HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.06.19. 10:04 csibike blogja

Veszélyes, ha hosszú órákra összezárnak három nőt: Vidéki haknizásunk közepette pölö csoportosítottuk exeinket. Meg röhögtünk, nem keveset. Rajtuk is, naná. Ímé, a kollektív bölcsesség gyümölcse:

ex, aki igaz barát: Mindent megbeszélhetsz vele a cipővásárlástól kezdve a trendi fogyitipppeken át a legújabb pasid farokméretéig. Örül a sikereidnek, ha átbaltáznak, megvigasztal, ha berúgsz, meghánytat, ha folyik az orrod, felajánlja a zsepijét, szóval, ritka, mint a szolizó bantu néger. Előfordulhat, hogy néha-néha szexvágányra terelitek barátságotok vígan pöfögő mozdonyát, mert az jó, megnyugtató, biztonságos - kár, hogy élni már nem tudnátok egymással.
ex, aki megbízható szexpartner: Cirka egymás agyára mentek vagy épp ellenkezőleg, ha bizonyos témákat nem forszíroztok, egész jól megvagytok, de mindketten tudjátok, valami igen komoly hiányzik, a kapcsolat, mint olyan nem működik, az a bizonyos szikra kizárólag az ágyban pattog, szexelni jártok össze, viszonylag rendszeresen, kapaszkodsz belé, te sem tudod, miért, talán megszokásból, ő meg elfogadja, mert miért ne.
ex, aki egyszer volt: Egyéjszakás kaland vagy halálosan unalmas, három-hétig-kínkeservesen-elviselem típusú pasi, eleve bele se kellett volna kezdeni, de hát a szükség és a pillanatnyi kétségbeesés sok hülyeségre ráveszi az ember AB normál lányát. Az egyszer volt férjek is ebbe a körbe tartoznak: Akármi is lehetett volna, mégsem lett semmi - ok az van, dögivel, győzd összeszedni.
ex, aki később holtmiglan-holtodiglan: Akkoriban valahogy nem érezted, hogy csak vele, senki mással, évekkel később viszont igen, mert hiába jöttek-mentek mások, őt nem lehetett elfelejteni, neki is akadt ez meg az, pótlék, valójában mindig is egymásra vártatok. Hepiend, naná.
ex, aki fullcsalódás: Rózsaszín ködben helyre kis királyfi, mintha kedves, értelmes, humoros lenne, ágyban is egész jó, állítólag szeret, aztán mégis lapát a vége - héfőn még imád, kedden már ádijosz, bébi. Perverz kettősségben él: Soha nem vallaná be, hogy hazudott neked, viszont ha el mered felejteni és nem vágod fel az ereidet miatta, besértődik.
ex, aki látszatnagyő: Azt hiszed, életed értelme és egyetlen szerelme, soha senki nem érhet a nyomába, évekig emészted magad miatta, ha csettintene, rohannál a karjaiba, szerencséd, hogy tudomást sem vesz rólad.
ex, aki terrorkan: Telepszik-korlátoz, féltékeny, minden mozdulatodat ellenőrzi, néha megüt, így ad nyomatékot imádatának, nehezen szabadulsz tőle, fenyeget, hogy úgyis megtalállak és tönkreteszlek, ribanc, másik városba költözöl és hónapkig alig mersz kimenni az utcára.

Nekem "fullcsalódás" és "egyszer volt" exek jutottak, ez van, nehezen tanultam. Mondjuk, a nő-férfi igaz barátságában amúgy sem hiszek.

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr636170338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennaposos 2008.06.19. 10:57:13

nekem szexpartner, fullcsalódás és látszatnagyő kivételével hellyel-közzel mindből kijutott. de a leggyakrabbi kifejezés nem olyan régiben még a "jövendőbeli-ex" volt :D

cala 2008.06.19. 11:03:40

szeretlek olvasni még mindig, reggel, szörpivás közben, youtube felett:) majd kb.10 év múlva én is visszaálmodom, mit éltem meg..ha el nem felejtem..mint a takarítást hetek óta:S:$ pusz neked, csibe!

