HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.09.21. 20:29 csibike blogja

Jelentem, kevés pénzből is ki lehet csinosítani a mezítelenül árválkodó tükröt. Nem kell hozzá más, csak egy darab, jóképű négyzetek alkotására képes kéz (akár a sajátod), üvegfesték ilyen-olyan színben, plusz arany kontúr (kapható fekete és ezüst is), illetve irattartó nájlon, az a lefűzhető izé, népies nevén bugyi. A munkafolyamat igen egyszerű: Lecsüccsensz az asztalhoz és kontúrral aranyosan cirka millió négyzetet rajzolsz a bugyira, szép türelmesen, egyiket a másik után. Tökunalmas, elismerem, de valójában ez az igazi kihívás, nem a Mount Everest. A kontúr egy-két óra alatt szilárdul meg, addig jöhet a szex, kaja, pia, elvetemült egyedeknél a mosogatás, teregetés, zoknistoppolás, leckeírás. Utána lehet színezni. Mármint a négyzeteket. Csak finoman-óvatosan, nehogy túlcsorduljon a kontúron, viszont a festék feltétlenül töltse ki az egész teret, ne maradjanak levegőbuborékok, üresjáratok. A kis dögök egy napot száradnak, úgyhogy olyan helyre tedd a bugyit, ahol nincs elkenődés- vagy beleülésveszély. 24 óra múlva kész az s.k. díszítőelem: Vigyázva lekapirgálod a t. négyzeteket és oda ragasztod őket, ahová akarod. Nem vízálló, sajnos, viszont bármikor leszedhető, ergo ha meguntad, gyárthatsz másfajtát, saját kútfőből vagy minta alapján.

P.S.: Élőben párhuzamos. Bénán fotóztam, ez van.

  

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr616170257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sigelina 2008.09.21. 21:10:43

nagyon szép! :) nemsemmi meló lehetett ennyi kis kockát lerajzolni...ínhüvelygyulladást kaptam volna tőle :P

Hermész 2008.09.21. 21:44:28

tényleg tök jó lett! ügyes vagy! és a rózsák is nagyon tetszenek!

Sixxty 2008.09.21. 22:28:31

Ezek nagyon klasszak lettek, hiába aki ügyescsirke az az. De tényleg annyi energiát összeszedtél Rodoszon, hogy lemoshatóval kellett csinálnod :) Amúgy arany, barna, világosbarna kombóban az én tükrömre is jó lenne, egy ilyen :)

Elf 2008.09.22. 05:38:40

Nekem a tükör szélén fémmmatrica van, régen bronzos volt, de mióta átfestettem a szobám lemostam acetonnal, és átment ezüstbe :) Ezek pediglen szépek :D

Enable 2008.09.22. 06:49:49

Roppant kreatív oldalát ismerhettük meg, Harcos Csibikénknek... :) Nekem tetszik...

csibike 2008.09.22. 09:57:02

Enable: Hívogatott az üres tükörfelület, kénytelen voltam lépni :) Sajnos, az aranyszín nem látszik olyan jól :/ Elf: Nem is tudtam, hogy létezik olyan... Köszi :) Sixxty: Ehhh, hol van már az az energia, seggére vertem két hét melóval és sutty... Köszi :) Akkor hajrá :)

csibike 2008.09.22. 09:59:38

Hermész: Köszi :) Emlékrózsák :D sigelina: Köszi :) Türelmes és kitartó csirke vagyok ;)

Golden 2008.09.22. 14:12:19

Csibe, tudod, most feladtad magadnak a leckét, mert egy idő után rájössz, hogy a csempére is kéne ez-az, ami persze passzol a tükörhöz :)

Béb, a zagresszív kismalac 2008.09.22. 15:06:47

Ez jó ötlet! Majd, ha végre túl leszünk a (kifizetésen, lefalazáson) festésen, akkor készítek én is ilyet a lakásba az ablakokra, meg a tükörre. Csak zöld-ezüstből.

M 2008.09.22. 17:38:01

Mennyivel emberpróbálobb lett volna rögtön a tükör szélére festeni! :) (Egyébként aranyos ám, de most ezt mondjam? :) )

pandee 2008.09.22. 21:28:35

nagyon szépek, én is akarok ilyet :) plusz pont, hogy leszedhető, így ha el kell költözni, a tulaj nem pattoghat :P

csibike 2008.09.23. 11:51:54

pandee: Anno én is az albérletben kezdtem el :)) M: Csak akkor, ha úgy is gondolod :D De ha senkinek nem tetszik, az sem baj, mert nekem igen :D Jobban szeretem, ha lehet változtatni a dolgokon. Pigi: Az a jó ebben, hogy tényleg csak a fantázia szab határt... :)

csibike 2008.09.23. 11:53:23

Golden: Bingóóó :D Tudod, ennek csak egy akadálya van: A fürdőbe nem lehet, mert nem vízálló. Viszont a konyhain már merengek :)

Pegi 2008.09.23. 22:50:26

Szép! És nekem a színösszeállítás is tetszik? A tükör aljára is raktál vagy nem az első tükörpucolással szeretnéd leszedni? :)

csibike 2008.09.23. 23:56:59

Köszi :) Persze, minden széle ilyen, csak hosszú a tükör és nem fért bele a képbe.
süti beállítások módosítása