HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.12.21. 00:30 csibike blogja

Szeretném felvésni, hogy a nagy nyilvánosság legyen a tanúm, ő, aki férfim végre felelőtlenül megígérte, megtanulunk táncolni, jövőre tánciskolába visz, olyan igaziba, ahol profi tánctanár tartja az órákat, és nemcsak elvisz, hanem ott is marad velem és táncolni is fog, ezt amúgy szintén velem, ergo erőst úgy tűnik, koncertes tombolásokból, balatoni lassúzásokból és itthoni ringatózásokból álló denszrepertoárunk hamarosan latin-amerikai táncokra hajazó lépésekkel-mozdulatokkal bővül, juhhhééé. Az apropó természetesen a Szombat esti láz, de lehetne az 'Én táncolnék veled' című, paleolitikumi tévés kurzus, a maga mesterkélt-visszafogott táncóráival vagy anno a tévében rendszeresen közvetített Savaria táncversenyek izgalmas-szépséges világa. Nagyon szeretek táncolni, ez összefügg a zene imádatával, már combközépig érő mivoltomban is ráztam, az sem most volt, önfeledt táncikálásomat fekete-fehér családi fotókon örökítették meg t. szüleim. Örülök, hogy a táncos műsor ennyire felkapott manapság, a versenytánc kétségtelenül megérdemli a reklámot, azzal sincs gondom, hogy sztárokkal népszerűsítik, bár nyilván nem a tánc, mint olyan a lényeg, hanem a táncolni tanuló-táncoló sztárok - fene bánja, hiszen valóban odateszik magukat, küzdenek, hajtanak és ez nekem szimpatikus. A Szombat esti láz az egyik olyan műsor, ami miatt hajlandó vagyok hétről hétre leülni a tévé elé, pedig nehezen viselem az ilyesfajta kötöttséget. Remélem, a következő szériában több szó esik majd a profi táncosokról, kik ők, honnan jöttek és mit értek el, jelezném, hogy medveczkyművésznő nem kell oda, tessék már elfelejteni, ja, és nagyon szépen kérem, Bereczki Zolit ne erőltessük műsorvezetőként, teljesen felesleges, annyi érzéke van hozzá, mint részeg csigának a zoknistoppoláshoz, kiváló musicalszínész, pölö a Rudolfban nagyon tetszett, Dórával meg gyönyörűen duetteznek, lásd-hallgasd balra a Miss Saigon betétdalát, de legyen elég ennyi, tenksz előre is.

P.S.: Egyedül is szoktam táncolni, tökmindegy, hogy ülve vagy állva, főzés vagy fogmosás közben, saját belső dallamra vagy rádióból bömbölő zenére és még sorolhatnám. Attól félek, ha egyszer empéhármam lesz, az utcán is táncra perdülök.

 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr706170142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andor 2008.12.21. 08:22:07

Ez nagyon jó lehet... Egyáltalán ha belegondolok, hogy van olyan tánciskola, ami nem csak kiskorúaknak szól, és feltehetőleg nem kell három-négy-öt lányt végigtáncoltatni, mert kevés a fiú. Ha elmehetek a párommal és megtanulhatok táncolni, csak vele, az nagyon jó dolog lenne. Szerettem táncolni, még ha nem is az én testfelépítésemhez való... Amúgy meg a versenytáncot viszont nem szeretem, sőt. Nem csináltam sosem, csak tévében láttam, de az öööö... eltaszító volt... úgy értem, sosem versenyeznék táncban. Olyan feszültnek, mesterkéltnek, művinek és csak a győzelemre törőnek tűnnek egy olyan sportban (érted: sport), aminek az eredménye még csak nem is rajtuk múlik. Na de hogy érthető legyen, amit itt leírni próbálok, mondhatnám inkább azt is: ennyi erővel lehetne olyan is, hogy versenyszex.

