HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.12.11. 09:01 csibike blogja

Minél több a meló, annál gyakrabban jut eszembe A Nagy Nyaralásunk és nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy bármennyit is pihenek, a budapesti tömegnyomor, levegő, stressz, hajtás, tolongás-lökdösődés, mocsok kérlelhetetlenül kizabál a tartalékaimból. Sőt, már ki is zabált. A "Majd pihensz eleget a sírban..." c. alternatíva számomra nem igazán vonzó.

P.S.: Ha jól rémlik, A Nagy Nyaralásunk utáni második munkanapon már feszülten szlalomoztam a Blahán, olybá tűnt, mintha nem is mentem volna szabira.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr516170154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csili 2008.12.11. 09:03:59

A fogaskerék bedarál ha nem vigyázol, meg kell tanulni a pozitívat látni a rosszban is. A sok köcsög között való menetelésnél én mindig megpróbálok elvonatkoztatni! Hajrá Csibi! Erős vagy és bátor, te vagy a terminátor:))!

csibike 2008.12.11. 09:12:02

Az optimista szemléletemmel nincs gond, soha nem is volt, csak amikor pölö pankrációzni kell a tömegközlekedés kellős közepén minden egyes nap, akkor nem tudok mosolyogni - érthető okokból :))

tögyö 2008.12.11. 09:33:54

Csibikém! Most egy kicsit filozófikus leszek így Ünnepek előtt, és egy idézetet írok Neked a Mátrix c. filmből, mert a beírásod ezt a hangulatot hozta számomra. ,, Mindenütt körülvesz bennünket. Még itt is, ebben a szobában. Akkor is a mátrixot látod, ha kinézel az ablakon, meg akkor is, amikor bekapcsolod a tévét. Veled van, amikor munkába mész, amikor imádkozol, meg amikor az adót fizeted be. A mátrix hályog, amelyet azért vontak szemedre, hogy soha ne tudd meg, mi az igazság, és soha ne ébredj rá, hogy a mátrix foglya vagy. Nem, Te ugyanúgy fogságra születtél, mint bárki más - egy börtönben tartanak fogva, amelynek se íze, se bűze. Ez a börtön az elméd számára. " Kék vagy a piros pirula? Válasszuk a boldog tudatlanságot, vagy érdemes tudni az igazat, bármi legyen is az? Ha a pirosat választod, nehéz lesz, de az igazság felszabadít!! :))))

pipi8607 2008.12.11. 09:58:20

Hát igen. Én pl ezért utálok emberek közé menni... grr... teli a hócipőm az egésszel! Az emberek borzalmasan viselkednek egymással, főleg karácsonyra való tekintettel... Mondjuk ettől függetlenül, meg a nagy hajtástól függetlenül jól érzem magam a bőrömben, és a magánéletemmel is minden rendben van, és ez igazán sokat segít! :) Mint ahogy Neked is kedves baromfitársam! :)

little 2008.12.11. 10:04:09

az biztosan sokat segít minden elviselésén ha valakinek rendben van a magánélete :) karácsony,na igen. a szeretet ünnepe. gyűlölöm a tömeget :D ennyi egyébként sem kedvencem a karácsonyi családi banzáj.

Odil 2008.12.11. 15:11:05

hát ezt meg tudom érteni... én valahogy még most sem tudom elképzelni, hogy valaha is ott éljek, 1 hét után kiborulok.

Elf 2008.12.11. 15:25:48

én valahogy elvonatkoztatok, úgy megyek, mintha ott sem lennék, közben olvasok... igaz, ha a metróban a tömeg ellen megyek az Örsön, akkor bemerevítem a könyökömet, úgyhogy engem nem nagyon löknek fel, csak csúnyán néznek, de ennyi gonoszság jár...

csibike 2008.12.11. 15:29:34

Elf: Wow, ezt a trükköt :)) Én is olvasok, vagy beszélgetek, de magával a tömeggel és a melós stresszel és a büdössel és a mocsokkal nem tudok mit kezdeni. Hiába akarok udvarias lenni, a legtöbbször teljesen felesleges. Odil: Abból a szempontból jó, hogy mindent gyorsan el lehet érni :) Nagyon csendes vidéki helyen nem tudnék élni, de kíváncsi vagyok, hogy pl. nagyobb városokban van-é ilyesmi.

