HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.06.01. 22:37 csibike blogja

 Nem tudom, hány könyvet olvastam ebben az évben. Sokat. Idebiggyeszthetném a pontos számot, ha visszalapoznék januárig és sorban átnyálaznám a bejegyzéseket és meglelném az amatőr könyvajánlóimat-kedvcsinálóimat, ha hozzáadnám azt a négy-öt könyvet, amit ugyan olvastam az elmúlt hónapokban, de még nem írtam róluk egy mukkot sem. Ha. Ha fontos lenne a darabszám. Nem az. A könyveknek köszönhető élményeim, érzéseim, gondolataim fontosak. Azt pölö zsigerbiztosan tudom, hogy akárhány könyvet is olvastam eddig, életem egyik legszebb könyve a Papírsárkányok. Megrázó, fájdalmas, léleksimogató, izgalmas, katartikus - mélységesen gyönyörű. Olvasás közben csorogtak a könnyeim, Khaled Hosseini könyve annyira emberi, hogy a szívembe-lelkembe vág. Számomra Afganisztán száraz történelmi adatok tömkelege volt eddig, most hús-vér emberek, szívbemarkoló sorsok országa. Lapról lapra gyűlöltem: Az erőset, aki azt tesz a gyengével, amit akar, úgy alázza meg, ahogy akarja. Az elvakult fanatikust, aki eszme, vallás mögé bújva üldöz-gyilkol másokat és örömét leli benne. Azt, aki bármit megtesz a hatalomért, bármit. Lapról lapra drukkoltam: Amirnak, Haszannak, Babának, Szohrábnak. A barátságért, a szeretetért, a feloldozásért, az életért, a boldogságért.

Lassan egy hónapja szeretném megnézni a filmet - egyelőre nem merem. Félek attól, hogy még jobban felkavar, mint a könyv.

(P.S.: "Van rá mód, hogy újra jók legyünk." Tudtad? Hiszel benne? Próbáltad?)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr366170361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.06.02. 06:26:19

nem olvastam, mégcsak nem is láttam, de amit most leírtál róla az szép. filmben nem nézném meg, nagyon bele tudom magam élni...

deep blue 2008.06.02. 08:15:00

Ps.: Állítólag megjavulni sosem késő, ha erre gondoltál... %rolleyes%

Babka 2008.06.02. 09:20:02

Tudtam.Hiszek benne. Próbáltam :)

csibike 2008.06.02. 10:30:01

Babka: Jól hangzik :) deep blue: A könyv egyik kulcsmondata... Igyekszem én is :) Aranyhal: Egyszer összeszedem a bátorságomat és megnézem... A könyvet nagyon tudom ajánlani :)

Chilly 2008.06.02. 10:53:37

Én világ életembe érzékeny lelkű voltam borzasztóan meg tud viselni bármilyen szenvedés látványa,olvasása,vagy csak hallani róla legyen az ember vagy állat..majd 1x én is erőt gyűjtök hogy elolvassam.Most tuti nem ahhoz túl labilis a lelki állapotom és furin nézne a család ha olvasás közbe bőgnék.Bár Danielle Steel 1-1 könyvén is el-el bőgöm magam de ez a könyv más...itt tuti hülyére bőgném magam.Majd ha picit stabilabb leszek elolvasom!!Nagy simi neked!:)

kakaóscsigás 2008.06.03. 10:36:45

felkeltetted a kíváncsiságom!!!

csibike 2008.06.03. 11:52:31

csigás: Örülök, szerintem érdemes elolvasni :) Chilly: Az biztos, hogy ez a könyv így is, úgy is megviseli az embert...
süti beállítások módosítása