HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.05.30. 00:31 csibike blogja

Úgy volt, hogy lesz rum, meg kubai szivar, naná, mert ugye Buena Vista Social Club, és hát az úgy dukál, de elég hamar kiderült, hogy csak a szépen megterített asztalkákkal és csecse italpulttal dekorált VIP szektor részesül áldásban, csóri küzdőteresek kizárólag a fogukat szívhatják vagy a hüvelykujjukat, ami lássuk be, szopás a javából, rumot is max. a sarki huszonnégyórásból bitorolhattunk volna, bezony. Mondjuk, rumtalan és szivartalan sem unatkoztam: Tágra nyílt pórusokkal szívtam magamba az örömzenét, zsibbadtra tapsoltam a tenyeremet és táncoltam, táncoltam, táncoltam. Kiderült, az ásványvizes palack kiváló rumbatök, meg az is, hogy ő, aki férfimmel még mindig tudunk egyszerre smárolni és táncikálni. A sok riszálástól beállt a derekam, ergo ma eléggé darabos mozgás jellemez, köbö annyira vagyok kecses, mint egy magassarkúba bújt szumóbirkózó. Eszméletlen jó volt a koncert - előnévnapi meglepetés, ő, aki férfimtől kaptam, mert megérdemlem.

P.S.: Rolando Luna nevét jegyezzétek meg, zseni a srác - és zongorista. A felirat meg gáz, tudom, de csak ilyen volt, nyüsssz és nyafff. (No, bedöglött a youtube, perpill zene nyista. Fákkk.)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr556170364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csapos 2008.05.30. 07:18:12

Huuu, ez tényleg nagyon jó koncert lehetett...én meg már a 8.-át várom...Vaya Con Dios...remélem hasonlóan jó lesz :-)

Nono 2008.05.30. 08:37:51

Én is nagyon imádom ezt a zenét, van is DVD-m! :)

Béb, a zagresszív kismalac 2008.05.30. 09:20:45

Hú, erre nekünk is el kellett volna menni a Tizedessel! Még talán táncizni is hajlandó lett volna! Bár most az ő háta is oda van...

csibike 2008.05.30. 09:33:43

Pigi: Jól éreztétek volna magatokat ti is, az fix :) Nono: Eddig csak egy-két számot ismertem tőlük, de ez a fajta zene mindig is nagy kedvencem volt :) Csapos: Mi is mentünk volna, csak már nem kaptunk jegyet, hüpp és szipp :/ Jó szórakozást :))
süti beállítások módosítása