HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.11.25. 19:57 csibike blogja

T. kolléganőkkel telente újabb és újabb köröket futunk a fűtésproblematika körül. (A "Neon vagy nem neon?" c. izgalmas vitakérdés leledzik a második helyen, míg a nemszeretem zene bömböltetése a harmadik konfliktuspozíciót kaparintotta meg magának.) Nem bocsátkozunk vérszomjas háborúkba, mi nem vagyunk olyanok, á, dehogy, csak olyan finoman és nőiesen és mosolyogva próbáljuk élhetővé tenni a közös teret. Az a legegyszerűbb, ha bedöglik a céges hőrendszer, mert akkor nagy egyetértésben szívunk, marcona ábrázattal tűrjük a hideget, még a jegesmedvék is büszkék lehetnének ránk, bár én azért ilyenkor elmerengek azon, hogy mi lenne, ha felszedném a parkettát és mi lenne, ha bemáglyáznám a cuccost a szoba közepére és mi lenne, ha meggyújtanám... Elgémberedett ujjakkal természetesen kivitelezhetetlen az akció. Azt csípem a legjobban, amikor az épületben meleg van, mi viszont nem fűtünk a szobában, tökjó a hőmérséklet, még nekem is tökjó, nekem, annak a csirkének, aki nyári harminc fokban lazán produkálja a jéghideg lábat és akinek a fázósságáról legendák keringenek a családban. Mihelyt azonban leesik pár csepp eső vagy hó, t. kolléganők némelyike megkergül és működésbe hozza A Meleget Adó Rácsos Istent: Csutkára tossza fel a fűtőtest szabályozógombját és egy szál topra vetkőzik, mondván, melege van. Mivel a női domborulatok maximálisan hidegen hagynak, képtelen vagyok értékelni a mutatványt - meg a szobába percek alatt beköltöző trópusi éghajlatot. Bevallom, látok némi drámai összefüggést a maxra tekert fűtés és a melegem van helyzetjelentés között, igen óvatosan próbáltam is rávilágítani t. kolléganőnél, sikertelenül. (Nem megyek túsztárgyalónak, nyugi.) Tudom, konzervatív vagyok, de masszívan utálom azt a savanykás fülledt-áporodott emberszagot, ami szellőztetés hiányában és túlfűtés miatt kegyetlenül belemaródik az orrnyálkahártyámba és megüli a nyelőcsövemet. Amikor már azt érzem, hogy az összes vér a fejembe tolult és egyetlen árva oxigénmolekula sem bújik meg a benti levegőben, az ablakhoz rontok, feltépem és ideggyenge halként szaporán tátogva beszippantom a beáramló friss levegőt. Mivel nem vagyok Michael Jackson, nincs különbejáratú oxigénsátram, ergo be kell érnem az ablakon átbucskázó kutyaszarszagú és benzingőzös és szmogtól fekete friss levegővel, ez azért még mindig a kisebbik rossz - értékelem én az élet apró örömeit, hogyne értékelném. Kompromisszumos megoldásként ugyan megpróbálkoztam az óránként legalább öt percre nyissuk ki az ablakot és szellőztessünk, ha már ennyire veszettül és teljesen feleslegesen fűtünk c. népi játékkal, de topban grasszáló t. kolléganőtől két másodperc múlva jött a hiszti, hogy csukjam be, mert fázik. Hát, baszki, ha topban tesztelném a három fokos novemberi havazást, én is tutibiztosan fáznék. Mivel lánykori nevem Leleményes Csibisszeusz, nem adtam fel a küzdelmet, kiástam a csirkebárdot, lelki transzparenseimre "Friss levegőt!" feliratokat mázoltam, majd egy óvatlan pillanatban, amikor senki nem volt a szobában, lekapcsoltam a fűtést. Hölgyeim, gondoltam virgoncan, elérkezett a pszichés fűtés ideje, tádámmm. S lőn, visszatérő t. kolléganők továbbra is azt hitték, ezerrel fűtünk, egyáltalán nem fáztak, jól érezték magukat abban a savanykás fülledt-áporodott emberszagban, szóval, tényleg van olyan, hogy a hit ereje és blablabla. Én néha-néha az ablakhoz óvakodtam, résnyire nyitottam, szigorúan kis résnyire, hogy még véletlenül se tegyen kárt másban a friss levegő, csak bennem, kértem egy életmentő slukkot abból a kutyaszarszagú és benzingőzös és szmogtól fekete friss levegőből és vidáman dolgoztam tovább. A hőmérséklet egy óra alatt egész emberire csökkent és senkinek nem jutott eszébe rápillantani a A Meleget Adó Rácsos Isten nullán álldogáló szabályozógombjára.