csibike 2008.12.11. 15:34:45

little: Persze, a kiegyensúlyozott magánélet sokat segít, de mondjuk én évi több szabit is el tudnék viselni :)) Mármint nem kedveled a saját családi banzájotokat? pipi8607: Azért az nem jó, ha emiatt nem mész emberek közé :) Persze, de kell a pihenés is, ami nálam sokszor hiányzik. A hétvége két napja gakran nagyon kevés nekem a feltöltődésre, annyira leszívnak a hétköznapok.

csibike 2008.12.11. 15:36:12

tögyö: Hehe :))) (Pirula helyett lehetne inkább egy kis csoki? :D)

csillagvirág 2008.12.11. 15:37:40

szerintem pécs pont jó hely. mediterrán hangulat meg mindenféle jóóó. lokálpatriotizmus rulez! :) egyébként éltem pesten két hónapig. hajtépve menekültem haza. tömeg, rohanás, szürkeség, sterssz, tömeg, rohanás... pfejjj! mondjuk, ha beleszületik az ember, akkor nyilván nem ennyire feltűnő vagy mit tudom én. régebben én sem tudtam volna elképzelni a csendes vidéki helyen való éldegélést. ma meg már annál inkább!

Rege Ata 2008.12.11. 15:40:12

Nekem sem 4-es-6-osvillamosoznom, sem 7-esbuszokoznom, sem metrókoznom nem kell általában. A 41-es villamos mostanában is épp jó nekem legtöbbször :-D Így ilyen problémáim jelenleg nincsenek. :-o Nekem elviselhető a főváros. Nagyjából. :-) Nem egészében. :-s

csibike 2008.12.11. 15:43:31

Hű, ha egyszer Pécs felé járok, nagyon sok blogerrel össze tudok futni :D Nem születtem bele, úgyhogy erről én sem tudok nyilatkozni :) Néha nagyon jó lenne egy csendesebb helyre hazamenni, ahol kevesebb az ember és több a zöld. Ha majd egyszer lesz rá pénzünk, kicsit messzebb veszünk házat, meg kutyát, meg ilyesmit.

csibike 2008.12.11. 15:45:16

Rege Ata: Na, így cirka tíz évvel tovább fogsz élni, mint én :))

csillagvirág 2008.12.11. 15:45:26

na most újat mondtál. eddig egyről tudok, aki pécsi. várunk szeretettel amúgy. :) mikor kerültél pestre?

Rege Ata 2008.12.11. 15:48:06

csibike, EGYSZER-VALAMIKOR "kijöhetsz" "hozzám" - vagyis egy ideig még ottlakomaholmost :-) És zöldövezetikertescsaládiházas a hely(zet) :-)

pipi8607 2008.12.11. 16:10:31

Csibike nem montam, hogy egyáltalán nem megyek. De lekorlátozom a "muszáj mennem" sürűségére... :) Bőven sok nekem a mai emberekből még ez is. És nekem is nagyon kevés ez a 2 szabadnap hetente... :( De ennél márcsak rosszabb lesz szerintem... :S :'(

csili 2008.12.11. 18:17:16

Pedig az sokkal jobb, mosolyogva gyilkolni:))

csibike 2008.12.11. 23:24:33

csili: Szívesen rábízom másokra a mosolygós takarítást :D pipi8607: Én sem mondtam, hogy egyáltalán nem mész :) Szombaton is dolgozni kell? :D

csibike 2008.12.11. 23:27:27

Rege Ata: Tenksz :) csillagvirág: Azokra a bloggerekre gondoltam, akikkel kölcsönösen olvassuk egymást :) Itt jártam egyetemre, meg itt is tanítottam, de csak olyan 2004 körül költöztem Bp-re, ha jól rémlik.

csillag 2008.12.11. 23:50:44

Itt a világ végén, néha az az érzés száll meg, hogy de jó lenne tülekedni egy félórát a 4-6-oson.

csibike 2008.12.12. 23:12:09

Tényleg a világ végén lehetsz :)))

Aliana 2008.12.13. 09:24:29

én itt születtem és úgy pár évvel ezelőttig el nem bírtam volna képzelni, hogy kiköltözzek Pestről, most meg ott tartok, hogy ha nagy leszek és gazdag, amint tudok, tűnök elfele innen valami kb. 30 km-re levő településre %wink% amúgy szerintem nem mindig volt ennyire agyatlan hely, az utóbbi pár évben egyre rosszabb... %confused%
süti beállítások módosítása