HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.09.11. 23:06 csibike blogja

Tudod, én nem láttam semmit, csak hallgattam Nagyhangú Feleség és Jól Házasodtam Feleség bájos csevegését, még egy megvető pislogásra se futotta, mert van az a kence, ami olyan, mint a gipsz, nem, nem az, csak olyan, még forrón szétmázolják a bekrémezett-legézlapozott pofázmányomon, rá a csukott szememre-számra, egyedül az orromon áramlik a levegő, sötét van a maszk alatt, klausztrofóbiásoknak tiltólistás a szépítőtrutyi, de én szeretem, mert a bőrömnek kényeztetés és a mai nap után megérdemlem és ha nem mondaná a kozmetikus, hogy ilyet tesz rám, akkor én kérném önként, lehetőleg duplaréteget, különben félő, hogy kinyitom a számat és elküldöm a t. Feleségeket a vérvörös picsbe, de Nagyhangú Feleség szerencséjére lassan megköt a gipsz, pisszenni sem tudok, ő meg lelkesen és maxhangerőn ecseteli, hogy csinál hülyét a férjéből, lehetőleg az egyszem tinigyermek bevonásával, mert úgy a jó, ha az utód is mielőbb kristálytisztán látja, mekkora pöcsfej az apja, ugye, a nő meg debella, a hangerőből szűröm le, ezzel kompenzál, ja, mázsa köré saccolom, miközben kedvenc mondatomat is elrebegi, ó, hát persze, a sok átbaszás ellenére is szereti és tiszteli a férjét, jaja, meg a világ legjobb embere az ipse, hahaha, és akkor jön az új téma, a pénz, amiből Nagyhangú Feleség sokat költ ugyan, de a sajátját, ez jó pont, bár csak nálam, Jól Házasodtam Feleség korrektül kiröhögi, hol élsz te, drágám, vihogja, ő a férje pénzét költi, azért van, neki csak a bugyiravalót kell megkeresnie, hihihi, januárban egymilkóból megvan Peru, gyere te is, na, ne viccelj, mindenki tudja, hogy a pasi szent feladata a nő eltartása, naná, én meg csikorgatom a fogamat, a homlokráncolás lehetetlen, kőkeményre kötött a cucc, maszk alatt háborgok, osztanám a vérszívó dögöket, ha lenne értelme, a szépítész örökkévalóságnak tűnő tizenötperc után végre lehántja rólam a kalodát, szuper, menekülhetek, egészen otthonig, fordulok is ki az ajtón, csak a szemem sarkából látom, hogy jó volt a tipp, megvan a mázsa, hazafelé hideg ráz, szégyentől égő arcomat esti szél hűsíti.

Az ajtón betoppanván rögvest megkérdeztem ő, aki férfimet, tudja-e magáról, hogy állatmód szerencsés: én vagyok a nője. Azt mondta, tudja.

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr816170268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OSUDF 2008.09.11. 23:53:14

Szerintem, itt mi többen is tudjuk:)

Elf 2008.09.12. 05:15:22

Csak azt nem értem, hogy ezek nőnek vallják magukat? bloááá Amúgy az a maszk, ami csíp? Nekem azt a kozmetikus esemény előttinek hívja, úgy kivasal, mintha 10 éves lennék :)

krikszi 2008.09.12. 07:19:15

Sajnos egyre több ilyen gáz nőci van... Szerencsére vagyunk egypáran, akik brrrrr, szóval nem ilyenek vagyunk.... Csibike a főnyeremény:).

Pistahh 2008.09.12. 11:20:43

tévedni emberi dolog ;)

pandee 2008.09.12. 11:49:11

mondjuk ha valaki elvesz egy ilyen nőt és hosszabb távon meg is tűri maga mellett, akkor ott már a pasinál is vannak gondok

Enable 2008.09.12. 12:03:45

Igen, vagyunk páran szerencsések... Ha nem is voltam mindig az, de én most jelenleg az vagyok, tuti...

pipacs 2008.09.12. 13:33:58

az a pasi, akinek ilyen nő a felesége, meg is érdemli... :D

Béb, a zagresszív kismalac 2008.09.12. 13:43:44

Csak az a szomorú, hogy hiába imád a pasim és tart a világ legjobb nőcijének (nem is adtam sose okot arra, hogy ne így legyen), mégis engem fognak megszólni, hogy beletettem a kis popóm a jóba. Az ilyen vérszívókra meg soha egy rossz szót se! Élik világukat könnyedén...