Néha én is megrémülök a saját zsenialitásomtól, hehe.

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr546170175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tejberizs 2008.11.25. 20:29:58

ha ez nem jött volna be, még mindig lazán kihajíthattad volna a nőt az ablakon...én ilyeneken szoktam ábrándozni, mikor pólóban izzadok télen, a vonaton.

csibike 2008.11.25. 20:36:23

Nem rossz ötlet, csak az a baj, hogy így is két-három ember helyett kell gályáznom, helyette már nem akarok :D Megértelek, a bevásárlóközpontokat is halálra fűtik...

Csillagvihar 2008.11.25. 20:49:52

Megbeszélni próbáltátok már?

csibike 2008.11.25. 20:54:50

Ühhü, részemről az volt az első. Hiába, van, akinek kizárólag ujjatlanban és topban jó, a pólót már soknak érzi így tél idején. (De lehet, hogy bennem van a hiba és tényleg hülyeség, hogy nem bikiniben ülünk a negyven fokos szobában :))

Elf 2008.11.25. 21:00:29

A volt melóhelyen ugyanez volt. és még csak nem is voltak állandó asztalok, mindenki oda ült ahova akart. Kértem többüket, a levegőundorosokat, hogy üljenek a terem egyik oldalára a levegőfetisiszták meg a másikra és jól lesz mindenki. áááá nehogy azt hidd hogy bejött. Így ha felállt, én kinyitottam sarkig, mikor visszajött, becsukta. és ezt játszottuk 3 évig.

Picike 2008.11.25. 21:05:41

Tyű! Ez nagyon kellemetlen. Én is utálom az állott, meleg levegőt. Csináld azt, hogy egyik vetkőzésére válaszképpen Te is vetkőzz le valami dögös topra, aztán majd megeszi az irigység és inkább a pulcsit fogja választani.

kislatol 2008.11.25. 21:57:24

ravasz vagyol :D

deep blue 2008.11.25. 23:07:16

Zseinális vagy. %biggrin% Olvasás közben azon gondolkoztam, hogy eme eszes nőegyedeknek - feltételezem - felesleges lenne szónokolni az energia pazarlás ökológiai hatásairól. Ugye?! %rolleyes%

OSUDF 2008.11.26. 00:09:06

Igazából ez ne ma pszicho-fűtés tézis bizonyítása, hanem a "Büdösben még senki sem fagyott meg"-é:)

Doris 2008.11.26. 09:18:38

Nyilván otthon takarékosságból nem fűt, így a melóhelyen ingyen raktározza a zsigereibe a hőt.

csibike 2008.11.26. 09:21:20

OSUDF: Nekem az, mert levettem a fűtést és néha volt légcsere is, kollégák viszont nem fáztak :) deep blue: Ugye :D kislatol: Ez csak olyan vészhelyzet megoldás, valami örökérvényűt kellene kitalálni :))

csibike 2008.11.26. 09:26:20

Doris: Lehet benne valami :)) Picike: :D Ez sem tántorítaná el, attól tartok :D Elf: Nálunk is ez megy... Bár én azzal is megelégednék, ha óránként öt percre feltépnénk az ablakot, szerintem ez nem nagy kérés, addig mindenki felállhatna, megmozgathatná a tagjait sötöbö :))

slipp 2008.11.26. 10:02:20

bevallom en a fazosok taborat erositem, de szelloztetessel...es nem 25 fokon...de en pl a futes suttyombani feltekereset gyakoroltam:) mindig lebuktam:))) en 22 fokon vagyok eletkepes

