HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.09.13. 20:40 csibike blogja

Nem tudom, mi van velem, lehet, valami genya vírus fertőzött meg, mindenesetre mostanában hétvégente erős süthetnék jön rám, péntekenként angyali mosollyal az orcámon merülök álomba abban a boldog tudatban, hogy másnap valami édes csodát fogok sütni. (Sütővírus, az.) A legtöbb nőnél alapfelszerelés a kisebb-nagyobb tepsi, milliónyi szaggatóforma, szilikon ez-az. (A mell most nem játszik, bocs.) Nálam kezdetben egyetlen tepsi árválkodott a sütőben, a pizzának, tepsis krumplinak, sült csirkének, a sütőfelszerelés ennyiben ki is merült. Ja, nem. Volt még sodrófám is, de csak azért, mert amikor kezdő szingliként estéről estére egyedül kellett álomra hajtanom a fejemet az albérletben, megnyugtatott a tudat, hogy ha egy betörő ippeg hozzám lopódzik be, a méteres harci eszközzel ütős kritikát gyakorolhatok a homlokára, ezért esténként a mobilomon és a plüss zsiráfomon kívül a sodrófát is a párnám mellé helyeztem, kézügybe. (Gázspray-t nem mertem volna használni, féltem, megrögzött ön- és közveszélyes csirkeként magamban teszek kárt.)
Egyébként ha jobban belegondolok, eddig még csak barkácsolás közben használtam rendeltetésszerűen a sodrófát - gyurmát nyújtottam vele, szép színeset, kiégetni, poháralátétnek. A sodrófa nem lett a kedvencem, viszont ő, aki férfim kedvéért beszereztem két új tepsit, lepény- és muffinsütőt, kuglóf formát, sőt, a sütővírus annyira belerágta magát az agyamba, hogy már csak napjaim vannak hátra szülinapomra szilikonos őzgerinc formát kértem. Én. Az antisütőnő, aki anno azt hitte, hogy Az Eltoszott Meggyes Pite után egy életre elment a kedve a sütéstől. (Nem kellett volna olyan házban sütni, aminek szar volt az alapozása. Igen, dőlt a ház - a tészta bal oldala két centi lett, a jobb meg nyolc. Nem az én hibám, tudom, de évekre elkámpicsorodtam.) Most meg őzgerinc formát szeretnék, bezony. Saját kezemmel véstem fel a szülinapi listára, nem kényszerítettek sem fegyverrel, sem Tokio Hotel számokkal, sem masszív lábszaggal. Ennyire komoly a vírus.
Persze a süthetnék még nem jelenti azt, hogy holnaptól a Daubner aranykoszorús mestercukrászaként tengetem a napjaimat, hiszen olyan egyszerűnek tűnő csekélység, mint pölö a kuglóf, még nem akar sikeredni. Még. Tavaly nyárra keltezhető az első kísérlet. Elhatároztam, beszerzek valami spéci receptet a mindmegettéről, aztán belevágok a nagy kalandba, itt az ideje, hogy elveszítsem a kuglófszüzességemet. Naivan azt hittem, hogy oda csak korrekt, kipróbált receptek kerülnek fel és ezekből marhára nem hiányzik egy hozzávaló sem. A csibike kontra kuglóf játszma első fordulójában Csirkerózsika felébredt meglepve konstatálta, hogy a recept alapján elkészített massza nagy jóindulattal is csak öklömnyi és ide-oda gurul a kuglóf formában... Lesz, ami lesz alapon kisütöttem. Nem lett nagyobb, viszont szénfeketére égett - a formából három nap áztatás után tudtam kikapirgálni. Érzékeny lelkülettel áldottak meg az égiek, ezért nincs abban semmi különös, hogy a csibike kontra kuglóf játszma második fordulójára egészen a mai napig várni kellett. (Időbe telt, míg kihevertem a kuglófcsapást, ja.) Már tegnap nagyon izgatott voltam, hogy ő, aki férfimet eme szombaton csodálatosan illatos és puha kuglóffal csábítom el. Mivel a rossz csirke is holtig tanul, megint a mindmegettével próbálkoztam. Megleltem a világ legegyszerűbbjének kikiáltott receptet, azt viszont csak a csokistészta kikeverése után realizáltam, hogy az útmutató egy mukkot nem nyilatkozott a kuglóf forma méretéről és a kuglófsütés hőfokáról. Kínos. Pillanatnyi elkeseredésemet reszelt citromhéjjal, mazsolával és kandírozott gyümölcskeverékkel ellensúlyoztam, ugyan egyik sem szerepelt a receptben, én mégis arra gondoltam, hogy ha valami isteni csoda folytán jól tippelném meg a hőfokot és még a kuglóf formám is megfelelne, ezen a ponton hevesen imádkoztam kedvenc isteneimhez, Aphroditéhez és Dionüszoszhoz, velük lenne igazán tökletes a mű.

