HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.07.06. 23:54 csibike blogja

Soha nem hittem volna, hogy ok-okozati viszony lesz Dörmögő Dömötör és az ő, aki férfimet lebénító harci sérülések között. Az úgy volt, hogy valamelyik agybeteg PR-es kitalálta, ha már Kung Fu Panda, akkor passzoljuk el a hülye közönségnek a raktáron rohadó Dörmögő Dömötöröket, tökmindegy, hogy a filmben ippeg panda izmozik, Dörmögőék Dömtöre meg mezei barna medve, tojunk rá, a medve az medve, mindkettő nagy és büdös, hol itt a probléma, kérem szépen. Érdekes módon a jegyvásárlásnál előttünk szteppelő nagymama-unoka duó és a mögöttünk sorjázó tinibrancs kimaradt a jóból, ez van, úgy látszik, csak belőlünk sugárzott az infantilizmus a Dörmögő Dömötör utáni olthatatlan vágy. Miközben gyanútlanul kukoricát vételeztünk, ismét lecsapott ránk egy vérszomjas Dörmögő Dömötör aktivista és egy másik példányt nyomott a mancsunkba, biztos látta rajtunk, hogy egyetlen Dörmögő Dömötör nem lesz elég a családba, kell nekünk egy újabb szám, nehogy összevesszünk a Dörmögő Dömötör rejtvényeken. Ami engem illet, jobban örültem volna néminemű hűtőmágnesnek vagy plüssfigurának, de azt csak a kisebbek kaptak, fájt is a szívem nagyon, de snassz lett volna kicsavarni a kicsik kezéből, szóval, hagytam, hadd vigyék a cuccost. Mozi után B.-éknél kötöttünk ki, hogy a Dörmögő Dömötöröket lepasszoljuk a gyerkőcöknek, hja, az az áldott jó szívünk, az - vitt minket a rózsaágyásba. Ugyanis ott landolt a kisebbik manó hatodikról kizuhanó párnája. Itt kellett volna hagyatt-homlok hazamenekülni, a Sors azonban nem így akarta - bár a hanyatt és a homlok majdnem meglett. Szóval, kisebbik manó integetés közben kihajította a párnát, hogy még ne kelljen aludni menniük. Igazi stratéga a gyerek, pedig még csak három lesz. Ő, aki férfim rettenthetetlen hősként bevette magát a rózsaágyásba, az álszuicid kispárnát semmi perc alatt kiszabadította a tövisek közül, saját vére árán. Filóztam azon, hogy visszaküldöm a rózsákhoz, keresztbe is húzzon már magára néhány csíkot és akkor gond nélkül amőbázhatunk, de mire ő, aki férfim megküzdött a bozótossal, leért a két manó és B., mondván, hazakísérnek minket, a csíkozás így tárgytalanná vált. Ő, aki férfim ehelyett úgy gondolta, csak és kizárólag alkoholos befolyásoltság alatt érdemes kergetőzni a nagyobbik manóval, s lőn is kergetőzés a sötétben, majd oltári nagy taknyolás, betonon, két méteres csúszással, talán még füstölt-szikrázott is, a féknyomok mindenesetre még ma is kiválóan látszanak, holnap koszorút viszünk a háborús színtérre. Az alkoholnak hála nem rémültem halálra ő, aki férfim földi maradványai láttán, lájtosan elröhögcséltem a húscafatokon. Csak ma tudatosult bennem, hogy ő, aki férfimnek nincs tenyere, nincs térde, nincs oldala, sebei pedig köbö három hét alatt jönnek rendbe, ergo addig én mosogatok - rögvest arcomra is fagyott a vigyor. Szerencsére a gyógyszex működik, leteszteltük, mert első a beteg és az ápoló érdeke, bár az tény, szerelmezésünk közben még soha ennyiszer nem hangzott el az "Áááá, vigyázz, a sebem!" és az "Ó, elfelejtettem, hogy ott a sebed, ne haragudj!" formula.

Azért az igen aranyos volt, amikor a két manó először kistányérnyi szemekkel lesett földön agonizáló ő, aki férfimre, majd homlokráncolva, nagy komolyan közölték vele: "Szandálban nem szabad futni, anya is mondta". Naja, most már ezt is tudjuk. Sőt, becsípve sem.

P.S.: Örs környékén perpill nem kapható Betadine oldat, géz, leukoplaszt, sebhintőpor. Gondoltam, szólok. Bocs.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr256170319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manólány 2008.07.07. 04:25:29

Szegénykém, remélem van simi, déldelgetés, kényeztetés. Á mosogatás az meg ápolja a kezed, örülj neki, hogy rád marad.

Elf 2008.07.07. 05:08:48

Mond meg Ődnek, ha a szex megy, mosogathat is :P Najó, tudom, kíméled, hisz.....

