HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.07.17. 10:24 csibike blogja

Tegnap este fél tíz körül még beugrottunk a Mester utcába falatozni: Élet gyrosra szavazott, Csi egy szál rántott hússal kötött közelebbi ismeretséget, én meg baklavát toltam az arcomba, és röhögtünk és beszélgettünk, és előtte az Eckermannban is röhögtünk és beszélgettünk, órákon át, IKEA helyett, bécsi és berlini jegeskávé nélkül, mert valahogy pont akkor fogyott el a vanília és a csoki fagyi vagy csak nem voltam szimpatikus a pincérnek, ehhh, ki érti ezt, szóval, órákon át, és fel sem tűnt, hogy órákon át, mert valahogy ilyenkor gyorsabban telik az idő, tudod, hiába az első találkozás, ott a hullámhossz, ami közös és csak azt veszed észre, hogy fákkk, tíz óra és elmúlt a délutáneste, és nem igazság, mert még mondanád, mert még kérdeznél, mert még hallgatnád. Ja, Csi végre megkapta ennek a mécsestartónak az ikertesóját, nem hittem, hogy szóról szóra le tudom másolni a saját alkotásomat, pedig de, én meg egy gyönyörű fekete párduc boldog tulajdonosa lettem, képileg, szigorúan képileg.

A kávézó ablakpárkánya hatékony közreműködésemnek köszönhetően majdnem leamortizáldott, de erről most nem szeretnék beszélni.

P.S.: Hazafelé összefutottam egy sünnel. Nem, ő nem blogos, sima lakótelepi, ippeg az út kellős közepén vackolta be magát egy helyre kis gödörbe, finom és nőies noszogatásomra ("Bazmeg, süni, ha itt maradsz, megdöglesz...") azonban hajlandó volt felemelni a seggét, ne tudd meg, milyen szemrehányóan pislogott rám, elszteppelt a járdaszegélyig, ott átvedlett pókembersünné és felkapaszkodott a járdára, majd eltűnt a susnyásban. Fülig érő szájjal ballagtam haza, mert jó volt, minden.

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr236170305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

christaylor 2008.07.17. 10:40:41

jó, akkor az enyimért majd én is felmegyek veled kávézni, Pestre! az ajándékomért, tuuudoood! :)

]{ófic 2008.07.17. 10:56:37

a pókembersünnél teljes képzavar... :D amugy olyan jó mikor az embernek igy összejön egy napja, teljesen feltölti energiával... és csak mosolyog, és mosolyog és mosolyog és...

Csillagvihar 2008.07.17. 11:05:43

Ilyenből jött a csillagvihar blog mosti "neve": Tele Pisün :D Ás igen, fákkgyors a zidő :)

christaylor 2008.07.17. 11:35:26

fúúú, most eszembe ötlött valami. eljössz majd velem állatkertbe? az király lenne! :)

ac 2008.07.17. 12:50:48

hol találsz te ilyen jópofa szalvétákat? egyébként már előre irigylem magam, hogy egy éven belül én is kapok valami hűdejóságot ^^

csibike 2008.07.17. 13:24:06

ac: Ezt a Rayher egyik üzletében találtam, de a hobyboltokban rengeteg szalvéta van, csak győzze átnyálazni őket az ember barkácsolós lánya :)) A játék szerint egy évem van az ajándékodra, de nem akarom addig húzni :D chris: Ha össze tudjuk hozni, még az Állatkert is lehetséges :) A te ajándékoddal sem várok egy évet :D Csi: Kérdezni is akartam, hogyhogy beindítottad, csak nem volt rá idő :D ]{ófic: Nem látod magad előtt a pókembersünt? :o Igazad van, bár perpill iszonyú fáradt vagyok, viszont a kedvem jó :)

sigelina 2008.07.17. 13:26:25

én a gilisztákat szedem össze mindig az útról, nehogy összetapossák őket :) ők sajna nem hallgatnak a szép szóra...

Elf 2008.07.17. 14:15:51

Mi vagyunk a sünmentő csapat :) Yesss

csibike 2008.07.17. 15:58:42

Elf: Csak nem hagyjuk őket elpusztulni... :) sigelina: Eső után elég sok melód lehet :) Giliszták engem nem hatnak meg :o

ac 2008.07.17. 18:06:28

egyébként én a csigákkal állok le vitatkozni, mifelénk az van bőséggel. (házikós, nem pedig undorító meztelen fajták)

Aranyhal 2008.07.17. 18:51:36

még soha nem találkoztam a Mester utcában sünivel. %lol%

Rege Ata 2008.07.17. 20:01:06

A meztelencsigák sem undorítóak. Érdekes élmény felfedezni őket... ;-D Ja, és nálunk vannak sünök, voltak baglyok, gyíkok rendszeresen (főleg végigmeleg nyáron), a gyíkok miatt macskák... Ja, és örülök! ;-D

deep blue 2008.07.18. 12:09:36

Ó hány süni mentő akciót éltem át, amíg a szülői házban laktam, és a németjuhászom megrögzött süni gyilkos volt?!!! Észnél kellett lenni, mert az a dög(amúgy imádni való volt) még a gombócosodott sünit is kibontotta. Így inkább figyeltünk, és ha meghallottuk az ebet furán buffogni, rohantunk, hogy sünit mentsünk... át a szomszédokhoz, ahol nem volt kutya. %rolleyes%

Bullfrog 2008.07.18. 12:52:38

bármilyen giliszta, jő vagy csiga, én a falra mászom sikítva majdhogynem vers lett. de tényleg, nagyon undorodom, ezektől (tuti kölcsönös)

csibike 2008.07.18. 20:12:32

Bullfrog: Én is :o deep blue: Jájjj, ez horror :/ Rege Ata: Szívesen meghagyom neked ezt az élményt :D Aranyhal: Azt írtam, hogy hazafelé találkoztam vele, nem a Mester utcában :)) Ott én sem láttam még, mondjuk, hazafelé sem :D ac: És hallgatnak rád? :D

deep blue 2008.07.18. 23:11:52

Többet mentettünk meg, mint amennyi áldozatul esett az ebnek %redface%

todella kaunis 2008.07.24. 17:17:31

Ami a vicces, h pont 16-án én is találkoztam egy sünnel, csak a városligetben. Furcsa sün volt, bokortól át a járdán, fűről vissza a bokorig...
süti beállítások módosítása