkba nézünk... és pöttyet elmerengünk az életünkön. Azt tapasztaltam, sokan túl szigorúak önmagukhoz: Tologatják a terveiket, akár egész életen át görgetik maguk előtt az elszalasztott lehetőségeket, a meg nem valósított álmokat, mondván, majd megcsinálom, ha ráérek, ha lesz pénzem, ha nem leszek egyedül, ha eléggé hiszek magamban, ha kirepültek a gyerekek sötöbö sötöbö sötöbö. A pénz és az idő a leggyakoribb kifogás, jaja, és ezzel ki is nyírjuk az álmokat, válllvonás, ez van. Marad a vágyakozás, az ábrándozás és a naiv önnyugtatás: Majd nyugdíjasként lesz időm magamra is, na, majd akkor megcsinálok mindent, amit akarok. Persze, csak addig évtizedeket élsz le abban a tudatban, hogy ezt meg ezt meg ezt nem tetted meg.
Mi az, amit mindig is meg szerettem volna tenni, mielőtt feldobom a bakancsot? Van-é olyan álmom-vágyam, amit még nem valósítottam meg? Ami engem illet, van. Rengeteg. Mielőtt meghalok, szeretnék

gyereket (sok mini csirkeszármazékot szabadítanék a világra, wehehe);
szaunába menni (bezony, még soha nem voltam);
hajózni a Dunán (talán húsz évvel ezelőtt volt hozzá szerencsém);
tábortűznél szalonnát sütni (ehhh, megboldogult gyermekkor);
utazni (igazán nem sok helyre, pölö Mexikóba, Izraelbe, Peruba, Egyiptomba, Spanyolországba, Korzikára);
egyedül moziba menni (eddig nem jött össze);
kutyázni (egyszer már volt és nagyon fáj a hiánya);
banyabulit szervezni (jáááájjjj);
beiratkozni egy tánctanfolyamra (latin, naná, vagy hastánc);
spanyolt tanulni (hű, ez talán két héten belül megvalósul);
egyiptomi kiállítást nézni Bécsben (egyszer már eljutottam a bejárati ajtóig);
Andrea Bocelli koncertre menni (és beleborzongani az élménybe);
pszichológiát tanulni (mert mindig is érdekelt);
beszélgetni egy pszichológussal (tud-é újat mondani, hihi);
könyvet írni (akár az asztalfióknak);
megint tanítani (mert az gyönyörű);
bejárni Magyarországot (látni azt a sok szépet, amiről olvastam-hallottam);
zserbót enni a Gerbeaud-ban (nem túl eredeti, de vállalom);
bemerészkedni az azték csokizóba (valaki majd gurítson ki);
klubot szervezni nőknek (nőiséget megélni, lelketerősíteni, kikapcsolódni, nevetni, tanulni, segíteni);
tökipompost falatozni (anno azt hittem, ez a farok szinonímája)

...és még sok-sok hasonló csacskaságot. Az elmúlt másfél évben számos vágyott dolgot kipipáltam, azt a listát nem írom meg, a lényeg, hogy egész jól haladok. Bevallom, sokáig én is azzal a kifogással halogattam a "hű, de nagyon jó lenne" dolgok megvalósítását, hogy nincs pénzem és nem érek rá, meg belejátszott némi kényelmesség-lustaság is, ehhe-ehhe, de volt egy pont az életemben, amikor rádöbbentem, helyettem senki nem élhet, nekem attól nem lesz jó, ha elfojtom a vágyaimat és semmibe veszem az álmaimat. Van, akinek mindez teljesen természetes, én viszont hajlamos vagyok a lemondásra, az önsanyargatásra azzal az indokkal, hogy biztos nem érdemlem meg. Ööö... hol az a pszichológus?

P.S.: Van bakancslistád?

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr926170426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessia 2008.04.13. 23:09:31

Höh.... minek neked pszichológus? Tök normális vagy. Egyébként is felejtsd el, csak kikészítenéd.... :D Viszont én lehet, hogy megírom.

Mimoooo 2008.04.13. 23:34:35

Egy pár éve minden megvalósítható meg is valósul. Kitanálom, és valahogy sort kerítünk rá. Hülyén hangzik tudom, de ez van. Nálunk így műxik mindenkinél.

SUsua 2008.04.14. 00:11:57

Tökipompos, tökipompos!!!!!! Hú, az mekkora jóság:)

OSUDF 2008.04.14. 01:33:41

Van, de ha leírnám, hülyének néznének...:/ De az első pontot megosztom: Apokalipszis...ki nem hagynám;)

Elf 2008.04.14. 06:08:23

Nekem csak három. 1. Összeköltözni a pasimmal 2. Eljutni Madridba, megnézni Gaudit 3. Eljutni Egyiptomba - megnézni amit csak bírok és beszívni a levegőjét Sok sikert mindenkinek a Bakancslista megvalósulásához!!! :DDD

Doris 2008.04.14. 06:11:35

Nincs lista. De vagy két hete olvastam másik blogon a filmről. Akkor megfogadtam, hogy megírom. Hát azóta se. pedig tanultam, hogy a gondolat, ha hiszel benne, megvalósul. Ha az álmaidról listát írsz, és elég gyakran elolvasod, akkor egyszercsak valahogy minden affelé kezd mozdulni. De mi az a tökipompos?

