HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.08.31. 23:50 csibike blogja

Megboldogult tinikamaszpubertás korom nagy kedvence volt az Elfújta a szél, talán nyolcszor is olvastam a könyvet, nem emlékszem pontosan, viszont a hat-hét tuti, meg a filmet is láttam párszor. Már akkor is hajlottam a devianciára: Miközben többen javában utálták Scarlettet, én romantikus lelkületemből kifolyólag elszántan drukkoltam neki, mert az kizárt, hogy a pöcsfej Ashley-t szeresse, az ízig-vérig férfi Rhett Butler meg parlagon heverjen. Ha R.B. nem lehet az enyém, legyen Scarletté, ez így korrekt. Sajnos, hiába olvastam újra meg újra a könyvet, valahogy nem hatottak az energiahullámaim, a sztori mindig Rhett Butler távozásával és Scarlett zokogásával végződött. Nem haragudtam, de azért jobban örültem volna, ha sokadik olvasásra végre egymásra találnak.
Az elmúlt években kiderült, hatékony védőmechanizmust építettem fel magamban Scarlett, na jó, az írónő, Margaret Mitchell segítségével: Scarlett általában úgy élte túl a nehézségeket, hogy akkor és ott megtiltotta magának az összezuhanást, megacélozta női lelkét és elhatározta, egyelőre nem foglalkozik a fájdalommal, problémával, pofáncsapással, majd holnap, majd akkor, ha elég erős lesz hozzá. Csernus szerint echte struccpolitikára hajaz a viselkedés, pedig nem is - csak jól kell használni. Anno nem egyszer kerültem padlóra és valahogy erőt adott a tudat, hogy az adott pillanatban nem forgatom meg saját sebeimben métermélyen a kést, mert annak nincs értelme, kétségbeesett, összezavart, zaklatott állapotban nem születhet okos döntés, sokkal jobb, ha megvárom, míg a lelkem összeszedi magát annyira, hogy elkezdhessem a történtek boncolgatását. Hiába sírtam tengerkönnyeket az egyik oldalon, a másik oldalon kényszerítettem magam, hogy ne merüljek el az önsajnálatban, sebnyalogatásban, ne gondoljak a problémára, hanem várjam meg azt a lelkiállapotot, amelyben már képes vagyok átlátni a helyzetet, képes vagyok mérlegelni, képes vagyok megoldást találni, addig pedig éljem tovább az életemet, tereljem el a figyelmemet, szedjem össze széthullott darabjaimat. Legtöbbször sikerült, bár előfordult, hogy lassabban-nehezebben hajlottam a probléma mélyben való jegelésére, mindenesetre a gennygócok kifakasztása akkor történt, amikor nagyjából készen álltam arra, hogy szembenézzek mások faszságával vagy éppen a saját faszságommal, pontosabban hülyepicsaságommal.

Mindez csak azért jutott eszembe, mert az elmúlt két napban fel-felbukkant bennem a gondolat, hogy mindjárt hétfő és jájj, már csak néhány óra és irány a rabiga, ez hatalmas krízishelyzet, lássuk be, én azonban nagy cselesen elhessegettem az asztalomon és székemen felhalmozódott aktakupacok, a cirka kétszázötven hivatalos mél, a megállás nélkül csengő telefonok, az unalmas értekezletek torokszorító rémképeit - egészen eddig a percig. Most már azért foglalkoznom kell a fájó ténnyel, miszerint holnap meló és hajnalok hajnalán kelek és hosszú hónapokra rabláncot csatolnak lábamra-kacsómra. Ja, meg azzal is, hogy szerencsés esetben hiába találok be a melóhelyemre és kapcsolom be a gépemet, a hatékony munkához szükséges, kizárólag általam és a rendszergizda által ismert szupertitkos jelszót még valahol augusztus elején elfelejtettem. (Nem, nem jegyeztettem meg a rendszerrel, nem, nem véstem fel sehová, nem, nem osztottam meg senkivel.) Kínos lesz felhívni őgizdaságát azzal, hogy az amnézia egy igen ritka (?) fajtájában szenvedek - szabadságos agyamból kihullott a munka megkezdéséhez szükséges összes infó. Ilyen előzmények után akár itthon is maradhatnék, ugye?