Golden 2008.07.07. 09:10:57

Simit Ődnek általad :)

Odil 2008.07.07. 09:55:34

:o Ez azért nem semmi, csórónak biztosan fáj(t)... legalább van egy hősöd ;-)

sigelina 2008.07.07. 10:44:11

fúú...ilyen amikor megtanul az ember szárnyak nélkül repülni...szegény :(

ac 2008.07.07. 11:59:39

ő, aki a férfid szandált hord? írhatnál róla valami szép, férfias posztot is, mert most egy fehérzoknis-barna, tépőzáras szandálos férfit látok magam előtt, ha rá gondolok.. pedig ennyire nem lehet rossz a helyzet :) egyébként jobbulást neki.

deep blue 2008.07.07. 12:19:34

Pedig az Örs környékén még patika is van %rolleyes%

csibike 2008.07.07. 12:31:58

deep blue: A poén abban leledzik, hogy azért nem kapható semmi, mert mi felvásároltuk a bazinagy sebek ellátására... .) ac: Ehhh, azok a fránya előítéletek :D Ő, aki férfim igen férfias jelenség, ennek megfelelően is öltözik. Szimpla "szörfös" szandálról van szó, mezítláb, biztos tudod, melyik az. Ízléstelen-férfiatlan pasiktól a hideg ráz ;) Köszi. sigelina: Betonon elég gáz :) Odil: Aki engem elvisel, az eleve csak hős lehet :D

deep blue 2008.07.07. 12:32:49

ááááááááá %lol%

csibike 2008.07.07. 12:34:40

Golden: Igenis, a parancs az parancs :D Elf: Sajna, a kezét csak nehézkesen tudja használni, a mosogatást tuti benyaltam min. két-három hétre :D Manólány: Van :) A mosogatás ápol? Ezt is most hallom először - nekem veszettül szárítja a kezemet :o

csibike 2008.07.07. 12:35:15

Béééééé :D (Mondjuk azt, hogy szar poén volt, vállalom :D)

Agent Ő 2008.07.07. 15:21:09

Köszönöm az aggódást és a jókívánságokat, egyelőre még élek. A helyzetet egyébként úgy kell elképzelni, mint amikor a pingvinek hasra vágódnak és úgy csúsznak a jégen. A különbség csak annyi, hogy az aszfalt nem annyira csúszik, valamint a pingvinek szárnya és lába ebben az esetben nem ér le a földre(jégre) és így kicsit könnyebb dolguk van, mint nekem volt. Ha úgy nézem, első próbálkozásnak egész jó volt :P

mm 2008.07.07. 18:59:27

azért én megnéztem volna a két gyereket, amint a pasi "feje fölött" mondják az ítéletet. ezt hogy lehet megállni röhögés nélkül??? :))))))

M 2008.07.07. 19:21:59

Rózsák háborúja, háború a rózsákkal és a rózsák körül, vagy mi a tetű. Ja, az egy másik bejegyzés, mármint a tetű - én alkohol nélkül is tudok így beszélni, ilyen összefüggően. :D

Béb, a zagresszív kismalac 2008.07.07. 19:45:58

Játszottatok nővérkéset? %razz%

Enable 2008.07.07. 20:31:36

Wáóóóó... Szegény férfiember... Tessék rá jobban vigyázni legközelebb... :P

2008.07.07. 20:48:25

hihi, pingvines csúszás... ez tetszik:D szerintem Ő aki férfid ne gyakorolja többet... én jégen próbáltam, már az sem sikerült... hm, szandál+pasi... nekem a tipikus bőr nagypapaszandál jut eszembe... milyen az a férfias? mert P hála a jó égnek vagy elfelejti lecserélni a bentipapucsát vagy sportcipőt húz... vagy félcipőt... de milyen az ideális férfiszandál? múltkor láttam egy műsort, amiben egy kislány zúgott bele egy kaktuszkertbe... nem itt, hanem külföldön... de azé' durva volt...

csibike 2008.07.07. 22:26:53

zí: Nem fogja, eléggé fáj :) Tudod, milyen pölö a szörfös szandál? Na, olyan. Mondjuk, kell hozzá egy férfias láb, de az is van :D Nem igazán szeretem, ha egy pasi abban a tipikus fehér sportcipőben szteppel az utcán, főleg, ha farmert húz hozzá. Enable: Nem vagyok én az őrizője :P Max. az ápolója :D Pigi: Naná ;) Ki nem hagytuk volna :P M: Mondjam azt, hogy megnyugtató? :D

csibike 2008.07.07. 22:28:21

mm: Passz, ne engem kérdezz, én röhögtem :D A kicsik nem, mert még picik, nem igazán értették, hogy került a földre ő, aki férfim, meg is kérdezték tőle, hogy mit csinál ott, miért fekszik a földön... :D

Chilly 2008.07.07. 22:56:30

Ne haragudj de zokogok a röhögéstől..tudom dög vagyok hogy így kiröhögöm de a te tálalásodban nem tudom megállni hogy könnyezve ne fetrengjek a szönyegen a röhögéstől!!!Jobbulást a férfidnak és remálem most már megtanulta:Szandálba NEM SZABAD FUTNI!:)))))))))))))

csibike 2008.07.08. 09:34:59

Egészségedre :)) És köszi :D

Bullfrog 2008.07.09. 11:55:59

Aki szandálban grasszál, és orcára bukik :megérdemli. Mind. Ugyanez él a papucsra is:) A "gyógypuszi, javítja a regenerálódást" :) Áááá a sebem. u.i. gumikesztyűben is lehet mosogatni, teee nem elég rafinált egyed:DD Jóddal bekened az is használ (chip, chip)
süti beállítások módosítása