Agent Ő 2008.11.26. 10:35:08

Csak nekem tűnt fel? A Meleget Adó Rácsos Isten = A Mari :)

csavi 2008.11.26. 10:43:45

nálunk is problémás a fűtés, de itt velem együtt is csak másfelen vagyunk. viszont az előállított ipari 1100 °C (sic!) melléktermékeként a radiátorba vezetett gőz nem szabályozható kellő mértékben, ezért bele kell törődnöm a kinti zimankó melletti uszkve 43 fokba. a zene a másik fő problémaforrás volt eddigi munkahelyeimen. legutóbbin úgy oldottuk fel a gordiuszi csomót, hogy mindig más hozta a büntetőzenét. ez papp ritától a dupla kávéig minden elképzelhetetlen szar volt (bocs a rajongóktól). így sem volt senkinek jó, de legalább egyformán szenvedtünk.

pipacs 2008.11.26. 10:45:59

küldj lécci egy kis meleget! :D

csibike 2008.11.26. 12:13:14

pipacs: Erre lett volna egy poénom, de inkább nem, mert durva :D Szóval, borítékoltam és ment :)) csavi: Mit dolgozol, ha nem titok? :o Bennem van annyi tapintat, hogy a saját zenémet a fülemre teszem :))

csibike 2008.11.26. 12:14:56

te, aki férfim: Jááááájjjjj :D slipp: Én is fázós, de a negyven fokot csak Egyiptomban bírom :D A 22 fokkal nincs baj, csak járjon a levegő :))

pipacs 2008.11.26. 13:38:01

hehehehe... :P ok, köszi..remélem ideér, míg nem késő :D

pipi8607 2008.11.26. 15:12:39

Nekem is volt egy ilyen kolléganöm... Nem volt normális az se... Szerintem ez a divat... xD

Aliana 2008.11.26. 16:28:25

Mikor dolgoztam, nálunk a takarítónéni játszotta el éjszakánként, hogy szépen letörölgette a klíma hőfokszabályzóját, majd valamelyik végállásban hagyta. Ennek következtében reggel vagy 15, vagy 35 fok volt, mikor hajnali 7-re betámolyogtunk... :D

winstonsmith 2008.11.26. 16:55:03

Remisztoen ordogi terv es kivitelezes.

csibike 2008.11.27. 00:13:24

winston: Érzem ám az iróniát, érzem :D Aliana: Ennek egy pozitív oldala van - nálatok legalább takarítanak :D

csibike 2008.11.27. 00:14:31

pipi8607: Talán inkább nemtörődömség vagy fene tudja :D pipacs: Na? :D

pipacs 2008.11.27. 09:34:28

nem jött össze, ma is jéghideg a radiátor...bitti elakadt a postán a levél.. :D

csavi 2008.11.27. 17:30:13

Nem titok. Egy elég nagy cég karbantartási részlegén vagyok a forgácsoló műhely vezetője. Előtte egy akkumulátorokat gyártó pár fős kftben dolgoztam. Ott volt a büntető zenés időszak.

pipi8607 2008.11.27. 18:49:04

Ez szerintem divat... XD Csak a fiatalokat látom így járkálni télviz ideén. Meg amitől még megbolondulok: Mellalá érő kabát, kinn a jó kis úszógumija, és tiszta libabőr -3 fokban, ami nem csoda. Ám a megkérdem, hogyfázik-e, erősen tagadja, lila szájjal... Nem normálisak...

csibike 2008.11.27. 19:14:03

pipi8607: Majd ha felfázik és percenként jár pisilni, le fog szokni róla, remélhetőleg :) csavi: Köszi :)) A meleg miatt kérdeztem. pipacs: Mert rossz címet adtál :))
süti beállítások módosítása