Aranyhal 2008.06.19. 12:29:21

látszatnagyő és terrorkan még eddig nem volt...remélem már nem is lesz %lol%

Aranyhal 2008.06.19. 12:29:50

banyekk javítok....terrorkan még nem volt...most így utólag tgondolva %mrgreen%

Béb, a zagresszív kismalac 2008.06.19. 12:44:26

Ex, aki igaz barát: még csak nem is hiszek benne. (Hittem, de már nem.) Ex, aki szexpartner: nem kísérleteztem ilyesmivel. Ex, aki egyszer volt: ilyen nem egyszer volt. Ex, aki holtomigla, holtodiglan: megpróbáltuk évek múlva, de katasztrófálisabb volt, mint elsőre. Bár ő állította, hogy neki én holtáig... Ex, aki fullcsallódás: nem is egy. Vasárnap be akar mutatni a szülőknek, kedden ciaó! Ex, aki látszatnagyő: szerencsére végképp kiábrándulva belőle. Most ő rágja a küszöböm. Terrorkan: na, sajnos ő is akadt. Az a "legszívesebben megölnélek, hogy más hozzád se érhessen!" és hasonlók... (De miért írom meg én ezt???)

2008.06.19. 12:50:24

olyan volt, aki ex, szexpartner, de aztán megint összejöttünk:D fullcsalódás volt, de nem volt komoly... höö... ex, aki egyszer volt... 2 egyéjszakás és pár olyan, ami x hétig tartott, de rájöttem, hogy nem kell nekem semmire... terrorkan... no, nem kéne...

millarca 2008.06.19. 15:40:08

Lehet barátság nő és férfi között... ha már dugtak és rájöttek, hogy nem kell ezt erőltetni, de agyilag/lelkileg összetudnak kapcsolódni...onnantól kezdve mehet a barátkozás mindenféle hormonális áramszünetek nélkül...

Manólány 2008.06.19. 16:36:57

Érdekes megfogalmazás.

Nem Trendi 2008.06.19. 18:05:58

Férfi-nő barátság az szerintem olyan dolog, hogy mindenkinek van egy szomszédja, akinek az ismerősei között akad olyan, akinek az ismerőse ismer ilyen párost, de személyesen még sose találkozott ilyennel. Urban legend - valamelyik mindig többet akar.

csibike 2008.06.19. 19:59:20

Nem Trendi: Van benne valami :)) Nekem olyan soha nem volt, hogy szex és minden egyéb nélkül csak barátok vagyunk, méghozzá nagyon jók - és ilyesmiről csak idősebb korosztálynál hallottam. Manólány: Mire gondolsz konkrétan? :) millarca: Szkeptikus vagyok én is... :) Ha csak egy pillanatra is megjelenik a szex-vágy, az már nem színtiszta barátság. zí: Nem unatkozol, úgy látom :D

csibike 2008.06.19. 20:02:52

Pigi: Azért írod, le, mert tudod, hogy engem érdekel :) Aranyhal: A látszatnagyő ezek szerint beugrott :D cala: A takarítás simán ráér :D Köszönöm, puszillak :) mindennapos: Uhhh, az milyen? :D Szexpartner ex adódott volna nálam, de lelkileg gyilkos, cirka 1-2 alkalomig bírtam.

todella kaunis 2008.06.19. 20:15:15

igaz barát és egy mix: fullcsalódás+egyszervolt

Slipp 2008.06.19. 20:19:54

felek, hogy ki tudnam egesziteni a csoportositas:))) pl a "lehuzosak" barmilyen kedvesen is beszelnek veled utana, mindig belecsempeszik a mondanivalojukba, hogy ok a boldog es sikeres istenek, te pedig a luzer vagy....es mindig csak kesobb esik le az ember lanyanak, hogy mit is mondtak neki

mindennaposos 2008.06.19. 21:26:03

Akinél már tudod, hogy a közeljövőben ex lesz - a bátyám illette mindig ezzel a jelzővel a megismert barátaimat. :-) De rájöttem az ellenszerre: nem kell bemutatni. A majdnemex-kategória pedig az, amikor majdnme jártatok és majdnem szakítottatok..:D

Odil 2008.06.19. 22:05:42

Nekem mindből volt egy kicsi, a leírás tökéletes!

kelgyo 2008.06.20. 00:39:38

Nem rossz lista. Tapasztalat, kérem, tapasztalat. :-)) 'sztán m'é nem hiszel a férfi-nő barátságban? Én tudom, hogy létezik, merthogy magam is bírok néhány nőbaráttal, és egész kellemesen elvagyunk. Sz'al m'é ne hinnék benne?