Aliana 2008.09.12. 14:58:37

azta, de szép hosszú mondat! *elismerő füttyentés* egyébként én is úgy vagyok vele, hogy egyfelől persze szörnyűek ezek a nők, de valahol a azok a férfiak is megéredmlik, akik hosszú távon elviselik az ilyeneket...

movhu 2008.09.12. 15:17:49

Dr.Csernusért kiáltok. Mert amit itt látunk, az egy felszín, de mit mondanának ők, ha nem kellene villantani, ha nem kellen előadni magát, csak úgy kettesben valahol, ahol lehet őszintének lenni? Vajon mitől a súlyfelesleg. Talán bánatában zabál? Talán már reggel egy kalóriadús felessel indít? Tudom, hogy az itt olvasó nem irigyli tőle a Perui utat, és csupán szánalommal néz rá. De bele kell gondolni, hogy a társadalom tagjainak jelentős része csinálja ezt. Peru az a közeli strand, a bugyi az a reggeli kávé, a napi szórakozás az a baráttokközt. De a lényeg ugyanaz.

kislatol 2008.09.12. 17:26:45

tényleg szerencsés :D

Hermész 2008.09.12. 20:06:23

tényleg szörnyű, hogy milyen emberek vannak! viszont azt el kell mondjam, hogy az érdekházzasságtól én se állok messze... mindig is azt mondtam, hogy a házasság üzlet! de más dolog a kompromisszumok kötése és megint más valakinek a vérszívása. Ez - kérem szépen - burkolt vámpírizmus!

Aranyhal 2008.09.12. 20:24:01

Nálam is megvan a mázsa de soha nem voltam vérszívó dög ....

Komika 2008.09.12. 21:10:32

Csatlakoznék Aranyhalhoz :) Egyébként, az a maszk tényleg jó

Rinn 2008.09.12. 22:03:21

Mázsám is megvan, a vért is szeretem (jó hagymásan!) akkor most rossz ember vagyok? %rolleyes%

csibike 2008.09.12. 22:37:26

Rinn: Nem mázsafüggő, jól tudod :)) Komika: A "gipszmaszk" nagyon :) Aranyhal: A vérszívás nem súlytól függ :)) Azt tapasztaltam, hogy a nagyhangú, harsány nők többsége nem nádszálkarcsú, mert valamivel kompenzálni szeretnék a súlyokat és ez úgy megy a legjobban, ha nagy hanggal beállnak a társaság közepére. Amíg a szöveget nyomják, addig senki nem törődik a súlyukkal :) Van egy jellegzetes hanghordozásuk, mélységük sötöbö. De ez csak az én tapasztalatom, tudományosan nem bizonyította még senki :D

csibike 2008.09.12. 22:39:54

Hermész: Nekem valahogy nem passzol össze a házasság és az üzlet szó... Elmondod, mit értesz alatta? Meg azon, hogy nem állsz messze az érdekházasságtól :) kislatol: Szerencsére rosszabb pillanataimban is így gondolja :D movhu: Van benne igazság :)

csibike 2008.09.12. 22:42:46

Aliana: Sok-sok pasi és nő köt megalázó kompromisszumot, mert lépni és újat kezdeni nehéz, bátorság kell hozzá, pláne akkor, ha a biztosból kell kilépni a bizonytalanba, vagy akkor, ha már van gyerek... Pigi: Miért szólnának meg? A hülye is látja, hogy szeretitek egymást és nem vagy pióca... :) pipacs: Ühhü, és hányan vannak ilyen helyzetben... :)

csibike 2008.09.12. 22:45:05

Enable: Maradj is az :) pandee: Nehéz bátornak lenni, az az igazság :) Pölö nekem sikerült, a többség meg él úgy, ahogy. Pista: Egyem a zúzádat késsel-villával :P Remélem, azért neked is jutott egy jobb falat :P

csibike 2008.09.12. 22:48:43

krikszi: Ilyen világban élünk...? Nem vagyok főnyeremény. Szerintem az a főnyeremény, aki befogja a száját, engedelmesen bólogat és tűr, rám egyik sem jellemző :) Elf: Nekik más a fontos, ezek szerint :) Nem, ez nem az AHA-savas, ha arra gondolsz :) OSUDF: Ebben azért nem vagyok biztos :))