Aliana 2008.12.21. 09:45:14

közös tánciskolázás nagyon jó, anno Drágám is hajlandó volt ilyen áldozatot hozni értem, és még élvezte is %wink% egyébként utcán énekelni és táncra perdülni mp3 nélkül is lehet, teljesen józanon %mrgreen%

Béb, a zagresszív kismalac 2008.12.21. 11:07:54

Nekünk is meg kéne már tanulnunk tangózni. Akkor nem csak itthon bénázhatnánk tangót... %mrgreen% Bár, mi így is szeretjük!

csavi 2008.12.21. 11:48:03

ez a beszéd! andor, van ilyen!

tögyö 2008.12.21. 12:58:37

Szia Csibike! Bereczkivel kapcsolatos véleményedhez mélyen bólogatok, de nálam max, rádióban jöhet szóba a hapsi, mert látványnak is borzongató. Egyszerűen rosszul vagyok a külsejétől, a festett hajától, a negédes, szirupos megjelenésétől úgy összességében. No, nem bántom, hangja jó. :) Kellemes Karácsonyt, finom kajákat és boldogságost kívánok. :))))

Elf 2008.12.21. 19:35:34

az őrsön tök olcsón vannak tanfolyamok :) én is szeretnék...

keresemazutam 2008.12.21. 21:40:40

Csak bíztatni tudlak: táncolni kell-táncolni jó- nem utolsó sorban azzal aki szívedhez is közel áll :) Mi a családom nő tagjai ilyenféle táncoslábuak vagyunk ééééééssss jóóóóóóó !

csibike 2008.12.21. 23:58:49

keresedazutad: Egyetértek :) Profi táncosok vagytok? :))) Elf: Még ennyire nem mélyedtem el a témában, de köszi a tippet :D tögyö: Festett a haja? :o Mivel a szemöldöke és a szempillája is olyan színű, mint a haja, azt gondoltam, természetes vörös-vörösesszőke... Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen, legyen boldog karácsonyod :))

csibike 2008.12.22. 00:01:47

csavi: Majd ha el is jutottunk odáig... :D Pigi: Szerintem nincs annál jobb, amikor érzés szerint táncolunk, semmi pénzért nem adnám az összeborulásainkat, ugyanakkor mindig is vonzott az, hogy kipróbáljam a tánclépéseket :))

csibike 2008.12.22. 00:05:37

Aliana: Lehet, de azt nagyjából tudom kontrollálni :D Wow, tessék megtartani mindenféleképpen :))) Andor: Sok ilyen tánciskola van, szerencsére :) Érdekes, amit mondasz, engem pont az fogott meg, hogy mennyi öröm van a táncosokban és mennyire könnyedén táncolnak eszméletlenül nehéz elemeket. Ráadásul a táncban rengeteg erotika van, szóval, a szexhasonlatod valamennyire még ül is :D

deep blue 2008.12.22. 03:08:19

Én ezt a műfajt élveztem amíg lehetett, a térdműtétemig. %neutral% Azóta néha megnézem a Saváriát és azt sasolom, hogy most épp melyik tánctanár/koreográfusom van épp a zsűriben (a házaspárból a férj vagy a feleség). %smile% Irigyellek %wink% imádok táncolni, csak már eltiltottak tőle. Mielőtt eltiltottak argentin tangózni akartam. %neutral% A keresztlányom is a Szombat esti láz okán vette a fejébe, hogy versenytáncos lesz. %rolleyes%

Elf 2008.12.22. 13:13:52

gondoltam megkönnyítem a dolgod: http://www.tudakozo.hu/kereses.php?q=t%E1nciskola :D

winstonsmith 2008.12.22. 19:13:32

Az empeharom valami betegseg? :)

csibike 2008.12.22. 20:54:22

winston: Baromira unom az m és a p és a 3 összekötését, így sokkal jobban tetszik :P Elf: Köszi :D deep blue: Versenytáncos voltál? Wow :)) Úgy rémlik, erről még soha nem írtál a blogodban :)

2008.12.22. 21:07:27

táncolni jó! ajánlom a salsát, az igazán bulis tánc! //Éj

csavi 2008.12.23. 21:31:18

és ha kell korrepetálás, akkor csak szóljatok!
süti beállítások módosítása