Rommel 2008.04.14. 07:13:18

Ez így korán reggel kicsit tömény olvasmány volt, majd délután-este újra elolvasom.

Lazac 2008.04.14. 07:18:50

Van listám..a töki pompos naggggyon jó kaja.:)

Babka 2008.04.14. 08:05:22

Csibém mostmár hótziher, hogy nincsenek véletlenek...tegnap 2 olyan filmet láttam, ami(k) miatt pont ezen kezdtem el rágódni, (ill már rágódtam, csak most mégjobban) és most ímé csibikeistennő :D:D:D is megszólalt (hadd gondoljam azt lécci, hogy hozzám szólt csakéskizárólag :D ) perpill 1 dolog lenne nagyon sűrgős, ha azt nem fejezem be, egész életemben bánni fogom..(2 éve halogatom)

kif 2008.04.14. 08:16:49

ami a legdurvább, voltam stratovarius koncerten, tavaly, idén meg feloszlottak. könyvírni énis nagyon. igen, az is hajjdemennyire lenne, ha tökipompos még sokszor fogyasztható lenne a völgyszerű izében. meg túlélni valahogy ezt a szart, a tanárom valami katasztrófa (most felhúzta az agyam, de nem ide dühöngök, bocsi)

christaylor 2008.04.14. 08:16:50

- úgy látom a meleg éghajlatú országokat előnyben részesíted! :) - soha nem voltál még egyedül moziban?! -a spanyol miatt irigykedem. - azért mert nem jársz egyetemre, beülhetsz pszichológiát hallgatni az órákra (persze, ha időd engedi), - mi az a tökipompos? :D Továbbá a fenti listád kilencven százalékban egyezik az enyémmel! ;) Kiegészíteném még annyival, hogy búvárkodnék is, meg olaszt is tanulnék, plusz nemcsak pszichológiát hallgatnék, hanem annyi minden mást is, hogy hajjaj! A bakancslistát én a héten nézem meg amúgy..... :)

kislatol 2008.04.14. 10:21:16

Én mostanság igyekszem csinálni ami eszembe jut :-) De ez a lista nem rossz ötlet, legalább így nem felejtek el egy csomó eztmegkellcsinálni dolgot. Mert amúgy leég lukas az agyam... :D

kislatol 2008.04.14. 10:22:13

izé, nem leég, hanem elég...sorry...

Rege Ata 2008.04.14. 10:26:26

Hmmm... A Gerbeaud is valami 150 éves, ezért most "Gerbeaud-történelmi kiállítás és vásár" vagy mi vagyon ott... Öt forintért lehet-e kuglert (avagy minyont, ugye) venni, nem tudom... De zserbót talán---- és a többi ;-o ;-p ;-)

Csi 2008.04.14. 10:35:53

Még nincs, de lesz. :D

csibike 2008.04.14. 11:52:24

Csi: Remélem, a blogodban, hogy elolvashassam :)) Rege Ata: Igen, nagy-nagy ünnep van ott, és olcsóság, kivételesen :D kislatol: Az jó, ha megcsinálod, ami eszedbe jut :)) Nekem is azért jó a lista, mert nem felejtem el :D Azóta már gondolatban kétszer ekkora, majd gyorsan felvésem valahová. chris: No, majd tökipomposról keresek képet és beposztolom :D Tény, nem szeretem a hideget, de a történelmi emlékek is igen vonzanak :)) Tudom, hogy bejárhatnék, de úgy nem az igazi :D Mondjuk, meló miatt be se tudnék járni. Jó szórakozást, zsepit vigyél :)) kif: Csak nyugodtan :) Drukkolok, hogy túléld, különben mi lesz a tökipomposokkal... :D Babka: És szabad tudni, mi az? :D (Nézd meg a filmet, nagggyon jó :))

csibike 2008.04.14. 11:59:51

Aranyhal: Ha nem titkos, muti :) (Képet már láttam róla :o) Rommel: Oké :D Így alakult :) Doris: Azért picit tenni is kell értük... :) A gondolatnak ereje van, ez nagyon igaz, ezért kell csínján bánni a negatív gondolatokkal. Elf: Egyiptom szuper, egyszer már volt szerencsém hozzá, azóta is mennék még :D Köszi :)) OSUDF: Írd le, én nem nézlek hülyének :) Mimoooo: Nem hangzik hülyén, inkább nagyon is jól hangzik :))) Alessia: Örülök, ha megírod :) Én? A pszichológust? Nem vagyok én olyan elvetemült csirke :D

Lazac 2008.04.14. 12:01:28

csibém! Írtam privit bakancslistát meg megírom.:)