Béb, a zagresszív kismalac 2008.09.13. 09:27:19

Mert azt látják, hogy csóró árva leány vagyok. Neki meg van egy háza, egy lakása... (Mellesleg, már most megkaptam...)

Hermész 2008.09.13. 10:01:49

Elmondom. de mielőtt belekezdenék, ki kell mondanom, hogy a házasság tök jó dolog, és nagyon szép, és nincs vele semmi baj - ha jól működik - csak NEM NEKEM TALÁLTÁK KI. az alapvető problémám az az, hogy túl sok, illetve túl nagy elrettentő példát láttam, hogy egy házasság hogy teszi tönkre az emberek életét (pl itthon :S) tudom, hogy nem minden ember olyan, mint a szüleim - sőt! de valahogy mégis nehéz ettől elvonatkoztatni. nyílván, ha valakivel összeházasodik valaki, azt azért teszi, mert szereti - jobb esetben. csak az a baj, hogy... amit én látok, az az, hogy ez a kettő együtt így nem megy. és itt egy gynge érv, ami hülyeség, csak a magam védelmére szoktam felhozni: az ókori kultúrákban (hellász és róma) a házasság tényleg pusztán üzlet volt. anyagi betársulás egyik családnak a másikhoz. mint valami cég. az érzelmeknek semmi közük nem volt ehhez a "szerződéshez". - ezért volt az, hogy a legtöbben tartottak magunknak ágyas(oka)t. és még az is - amit bármennyire is szeretnék, nem tudom másra fogni - közrejátszik, hogy a múltam miatt gyakorlatilag állandóság-fóbiám van. nem, nagyon nem akarom elkötelezni magam. persze, tudom, hogy egy házasság jó körülmények között lehet változatos, de valahogy mégsem hiszem (ld. előbb). sajnos sok mindennel így vagyok, de mivel így érzek, igazából nem is sajnálom, mert ha másképp éreznék, akkor másképp cselekednék, amit a mostani felfogásommal nem szeretnék... %mrgreen% és most megyek vissza a fehér köpenyes bácsikkal a zártosztályra, aztán megnézem az éjszakai szivárványon táncoló huncut koboldokat...

csibike 2008.09.13. 21:11:30

Hermész: Ha nem működik, nekem sem, bár én már tapasztaltam saját bőrön, te meg még nem, ha jól sejtem :)) Muszáj vitatkoznom: Szerintem nem a házasság teszi tönkre az emberek életét, hanem az a két össze nem illő ember, aki összeköti az életét és akik sokszor nem akarják elismerni, hogy rég külön kellene válniuk. Nem a házasság intézményével van gond, hanem azzal, hogy olyan emberek házasodnak össze, akiknek nem kellene... Egy szar kapcsolat házasság nélkül is szar, nem attól romlik el, hogy összeházasodott az a két ember. Hidd el, hogy a válás két ember sara és nem a házasságon, mint olyanon múlik :) Egy kapcsolat is attól változatos, hogy a benne élők olyanná teszik, nem pedig attól, hogy pölö élettársak és nem házastársak. Az elkötelezés nem egyenlő a házassággal... :) Fiatal vagy még az állandóság-fóbiához, nem? :))

csibike 2008.09.13. 21:13:14

Pigi: Ehhh... :/ Elf: Ez egy ún. gipszmaszk, vagy valami ilyesmi a neve :) Az AHA-savas tényleg jó, régebben használtam és igen korrekt :D

Meggi 2008.09.16. 14:23:23

Aztaa!! Ez milyen máár???.....
süti beállítások módosítása