]{ófic 2008.06.20. 02:23:47

még hogy veszélyes ha összezárnak három nőt?... no ti sem unatkoztok :D

OSUDF 2008.06.20. 06:31:21

Nekem csak fullcsalódás és látszatnagyő jutott Bár inkább azt mondanám, hogy akik jutottak, azok látszatnagyők és fullcsalódások voltak, persze mindegyikük nőből.

csibike 2008.06.20. 08:52:06

OSUDF: Épp filóztam azon, hogy vajh nőben milyen kategóriákat lehetne felállítani... :) ]{ófic: Veszélyes, bezony :P:D Nem szokásunk :D kelgyo: Nekem meg nincs pasi barátom, vagy egyik pasi sem akart tőlem csak barátságot, vagy az a 2-3 pasi, aki lehetett volna, megbukott a barátság próbán, ezért nem hiszek benne :) Odil: Egy kicsi? :o Köszi :)

csibike 2008.06.20. 08:55:17

mindennapos: Ühhü, értem :)) Van itt új kategória, kérem szépen :D grappa: Aztán a valóságban nem is olyan jó nekik, csak fényezik magukat, nem? :) todella kaunis: Remélem, több ilyen nem lesz :)

Rege Ata 2008.06.20. 13:01:16

Bárki bármit mond, épp hazudik :-) (UFF! ;-p) Hülyenempoénonkívül: Nekem van egy voltom, aki azóta van ;-p

kelgyo 2008.06.20. 14:38:39

Csibike: tulajdonképpen megértelek. Lehet hogy én meg ritka madár vagyok? Merthogy én el tudom választani a haverságot az egyebektől.

OSUDF 2008.06.20. 19:14:40

Csibike: minden nő olyan, mint a tornádó:) Az eleje izgalmas, aztán mire észbe kapsz, viszi a kocsit, házat, családot...:)

csibike 2008.06.20. 21:12:02

OSUDF: Mindig is tudtam, hogy nem tartozom a "minden nő" kategóriába - anno hagytam kocsit, házat, pénzt sötöbö, nem kellett semmi :))) kelgyo: Passz :) Rege Ata: Izgalmas lehet :)

apacs 2008.06.21. 19:35:08

ex, aki igaz barát: volt, de elmúlt. nem mindegyik, mert egyikkel másikkal még jóban vagyok és egy ilyenből lett az ex, aki később holtmiglan-holtodiglan. csak ez még kérdés. még képlékeny a holtomiglanság. és volt egy olyan holtomiglanos, aki meg is kérte a kezem, de nemet mondtam. szóval ő is elmúlt. és van olyan igaz barátom, akivel még csak véletlen sem fordul meg a fejünkben a szex. és mégis nagyon jó barátok vagyunk. ex, aki megbízható szexpartner: ilyen is volt. de már ő is elmúlt. elvett egy ugyanolyan nevű lányt, mint én :D. ex, aki egyszer volt: ilyen is volt bőven. bár én nem nevezem őket exnek. mert csak futottak voltak. ex, aki fullcsalódás:ilyen is természetesen, és neki köszönhetem az ex, aki megbízható szexpartnert :). ex, aki látszatnagyő: ő volt az első nagy szerelem. már már ex, aki igaz barát. ugyanis 20 éve ismerem. gyakorlatilag mindent tudunk egymásról. én vagyok az egyetlen nő, aki nem menne hozzá. ezt ugyan sérelmezi is, de mit tegyek? túl jól ismerem. túl jól :). és volt ő ex, aki fullcsalódás is volt :D szóval ő majdnem minden egyszerre. viszont ex, aki terrorkan nem volt és gyanítom nem is lesz :D

apacs 2008.06.21. 19:38:31

mára már :D csak elírtam.

csibike 2008.06.22. 00:54:38

Na, te sem unatkoztál/unatkozol, úgy látom :))

apacs 2008.06.22. 10:55:54

mozgalmas életem volt, ez tény :D
süti beállítások módosítása