P.S.: Élménybeszámolok és olvasok blogokat-leveleket, csak éljem túl ezt a hetet.

 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr936170282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

christaylor 2008.09.01. 06:10:43

csibi, te beteg vagy! ez a kép..... hát ez kurvajó! :D igazad van, Vivien Leigh semmi hozzád képest, te vagy az igazi Scarlett.

winstonsmith 2008.09.01. 09:59:28

A jelszóelfelejtés egyáltalán nem ritka dolog. :) Nekünk hat különböző jelszavunk van, a többségét háromhavonta cserélnünk kell... Nem nehéz elképzelni az arcokat, amikor visszajönnek 3-4 hét szabiról...:) :) :)

kif 2008.09.01. 10:05:13

christaylorhoz csatlakoznék, ez a kép zseniális :D

Andor 2008.09.01. 10:31:50

Ez a kép "enyhén" beteg(es) xD

kófic 2008.09.01. 10:56:01

hm... érdemes lenni valahogy megtanulni ezt a probléma kezelést.. sok bajom következett abból hogy nem álltam le és számoltam el háromig mielött bármit tettem vna... képen pedig ismét sírva röhögök.... :D

Aliana 2008.09.01. 11:09:14

ez a kép... XD jelszóelfelejtés meg egyáltalán nem ritka, sőt, az a kirívó eset, amikor valaki 3-4 hét szabadság után emlékszik rá :)

Mefi 2008.09.01. 12:35:20

Nővéremnek túl a harmincon is az egyik kedvence. :)

ac 2008.09.01. 14:36:35

:D annyira nevetek, az elejét akár én is írhattam volna, a filmet a mai napig megnézem, ha adják a TCMen esténként, és mindig szurkolok, hogy végre normális vége legyen, és Rhett ne ábránduljon ki, a kicsi lány se haljon meg, sőt, talán egyszer azon kapjam magam, hogy én játszom a főszerepet, az én gigantikus festményem van a Butler házban....

kislatol 2008.09.01. 17:40:20

sziasziaszia! :D végre re! :D

Aranyhal 2008.09.01. 20:49:11

Koromnál fogva rajongok Clark Gable-ért %lol% Lehetne egy halas montázst is? *reménykedve néz* %lol%

csibike 2008.09.01. 21:02:58

Aranyhal: Majd meglátom, mit tehetek az ügy érdekében :D kislatol: Sziasziaszia :)) ac: Egs :)) Ha ennyire egyezünk, remélem, neked sem tetszik az a változat, amit ún. 2. részként forgattak és valami amatőr írta a regényt... :D

csibike 2008.09.01. 21:06:04

Mefi: Meg tudom érteni :) Lehet, hogy újra elolvasom-megnézem, ha már így előjött... :D Aliana: Megnyugtattál :D kófic: Gondolom, mindenkinek megvan a maga stratégiája, nálam bevált és igazán vicces, hogy egy regényből kölcsönöztem :) Adjak zsepit? :P (Hová tűnt a ]{ ?)

csibike 2008.09.01. 21:10:15

Andor: Nem is beteges :D kif: Ugyehogyugye :D Kikívánkozott, na :D winston: Ennyire szupertitkos nálatok a helyzet? :o

csibike 2008.09.01. 21:11:46

chris: Ez van, eszembe jutott és ímé :D Á, ő, aki férfim jobb pasi, mint R.B. :))

winstonsmith 2008.09.01. 21:46:45

Szupertitkos itt minden, mint a magyar CIA börtönök... :) :)

Elf 2008.09.01. 21:50:08

Én is mindig Scarlettet és Rhettet szerettem. Ashley egy nyálas, Melanie meg egy apáca :S

csibike 2008.09.01. 22:53:47

Elf: Nekem Melanie túlságosan jó, én meg abban nem nagyon hiszek :) winston: Wow :)))

kófic 2008.09.01. 23:12:35

]{öltségtakarékosság (de havi egy belefér a kiadásba:P)

Meggi 2008.09.02. 19:13:36

Örülök, hogy jól telt a nyaralás, a pihenés..:)) Akkor sok erőt kívánok a napjaidhoz:))

csibike 2008.09.02. 22:14:12

Köszönöm szépen :))
süti beállítások módosítása