Cuki 2008.04.14. 12:48:09

Csibim én most csak annyit mondanék, h köszönöm. Felrázott kicsit ez a post, és bár mostanság már kezdek tudatosan-tudattalanul rádöbbenni arra amit leírál ez most még jobban megerősített.:) Listaírás lesz.:)

Babka 2008.04.14. 12:58:25

Oké megnézem!:) Szakdoli..jövő kedden le kell adnom ..nem halasztgathatom tovább...ez az uccsó évem erre...több lehetőség nincs.:( úgyhogy bele kell húznom!

csibike 2008.04.14. 13:40:39

Babka: Jájj, eszembe juttattad az enyémet :D Húzzzzz beleeee :))) Cuki: Örülök és kíváncsi vagyok :)) Aranyhal: Írtam, várom :)

M 2008.04.14. 14:34:58

Hát, listám az van. Jó hosszú. De halogatás is van (pl. mozi, regények, mindenféle jó kis pihenések, henye, lazsa és dőzs... ), no majd felülvizsgálom azt a listát! :)

Aliana 2008.04.14. 15:50:36

a lényeges dolgokkal (házasság, gyerek) még időben vagyok, meg alakul is szépen csendben %wink% a többi még nem körvonalazódott, de általában ha valamit szeretnék (úgy igazán nagyon), azt keresztül szoktam vinni :)

DuDe 2008.04.14. 16:27:51

hű....a spanyol miatt nagyon irigykedek, mostanában megint kezd előjönni nekem is ez a vágyam...de hát ingyé senki nem tanít meg rá :(

Magányos Csapos 2008.04.14. 16:57:13

Jó kis dolgokat írtál...most én is elkezdtem gondolkodni...de tényleg mi az a tökipompos?...mert nekem gőzöm sincs róla...heeeelp!

csibike 2008.04.14. 20:24:55

Csapos: Csinálok egyet és teszek fel képet, megígérem :) Ha van kedved, írd meg a blogodban a listát, kíváncsi vagyok. DuDe: Ingyé' engem sem :D A héten kiderül, pénzért összejön-é. Aliana: Örülök, hogy ezt írod :))) Maradjon is így :) Én néha kényelmes vagyok, és ezért elmaradnak dolgok, de ha nagyon akarom, megcsinálom. M: És majd be is blogolod, ugye? :))

2008.04.14. 22:19:24

a tokipompos recipejet a margit2 blogjaban talalod meg! :) en megcsinaltam mar: fenseges!! megprobalhatom betenni ide, de lehet, h- nem sikerul majd, mert kepekkel illusztralta Margit a munkafazisokat! Töki pompos /Timi - ahogy én csináltam: Hozzávalók: 50 dkg liszt, 5 dkg élesztő, 15 dkg burgonya, 1 dkg só, 2 dl langyos tej. Elkészítés: A megpucolt burgonyát felkockázva sós vízben megfőztem, leszűrtem, és összetörtem, hagytam kihűlni. Utána beletettem a kenyérsütő gépbe a liszttel, élesztővel, sóval és a tejjel együtt. Gyors programon megdagasztattam a géppel. Amikor leállt a dagasztás (30 perc múlva), még hagytam kelni a gépben kb. 35 percig, hogy duplájára keljen meg a tészta. Majd lisztezett deszkán tepsi nagyságúra nyújtottam (nagy gáztepsi), és lisztezett tepsibe raktam. A közepén egy kis tészta csíkkal elfeleztem. Villával megszurkáltam és félig megsütöttem, kb. 10 percig előmelegített sütőben 200 fokon. Utána megkentem fokhagymás tejföllel (2 dl tejfölbe 3 nagy gerezd fokhagymát sóval összetörve belekevertem). Azután egyik felére kolbászt hagymát, tejfölt halmoztam, a másik felére pedig lecsót raktam Timi ötlete alapján. Tetejét vastagon megszórtam reszelt sajttal és készre sütöttem még 15 percig.

2008.04.14. 22:22:28

bakancslistas listam nekem is van, ofkorsz! felulvizsgalom, es alkalmasint leirom. akkor nagyobb az eselye annak, hogy teljesul majd! :)

csibike 2008.04.15. 15:54:39

Izé... itt kérnék egy kis helpet :D Timi írta a töki pompost, ha jól látom, a másik névtelen is te voltál? Hadd ne bogarásszam a statomat :)) Ja, és így nem tudom, hol keressem a bakancslistádat :o Köszönöm a receptet, hétvégén igyekszem kipróbálni :)

tejaivo 2008.04.16. 00:25:00

sorry! en valek az osszes nevtelen:) uj a gep, es nem tutta még a nikkem! :)

daito 2008.04.20. 01:48:11

Ez kemény dolog. Kapásból a második, az a szauna jó ritka. Szerintem nincs minden szállodában, uszodában, fitneszteremben; helyedben a következő évet annak szentelném, hogy megtervezzem, ki-mi segítségével jussak el egy szaunába. Legalább nem tetted magasra a mércét... :P ;)
süti beállítások módosítása