Nem lett az. A kuglóf teteje makacsul ragaszkodott a formához, így a mű perpill a "robbantott kuglóf" művésznévre hallgat. Mivel a tészta azért eszméletlenül finom és illatos, hála a kreatív bizbaszaimnak, a csibike kontra kuglóf játszma jelenlegi állása: 0.5 : 1.5. Jövő nyáron folyt. köv.

P.S.: Azért szeretek csokimasszával dolgozni, mert az edény alján figyelő maradék kiváló szexuális segédeszköz - ide is lehet kenni, meg oda is.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr646170266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béb, a zagresszív kismalac 2008.09.13. 20:52:55

Hüm! Én a szilikonos sütőformámmal jártam így. Hát az enyémből nem pattantak ki a muffinok. (Bezzeg a hagyományosból.) Most el is ment a kedvem a muffinoktól...

mm 2008.09.13. 21:23:30

a) szerintem nyugodtan felhívhattál volna, távoktatásban jó vagyok :) b) tettél sütőpapírt a formába, vagy kikented valamivel? c) milyen forma volt? teflon? vagy valami sima? off: a lekvárok és a lecsók szeretnének találkozni veled :)))))) on :)

winstonsmith 2008.09.13. 22:10:06

A csoki erkölcstelen. :)

sigelina 2008.09.13. 22:18:50

én a sütiket általában nem szoktam elcseszni, viszont tojásrántottát nem tudok csinálni. béna-e vagyok? :P

csillagszemű 2008.09.14. 11:41:02

Ez a csokimasszás ötlet felkeltette az érdeklődésemet. Én egyszer talpig gyümölcsben és mézben leptem meg valakit:p

Elf 2008.09.14. 14:41:41

Az vigasztal, hogy az életben nem sikerült normális kuglófot sütnöm? Pedig sütiügyben nem vagyok rossz... No de a fiam... :D nyammm

winstonsmith 2008.09.14. 15:50:47

http://www.youtube.com/watch?v=KYzhrPeiloQ

Hermész 2008.09.14. 19:47:31

szerintem nem a kuglóf a legegyszerűbb. sőt! az meg egyáltalán nem baj, ha elsőre-másodikra nem jön össze valami. nekem a császármorzsa a nagy ellenfelem - még egyszer se sikerült csomó-mentesre kikevernem. amit persze azzal hárítok, hogy "én csomósan szeretem" %mrgreen% Béb, használtál sütőpapírt?

Rinn 2008.09.14. 20:00:50

Csibém, a mindmegette maximum ötletadásra jó. Minőségi gasztroblogok, gasztroblogok és megint csak gasztroblogok. Mondjuk már abból is annyi van, mint a szemét, de könnyen ki lehet szúrni, melyik a komolytalan és melyik éri meg a tárhelyet :-) (Mondom én, a titkos gasztroblogger- nem minőségi gasztrobloggal :-D)

csibike 2008.09.14. 20:26:53

Rinn: Igenis, értettem :)) Neked van gasztroblogod? Kérem a linket :) Hermész: Jó, de nekem elsőre eddig csak a muffin jött össze :D Ha csomósan is elfogy, nagy baj nem lehet vele :)) winston: Köszi :D

csibike 2008.09.14. 20:30:10

Elf: A fiad süt? Wow :)) Minden tiszteletem a sütni tudó pasiké :D csillagszemű: Ugye milyen jó ilyesmit is bevonni a szexuális életbe? :)) (Csokimassza helyett a nutella is nagyon klassz :D) sigelina: Mit rontasz el? :o

csibike 2008.09.14. 20:33:09

winston: Dehogy :P mm: Igen, tudom és köszi, de muszáj volt egyedül megpróbálnom :) Szerintem inkább sima, mint teflon. Én is szeretnék velük találkozni és igyekszem is :D Pigi: A szilikonos formához nem értek, a simából kipattannak :)

Elf 2008.09.15. 06:18:29

Csibi! - a fiam péknek tanul. Ne tudd meg milyen cuccokat sütnek :P Olyan a túrós rétese mint egy álom :) Most végzős, a tanára múlt héten mondta, országos versenyre küldi évvégén, ha sikerül egy szint, vizsgáznia sem kell :D

csibike 2008.09.15. 20:04:47

Elf, mázlista vagy, házhoz megy a süti :D Gratula a fiadhoz :) A túrós rétest bemondásra nem hiszem el :P
süti beállítások módosítása