HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.12.16. 23:28 csibike blogja

Kérem szépen, az a nagy helyzet, hogy mostanában mintegy kényszermozizunk, ő, aki férfim meg én, ugyanis a múlt héten rádöbbentünk, hogy a T.C. utalványunkat kizárólag ebben az évben lehet felhasználni, az általam kilencesnek hitt nyolcas minden kétséget kizáróan nyolcas, a dög a huszadik vizslató pillantásom után sem kunkorodott-csavarodott át kilencesbe, ergo tutifix, hogy ezen év utolsó napjáig érvényes az utalvány, így egy ideig kötelező jelleggel járunk moziba, hehe. (Sajnáljatok.) Nem mintha amúgy nem lennénk filmbuzik. Az elmúlt néhány napban a Hazugságok hálója és a Kaméleon került terítékre - ajánlom mindkettőt. DiCaprio egyre jobb színész, Russell Crowe kicsit sem hajaz Maximusra, van sodrása a filmnek, bár itt-ott durván véres, egyes jeleneteknél gyenge nő módjára el is takartam a szememet és csak az ujjaim között kukucskáltam ki, így tompítva a nagytotál brutállátványt, a Goda Krisztina rendezte film meg kimondottan jó, ütött, ráadásul ott még a szememet sem kellett eltakarni, viszont majdnem kiszáradtam, egyszerűen elfelejtettem inni a pörgő események közepette. (Egyébként a Russell engem mindig a Rüssel szóra emlékeztet, ami ormányt jelent ékes német nyelven és ezen jót szoktam kuncogni, mert vizuális típus vagyok, de ez az én egyéni szocproblémám, szóra sem érdemes.)

P.S.: Nagy boldogság, ha Ticket Culture utalvány áll a házhoz, még nagyobb boldogság, ha csak úgy, szeretetből, család által, tőlük nekünk, szívmelengető érzés - még mindig kár, hogy nem lehet könyvre költeni.

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr16170146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagvirág 2008.12.16. 23:44:31

tényleg rettenetesen sajnállak. :) dicaprio mindig is nagyon jó színész volt, csak az istennek sem hajlandók elfelejteni neki azt a fránya titanic-ot. pedig már előtte is remek szerepekben tündökölt, úgy mint: ez a fiúk sorsa, teljes napfogyatkozás, egy kosaras naplója, blablabla... (és hiába nyálas, én akkor is képes vagyok bármikor megnézni a titanic-ot.)

deep blue 2008.12.17. 01:18:15

Extra moziünnep? Mi? Irigykedek. %smile% Nem ez az egyetlen filmje Russelnek, amiben kicsit sem hasonlít Maximusra, lásd a Bennfentest például. DiCapriot pedig szerettem a Romeo+Juliet Claire Daines oldalán, majd sokáig nem, aztán az Aviátor, a Véres gyémánt és a Tégla óta kezd helyre állni nálam a renoméja, ami nagyon csehül állt a Titanic-nyál óta. %rolleyes% Sajnálom, nekem nem jön be romantikus* és/vagy víjátékokban, mint Csillagvirágnak. %razz% (Shakespeares romantikus/víg darabjai ez alól mindig kiételek %rolleyes% szeretem a Mestes minden szavát, no, bevallom)

pipi8607 2008.12.17. 06:08:47

Ez tök jó! Párom is kapott volna cégtől valami ilyesmit, de valaki ellopott valami 400 000 Ft-os gépet (fene se tudja hogy mert nagy...), és mindenkitől a felsővezetőktöl is, az egész cégtől megvonták a prémiumokat, plusszokat, az összeset, és az összegből biztonságiőröket fognak fizetni.. Miért pont most, mikor párom is elkezdett dolgozni?? :(( Pont fentük a fogunkat ilyen jegyre, hogy színházba/moziba járhassunk.. :'( Annak a mocsoknak meg levágnám a karját. Be kéne vezetni újra a szemet szemért, fogat fogért rendszert ilyen súlyos témákban. Ha lopáson kapják, vágják le tőböl a két karját. Ha megöl valakit, kínhalállal öljék meg, stb.. Így a fizetésünk is több lenne, mert nem kéne a sok börtönlakót fizetni, és aki egyszer loppott, többet nem lopna, sőt, aki ilyesmire akar vetemedni, az háromszor is átgondolja majd, hogy megéri-e...

Rege Ata 2008.12.17. 11:17:13

(Megtalálták nemrég az igazi, eredeti, ókori, valóban élt Maximus sírját - R.A. megj.)

csibike 2008.12.17. 12:29:06

Rege Ata: Hurrá :) Még nem hallottam róla. pipi8607: Hű, érdekes megoldás. Remélem, javul a helyzet előbb-utóbb. Megértem, hogy dühös vagy, ha ez a jó szó egyáltalán.

csibike 2008.12.17. 12:34:48

deep blue: Jaja, de itt talán még inkább olyan figurát hoz, amiben nehezen lehet meglátni Maximust :D Érdekes, nekem pont a R+J nem tetszett, a Kosaras naplójában viszont megfogott. Talán a Tom Hanks-szel közös filmje óta kísérem figyelemmel, egyre jobb és jobb, bár nem a kedvenc színészem, elismerem, hogy nagyon tehetséges. csillagvirág: Igen, a Titanic árnyékától nehéz megszabadulni :) Egyszer láttam, de engem annyira nem kötött le, hogy még egyszer megnézzem, viszont annyira nem gáz, ahogy sokan beállítják, sőt, még többen szeretik.

Rege Ata 2008.12.17. 13:12:16

csibike: információ itt (is): http://www.mult-kor.hu/cikk.php?id=22022

ENN 2008.12.17. 13:30:56

Ó, én is nagyon sajnállak. :-) A múltkori bejegyzés után azt hittem mégis összejött a könyvvásárlás. Mekkora hülyeség már ez!

csibike 2008.12.17. 17:49:40

ENN: Köszi :D Nem, még mindig nem lehet. Rege Ata: Köszi.

csillagvirág 2008.12.17. 17:58:27

engem igazából nem is a szerelmi szál, meg a nyál, meg a megalomán körítés fogott meg, hanem magának a titanic-nak a története. szeretem az igaz történeteken alapuló filmeket, na.

Lex 2008.12.17. 20:18:30

höhö nekem is csomószor a Rüssel szó jut eszembe :DD ez az átka annak,ha más nyelvet is beszél az embör

deep blue 2008.12.18. 23:50:20

nem Lex, ez annak az átka, ha nem az angol az elsődlegesen megtanult idegen nyelved, hanem a német %razz%

DuDe 2008.12.19. 10:31:29

remélem, csak az orrára képzelsz ormányt :D

Lex 2008.12.19. 17:27:33

nekem igazából nem idegen nyelv a német ugyanis elöbb tudtam mint magyarul:) de értem mire gondolsz.ha arra gondolsz amire gondolok,hogy te arra gondolsz.

juci 2008.12.19. 18:57:05

A Ticket Cultura utalvány könyvre is költhető, pl. a Líra és Lantnál, ahol a választék óriási. Én is mindig ott használom fel, bár mozizni is jó...

csibike 2008.12.19. 23:28:03

juci: Köszi az infót, ezt nem láttam korábban. Az fix, hogy nagyobb könyvesboltokban nem fogadják el és szerintem a L+L is inkább kivétel :) És üdv itt :) DuDe: Nem vagyok én olyan, aki máshová is... hehe :D

csibike 2008.12.19. 23:28:58

Lex: Legyek olyan átkozott, hogy más nyelveket is beszélek :D deep blue: Biztos van benne valami :))
süti beállítások módosítása